• Horror.


    Madhouse.
    Op een dag werdt de Britse Boyband One Direction uitgenodigt bij 'Madhouse.' Het scheen dat daar de ergste gekken zaten. De een gestoorder dan de ander. De jongens van One Direction maakte er alleen maar grapjes over en spotte er de heletijd ermee.
    Ze geloofde het niet zo. Waar je ze gelijk in kon geven. Het scheen dat je als je er eenmaal binnen bent het word zoals het is in horror films. Vooral daar spotten ze mee, wie gelooft er nou in dat het het zelfde als een horror film was? Niemand kon er antwoord op geven. De gene die eenmaal binnen waren, kwamen er niet meer uit. En zelfs hun werden gestoord, lang niet allemaal, de een pleegde zelfmoord en de ander werd vermoord. Natuurlijk, wie gelooft er daar nou in? De Britse boyband dacht dat het een of ander Horrorverhaal was en gingen dus met plezier naar het huis. Wat gebeurde er als ze in kamers werden ingedeelt bij èèn van de gekken. Wat gebeurde er als en gek ontsnapt? De meeste 'patiënten' waren moordende psychopaten, lang niet allemaal. Natuurlijk maakte de patiënten ook vrienden met elkaar of met de Britse Boyband. Wat gebeurt als er vriendschappen ontstaan tussen de boyband en hun kamergenoten? Wat gebeurt er als er relaties ontstaan, wat als het allemaal een 'game' was voor je kamergenoot. Of wat gebeurt er als een van de jongens bij een psychopaat word ingedeelt.
    Slechtste intro ooit. :x


    Boys;
    -Niall Horan // Nessje
    - Harry Styles // Amphitryon
    - Louis Tomlinson // Loubearx
    - Liam Payne // Pezz
    - Zayn Malik // Sempra

    Girls;
    - Navaeh Riley Smith // Gereserveerd iPayphone
    - Jevany Avril Claine// Curlies
    - Ariana Angel Braun // DamnBieber
    - Cresselia Lenka Ivanov // Hour
    - Kate Darcelle Aeron // Rider

    Eigenaar 'Madhouse':
    - Cole Gethin Deville // Rider

    Overige patiënten:
    - Gabriel Simon Collins.// Fleeko
    -  Avalon Ellie Reaser // Sempra
    - Aidan Jonathan Mitchell// Llamarmy
    - Anthony Daniel Puckerman // Cannibal
    - Elleanna Patricia Latanez. // Essink


    -
    Kamerindeling:
    Jevany Avril Claine - Liam James Payne.
    Kate Darcelle Aeron - Zayn Javadd Malik.
    Cresselia Lenka Ivanov - Niall James Horan.
    Navaeh Riley Smith - Harry Edward Styles.
    Ariana Angel Braun - Louis William Tomlinson.

    Elleanna Patricia Latanez - Aiden Jonathan Mitchell.
    Avalon Ellie Reaser - Anthony Daniel Puckerman - Gabriel Simon Collins.


    Regels van het topic komen zo snel mogelijlk. Hou je please wel aan de algemene regels. En schrijf sowieso vier zinnen.

    Het Begin:
    De patiënten zitten in hun kamer iets te doen. Maakt niks uit wat. De jongens van One Direction worden naar hun kamer gebracht.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 19:46 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    (Mij best haha)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Edward Styles
    Hoe vreemd de mensen hier ook waren, geloven dat alle verhalen waar waren, deed ik niet. De enge manier waarop het meisje, wie blijkbaar mijn kamergenoot moest voorstellen, deed me vrij weinig. Vreemd? Heel erg. Eng? Nee, dat totaal niet. Nu tenminste nog niet. Het mes dat niet veel later tevoorschijn kwam en ze mee begon te spelen, zorgde wel voor één paar kriebels. Gewoon omdat ik wist dat ik nog een tijd met haar door moest brengen en echt geen idee had waar ze toe tot instaat kon zijn. 'Ja, heel fijn.' zei ik terwijl mijn blik weer op haar gericht was en maar erop vertrouwde dat het mes..Nou ja, niet voor verwondingen zorgde. Langzaam begon ik het hier toch steeds minder te vinden en wist dat het echt nog eens een rechtsomkeert kon worden. 'Ja natuurlijk. En ik ben de koning van Engeland. Jullie proberen ons nu alleen maar bang te maken.' zei ik zacht tegen haar voor ik mijn koffer tegen de muur zette. Haar vingers voelde ik niet veel later op mijn wang, maar wilde niet weten wat ze aan het doen was. De vorm zei dat het een doodskopje was, maar wist het niet zeker. Een zucht verliet mijn mond waarna mijn blik naar Niall ging. Mijn ogen werden groot en wilde iets doen. Alleen omdat ik wist dat het onmogelijk werd.. 'Iemand zorgt maar dat hij straks bij is.'
    Na deze woorden draaide ik me om en liep de richting op, waar ik niet lang geleden vandaan kwam. Ik liep de trap af en botste niet veel later tegen iets op doordat ik oplettender was geworden. Ik trok mijn mond open om wat te zeggen tot dat ik zag dat het Louis was. 'Jij..wat..hoe..Niall..boven.' Ik kwam niet echt uit mijn woorden en kon alleen maar naar boven wijzen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson
    Uiteindelijk hield ik het niet meer en was ik toch maar, ondanks mijn angst, op verkenning uitgegaan. Ik moest weten waar Harry en Niall waren. Toen ik een trap op wilde lopen naar boven, botste ik tegen iemand op. Ik wilde net gaan schreeuwen en gillen, tot ik Harry als de persoon herkende. Ik zuchtte even opgelucht. Harry begon wat te stotteren. 'Jij..wat..hoe..Niall..boven' waren de woorden die hij zei. Niet-begrijpend keek ik hem aan, en aanschouwde hoe de krullenbol druk naar boven wees. Niall, er is iets met Niall, schoot er door me heen. En dat was het moment dat ik hem flipte. 'Wat is er met Niall? Hij is toch niet dood?!' Terwijl ik dit zei pakte ik Harry bij zijn schouders en schudde hem paniekerig door elkaar. Daarna rende ik de trap op naar boven.
    'NIALL?! Niall, waar zit je?!' riep ik en rende als een gek door de gang. Ik remde toen ik Niall op de grond zag liggen. Eromheen stonden verschillende mensen, maar dat kon me niet schelen. Ik rende verder, dwars door de kring heen, en duwde zelfs één meisje hard aan de kant. Het besef dat dit waarschijnlijk de psychopaten waren waar ik zo bang voor was, kwam pas later. Ik draaide me angstig om en keek in de ogen van het meisje wat ik net aan de kant duwde. Het meisje kijkt me woedend aan, en loopt met grote passen op me af. Oeps, niet zo'n slimme actie, Louis.


    "Family don’t end in blood”

    Navaeh Riley Smith.
    Een zucht verliet Krullebol zijn mond waarna zijn blik naar het blondje ging. Zijn ogen werden groot. Een harde lach verliet mijn mond en keek toe vanuit het duister. "Iemand zorgt maar dat hij straks bij is." Na die woorden draaide Krullebol zich om en liep terug, naar waarschijnlijk hij eerder vandaan kwam. Ik stapte uit het duister en sloot mijn deur. "Zo terug," zei ik schor tegen de andere. Waarna ik me in de schaduw verstopte en met mijn kleine lichaam voortbewoog. Op mijn gemak trippelde ik door de best wel angstanjagende gangen. Mijn bebloedde handen lieten een spoor achter op de witte muren doe vol zat met vieze vlekken. God mocht weten wat al die vlekken waren. Uiteindelijk zag ik Krullebol bij de trap staan met nog een jongen. Onhoorbaar liep ik naar ze toe in de schaduwen. Je hoorde me sowieso al amper dooe mijn kleine lijf. Een grijns spande weer om mijn lippen en ik sprong met volle vaart op Krullebol zijn rug. Gevaarlijk hield ik het mes tegen zijn keel aan. Mijn benen die drukte zich tegen hem aan zodat ik niet viel. "Dit zijn geen grapjes,Curlie. En ookal was je de Koning van Engeland. Maak geen grapjes of spot niet. Ik heb eerder mensen vermoord." Siste ik schor in zijn oor en drukte het mes in zijn vel, niet te diep, maar wel dat het ging bloeden.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 21:32 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    (Waar kan ik Gabriel droppen ? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    DamnBieber schreef:
    Ik ben fackijg gek
    ll Ik heb dit niet gezegd! ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Kate Darcelle Aeron

    Toen de laatste noten van het zelfgeschreven nummer hadden geklonken, viel de stilte in mijn kamer en sloeg de verveeldheid in nog veel grotere mate toe. Met een zucht stond ik op en borg de gitaar op. Misschien was het toch maar een goed plan om eens rond te gaan kijken op de gangen. Wie weet liep er wel een gestoorde psychopaat rond die ik een lesje kon leren, gewoonweg omdat ik mij verveelde. Het klonk vreemd, dat wist ik zelfs ook wel, maar het was nu eenmaal één van mijn dagelijkse bezigheden om ze op te zoeken, ze uit te dagen en het er vervolgens weer levend vanaf te brengen. Ik was dan ook snel, lenig, sterk en getraind van alle "avonturen" die ik hier beleefde.
    Ik knoopte het lange touw goed vast rond mijn middel, even als de messenzet die ik in de loop der tijd had verzameld en brak de deur van mijn kamer met weinig moeite open. Langzaam liep ik de gang op, keek snel om mij heen om te checken of ik alleen was, zette mij af van de grond, sprong op een lagere kast en trok mij op aan één van de balken van het plafond. Als een soort aapmens klauterde ik in vlugge vaart langs te gangen, tot ik bij een T-splitsing kwam, waar je niet verder kon. Er was hier niemand, maar verderop hoorde ik stemmen van redelijk wat mensen. Ik besteedde er geen aandacht aan en landde -net iets te hard naar mijn mening, want er klonk een luidde bonk- op de grond, vlak voor de kamer van psychopaat Jevany. Ingespannen keek ik naar de deur, niet wetend of ze mij gehoord had en naar buiten zou komen.


    Happy Birthday my Potter!

    Curlies schreef:
    (Mij best haha)


    (Ze staat voor haar kamer, dus je kan ermee doen wat je wilt c; )


    Happy Birthday my Potter!

    Aidan Jonathan Mitchell
    Ik stond over de jongen heen gebogen. Ik haalde een hand door mijn warrige zwarte krullen. Mijn bruine ogen keken naar de anderen. Opeens kwam een Andere nieuwe jongen hierheen stormen en duwde me ruw opzij. Ow no he didn't. Ik was nogsteeds in seriemoordenaarmodus, dus er viel nu niet met me te sollen. Ik greep hem bij zijn nekvel nog voor een ander hem wist te grijpen. "Ik trok hem naar me toe en zag dat een meisje naar hem klauwde. "Ik handel het wel af. Maak je geen zorgen." Toen drukte ik ruw de jongen tegen de muur met mijn hand als een kooi om zijn keel. "Wat moet jij met mijn speeltje? Ik zal hem echt niet omleggen tot ik echt ben uitgespeeld, hoor. Een levend speeltje maakt zelf nog bloed aan, dus dat is veel leuker. Zeker aangezien we er hier maar weinig krijgen." Ik ging met mijn vinger langs zijn kaak. "Jij bent trouwens ook een prima speeltje, maar je moet je wel scheren. Ik zou alleen oppassen met scheermesjes hier, voor je het weet ligt er een op je keel." Ik grijnsde duivels en likte nog eens langs mijn tanden.


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles
    Het moment dat Louis doorkreeg dat er iets met Niall was, was het moment dat ook hij hem flipte. 'Wat is er met Niall? Hij is toch niet dood?!' Terwijl hij dit zei pakte hij mij bij mijn schouders en schudde me paniekerig door elkaar. Ik schudde mijn mond, maar kreeg niet de kans om iets te zeggen, want mijn beste vriend rende de trap al op naar boven. 'NIALL?! Niall, waar zit je?!' hoorde ik en ik wilde de jongen achterna rennen. Alleen alsof nu alles tegenwerkte voelde ik een gewicht op mijn rug. Een zachte piep verliet mijn mond door het mes dat tegen mijn keel werd gehouden. Hoogstwaarschijnlijk mijn geweldige kamergenote weer. Met moeite wist ik me staande te houden. Eenmaal goed met beide benen op de grond sloeg ik mijn ogen neer, om zo een glinstering van het mes te zien. 'Nee, want grapjes kan je om lachen. Dit is gewoon ziek. En kom gewoon eens terug bij de werkelijkheid, want dit heeft lang genoeg geduurd.' zei ik. Het mes dat in mijn vel drukte, vertelde me dat het misschien toch wel waar was. Mijn ogen sloot ik heel even terwijl ik één lichte pijnscheut voelde. Het was op dit moment wel het gene waar ik me het minst druk om maakte. 'Louis? Niall? Zayn? Liam?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Navaeh Riley Smith.
    Mijn grijns werd breder door het piepje dat uit zijn mond kwam. "Je moet nog ò zo veel leren. En ja, dit is ziek. " Siste ik. Het mes drukte ik nog een stukje dieper in zijn vlees. "Onthou,-" Weer ging ik een stukje dieper. "-Keer ons nooit de rug om.-" Weer ging ik
    dieper in zijn vlees. Mijn grijns werd breder en mijn ijsblauwe ogen twinkelde van plezier. -"Dan ben je een makkelijke prooi." Eindigte ik mijn zin en siste nog eens schor. Het mes haalde ik voorzichtig uit zijn vlees en drukte hem weer tegen me aan. Met mijn nagels maakte ik nog een kras in zijn nek en sprong met mijn van zijn rug af. Met een zelfvoldane grijns ging ik voor hem staan en siste nog een keer. "Begrepen?" Ik keek hem aan waardoor ik mijn hoofd wat omhoog moest doen aangezien ik èèn van de kleinste hier was en hij daarbij sowieso een kop groter is dan mij. Misschien wel meer.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 22:28 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    {Mag ik Niall weer laten bijkomen?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [sure, waarom niet?]


    Bowties were never Cooler

    {Omdat hij misschien maar 5 minuten plat ligt..}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Misschien kan iemand hem helpen]


    Bowties were never Cooler