• Horror.


    Madhouse.
    Op een dag werdt de Britse Boyband One Direction uitgenodigt bij 'Madhouse.' Het scheen dat daar de ergste gekken zaten. De een gestoorder dan de ander. De jongens van One Direction maakte er alleen maar grapjes over en spotte er de heletijd ermee.
    Ze geloofde het niet zo. Waar je ze gelijk in kon geven. Het scheen dat je als je er eenmaal binnen bent het word zoals het is in horror films. Vooral daar spotten ze mee, wie gelooft er nou in dat het het zelfde als een horror film was? Niemand kon er antwoord op geven. De gene die eenmaal binnen waren, kwamen er niet meer uit. En zelfs hun werden gestoord, lang niet allemaal, de een pleegde zelfmoord en de ander werd vermoord. Natuurlijk, wie gelooft er daar nou in? De Britse boyband dacht dat het een of ander Horrorverhaal was en gingen dus met plezier naar het huis. Wat gebeurde er als ze in kamers werden ingedeelt bij èèn van de gekken. Wat gebeurde er als en gek ontsnapt? De meeste 'patiënten' waren moordende psychopaten, lang niet allemaal. Natuurlijk maakte de patiënten ook vrienden met elkaar of met de Britse Boyband. Wat gebeurt als er vriendschappen ontstaan tussen de boyband en hun kamergenoten? Wat gebeurt er als er relaties ontstaan, wat als het allemaal een 'game' was voor je kamergenoot. Of wat gebeurt er als een van de jongens bij een psychopaat word ingedeelt.
    Slechtste intro ooit. :x


    Boys;
    -Niall Horan // Nessje
    - Harry Styles // Amphitryon
    - Louis Tomlinson // Loubearx
    - Liam Payne // Pezz
    - Zayn Malik // Sempra

    Girls;
    - Navaeh Riley Smith // Gereserveerd iPayphone
    - Jevany Avril Claine// Curlies
    - Ariana Angel Braun // DamnBieber
    - Cresselia Lenka Ivanov // Hour
    - Kate Darcelle Aeron // Rider

    Eigenaar 'Madhouse':
    - Cole Gethin Deville // Rider

    Overige patiënten:
    - Gabriel Simon Collins.// Fleeko
    -  Avalon Ellie Reaser // Sempra
    - Aidan Jonathan Mitchell// Llamarmy
    - Anthony Daniel Puckerman // Cannibal
    - Elleanna Patricia Latanez. // Essink


    -
    Kamerindeling:
    Jevany Avril Claine - Liam James Payne.
    Kate Darcelle Aeron - Zayn Javadd Malik.
    Cresselia Lenka Ivanov - Niall James Horan.
    Navaeh Riley Smith - Harry Edward Styles.
    Ariana Angel Braun - Louis William Tomlinson.

    Elleanna Patricia Latanez - Aiden Jonathan Mitchell.
    Avalon Ellie Reaser - Anthony Daniel Puckerman - Gabriel Simon Collins.


    Regels van het topic komen zo snel mogelijlk. Hou je please wel aan de algemene regels. En schrijf sowieso vier zinnen.

    Het Begin:
    De patiënten zitten in hun kamer iets te doen. Maakt niks uit wat. De jongens van One Direction worden naar hun kamer gebracht.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 19:46 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [wat kan ik met Antz?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Mensen bangmaken? Aidan stoppen van het spelen met zijn eten? geen idee]


    Bowties were never Cooler

    {Ik vraag me af wat ik nu moet doen? Niall laten flauwvallen door zuurstof tekort?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    {Ik vraag me af wat ik nu moet doen? Niall laten flauwvallen door zuurstof tekort?}


    (Haha, dat zou wel heel mooi zijn :') Kate kan hem wel redden :p )


    Happy Birthday my Potter!

    Gabriel Simon Collins

    Avalon snuifde even. ‘Alleen de nieuwelingen, meer niet.’ antwoorde ze en net op dat moment zag ik Aidan een blondje bij de keel grijpen ,wat me doet grijnzen.
    "hey, Gabe. Raad eens: Vers vlees." grijnsde hij naar me ,waardoor ik nog breder grijns. De jongen ,had overduidelijk geverfde haren ,dat zag je aan de uitroeiing ,bij de worden.
    Daarna was hij even bezig met zijn prooi. Ik neem nog een hijs van mijn sigaret ,voordat ik de peuk op de grond gooi .
    Ik blaas de rook uit en kijk naar Avalon die vroeg of we iets scherps bij hadden. "Nope niets scherp. "mompelde ik. Ik vertel hun niet over mijn aansteker ,die is en bleef van mij en als ze er met 1 vinger aan durfde komen ,dan rukte ik hun kop eraf.
    ‘Ik heb alleen nog dit scheermesje.’ beantwoorde ze haar eigen vraag, waarna ze het scheermesje in haar arm drukte en zo verschillende sneeën maakte.
    Ze schreeuwde het uit en keek dan naar de blonde jongen. ‘Niet echt een eerlijke strijd he?’ Zeg ze mokkend tegen Aidan . ze wenste de jongen nog veel plezier voordat ze weg ging.
    "Ik denk dat we ons wel voor een lange tijd kunnen vermaken ,met deze speeltjes."grijns ik ,mijn Ierse accent ,zorgde ervoor ,dat het nog eens extra leuk klonk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naveah Riley Smith.
    Met een schuinhoofd keek de krullebol naar me. "Uhh, hoi?" Kwam er twijfelend uit zijn mond. Ik liet mijn haren als gordijnen langs mijn gezicht vallen en keek hem op een enge manier aan. "Volgens mij weet ik ook gelijk bij wie ik op de kamer zit" Kwam er onverstaanbaar uit krullebols mond. Geamuseerd haalde ik mijn vlijm scherpe mes te voor schijn en begon ermee te spelen. "Dat is fijn om te weten, Curlie." Zei ik schor en zette een stap dichter bij hem. Gevaarlijk gooide ik het mes omhoog, die in de lucht schitterde en ving hem weer op. Waarbij de snijkant tussen mijn handen kwam. Rustig haalde ik mijn handen van het mes af en keek geamuseerd naar mijn bloedende handen. Ik zette gevaarlijk nog een stap dichterbij en boog me naar zijn oor toe. "Beter ga je niet meer over Madhouse spotten. Je zult zien dat het geen geruchten zijn. Pas maar op, Curlie." Fluisterde ik schor en met een lichte krakeling in mijn stem in zijn oor. Daarbij buigde ik terug en tekende met mijn bloed een doodskopje op zijn wang. Geamuseerd zette ik stappen naar achter mijn duistere kamer weer in en keek van uit het duister naar de andere patiënten
    en de twee jongens.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 20:48 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Anthony Daniël Puckerman
    Ik bad het verband van mijn arm getrokken en gluurde door de deur, om te kijken of mijn bewaking weg was. En inderdaad, de gang was leeg. Op mijn blote voeten trippelde ik door de gangen. Alles was uitgelopen en ik wist precies waarom. Er waren nieuwe mensen gearriveerd. De betonnen vloer was koud onder mijn voeten en lieten gehoor van mijn stappen achter. Ik wist het. Het welkomcomitee was al in actie getreden en het feest was begonnen. Met mijn tengere gestalten piekten ik achter Aiden langs en keek over zijn schouder naar de blonden jongen, die een beetje blauw begon te zien. Mijn ogen trokken naar de kloppende slagader in zijn nek en voorzichtig stak ik mijn hand uit, om er met mijn vinger overheen te glijden. Ik giechelde als een klein kind. Dit maakte het feit dat mijn
    Mes was afgepakt, toch nog een beetje goed.

    [sorry. Had geen idee waar ze zijn ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan
    Er komen verschillende mensen, verschillende namen en verschillende accenten voorbij. Toch blijven het dezelfde afschuwelijke mensen. Ik denk dat ze mij nemen, puur omdat ik banger ben dan Harry. Ik stik bijna, maar ik krijg het niet over mijn hart een trap naar achter te geven. Langzaam komen er zwarte vlekjes die een versnelling maken wanneer er nog strakker word geknepen. Ik sluit mijn ogen en val langzaam weg. Het word zwart en niks die dat zal veranderen. Stel je voor dat het waar is, dat we echt nooit meer uit dit huis komen.. Ik val nu ook weg uit mijn lichaam en beland in het land waar niks of niemand is.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Avalon Reaser.

    Als Cole toestemming geeft om binnen te komen, storm ik naar binnen om voor zijn bureau tot stilstand te komen. 'Ik zie dat je al even hebt kunnen genieten van de aanwezigheid van onze gasten.' Ik grinnik. ‘Ja.’ Mijn hese stem vult de ruimte en enthousiast kijk ik naar mijn armen die onder het bloed zitten. Ik laat mijn blik vallen op de martelwerktuigen zien er uitlokkelijk uit en even kijk ik Cole smekend aan. ‘De anderen zorgen nu voor ze.’ Meld ik Cole. Ik had de rare dwanggedachte om alles aan Cole te vertellen. Zielig kijk ik hem aan. Het bloed drupt van mijn arm af op de grond. ‘Sorry.’ Zeg ik grommend. Een beetje moeilijk slik ik. Wat nu?

    Aidan Jonathan Mitchell
    Ik grijnsde naar Gab. Hij vond dit duidelijk ook echt leuk. Achter me hoorde ik een bekend getrippel. Antz. Eigenlijk een van degenen met wie ik het hier goed kon vinden. Beiden hadden we een fascinatie voor bloed. Anders, dat zeker, maar toch. Ik zag hem naast mer verschijnen. Toen pas merkte ik dat de jongen in mijn hand blauw werd. ik liet hem iets los, maar pakte zijn schouder weer stevig vast. Ik zag zijn vinger over de slagader gaan die hij even geobsedeerd bestudeerde als ik. Toch viel de jongen uiteindelijk weg. Ik hing mijn arm rond zijn borst en trok hem op. Het was maar goed dat Antz en ik geen scherpe voorwerpen hadden, aangezien we beiden de laatste tijd niet echt stabiel waren. "Weet jij waar ons speeltje opgeslagen wordt? Ik zou wel door willen spelen, maar ik vind het leuker als ze terugvechten, jij niet?" Ik vond het heerlijk als ik de angst in hun ogen kon zien. Zo'n flauwgevallen jongetje was niet echt iets voor mij.


    Bowties were never Cooler

    Ik ben fackijg gek


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Louis William Tomlinson
    Ik had Harry nog gezegd dat hij moest wachten tot de begeleiding kwam, maar hij wilde natuurlijk niet luisteren. En dan zeggen dat ik me als een kleuter gedraag. Volgens mij was ik nu toch echt een stuk volwassener en verstandiger bezig.
    Niall was intussen al achter hem aangegaan, toen hij Niall en mij riep. De reden dat ik niet achter mijn beste vriend aan was gegaan? Ik was bang. Ik vond het hier behoorlijk griezelig, maar dat ga ik natuurlijk nóóit toegeven. Ik laat me niet kennen.
    Ik trommel zenuwachtig met mijn vingers op mijn koffer, die ik inmiddels tot stoel gepromoveerd heb. Ik moet toch ergens zitten. Het feit dat Harry en Niall nog steeds niet terug zijn, begint me op mijn zenuwen te werken. Dit gebouw stikt van de psychopaten. Ik had op zijn minst verwacht dat één van hen na vijf minuten gillend terug zou komen. Maar dat had ik dus goed mis. Misschien is het helemaal zo erg nog niet hier. Maar het kan ook dat ze iets overkomen is. Vermoord door één of andere gek.
    Oke Louis, niet zo doordraven nu. Zo erg zal het vast niet zijn, spreek ik mezelf streng toe. Misschien hebben ze zich wel ergens verstopt, om mij, Liam en Zayn straks te laten schrikken. Je weet maar nooit met die twee.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 21:00 ]


    "Family don’t end in blood”

    Cole Gethin Deville

    Avalon was ondertussen mijn kantoor binnengekomen. 'Ja,' zei haar hese stem. Ik keek weer op van de beeldschermen voor mij en zag haar blik door de ruimte gaan. Langzaam kwam ik overeind. Ik wist dat ze naar de pijn hunkerde, maar haar bloed stroomde met snelle vaart uit de verse sneeën in haar armen en daar moest duidelijk iets aangedaan worden. Als ze niet in de gaten werd gehouden, zou ze zichzelf makkelijk per ongeluk kunnen vermoorden, volgens mij. Ik rommelde in één van de lades van de kasten en haalde er een EHBO-doos uit.
    'Dat is mooi. Hopelijk vermoorden ze ze niet meteen. Dat zou zonde zijn,' zei ik nog steeds geamuseerd en liep naar haar toe. Kundig pakte ik haar pols en draaide de wonden naar mij toe. 'Je moet uitkijken dat je niet te diep snijdt, dat weet je toch,' zei ik haar beschuldigend en keek haar even aan. 'Straks gaat het nog mis, daar hebben we niks aan.' Ik begon de wonden te ontsmetten en hield haar gezicht ondertussen nauwlettend in de gaten. Hopelijk was de prikkende en stekende pijn nu even genoeg voor haar. Het zou zonde zijn, wanneer het daadwerkelijk mis met haar zou gaan. Haar lichaam was als een levend kunstwerk en zij zelf was fascinerend genoeg om meer dan drie boeken over te schrijven.


    Happy Birthday my Potter!

    (Mweh, Jev is nog loner :3 )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (Mweh, Jev is nog loner :3 )



    (als ik klaar ben met thee drinken, laat ik Kate wel rondzwerven of zo en dan komt ze langs haar kamer?)


    Happy Birthday my Potter!