• Horror.


    Madhouse.
    Op een dag werdt de Britse Boyband One Direction uitgenodigt bij 'Madhouse.' Het scheen dat daar de ergste gekken zaten. De een gestoorder dan de ander. De jongens van One Direction maakte er alleen maar grapjes over en spotte er de heletijd ermee.
    Ze geloofde het niet zo. Waar je ze gelijk in kon geven. Het scheen dat je als je er eenmaal binnen bent het word zoals het is in horror films. Vooral daar spotten ze mee, wie gelooft er nou in dat het het zelfde als een horror film was? Niemand kon er antwoord op geven. De gene die eenmaal binnen waren, kwamen er niet meer uit. En zelfs hun werden gestoord, lang niet allemaal, de een pleegde zelfmoord en de ander werd vermoord. Natuurlijk, wie gelooft er daar nou in? De Britse boyband dacht dat het een of ander Horrorverhaal was en gingen dus met plezier naar het huis. Wat gebeurde er als ze in kamers werden ingedeelt bij èèn van de gekken. Wat gebeurde er als en gek ontsnapt? De meeste 'patiënten' waren moordende psychopaten, lang niet allemaal. Natuurlijk maakte de patiënten ook vrienden met elkaar of met de Britse Boyband. Wat gebeurt als er vriendschappen ontstaan tussen de boyband en hun kamergenoten? Wat gebeurt er als er relaties ontstaan, wat als het allemaal een 'game' was voor je kamergenoot. Of wat gebeurt er als een van de jongens bij een psychopaat word ingedeelt.
    Slechtste intro ooit. :x


    Boys;
    -Niall Horan // Nessje
    - Harry Styles // Amphitryon
    - Louis Tomlinson // Loubearx
    - Liam Payne // Pezz
    - Zayn Malik // Sempra

    Girls;
    - Navaeh Riley Smith // Gereserveerd iPayphone
    - Jevany Avril Claine// Curlies
    - Ariana Angel Braun // DamnBieber
    - Cresselia Lenka Ivanov // Hour
    - Kate Darcelle Aeron // Rider

    Eigenaar 'Madhouse':
    - Cole Gethin Deville // Rider

    Overige patiënten:
    - Gabriel Simon Collins.// Fleeko
    -  Avalon Ellie Reaser // Sempra
    - Aidan Jonathan Mitchell// Llamarmy
    - Anthony Daniel Puckerman // Cannibal
    - Elleanna Patricia Latanez. // Essink


    -
    Kamerindeling:
    Jevany Avril Claine - Liam James Payne.
    Kate Darcelle Aeron - Zayn Javadd Malik.
    Cresselia Lenka Ivanov - Niall James Horan.
    Navaeh Riley Smith - Harry Edward Styles.
    Ariana Angel Braun - Louis William Tomlinson.

    Elleanna Patricia Latanez - Aiden Jonathan Mitchell.
    Avalon Ellie Reaser - Anthony Daniel Puckerman - Gabriel Simon Collins.


    Regels van het topic komen zo snel mogelijlk. Hou je please wel aan de algemene regels. En schrijf sowieso vier zinnen.

    Het Begin:
    De patiënten zitten in hun kamer iets te doen. Maakt niks uit wat. De jongens van One Direction worden naar hun kamer gebracht.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 19:46 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Llamarmy schreef:
    [Iedereen negeert Aidan :( ]


    {aangepast^^}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Thanks]


    Bowties were never Cooler

    Gabriel Simon Collins

    Ik verveelde me en had wel zin in wat actie. Ik ging van mijn bed af en slenterde de kamer uit. Zoekend ,naar iemand ,die ik misschien kon ambeteren af gewoon mee kon chillen ofzo. Ik neem nog een hijs van mijn sigaret en blaas een cirkeltje. Hmm ,wat hield ik van de geur van brandende tabak.
    Verveeld dwaal ik door het huis. Ergens wilde ik wel de nieuwtjes zien ,ze lekker de stuipen op het lijf jagen.
    Op een moment hoor ik stemmen en zie een groepje staan op het einde van de gang. Aiden ,die blijbaar uit de dwangbuis was ,Cresselia ,Naveah en Avalon.
    Ik grijnsde en liep naar hun toe. "Dus is hier iets speciaals te zien ofzo?"vroeg ik hun lichtelijk geamuseerd. Ik wist heus wel ,dat het waarschijnlijk die nieuwelingetjes waren. Of ze waren bezig over iets ,maar ik hou er gewoon van me ergens bij te bemoeien.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson Harry Edward Styles
    Ik wist echt niet wat ik moest denken en vooral omdat haar ogen zo kil stonden. Al waren er meer redenen te vinden. 'Hallo.' Zei ik, maar veel meer kwam er niet uit mijn mond. Zij wist wie ik was en achter haar naam zou ik vanzelf wel komen. 'Heel veel succes, want ik ben niet snel bang te krijgen. Ook niet doordat we hier nooit meer uitkomen, want dat kan altijd.' Verbaasd keek ik rond toen het meisje ineens verdwenen was, alleen zag al snel dat ze achter Niall stond. Haar woorden naar de blonde Ier liet ik tot me doordringen waardoor ik een kleine grinnik niet kon onderdrukken. 'Niall, laat je niet bang maken. Wij zijn er ook nog, dus ten eerste kan er niets gebeuren en ten tweede geloof je het toch niet?' Mijn blik ging van het meisje naar de jongen en weer terug. Maar voor ik het wist stonden er nog meer mensen en wist ik toch even niet wat te zeggen of naar te kijken. Dit kon toch niet serieus zijn? Ik keek uiteindelijk naar het meisje die de kamer uitgelopen kwam en 'hallo daar zei.' Met een schuin hoofd keek ik haar aan. 'Uhh, hoi?' kwam er twijfelend uit mijn mond. 'Volgens mij weet ik ook gelijk met wie ik op de kamer zit.' Het laatste kwam bijna onverstaanbaar uit mijn mond.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Someone for Jevany?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    [Someone for Jevany?]


    (Ik heb Kate of Cole?)

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 20:19 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Avalon Ellie Reaser.

    "Dus is hier iets speciaals te zien ofzo?" Vraagt Gabriel. Ik snuif even. ‘Alleen de nieuwelingen, meer niet.’ Beantwoord ik zijn vraag. Ook Aidan is erbij gekomen. ‘Hebben jullie iets scherps bij je?’ Vraag ik, want als ze wat bij hun hebben, dan is het binnen de kortste keren van mij. ‘Ik heb alleen nog dit scheermesje.’ Zeg ik. Ik zet het scheermesje op mijn armvel en een luide schreeuw verlaat mijn mond als ik een paar diepe sneeën maak. Het bloed druipt van mijn arm af op de grond. Ik breng mijn arm naar mijn gezicht om daarna aan mijn arm te likken. Ik doe een paar stappen naar voren, ik zal Cole wel even melden dat er nieuwelingen zijn. Een beetje gedesoriënteerd loop ik langs de blonde jongen en Aidan. ‘Niet echt een eerlijke strijd he?’ Zeg ik mokkend. Ik slaak een schelle kreet en kijk de blonde jongen aan. ‘Veel plezier.’ Ik loop snel door naar Cole's kamertje en bonk vier keer op de deur, twee keer met mijn linkervuist en twee keer met mijn rechtervuist. Ik ken dit kantoortje van binnen en van buiten. De martelvoertuigen waar h je mee bewerkt wanneer je wat ergs hebt gedaan. Hoevaak ben ik hier al geweest? De straffen zijn pijnlijk maar ook erg opwindend.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 20:23 ]

    [Euhm, maakt niet zoveel uit. Allebei kan, ze zit in haar kamer.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    [Euhm, maakt niet zoveel uit. Allebei kan, ze zit in haar kamer.]


    (Uhm, oké, alleen nog even een reden bedenken, waarom één van de twee daar naartoe zou gaan)


    Happy Birthday my Potter!

    [Ik ga me hond even uitlaten]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    {is het niet beter als er een praattopic komt?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Rider schreef:
    (...)

    (Uhm, oké, alleen nog even een reden bedenken, waarom één van de twee daar naartoe zou gaan)


    [Misschien kan Cole haar vertellen bij wie ze in de kamer zit?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Aidan Jonathan Mitchell
    Ik voelde hem worstelen en sloot mijn hand nog iets strakker om zijn keel. zo voelde ik ook zijn hartslag duidelijk tegen mijn hand. Op dat moment kwam Gabriel langs. "hey, Gabe. Raad eens: Vers vlees." Ik grijnsde mijn sneeuwwitte tanden blood en likte ze nog eens af. "Het is goed dat ik vandaag uit isolatie werd gelaten." Ik grijnsde duister ik bracht mijn tanden toen dicht bij mijn slachtoffer zijn oor. "Raad eens waarvoor ik hier zit." zei ik zacht voor ik naar de kloppende ader in zijn nek keek. Ze zeiden dat ik me moest gedragen, maar wat dollen mocht toch wel? Ik keek nog even op naar Avalon. "Moet dat dan?" Ik zie het bloed langs haar arm druipen, maar dat trok me toch een stuk minder aan. De incisie maakte ik liever zelf. "Ik houd er wel van om met mijn eten te spelen."

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 20:27 ]


    Bowties were never Cooler

    Cole Gethin Deville

    Geamuseerd keek ik toe hoe twee van de jongens werden belaagd door een aantal van mijn favoriete bewoners. Aidan was fascinerend en daarbij een echte artiest. Hij had zijn eigen stijl. Cresselia was rustig, maar haar vergetelheid en haar stem deden mij denken aan een figuur uit een horrorfilm. Vooral met die lichte haren. Daarbij was Avalon, die ik nu richting mijn kantoortje zag lopen, ook bijzonder, met haar eeuwige behoefte aan pijn. En dan te bedenken dat ze voorheen nergens terecht konden. Helaas had Aidan wel even geïsoleerd moeten zitten, sommige dingen gingen nou eenmaal iets te ver, maar hij leek zich nu aardig in de hand te kunnen houden. Goed genoeg in ieder geval.
    De ritmische bonken op de deur gaven aan dat Avalon bij mijn kantoor was aangekomen. 'Kom binnen, Avalon,' zei ik. De lichte grijns die nog om mijn lippen speelde, klonk door in mijn stem. 'Ik zie dat je al even hebt kunnen genieten van de aanwezigheid van onze gasten.'

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 20:34 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Curlies schreef:
    (...)

    [Misschien kan Cole haar vertellen bij wie ze in de kamer zit?]


    (Dat kan nu even niet, aangezien Avalon bij hem is... hmmm.... *denkt*)


    Happy Birthday my Potter!