• Hey mensjes van de Vondst :D
    Aangezien Blackie het een beetje druk heeft met school heb ik het nieuwe topic aangemaakt :P
    Ik maak even een aparte rollentopic en willen jullie allemaal daar je persoontjes even posten?
    Hier is het rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151644

    Dus, hier is topic 8!
    Hier was het vorige topic btw: [url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151094&page=last&message=66#4620478[/url]

    RPG ze!

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 21:58 ]

    Sherina

    Athene spreekt Jade aan en neemt haar mee naar binnen nadat Jade afscheid van me heeft genomen. Dat was een kort gesprek, maar het was wel leuk haar zo terug te zien. Eigenlijk wil ik de anderen ook wel graag zien, dus ik besluit naar binnen te gaan. Op dat moment komt een kleuter naar me toe rennen en ik ga op mijn hurken zitten om haar eens goed te knuffelen. 'Hai Linn!' zeg ik, en ik laat haar los. 'Wat ben je gegroeid! Waar is je mama? Is ze binnen?' Linn knikt en ik pak haar op. Ik neem haar mee naar binnen, nog steeds benieuwd naar de anderen, en ik loop de slaapzaal binnen. Linn springt half uit mijn armen en trekt aan mijn hand. 'Ho, voorzichtig,' zeg ik lachend, terwijl ik merk dat ik het half in iemand's oor roep. Ik denk dat het vast niet heel veel uitmaakt tot ik besef dat het de jongen van eerder is. Ik kijk vluchtig in zijn ogen en word dan naar mijn vriendinnen getrokken. 'Mama, kijk, Sjelina!'

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 14:03 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Damien

    Als ik mij omdraai kijk ik recht in de ogen van een meisje, iets in haar ogen kwam mij bekend voor, voordat ik iets kan zeggen wordt zij al meegesleurd door wat andere meiden, waarschijnlijk haar vriendinnen. Als ik verder om mij heen kijk zie ik iedereen gezellig met elkaar om gaan en ik krijg meteen een warm gevoel van binnen als ik denk aan de gezelligheid hier.


    ''If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.''

    Jade

    Sherina komt met Linn de slaapzaal binnen lopen. Ik ben net bezig met m'n spullen uitpakken. Jake heeft het bed schuin tegenover me. Een nieuwe heeft het bed naast me ingepikt. Ik haar hem of haar nu al, alleen bevindt hij of zij zich nu niet op de slaapzaal zodat ik hem kan vragen of hij wil ruilen met Jake. Sherina en Linn komen bij ons zitten.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 14:10 ]


    ©1998

    [ Zullen we doen dat er vier rijen met een x-aantal bedden zijn?]


    ©1998

    Sherina

    'Hey jongens,' zeg ik vrolijk, en ik kijk iedereen even aan. Sommige gezichten zijn nieuw, maar ik wordt wel aan ze voorgesteld. Gezellig zo, die nieuwe gezichten. Ik ben toch wel heel nieuwsgierig naar die jongen, dus ik verzamel wat moed en loop naar hem toe. Ik heb toch al met wat mensen kennis gemaakt, ik kan net zo goed met iedereen even praten. Misschien moet ik dan eerst met iemand anders praten zodat het niet opvalt. Ik tik een meisje op haar schouder dat bezig is met haar bed. 'Hallo-' 'Zie je niet dat ik bezig ben?' snauwt ze naar me. Ik verontschuldig me en ga op een willekeurig bed zitten. Misschien is dit toch niet zo'n goed idee. Ik kijk naar de jongen en merk niet dat ik begin te staren.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 14:26 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Jade

    'Joehoe, aarde aan Sherina?' Ze reageert niet. Ik grinnik en kijk naar Tessel/Sarah. Ze haalt haar schouders op. Ik ga weer verder met m'n spullen opruimen. RJ's bedje staat naast die van mij. Aan de andere kant zou Jake dan moeten liggen, maar daar ligt het dus niet. Ik lig vlak bij de deur, tegen de muur, zodat ik niet iedereen plat hoef te rijden om bij mijn bed te komen. Als die gast die naast mij ligt nou eens komt dan kom ik hem vragen of hij daar weg kon gaan...


    ©1998

    Damien

    Vanuit mijn ooghoeken zie ik het meisje van net naar me kijken, ik loop naar haar toe en rijk mijn hand uit, dan zeg ik zachtjes hallo, terwijl ik onzeker op mijn achterhoofd krab.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 14:35 ]


    ''If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.''

    Sherina

    Ik schrik op uit mijn gedachten als ik een stem hoor. 'Hallo'. Misschien verbeeld ik het me, maar het klinkt een beetje melig in mijn oren. Ik kijk op en zie de jongen voor me staan, hij reikt zijn hand uit en krabt op zijn achterhoofd. Het ziet er tegelijk schattig en komisch uit, dus ik glimlach. Ik pak zijn hand en trek mezelf omhoog zodat ik sta. 'Hallo, ik ben Sherina, ik zit hier al een tijdje op school. Wie ben jij?'


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Damien

    Het meisje kijkt tegelijkertijd verbaast en met een glimlach naar me, ze pakt mijn hand en gaat staan. ''Hallo, ik ben Sherina, ik zit hier al een tijdje op school. Wie ben jij?'' Ik reageer snel met. ''Ik ben Damien, ik ben nieuw ik kom uit Zwitserland en mijn Nederlands is niet heel goed.'' Ik zet een trots gezicht op aangezien ik de hele reis op die zin heb lopen oefenen, en nu het er om ging had ik geen fout gemaakt. Waarna ik verder ga met. ''Wanneer begin de lessen?'' onwetend van mijn taal fout.


    ''If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.''

    Sherina

    Ik had het dus toch goed gehoord, de jongen heeft een melig accent. Gelukkig ben ik niet zo melig dat ik erom ga lachen, ik vind het gewoon leuk om te horen. Toch zegt hij ineens een hele zin en hij lijkt er trots op. 'Wanneer begin de lessen?' 'Beginnen,' zeg ik, 'morgenochtend als het goed is.' Wat moet ik nu zeggen? Ohja! Zijn krachten. 'Ik ben trouwens een halfgod, een afstammeling van Artemis. Ik kan best goed omgaan met pijl en boog. Wat zijn jouw krachten?'


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Damien

    Sherina glimlacht en verbeterd mijn taalfout door vlug beginnen te zeggen, ik voel mij meteen een beetje stom maar laat het meteen achter me. Daarna zegt ze dat de lessen morgenochtend beginnen en vertelt ze over haar krachten, waarna ze naar de mijne vraagt. Ik houd mijn hand met de palm naar boven voor mij en ik laat er langzaam een lichte in tevoorschijn komen die zich snel in een klein vlammetje ontwikkelt. Na een aantal seconde doof ik het en pak ik mijn zwaard die nog in zijn schede zit, deze laat ik voorzichtig aan haar zien. Ik zeg daarna: ''Hades is mijn vader en ik ben ook half-god, dit is alles wat ik kan.''

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 15:13 ]


    ''If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.''

    jongens...


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Linn

    'Kom nouhou..' zeg ik zeurend, wanneer ik aan sherinas hand trek. "Kijke naa mijn mooje pop' zeg ik en ik trek zo hard dat ze wel een stap moet verzetten. Trots glimlach ik. Zie je ik ben wel sterk, vast sterker dan Seth, het is dat hij ontzichtbaar word maar anders win ik elk gevecht. Nu pak ik ook de hand van de onbekende, maakt me niet uit wie, als ze maar komen kijken. 'Nu!' zeg ik en ik trek een boos gezicht.

    (ga nu ff fotos bij mijn rol plaatsen)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jade

    Ik ben moet en ga op bed liggen. Ik sluiten even mijn ogen, maar dan begint RJ te huilen. Noway... Ik ga langzaam overeind zitten. Haar speen ligt naast haar in haar bedje die tevens als box dient. Ik schud mijn hoofd. Ik haal haar uit de box en leg haar op mijn bed neer. Ze staat op en valt onmiddellijk weer om. Ik grijp haar vast en knuffel haar. Ik leg haar op m'n schoot en bekijk ondertussen de nieuwe schoolboeken. 'Zal ik anders even?' vraag iemand die plotseling voor me staat.


    ©1998

    (heei hoe oud is RJ? en is dat zal ik even voor met je kind? lol verwarring)


    (ps heb fotos toegevoegd)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!