• Hey mensjes van de Vondst :D
    Aangezien Blackie het een beetje druk heeft met school heb ik het nieuwe topic aangemaakt :P
    Ik maak even een aparte rollentopic en willen jullie allemaal daar je persoontjes even posten?
    Hier is het rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151644

    Dus, hier is topic 8!
    Hier was het vorige topic btw: [url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151094&page=last&message=66#4620478[/url]

    RPG ze!

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 21:58 ]

    Jionni.

    Met mijn arm veegde ik wat bloed van onder mijn neus vandaan. Het was nog altijd niet gestopt, wat ik ook niet verwachte nu we nog steeds druk in gevecht waren. Een stem had ons gevecht voor een klein momentje stil gelegd. Ik lette niet op het stemgeluid dat ineens hoorbaar was. Het enige waar ik aan dacht was Evan die voor me stond, worstelend om Sophia van zijn rug te krijgen. Daar maakte ik me geen zorgen om, ze hield zich wel vast. Door zijn wilde bewegingen, die ik niet helemaal volgde doordat ik een beetje duizelig werd. Ik was niet echt een held waar neer het om bloed ging. Maar daardoor kreeg ik een arm van Sophia tegen mijn schouder. Duizeligheid en de onverwachte klap deden me wankelen. Snel greep ik de trapleuning vast om niet te vallen. Ik probeerde mijn ademhaling normaal te krijgen en viel Evan weer aan, nu met iets meer voorzichtigheid.


    You shall not pass!

    Blackie, ik heb eerlijk gezegd ook geen idee meer.. Ik weet waar wij zijn, maar dat is het wel zo'n beetje. Ik weet niet wie er nu allemaal nieuw zijn en of die krachten hebben en wie met wie heeft/ krijgt en waar iedereen nu is. Kan iemand een korte samenvatting geven??


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Ik heb echt geen idee meer waar dit verhaal over gaat....


    ©1998

    Volgens mij weet niemand het meer....


    ©1998

    Ik wel....

    ps mijn mobiel is ff niet bereikbaar


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    niemand post meer....


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    ik post niet omdat ik eigenlijk een beetje wacht op Danaé. aangezien wij in een soort stukje zitten, weet ik veel hoe je dat uit legt! :)


    You shall not pass!

    Ik heb geen idee waar de rpg over gaat anymore....
    Ik vind deze rpg zoals alle rpg's niet meer zo leuk...
    Omdat alles gewoon zo ARG ^^


    ©1998

    Ik vindt het nog wel leuk, maar we kunnen nu toch ook beginnen met een andere en deze gewoon laten voor wat het is?


    You shall not pass!

    Isco schreef:
    Ik vindt het nog wel leuk, maar we kunnen nu toch ook beginnen met een andere en deze gewoon laten voor wat het is?


    3e keer geehee


    ©1998

    Tja.. :)


    You shall not pass!

    Oh...ja..we hadden een rp...

    Beter is dit gewoon ons geheime praat topic waar niemand van af weer ^^ gehee


    ©1998

    En dan soms zetten we tussen door

    Jade
    Ik liep naar de deur toen er plotseling een meisje voor stond

    Riley
    Ik stond plotseling voor de deur

    Jill
    Ik ben dood


    ©1998

    Das wel een vet mooie rpg dan,
    sorry van die korte berichtjes trouwens,
    ben gewend aan watsapp
    maar ik denk dat we dat idee beter niet uit kunnen voeren want ik denk dat een mod hem dan sluit als ze er achter komen ^^


    ©1998