• Ik heb dus heel lichtbruin haar (anderen zijn van mening dat het donkerblond is, maar het is toch echt bruin) en heb blonde haarverf gekocht, maar ik dacht dat je dan je haar moest ontkleuren/bleken voordat je het kunt verven. Een vriendin en mijn moeder zeggen dat je het niet hoeft te ontkleuren bij mijn haarkleur als dat op de verpakking staat of zo. Ik heb zo snel geen goede foto van mijn haarkleur want op veel foto's lijkt het donkerder dan het in werkelijkheid is. Maar moet je ook bij lichtbruin haar je haren ontkleuren?


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb geen idee, wat zegt internet?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    AvatarKyoshi schreef:
    Ik heb geen idee, wat zegt internet?

    De ene keer zeggen ze van wel en de andere keer weer niet.


    Take risks and conquer your fears.

    Doen wat op de verpakking staat :Y).


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik zou het gewoon bij de kapper laten doen.. :x


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Hangt af van het product dat je gekocht hebt. Bij mij ging het toch normaal ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sidewinder schreef:
    Ik zou het gewoon bij de kapper laten doen.. :x


    26 - 02 - '16

    Appa schreef:
    Doen wat op de verpakking staat :Y).

    Dat is in het Italiaans. Dus daar heb ik niet zoveel aan.


    Take risks and conquer your fears.

    Ligt een beetje aan je haarstructuur en de verf. Ik denk dat het wel kan :Y).


    i put the fun in funeral

    Ik had zelf lichtbruin haar en ben toen in één keer naar platinablond gegaan met zo'n pakje van de Kruidvat. Ging in één keer goed hoor. Maar volgens mij is andersom, van blond naar bruin, lastiger [dat is in ieder geval bij mij zo]


    Chaos is a ladder.

    Ik zou het gewoon eens op verschillende fora opzoeken. Ik zou zeggen dat het niet hoeft, maar ik zou zeker andere bronnen er bij pakken. Het is nota bene wel je haar.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    als het een beetje goede verf is dan zou het in principe gewoon in een keer moeten lukken.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Just try it. Is het niets bel je vanavond nog de kapper.


    Bad decisions make good stories.

    Ontkleuren zou ik bij de kapper doen. Maar ik zou het er gewoon ingooien en kijken wat het wordt, als het niks is: bel een kapper.


    To infinity and beyond •

    Just try it! Je kan altijd nog langs de kapper gaan!

    Blonde haarverf pakt meestal niet op donker haar. Dan zou je een blonde haarverf moeten proberen die 6/7 tinten lichter maakt.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.