• "What has been proposed is that in lieu of eliminating the entire Capitol population, we have a final, symbolic Hunger Games, using the children directly related to those who held the most power." ~ Coin.
    Suzanne Collins, Mockingjay.


    24 children from the Capitol.
    Children and grandchildren of famous Capitol people.
    Each with their own look at the Games.
    Each with their own story.
    But all with the same future.
    Besides the winner.

    And may the odds be ever in your favor.




    Rolverdeling


    Meisjes:
    - Tigerlily Templesmith || Celebration
    - Armilla Rose Trinket || xImaginary
    - Aaliyah Snow || Rippertjiep
    - Jonylinne Hardwels || GwenxVeer
    - Millicent Gardner || Unimaginable
    - Capri Overwhill || MinnieMouseX
    - May Avalon Vestra || After
    - Tania Sunder || BeMe





    De arena: Het water is zoet en diep. De nachten zijn koud en de dagen heel warm. Het bos is oud en krukdroog, met maar een paar bomen die goed zijn om in te kunnen klimmen. De rest van de arena, behalve de beek, is ook droog. Er zijn geen fruitbomen/struiken te vinden. Voor de duidelijkheid: De link met de geïmproviseerde afbeelding van de arena heeft niet de goede verhoudingen. In werkelijkheid is het water zo'n 15 meter breed, en is het bos ongeveer een kilometer breed. De afmetingen kloppen dus niet!!



    Regels / afspraken / opmerkingen:
    ~ Alleen ik open nieuwe topics.
    ~ Probeer regelmatig te posten, gaat dat even niet lukken, meld het dan. Anders het liefst 1 post in de 3 dagen.
    ~ Post stukjes van minstens 5 zinnen lang.
    ~ Naamsveranderingen doorgeven.
    ~ Bestuur de personages van anderen niet.
    ~ Zet boven je post de naam van de tribuut én de plaats waar hij/zij zich op dat moment bevindt.
    ~ Kletsen, afspraken en discussies voeren kan in het praattopic.
    ~ En natuurlijk de huisregels van Quizlet(:


    Het wordt weer dag, alweer bloedheet.


    Het hele systeem zit even in de knoei nu in de vakantie, dus ik ben van plan pas weer lootjes te trekken na de vakantie.


    Rollentopic.
    Klets- en Discussietopic.



    Enjoy the Games,

    Holes.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 22:03 ]


    :)

    Gwenx1D schreef:
    (Ik kan nu niet reageren, maar mag ik een speer en een rugzak met overleef-dingen?)

    [jup]


    :)

    Months schreef:
    (...)
    [Idk. eigenlijk waren ze al op, hè. 5 pijlen dan. maar echt niet meer, okay?]


    [Is goed.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Yriath Allion

    Als ik in de arena sta valt mijn oog meteen op een messenset. Die is voor mij. 10. 9. 8. 7. 6. 5. 4. 3. 2. 1... Ik ren naar de hoorn en grijp de messenset. Ik zwem door het water. Hallelujah dat ik kan zwemmen... Meteen erna ren ik het bos in. Ik klim hoog in een boom en rust eventjes uit. Daarna kijk ik naar de messen. Wauw, hier kom ik best wel ver mee. Ik stop een paar messen op plekken waar ik ze kan pakken, voor de zekerheid. De anderen hang ik aan mijn rug. Ik klim hoog in de boom om te zien wat er gebeurt. Het bloedbad. Ik weet dat ik niet lang zal overleven. Hallo, ik ben twaalf, en de rest is allemaal groter en ouder. Ik voel me nu al een verliezer, maar probeer het te verbergen. Als ik dit lot niet moest ondergaan, hadden ze wel iets anders bedacht. Niet dat ik het niet eens ben met de rebellen, het is alleen dat mijn vader mijn hele leven heeft verpest aangezien hij het slaafje van Snow was. Snow, die man haat ik zó erg... Hij is zo onmenselijk... Een monster. En ik heb nog wel eens met hem gelúncht! Ik blijf zitten en denk even na.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 19:34 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [@XxPeetaxX je weet dat je eerst nog door water moet? ;) de link van de arena staat in het rode stukje]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 19:30 ]


    :)

    (Mijn topics.)

    Mijn topics :) En een beetje rustig aan met dat posten hé :P


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Chain Avain Trinket
    Ik concentreer me niet meer op mijn omgeving, maar alleen nog maar op het zwaard. Hij staat niet heel erg dichtbij, maar het is haalbaar. Ten minste, dat denk ik. Ik weet dat ik niet de snelste ben, maar ik weet dat ik zonder ook maar een ding van de hoorn het niet zal overleven. Ik hoop maar dat Armilla ook iets meeneemt en dat ze niet al te ver weg gaat. Ze staat links van mij, en tussen ons in zitten 2 andere mensen. Hun gezichten heb ik in deze drukte alleen niet kunnen zien.
    Ik hoor de gong, en ik sprint naar de hoorn. Halverwege merk ik dat ik een beetje achterloop op de anderen, maar ik blijf volhouden. Gelukkig kom ik op tijd aan bij mijn zwaard. Dan zie ik een literfles. Ik kan mezelf niet inhouden en ik neem ook de literfles mee. Dan keer ik om en met mijn ogen ziek ik Armilla...

    (Zwaard en slaapzak)

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 19:52 ]


    imperfection is beauty

    [@Dallam sorry er is geen litterfles meer..]


    :)

    (dan maar een rugzak...)


    imperfection is beauty

    Dallam schreef:
    (dan maar een rugzak...)

    [Die ook niet.. In het lijstje staat wat er nog is en hoeveel daar nog van zijn.]


    :)

    Tigerlily Templesmith
    Gespannen kijk ik de Arena rond. Om mij heen zie ik allemaal zand en wat verderop water. Opgelucht haal ik adem. Gelukkig kan ik zwemmen, anders had ik echt een probleem gehad.
    Tranen prikken in mijn ogen als ik naar de aftellende stem luister. De stem van mijn vader. Maar ik mag niet laten zien hoe erg ik dit vind, dat heeft hij me wel geleerd. Altijd je doel achterna gaan en nooit laten zien hoe moeilijk je het hebt Even voelt het alsof hij weer tijdens een training tegen me praat.
    Ineens bedenk ik me dat er helemaal geen drietand in de hoorn ligt. Voor de zekerheid kijk ik nog wat beter, maar nergens zie ik het glimmende wapen.
    'Damn' vloek ik zachtjes in mezelf. Zonder drietand heb ik geen wapen en maak ik echt geen kans.
    Ik kijk even om mij heen, naar de andere tributen. Een paar plaatsen verderop staat Gionni. Hij moet zich natuurlijk net zo voelen als ik, want zijn vader moet ook commentaar geven op de spelen en deed zelfs de interviews met ons.
    Ik glimlach even naar Gionni. Ik ben echt blij dat hij er is. Iemand die ik tenminste echt vertrouw. De meeste anderen ken ik natuurlijk ook wel, allemaal bekenden uit het Capitool, maar Gionni is gewoon mijn vriend en het is fijn om iemand te hebben die je echt begrijpt.
    Ik wordt uit mijn gedachten gewekt door de laatste 10 seconden. Ik ga in de starthouding staan en adem een paar keer diep in. Dan maar geen drietand, maar wat moet ik dan doen? 5... 4... Gestrest staar ik naar de Hoorn. Wat moet ik nu doen? 2.. 1...
    Zo snel als ik kan sprint ik van mijn plaat en ren naar de Hoorn. Zonder op de andere tributen te letten ren ik zo hard als ik kan. Als één van de eersten kom ik bij de Hoorn aan, maar welk wapen zal ik nemen? Het enige wapen waar ik echt mee getraind heb, is de drietand. Dan valt mijn oog op de messen. Snel gris ik er drie van de stapel en kijk onrustig om mij heen. Waar zijn de anderen? Waar is Gionni?


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Months schreef:
    (...)
    [Die ook niet.. In het lijstje staat wat er nog is en hoeveel daar nog van zijn.]


    (Sooooryyyy ik bedoelde slaapzak maar ik spelde verkeerd :P)
    (Ik wil zo graag dat Mikayla online komt. Anders heeft zij strakjes niets...)
    (haha nu zie ik pas 'bestekset'. Leuk idee!)

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 19:57 ]


    imperfection is beauty

    -MT-


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Kai Evan Fareless

    Trillend op mijn benen sta ik wat voor me uit te staren. Het gevoel dat je weet dat je ieder moment dood kunt gaan ,doet me huiveren.
    Misschien was de dood nog niet zo erg. Ik bedoel ,niemand zou deze straatrat missen ,of beter gezegd ,straatkat.
    Met die katten oren kon ik het getik ,van de luttele seconden horen afgaan,erg vreemd eigenlijk.
    En toen ,toen ging de gong. Mensen ,die een eigen persoonelijk heid hebben ,die bekend zijn ,die nog een goede toekomst hebben ,rennen voor hun leven naar de hoorn ,anderen rennen weg. Nu pas besef ik ,dat ik ook moet rennen. Ik hol richting de hoorn en hoe dichter bij de hoorn ,welk minder waardevol voorwerp je vond. Nog dicht bij de hoorn ,zag ik een klein mes zitten . Deze is van mij,dacht ik. Deze moet ik hebben. Ik ren naar het mesje toe ,maar word omvergeduwd. Deze jongen had me nooit echt zo opgevallen ,maar hij was wel sterk . Nu ik op de grond lag ,maar een metertje van het mes vandaan ,voelde ik me hulploos. De jongen grijnsde gemeen en zijn handen ,die echt giga leken ,wurme hij om mijn keel,waardoor ik geen lucht krijg. Ik probeer tegen te stibbelen ,maar hij was te zwaar. Ja hij was echt dik. Met mijn laatste krachten ,rijkte ik mijn vingertoppen naar het mes ,mijn topjes ,snijden in het lemmet en ik had de neiging ,mijn pijnelijke vingers in mijn mond te stoppen ,maar ik hield me in en nam het handvat net op zijn vast en ,duwte uit reflex het in zijn borstkas. De grip om mijn keel loste en ik kon eindelijk adem happen. Uit angst dat de jongen ,me weer zou wurgen ,stak ik het mes weer in zijn lichaam. En noch eens ,en nog eens tot het bleod echt uit hem spuitte. Mijn handen zaten vol met zijn bloed ,echt wagelijk. Ik ren weg en grot nog vlug een broodje van de grond. Ik ren weg ,wat redelijk moeilijk was in zand.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Charlie Sinclair:

    Ik bijt op de binnenkant van mijn wang om niet te laten merken hoe bang ik wel niet ben nu. Ik sta stevig, klaar om te rennen, maar krijg het gevoel dat alles trilt. Ik slik en kijk even om me heen. Als ik zie dat we nog maar 7 seconden hebben kijk ik niet meer naar de andere tributen maar alleen naar de hoorn. Wat kan in mijn voordeel zijn? Ik kan misschien wel wat met een mes, maar ik moet niet te veel verwachten. Hij zal zo vast wel we- en de gong gaat. Met een verkeerde start en geen tempo kom ik laat aan bij de hoorn. Gelukkig is er nog een mes die ik snel pak. Ik blijf nog wat bukken en kijk om me heen. Bijna alles is al weg. Niet te lang denken Charlie! Ga je nog wat pakken of wat? Wat. Nee, geen tijd! Ik zie een pakje gedroogd fruit en snel loop ik weg. Mijn ogen worden groot als ik het water zie. Oh god. Zal ik? Ik heb weinig keus. Met het mes en gedroogde fruit zwem ik zo snel mogelijk. Ik wil nog niet dood. Niet nu tenminste. Maar dit zijn de Capitol Games dus... ik faal.
    (Mes en gedroogde fruit)


    Gotta get, gotta get out of my head <3