• "What has been proposed is that in lieu of eliminating the entire Capitol population, we have a final, symbolic Hunger Games, using the children directly related to those who held the most power." ~ Coin.
    Suzanne Collins, Mockingjay.


    24 children from the Capitol.
    Children and grandchildren of famous Capitol people.
    Each with their own look at the Games.
    Each with their own story.
    But all with the same future.
    Besides the winner.

    And may the odds be ever in your favor.




    Rolverdeling


    Meisjes:
    - Tigerlily Templesmith || Celebration
    - Armilla Rose Trinket || xImaginary
    - Aaliyah Snow || Rippertjiep
    - Jonylinne Hardwels || GwenxVeer
    - Millicent Gardner || Unimaginable
    - Capri Overwhill || MinnieMouseX
    - May Avalon Vestra || After
    - Tania Sunder || BeMe





    De arena: Het water is zoet en diep. De nachten zijn koud en de dagen heel warm. Het bos is oud en krukdroog, met maar een paar bomen die goed zijn om in te kunnen klimmen. De rest van de arena, behalve de beek, is ook droog. Er zijn geen fruitbomen/struiken te vinden. Voor de duidelijkheid: De link met de geïmproviseerde afbeelding van de arena heeft niet de goede verhoudingen. In werkelijkheid is het water zo'n 15 meter breed, en is het bos ongeveer een kilometer breed. De afmetingen kloppen dus niet!!



    Regels / afspraken / opmerkingen:
    ~ Alleen ik open nieuwe topics.
    ~ Probeer regelmatig te posten, gaat dat even niet lukken, meld het dan. Anders het liefst 1 post in de 3 dagen.
    ~ Post stukjes van minstens 5 zinnen lang.
    ~ Naamsveranderingen doorgeven.
    ~ Bestuur de personages van anderen niet.
    ~ Zet boven je post de naam van de tribuut én de plaats waar hij/zij zich op dat moment bevindt.
    ~ Kletsen, afspraken en discussies voeren kan in het praattopic.
    ~ En natuurlijk de huisregels van Quizlet(:


    Het wordt weer dag, alweer bloedheet.


    Het hele systeem zit even in de knoei nu in de vakantie, dus ik ben van plan pas weer lootjes te trekken na de vakantie.


    Rollentopic.
    Klets- en Discussietopic.



    Enjoy the Games,

    Holes.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 22:03 ]


    :)

    Millicent Gardner || duinen/water
    Met grote ogen keek ik naar de jongen die een andere jongen vermoorde. Kai heette hij volgens mij. Ik opende mijn mond om te schreeuwen, maar er mama geen geluid uit. Ik liet mezelf van de duinen terug in het zand glijden en pakte nog een mes. Gewoon voor de zekerheid. Mijn haar zat nu al niet meer goed en lange lokken maakte mijn zicht wazig en onduidelijk. Ik deed mijn haar opzij en klok weer de duin op. Daarna liet ik mezelf in het water zakken. Ik was nooit goed geweest in zwemmen. Ik probeerde wanhopig mijn spullen op de kant te gooien, maar alleen het brood haalde de overkant. Mijn mes en pijl en boog lag ik neer in een van de bosjes aan de rand. Daar lag het goed verstopt voor nu. Ik ademde langzaam uit en probeerde me op te hijsen. Het probleem was dat ik vrij klein en geheel niet sterk was. Ik was hier zo slecht in. Ik was sowieso niet goed in zwemmen, was ik nooit geweest en nu, nu hing mijn leven ervan af. Dit kon misschien een probleem worden, aangezien ik ook geen bomen zag waar ik zo snel ik kon klimmen. Dit werd nog heel zwaar.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 20:09 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rocco Nolan

    De tien seconden gaan voorbij, maar in plaats van te kijken naar de spullen die rondom de hoorn liggen, kijk ik naar de blikken van de anderen. Waar gaan ze naartoe? Ik weet wie fysiek in het voordeel zijn en die zijn natuurlijk gericht op de belangrijkste spullen, dus besluit ik om juist de andere kant op te gaan. Ik heb alleen mijn intelligentie, dus als ik nu te veel risico neem is het zo gelijk afgelopen. Ik moet hier zo snel mogelijk weg. Toch weiger ik om helemaal met lege handen te vertrekken, en net voordat ik de andere kant van de arena op ren, weet ik nog net een speer en een pakje gedroogd fruit te pakken te krijgen. Helaas kom ik daardoor net iets te dicht in de buurt van een andere Tribuut, iemand die me vaag bekend voor komt, maar doordat alles zo snel gaat kan ik net niet bepalen wie het is. Ik voel een felle steek in mijn arm, waarschijnlijk van een mes dat mijn kant op word gegooit, maar ik vecht niet terug. Ik hou mijn spullen zo stevig mogelijk vast en ga ervandoor. Ik denk dat ik nog nooit zo hard gesprint heb als nu. Het belangrijkst is dat ik nu water vindt, want ik weet zeker dat naast de andere Tributen, dat mijn ergste gevaar zou kunnen worden. Uitdroging. Dus probeer ik zo goed mogelijk te luisteren en te ruiken of er water in de buurt is en ren richting de tegenovergestelde kant van de hoorn.

    (Speer + pakje fruit)

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 20:10 ]

    is er nog een zwaard?
    of anders een bijl?


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    VintageStyle schreef:
    is er nog een zwaard?
    of anders een bijl?


    [Het enige wapen wat er nog is is een mes o.o

    Dat dat zo snel op gaat...]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hour schreef:
    (...)

    [Het enige wapen wat er nog is is een mes o.o

    Dat dat zo snel op gaat...]


    (Doe de Bestekset!!!! Past bij ijdelheid en het is toch
    een beetje een wapen...)


    imperfection is beauty

    Hour schreef:
    (...)

    [Het enige wapen wat er nog is is een mes o.o

    Dat dat zo snel op gaat...]


    ik moest zwemmen dus was een uur geleden nog in Drachten


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    VintageStyle schreef:
    (...)

    ik moest zwemmen dus was een uur geleden nog in Drachten


    [Ahw. :(
    Nou ja, ja mag tenminste wss donderdag mee!
    Sorry, dit hoort in het praattopic.]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 20:25 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Yriath Allion

    Ik zie twee mensen in de duinen. Een jongen en een meisje. Allebei ouder. Ik pak twee messen beet en loop er rustig naartoe. Ik heb nou eenmaal messen en ben best wel snel, en heb een kans om vrienden te maken. Ook heb ik bondgenoten nodig. Als jongste heb je het niet makkelijk alleen. Ik loop naar ze toe en ga rustig een stukje verderop liggen luisteren. Ook wil ik weten of ze niets kwaads in de zin hebben.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Armilla Rose Trinket
    ik zie dat iedereen al iets heeft gepakt. ik zie dat Chain snel een zwaard pakt, het wapen dat ik wilde. er zijn nu alleen nog maar messen. ik loop er zo snel als ik kan heen en pak de losse messen. ik zie ook nog een brood en een bestekzet, die pak ik snel mee en loop richting Chain. ik wil naar hem rennen roepen, maar dan bezef ik dat ik veel sneller ren dan hem. hij is sterker, maar ik sneller. "kom" roep ik naar hem en loop dan wat langzamer zodat hij mij bij kan houden. ik merk nu pas dat ik door zand loop. normaal zou ik dat fijn vinden, omdat het dan bij strand is en ik dan vrij ben. maar nu staat er druk op mij en moesten ik en Chain elkaar proberen te beschermen.

    losse mesen, bestekzet en brood

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 20:40 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    (Ik neem aan dat de blauwe rugzak voor mij is? Ik sla gewoon ff stukje bij gong over, maakt dat uit?)

    Jonylinne Hardwels

    Gelukkig kan ik goed zwemmen, anders was ik al zonder bloedbad gedood. De speer lag ergens halverwege en de rugzak die ik vast heb lijkt goed gevuld. Mijn hand doet pijn, maar dat is dan ook het enige.
    Ik ben bijna bij het einde van het water, en zie de rand van het bos voor me. Het ziet er uitgedroogd uit, waardoor ik even moet denken hoe ik water kan krijgen. Het pakje gedroogd fruit ziet er goed uit, en ik ben blij dat ik dit heb mee kunnen nemen. Naar mijn idee zijn hier weinig tributen, de meesten nog bij de hoorn. Dat ik goed kan rennen is een pluspunt, want ik kon snel weg. Ik heb ook een meisje gezien dat erg traag vooruit kwam. Het zou me niets verbazen als zij snel dood zou zijn. Als het niet vandaag zou zijn, dan wel binnen een paar dagen. Zij komt niet goed weg bij gevaren.
    Mijn tas is goed gevuld. Verband, jodium, stukjes vlees, touw en twee flessen. Daar kan ik wel goed mee overweg. Goed om te overleven.
    De kleur is alleen iets minder. Ik ben blij dat mijn haar niet helemaal blauw of paars is, want met deze rugzak zou ik echt te veel opvallen. Dit gaat nog, een beetje camouflage, en ik val minder op.
    Het water voor mij smaakt zoet, na een kleine slok te hebben genomen. Weer een last minder.
    Mijn hand doet meer pijn dan net, maar dat is niet mijn grootste zorg. Mijn arm doet ontzettend veel pijn, en ik zie nu pas de snee door mijn arm.

    Help.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 20:44 ]


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Kai Evan Fareless
    Door nood aan ademtekort ,begon ik zwarte plekjes te zien ,waardoor ik stop met lopen en me neer plof in het zand. Ik ben een moordenaar ,het bloed van iemand ,plakte aan mijn handen ,maar dat boeide me het minst. Ik had net een familie uit elkaar gerukt. Iets wat ik niet heb ,waar ik altijd al kon van dromen.
    Mijn ademhaling gaat echt als een razende tekeer en ik maak me in een bolletje. Mijn handen in mijn haar geklemd en mijn mes had ik in mijn riem gestoken.
    Begon ik gek te worden ? Ik trek zachtjes aan mijn oren ,wat me hielp om rustig te worden. Ja ik werd gek hier. Ik wilde huilen ,schreeuwen ,zelfmoord plegen ,maar er gebeurde niets. Ik keek gewoon wazig voor me uit. Vanuit mijn ooghoeken zag ik een meisje staan. Ze kon me zo vermoorden en van mij mocht ze dat ook,dan kon ze voorkomen ,dat ik als bloeddorstige moordenaar ,meer families kon verpesten.
    Maar ik was bang voor de dood,ik wilde niet dood ,of wel ? Ik kijk even schichtig om me heen en zie dan een jongetje naar me kijken ,hij was overduidelijk jonger dan mij. Mijn handen begonnen te trillen ,ik kon niet moorden ,ik kana het gewoon niet,ookal had ik daarnet het tegedeel bewezen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    VintageStyle schreef:
    Armilla Rose Trinket
    ik zie dat iedereen al iets heeft gepakt. ik zie dat Chain snel een zwaard pakt, het wapen dat ik wilde. er zijn nu alleen nog maar messen. ik loop er zo snel als ik kan heen en pak het messenzet. ik zie ook nog een brood en een bestekzet, die pak ik snel mee en loop richting Chain. ik wil naar hem rennen roepen, maar dan bezef ik dat ik veel sneller ren dan hem. hij is sterker, maar ik sneller. "kom" roep ik naar hem en loop dan wat langzamer zodat hij mij bij kan houden. ik merk nu pas dat ik door zand loop. normaal zou ik dat fijn vinden, omdat het dan bij strand is en ik dan vrij ben. maar nu staat er druk op mij en moesten ik en Chain elkaar proberen te beschermen.

    messenzet, bestekzet en brood


    Yriath had de messenset toch al?


    Spoiler alert: you will save yourself

    XxPeetaxX schreef:
    (...)

    Yriath had de messenset toch al?


    oh, sorry :$


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Millicent Gardner || duinen/water
    Ik pakte mijn spullen terug uit de bosjes en besloot het op te geven. Ik zwom terug naar de andere kant en ging daar de rand weer op. Nu zat ik dus onder de modder. Nog even en mensen dachten dat ik een echt monster was. Ik voelde mezelf vies, maar terug de rivier in ging niet veel helpen. De jongen die net iemand had vermoord stond iets verder op of zat eigenlijk. Een andere jongen, die er iets jonger uitzag dan mij, stond een stukje verderop. Ik slikte moeilijk en keek even om me heen. Ik wist niet of de jongen me gezien had. Ik pakte mijn mes en sloop achter hem. Ik zette het mes op zijn keel en ademde diep in. Nee ik kon dit niet. Ik kon het mes niet langs zijn keel halen. Ik dacht dat ik het kon. Mijn grip verslapte langzaam en ik liet mezelf bang op de grond zakken, ik ging eraan. Ik kon dit niet en ik zou dit, hopelijk, nooit hoeven te doen. Maar nu zat ik hier onder de modder en ik was niet instaat om het mes langs zijn keel te halen. Daarom ging ik achteruit en lag ik het mes verslagen langs me neer. Waarom dacht ik überhaupt dat ik het kon?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Capri Overwhill

    Gespannen wacht ik op de gong. Ik kijk om me heen. Als de gong gaat, schrik ik op de een of andere manier toch. Snel herstel ik me, maar het is al te laat. Ik ren nog naar de hoorn om iets te pakken te krijgen, maar alles waar ik veilig bij kan zijn twee pakjes droog fruit. Om bij het gevaar weg te blijven, ren ik meteen weer weg. Ik rem meteen af als ik het water zie. Shit! Ik kan dus niet echt goed zwemmen. Ik kan wel een beetje blijven drijven en vooruitkomen, maar niet zwemmen. Ik kijk snel om me heen, en spring dan toch in het water. Ik zink meteen als een baksteen en begin te spartelen. Happend naar lucht kom ik weer boven water. Langzaam spartel ik naar de overkant en klim weer op land, waar ik een bos zie en er in vlucht.


    It just takes one negative comment to kill a dream