• Jullie kennen het....


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'Niall ehh' hij kijkt me aan. 'hoe weet je dat je ehh verliefd bent pp iemand'. Ik merk dat ik rood word. ' ik wist het ook.niet want ik heb nog nooit vrienden gehad laat staan een liefde aar Marlotte zei dat je kriebels hebt door dehene en er graag bij bent ofzo' zeg ik beschaamd dat ik het niet weet. 'en je bent erg bezorgd' voeg ik toe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    ' ik wist het ook.niet want ik heb nog nooit vrienden gehad laat staan een liefde aar Marlotte zei dat je kriebels hebt door dehene en er graag bij bent ofzo' zegt hij. Ondertussen heb ik opzij gekeken en luiser ik aandachtig naar zijn uitleg.'en je bent erg bezorgd' voegt hij er aan toe. 'Bedankt' zeg ik na een tijdje. 'Maareh. Weet je dan ook zeker dat je van Marlotte houdt? Of twijfel jij...' ik twijfel even maar zeg dan: 'ook?'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    "maareh weetje ddan zeker dat je dan van Marlotte houd of twijfel jij dan ook' ik dacht even na. "ik denk wel dat ik van haar houd want ik ben gtaag bij haar en heb kriebels in de buik maar ik denkndat iedereen wel enes twijfeld. Maar hoezo eigenlijk ben je verliefd?' nieiwsgierig kijk ik hem aan.ik staar in het water


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( Vandaag herkansings dag dalijk op school kan ik wel even Emma doen.' X)loveya.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [ik om een uur diploma uitreiking, kweenie tot wanneer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    "ik denk wel dat ik van haar houd want ik ben gtaag bij haar en heb kriebels in de buik maar ik denkndat iedereen wel enes twijfeld. Maar hoezo eigenlijk ben je verliefd?' zegt hij. Ik schrik van zijn vraag. 'Eh. Nou. Ik. Ik weet het eerlijkgezegd niet. Maar zeg alsjeblieft niks tegen Emma! Ik wil haar niet kwetsen en misschien is het wel zo en...' ik kap mijn eigen verhaal af. Ik denk even na. 'Heb je ook wel eens nagedacht over.. Nouja je toekomst met je vriendin. Of een vriend?' zeg ik.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Veel plezier!!!!!! :) <3)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Hee sweeties im back, ik heb nieuwe hitkrant gelijk van me laatste 2euro gekochtt haha, wou eigenlijk chips kopen het is een bandspacial! :d heeujj. Ik doe zo emma evene x.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    ( Omg niall heeft trouwends geen beugel meer eh, okee dat is al heel erg lang volgens mij, ik vond net zo schattig. ;p


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [haha hij heeft geen beugel meer sinds mijn verjaardag en dat is begin april
    ahah foto's van 1ste en laatste leerjaar super grappig

    Niall

    'Eh. Nou. Ik. Ik weet het eerlijkgezegd niet. Maar zeg alsjeblieft niks tegen Emma! Ik wil haar niet kwetsen en misschien is het wel zo en...'Ik kijk hem vertederd aan 'ahhh heb jij met Emma, ah super schattig, ik ben wel blij want ze zei dat ze me leuk vond en ik vond het zielig omdat ze zo dlief en beschermd doet zeg maar maa rik ben blij dat ze nou ook iemand heeft 'Heb je ook wel eens nagedacht over.. Nouja je toekomst met je vriendin. Of een vriend?' Ik dacht na. 'Na als ik eerlijk ben val ik ook op jongens maar dat mag niemand weten want God heeft het verboden en dan mag ik straks niet meer thuis wonen want dan ben ik een schande maar ik zie Marlotte en ijk al oud met kindjes ja'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( Emma was toch met liam?)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Ja hoezo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Ja hoezo
    nou omdat niall en liam een 'jongens gesprek voeren' haha. En omdat Emma het niet mag weten en dan zit ze er bij, ik zal zo ff posten dat ze daar waar jullie zitten aan het schoonmaken in met hard muziek op der oren met der beats aan en een beetje gek doet.x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    niallsister schreef:
    (...) nou omdat niall en liam een 'jongens gesprek voeren' haha. En omdat Emma het niet mag weten en dan zit ze er bij, ik zal zo ff posten dat ze daar waar jullie zitten aan het schoonmaken in met hard muziek op der oren met der beats aan en een beetje gek doet.x
    ehm ze waren weg gegaan uit de karavan en een stuk gaan wandelen naar het water


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ohh whoops. Ik verzien zo wel iets moet toch weer naar me opa dus ja. Hahaha.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin