• Jullie kennen het....


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Hee someone awake?x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Siper leukbhaja

    Niall

    Louis houd me evem tegen en sluipt rond waarna ikbhem volg. Als ik later met mijn krukken de caravanbin kom is Marlotte aan het hoesten. 'Niall wat moet ik doen?' vraagt Louis en ik dachr na. "de sphit" mompel ik. Op de rafel ligt een tasje waar ook de apuiten inzitten
    . Ik pak er een met kleine inshiud eb spuit hem leeg op de goede plek dit kewr


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Haha, ik dacht door die typfout: De split als in: Lou, je bent dom. xD Gelukkig niet)
    Liam Payne:

    ' ten eerste ik ga je opsluiten en als staf moet je dan me hand vast houd en me afentoe een kus geven. Jij krijgt later pas de sleutel van me hart om je te bevrijden, daar moet je me eerste ' je vriendin' voor voemen' grapt ze. Ik geef haar ene speelse stomp op haar schouder terwijl ik lach. Ik voel dat ze een kusje op mijn mondhoek plaatst en bijt even op mijn lip. Niet blozen Li, nie- te laat. Ik voel mezelf gloeien en kijk haar weer aan. Ach, waarom ook niet. Met mijn gloeiende hoofd kom ik dichterbij en plaats weer een kusje op haar lippen. Ik laat los en strijk met de ruggen van mijn vingers langs haar kaaklijn. Ik glimlach en mijn ogen boren diep in die van haar.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Best raar eigenlijk dat je van een spuit stopt met hoesten....xD)
    Louis Tomlinson:

    Hij spuit get mgoedje in Marlotten en ik kijk hem onbegrijpend aan. Ach, dit zal vast niet de eerste keer zijn. Hij zal het wel weten. Right? Haha, ik was best wel bezorgd net. Volgens mij heb ik dat van mijn moeder. Ze voelt het altijd aan als er iets is. Ik zag haar toevallig, dus dat weet ik niet. Maar...Nouja ik heb geen 112 gebelt dus ik snapte dat..eh.. het niet mega erg was? Ach. Vast wel ergens ofzo. ik aai weer even over Marlotte haar rug en zeg: 'Gaat het?'. Ik vraag straks wel wat het was. 1 vraag tegelijk Tomlinson. Niet te druk. BAM! ik kan ook wel rustig zijn! Oke nu ben ik weer druk...calm down...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [ahhaah ik wil dan ook een spuitXD ik ga om half vijf weg

    Niall Horan.

    ; Gaat het?' vraagt hij bezorgd. 'ze heeft een ziekte waardoor ze hoestbuien kan krijgen dujs moet de spuiten hebben' leg ik kort uit. Ik plof vermoeid neer op een stoel en zucht diep, jep ik was nog steeds ziek maar ik had geen zin om zielig te blijven liggen hoe moe ik ook was. Het was een zomerkamp wat doe ik ik word alleen maar ziek en gewond

    [jihaa 32 lezers op een storie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson:

    'ze heeft een ziekte waardoor ze hoestbuien kan krijgen dujs moet de spuiten hebben' legt hij kort uit waarna hij neerploft. 'Joh? Je meent het' zeg ik sarcastisch en ik schenk hem een lachje. Ik val voor mijn eigen lol achterover op het bed met mijn handen achter mijn hoofd. Ik zucht en denk meteen aan Violet. 'Violet' fluister ik wat. Ik mag me geen zorgen maken, maar ik mis haar. Waarschijnlijk ook van mijn moeder. Die mij dan weer mist en ik schud mijn hoofd. Op dat moment loopt Lisa binnen. 'Jongens, ik moet even boodschappen doen. Eeehm. Louis, let jij op die 2? En Niall en Marlotte, letten jullie op Louis?' zegt ze met een glimlach en meteen protesteer ik en zeg: 'Ik kan prima op mezelf letten!' . onderussen ben ik al rechtop gaan zitten. 'Maar, op die 2 passen lukt me wel' zeg ik en ik wijs met mijn duim naar Niall en Marlotte die liggen. 'Hmm-Hmm. Wat jij wilt' mompelt ze terwijl ze aanstalten maakt om de caravandeur dicht te doen. 'Doegh!' zeg ik nog vrolijk. ik zie haar nog zwaaien en zodra de deur dichtgeklapt wordt, zeg ik: 'Jullie hebben haar gehoort, dus gedraag je' zeg ik en ik plof weer neer.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall James Horan.

    'Joh je meent het'z egt hij sarcastisch en lacht waardoor ik zacht grinnik. 'Jongens ik moet even boodschappen doen. Ehm Louis let jij op die 2 En Niall en Marlotte letten jullie op Louis" ik schrok op van de stem blijkbaar was ik ingedoezeld. 'Ik kan prima op mezelf letten!' gaat Louis in de tegen aanval. 'Niet dus' grinnik ik zacht. 'Maar op die 2 passen lukt me wel' ik grinnik weer. 'Hmm-hmm wat jij wilt' zegt ze waardoor ik weer in de lach schiet. Hij zwaait haar uit 'Jullie hebben haar gehoort dus gedraag je' zegt hij en ploft weer neer. 'Louweeeeee ik heb honger!' mopper ik klagend met een toontje en blijf lui onderuitgezakt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ben weg ahh, laat niall maar in slaap vallen ofzo in de stoel, we gaan wat drinken met dansen enz dus ik weet niet hoelaa tik terug ben, niet te laat voor zeven uur, dan eet ik snel wat en ben dan er weer, mijn ouders zijn vanavond weg voor mijn oom zijn verjaardag maar ik ben te lui omm mee te gaanXD morgen staat ook niets op de planning alleen om 1 uur diploma uitreiking


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    Hij drukt zijn lippen op de mijne en ik glimlach ondertussen even ligt, na zijn zachte kus zoeken zijn ogen gelijk de mijne op als we een tijd in elkaar ogen kijken okee, ehm halve seconde schiet ik in de lach. ' Hahah, sorrie' proest ik uit. ' Ik kan iemand nooit lang aan kijken, vooral niet als je zo leuk bent ' en ik knipper even overdreven me me ogen waarna ik zijn hand pak en me vingers erin verstrengel. ' Zullen we maar terug gaan, ik kan zo ook wel een warme douche gebruiken(wengbrouwwibbel) en dan gaan we even naar Lou en Niall.. Zou niall het vervelend vinden? Nee toch, hij heeft marlotte. ' Zeg ik rustig. En leg mijn hooft op zijn schouder. Ik hou van hem.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    ( En ik heb van 8 tot 00;00 schoolfeest ;$ )


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Louis Tomlinson:

    'Louweeeeee ik heb honger!' moppert Niall. Ik grinnik en sta op. 'B-R-B-Mothafuckahs!' zeg ik voor ik de deur met een klap dichtgooi. Ik ben weer melig... Ik pak een fruitmand en sjok ermee terug. Tussendoor valt mijn oog op de snoepjes. ik kijk om me heen en loop ernaartoe. Ik zet de mand neer en dauw een paar dropjes in mijn mond. Al kauwend pak ik de mand en loop terug. Goede manier om Violet van mijn gedachten te verwijderen, oh.Niet dus... Ik open de deur en zet de fruitmand op Niall zijn schoot. 'Lekker e-' ik stop als ik zie dat hij slaapt. 'Aaawh!' zeg ik op een zachtere toon. 'Nialler is echt een cutie' zeg ik Tegen Marlotte waarna ik weer naast haar ga zitten. Ik kijk achter haar langs en grijns naar Nialler die met zijn mond open slaapt. Dan merk ik wat op. 'He Marlotte, je zit tussen 2 jongens. je mag een wens doen! Maar niet vertellen! Hoppa, succes' zeg ik vrolijk.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam Payne:

    ' Hahah, sorrie' proest ze uit en ik glimlach alleen maar. ' Ik kan iemand nooit lang aan kijken, vooral niet als je zo leuk bent ' en ze knippert met haar ogen waardoor ik begin te grinniken. Ze verstrengeld onze vingers en ik blijf ernaar kijken. ' Zullen we maar terug gaan, ik kan zo ook wel een warme douche gebruiken(wengbrouwwibbel) en dan gaan we even naar Lou en Niall.. Zou niall het vervelend vinden? Nee toch, hij heeft marlotte. ' zegt ze. Weer grinnik ik. 'Jij zegt echt alles wat in je hoofd opkomt he?' zeg ik. 'Niet dat het erg is! Het is wel schattig...' verbeter ik mezelf. Ik sta op en met onze vingers nog steeds verstrengeld lopen we verder. Na een tijdje lopen mompel ik: 'Ik kan ook wel een douche gebruiken, ik stink helemaal naar zweet....'.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :

    Jij zegt echt alles wat in je hoofd opkomt he?' zegt hij ik grinnek even. 'Niet dat het erg is! Het is wel schattig...' Zegt hij lief ' dat is lief van je ' zeg ik wat sarcasties 'Ik kan ook wel een douche gebruiken, ik stink helemaal naar zweet....'. 'Ohh ik vond het wel lekker ik wou je al vragen of ze die ook voor dames hadden' grinnek ik. En ik ga even met mijn hand door zijn haar. ' Je ziet er echt schattig uit hoor nu ' glimlach ik. Samen lopen we terug naar 'huis' en daar zie ik louis entujast, samen met niall en marlotte. ' Is ze wakker?' Zeg ik blij iets wat te hard ook. 'Whoops.' Ik druk hem nog even een kus op zijn mond en leg me hand in zijn nek. Ik heb nog steeds me andere in die van hem liggen. Als we binnen zijn gestap geef ik hem nog een snelle kus op zijn mondhoek wat me zelf doet grinneken.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    ( Ik ga zo douche en daarna woord het denk stressenn. Dus dan weet ik niet of ik nog tijd heb.)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam Payne:

    'Ohh ik vond het wel lekker ik wou je al vragen of ze die ook voor dames hadden' grinnekt ze. Ik rol met mijn ogen en glimlach naar haar. Ze speelt met mijn haar en zegt: ' Je ziet er echt schattig uit hoor nu '. Ik begin te blozen en loop snel door. ' Is ze wakker?' vraagt Marlotte iets te hard. Een van hun heeft de deur opgengedaan, handig. Niet dus. 'Whoops.' zegt Emma dan maar. Ik schrik wat van Een kus op mijn mond en een hand in mijn nek. Ik kan niet eens reageren want ze stapt al naar binnen. ik volg haar en ze geeft weer plots een kus op mijn modhoek. Ik draai me naar de enige nog wakkere jongen, louis, en playback: 'Vrouwen'. Hij knikt als teken dat hij het begrijpt. 'Je kan beter kippen houden' playbackt hij terug en ik grinnik. 'Maar ik mis Violet wel' zegt hij. Niet playbackend dit keer. 'Oh, dus jij en Violet...?' vraag ik wat ongemakkelijk. Hij kijkt me aan en fronst. 'Oh, dus jij en Emma...?' zegt hij net zo eigenwijs en samen schieten we in de lach.
    (sorry, moest even. Vrouwen, je kan beter kippen houden. En lou blijft de grappige so....yeah.)


    Gotta get, gotta get out of my head <3