• Jullie kennen het....


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    Toch wel moe sta ik voorzichtig op en ga met de koude deken en krukken naar mijn rolstoel. Daarna met de deken lekker om me heen pak ik mijn gitaar en schift met teksten. Daarna rol ik me een klein stukje het bos in en ik begin te spelen. Ik had ooit een vriend, een beste vriend, maar hij raakte ziek en overleed en toen heb ik een nummer geschreven. Het was een Nederlandse jongen die ik ooit op vakantie had leren kennen in Ierland. Door mijn talenknobbel wist ik al snel hele zinnen in het Nederlands uit te spreken en voor hem heb ik toen een Nederlands nummer geschreven. In gedachte begin ik te zingen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson:

    Na het liedje is het even stil tussen mij en Lisa. Het is geen ongemakkelijke stilte, maar redelijk fijn. Door de stilte komt Violet in mijn hoofd. Ik zucht even, ik mis haar. Wanneer word ze nou wakker? Of is ze al wakker? Waar zou ze dan zijn? Hm, ik zal haar toch niet vinden. 'Is er iets?''vraagt Lisa. Ik schud mijn hoofd en zeg: 'Ik mis Violet alleen' . Ze knikt begrijpend en staat dan op. 'Veel succes. Ik zal even wat opruimen in de EHBO tent. Zie je later' zegt ze. Ik knik en zwaai nog even naar haar terwijl ze door de regen rent. Nu zit ik alleen. Ik maak een 'pffff''geluidje en drum wat random met mijn vingers. Laat ik een stukje gaan lopen. Pech voor de regen. Ik stap onder de luifel vandaan en voel meteen de plens regen. Ik sjok met mijn handen in mijn broekzakken door het bos. Ik hoor het gedempte geluid van een gitaarmuziekje en volg het geluid. Net als het deuntje afgelopen is kijk ik langs de juiste boom. 'Nialler!' roep ik en ik ren naar hem toe en ga voor hem staan. 'Ik verveeeeeeeel me! Laten we iets gaan doen' zeg ik ineens opgewekt. Heb ik soms stemmingswisselingen? Dat is toch een meisjesding? Puberteit zeker? Maar daar ben ik toch al vanaf? toch? Ach, pech.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 18:26 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Marlotte

    Ik schrik weer wakker van iets, en kijk om me heen. 'Niall?' Ik voel een natte zoute traan over mijn wang glijden. Ik haal hem weg met mijn vinger en kijk naar mijn hand. Ik weet nog precies, hoe Niall mijn hand in de zijne sloot, ik weet nog precies, hoe mijn vader er een mes instak. Ik ril bij de gedachte, de herinnering, de angst. Wat als mijn moeder dood ging? Wat als hij mijn oma vermoorde? Wat als Niall me verliet? 'Niall?' Riep ik, half huilende, en aardig in paniek.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    [Louis hij zit buiten waar het blijkbaar regentXD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MYxLoubear schreef:
    Louis Tomlinson:

    Na het liedje is het even stil tussen mij en Lisa. Het is geen ongemakkelijke stilte, maar redelijk fijn. Door de stilte komt Violet in mijn hoofd. Ik zucht even, ik mis haar. Wanneer word ze nou wakker? Of is ze al wakker? Waar zou ze dan zijn? Hm, ik zal haar toch niet vinden. 'Is er iets?''vraagt Lisa. Ik schud mijn hoofd en zeg: 'Ik mis Violet alleen' . Ze knikt begrijpend en staat dan op. 'Veel succes. Ik zal even wat opruimen in de EHBO tent. Zie je later' zegt ze. Ik knik en zwaai nog even naar haar terwijl ze door de regen rent. Nu zit ik alleen. Ik maak een 'pffff''geluidje en drum wat random met mijn vingers. Laat ik een stukje gaan lopen. Pech voor de regen. Ik stap onder de luifel vandaan en voel meteen de plens regen. Ik sjok met mijn handen in mijn broekzakken door het bos. Ik hoor het gedempte geluid van een gitaarmuziekje en volg het geluid. Net als het deuntje afgelopen is kijk ik langs de juiste boom. 'Nialler!' roep ik en ik ren naar hem toe en ga voor hem staan. 'Ik verveeeeeeeel me! Laten we iets gaan doen' zeg ik ineens opgewekt. Heb ik soms stemmingswisselingen? Dat is toch een meisjesding? Puberteit zeker? Maar daar ben ik toch al vanaf? toch? Ach, pech.

    -Aangepast-


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Ik slik even de brok weg en dacht weer aan mijn enigste beste vriend voor ik hier heen ging. 'Nialler!' ik schrik op en zie Louis op me af rennen. Nu was ik blij dat het in een taal was die niet iedereen kon 'Ik verveeeeeeeel me! Laten we iets gaan doen' vraagt Louis en ik knik zacht. 'Is goed, zullen we gaan eten ? Ik heb echt berenhonger' mopper ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson:

    'Is goed, zullen we gaan eten ? Ik heb echt berenhonger' zegt hij. 'Sure!' zeg ik opgewekt en ik trek hem omhoog. Samen lopen we terug naar het kamp. Opeens zie ik een tak aan Niall zijn kant. 'niall, pas op...haar. een tak' en ik wijs naar de tak.
    We lopen verder En mijn gedachten nemen het over van mijn drukheid. Mijn gedachtes, vooral over Violet. Volgens mij allemaal over Violet. Ik mis haar, en ik faal. Ik zag haar gister gewoon nog. Ik mag haar vandaag dan nog niet gezien hebben maar- wacht eens. Is het niet al...redelijk laat? Dan zou ze toch wakker moeten zijn? Wat als er iets is? Wat als ze weg is en-en ik. Nee... Ik hoop het niet. Ik slik en kijk bezorgd voor me uit. Wat als er wat is?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    'sure' zegt hij en ik glimlach blij. niall, pas op...haar. een tak'ik glimlach dankbaar en rijd me met een boogje omheen. Ik trek de koele deken steviger om me heen. 'ik moet wel zorgen dat Lisa me niet ziet" zg ik grinnikend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte


    Ik kijk om me heen en zie de aardbeien met slagroom nog staan, waar Lisa me op wees. Die ik dus samen met Niall zou moeten eten. Waar hij nu ook is... Ik pak mijn telefoon en kijk of ik een berichtje van hem heb, nee ... Ik zucht. Op dat moment ontvang ik een bericht, ik open het snel en begin te hoesten. 'NIALL!' Roep ik tussen het hoesten door. 'IEM-uguhgughguhg-AND!!!!' En ik voel hoe het hoesten mijn ademhaling overneemt. Ik haat mijn vader, en dat zal hij weten ook... Zodra ik weer adem dan. En ik snak naar een hap lucht terwijl ik de longen uit mijn lijf hoest, en ook mijn eten...


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    [ieeeeel dat klonk echt nastie, en ook mijn eten jakkes jekkes, ik reageer niet omdat ik ga slapen enik weet niet of iemand anders reageert dusa


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson:

    Ik wordt uit mijn gedachten gehaalt door Niall. 'ik moet wel zorgen dat Lisa me niet ziet' zegt hij grinnikend. Ik knik wat afwezig en we lopen verder. Zodra de tenten in zicht zijn steek ik mijn arm uit om Niall te laten stoppen met lopen. Zelf sluip ik achter een boom en kijk of er mensen zijn. Als ik niemand zie kijk ik om en fluister naar Niall: 'De kust is veilig'. Zelf loop ik al naar de caravan waar hij waarschijnlijk moet slapen en open de deur. Ik de eerste instantie voor hem om hem naar binnen te laten lopen, maar ook voor mij om te oefenen voor Violet natuurlijk. Dan zie ik Marlotte hoesten en loop snel zelf naar binnen. Ik pak haar bij haar schouders beet en kniel bij haar neer. ''Marlotte? Hoe kan ik helpen?' zo rustig mogelijk. 'Niall, weet jij wat er is of wat we moeten doen?' vraag ik aan hem als hij in de deuropening verschijnt. Echt, zonet was ik druk, nu weer rustig. Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat ik ongesteld was met stemmingswisselingen. Ik richt me weer op Marlotte en aai over haar rug. Hoe erg zou dit zijn? Wat is er eigenlijk?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    'We ..kunnen het proberen' hoor ik hem zeggen.. Ik kijk hem meteen aan.'Meen je dat?, weet je het zeker?' Vraag ik het laatste wat duidelijker. Kriebels vorme zich volop in m'n buik, terwel het nog steeds keihard regent. Ik knuffel hem even stevig en leg mijn hooft op zijn schouder hij is zo 5 cm grooter dan ik waar ik best blij mee ben. Ik pak voorzichtig zijn hand. Zou het te snel zijn ? Het liefst pak ik nu gewoon stevig zijn hand. Ik zet verlegen een glimlachje op en kijk even naar de grond terwel ik weer kleur op me wangen voel komen. Ik ben echt verliefd.


    ( OMG! Mijn Begleidster Fleur, en mijn andere begleider Ard, krijgen samen een kindje en mijn moeder wist het al! Maar moest het denk ik geheim houden ik ben de eerste van de cliente die het weet en ik mag daarna oppassen omgg so cute ben zo blij voor ze dit verdiene ze echt ! Sorrie moest echt even me blijdschap kwijt.
    Liam?x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Omg! Wat lief! Als ik 'wat leuk' zou typen lijkt het al snel sarcastisch, maar ik bedoel het allemaal goed hoor!)
    Liam:

    'Meen je dat?, weet je het zeker?' vraagt ze nog een keer. Ikwil antwoorden, maar heb de juiste woorden er nog niet voor. Dat is ook voor het eerst... Gelukkig wordt mijn mond al snel gesnoerd door een knuffel van emma. Ik vouw mijn armen beschermend om haar heen en houd haar stevig doch(LOL) voorzichtig vast. Dit voelt fijn. Het mag van mij wel wat langer duren dan die 2 seconden van nu want ze heeft me al los gelaten. Ze heeft haar hoofd op mijn schouder en heeft een van mijn handen beet. Ik houd met mijn ene hand haar iets steviger vast, en met de ander aai ik over haar haren. Ik adem rustig, mijn hartslag is rustig, en dat allemaal terwijl het regent. Ik laat het allemaal maar gewoon lekker van me afspoelen.
    Even later grinnik ik even om een binnenpretje. Zal ik het Emma zegen? Ach het kan zo wel. 'Dus Emma. Nu je me hebt, wat ga je met me doen?' zeg ik redelijk vrolijk.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    'Dus Emma. Nu je me hebt, wat ga je met me doen?' zegt hij vrolijk. Ik grinnek even, ' ten eerste ik ga je opsluiten en als staf moet je dan me hand vast houd en me afentoe een kus geven. Jij krijgt later pas de sleutel van me hart om je te bevrijden, daar moet je me eerste ' je vriendin' voor noemen' zeg ik sarcasties. En bij vriendin deed ik even met me vingers. Haha.
    Ik til even me hoofd op en druk een kus op zijn mondhoek. Geweldig dit vorlijkheid overstroomt in me.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    ( Ik ben zo blij mygosh! Liam?x zullen we nog een halfuurtje en dan gaan slapen rpg'en?x)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin