• Jullie kennen het....


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Ik ben douche lieverd, wil je emma doen?x)loveeeee.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    niallsister schreef:
    ( Ik ben douche lieverd, wil je emma doen?x)loveeeee.

    (NO! Haha, no. I'll just wait :) Okay?)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Voor ik nog iets kon zeggen was ik al in een diepe slaap gevallen. Geluudjes verlieten mijn mond die open stond terwijl ik over eten,voedselgevechten droomde. 'neeeee Liam niet met eten gooien'roep ik even vil stress


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( Hee schatjes, ik ga nu naar schoolfissa tot 12uur x)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Louis Tomlinson:

    'neeeee Liam niet met eten gooien' roept Niall in zijn slaap. Ik kijk liam aan en hij haalt zijn schouders op. ik kijk weer terug en Niall ligt weer vredig te slapen. 'Vaag...' fluister ik. 'He ik ga even' zeg ik snel en meteen ben ik verdwenen naar buiten. Ik ga aan een tafel zitten en leg mijn gezicht in mijn handen. Wat heb ik toch? Het lijk wel alsof elke keer dat ik aan Violet denk, mijn stemming veranderd. Ik wrijf in mijn gezicht en staar wat levenloos voor me uit. Wat is dit? waar is ze? Ik mis der. Misschien...ben ik gewoon te blij dat ik haar eindelijk heb, en nu is ze er niet. Nee joh... Het is logischer dat... ik slik. Dat ze me gewoon niet wil zien. Dat zal het wel zijn. Het was allemaal ook te mooi om waar te zijn. Met mijn kaken stevig op elkaar en mijn ogen dichtgeknepen probeer ik tranen te onderdrukken.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    'Nee, nee, neeeeeeeeee Liam geef terug dat is mijn chipje' roep ik hard en ik schud hard mijn hoofd. 'Neheeee niet opete, nee verdomme jemig Liam dat was het laatste chipje in huis ja' mopper ik en ik schiet overeind . Vermoeid aai ik mijn ogen 'huh he wat?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Ik schiet in de lach door de woorden van Niall. Hij word wakker en ik zeg meteen: 'Sorry, heb ik je wakker gemaakt?'. Ik kijk snel naar mijn schoenen die opeens erg interessant zijn. Op een gegeven moment kijk ik weer op en mijn oog valt op de fruitmand. ik pak er een peer uit en geef hem aan Niall. 'Hier wat eten' zeg ik met een zwakke glimlach. Ik kijk snel even naar Emma en richt mijn blik dan weer naar de grond. Ik slik en haal een hand door mijn haar. Ik-ik ben niet zeker. Houd ik wel van haar? En ander moet het nog komen........ Ach, ik houd wel van haar. Wel right? Anders zou ik haar niet zoenen. Nooit, gelukkig weet ik het.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall James Horan.

    'sorry heb ik je wakker gemaakt?' Liam kijkt naar zijn schoenen 'Ow nee hoor gewoon een slechte droom' mompel ik. 'Hier wat eten' hij reikt me een peer aan die ik blij aan neem. 'héhé iemand die me begrijpt. eindelijk eten' gretig begin ik te eten waardoor de peer al snel op is. 'hmm ma gik een appel Li?' ik kijk met puppy ogen naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    'Ow nee hoor gewoon een slechte droom' zegt hij en ik zucht opgelucht. 'héhé iemand die me begrijpt. eindelijk eten' zegt hij en binnen no-time is zijn peer op. 'hmm ma gik een appel Li?' vraagt hij. Ik grinnik en pak een appel. 'Denk snel!' zeg ik en ik gooi de appel in een boogje naar hem toe. Niet al te snel laten denken... 'Nialler, zullen we zo een eindje lopen? Volgens mij is het wat droger geworden' vraag ik na een tijdje poeslief. Ditkeer kijk ik hém met puppyogen aan.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    Ik begin te lachen als door zijn grap die ik te laat begrijp de appel tegen mijn hoodf boenkst waarna ik hem opvang en weer begin te eten. 'Nialler zullen we zo een eindje lopen? VOlgens mij is het wat droger geworden' vraagt hij en kijkt me smekend aan. 'Heey dat is niet lief, dat is mijn script. Maar uhm ik moet in de rolstoel naar buiten omdat ik ziek ben' mompel ik. 'Naaaaaawh mijn appel is ook al op, waarom toch teklens zo snel?' pruilend kijk ik naar LIam


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    'Heey dat is niet lief, dat is mijn script. Maar uhm ik moet in de rolstoel naar buiten omdat ik ziek ben' mompelt hij. Ik giechel, wacht. Giechel? Snel schiet er een hand voor mijn mond. 'Naaaaaawh mijn appel is ook al op, waarom toch teklens zo snel?'. Ik zucht lachend en overhandig hem een banaan. 'Neem maar mee onderweg' zeg ik met een glimlach terwijl ik in zijn blauwe ogen kijk. Ik keer me even naar Emma en geef haar een kus op haar kruin. 'Be right back babe' zeg ik zo lief mogelijk. Ik aai even door haar haren en geef haar een vluchtig kusje op haar mond. 'Lets go!' zeg ik opgewekt en ik open de deur voor Niall.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    NIall HOran [ik ga zo slap;en ik denk dat dat wat beter is voor mensen op Q en mezelf

    Liam geeft me een banaan 'neem maar mee onderweg' glimlacht hij . Ik zwaai nog even naar Emma en ga mee naar buiten waar ik in de rolstoel plof.
    'aangezien ik een banaan moet eten kun jij me mooi duwen' grijnsi k evil en voor ik het weet is ook de banaan op. 'Jemig stom eten altijd zo snel op raken' mopper ik en slaak een zucht. ' Nu is Nini zielig' pruilenx kijk ik Liam aan 'Krijg ik nu een kusje van Lili'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    'aangezien ik een banaan moet eten kun jij me mooi duwen' grijnst hij. Ik rol weer lachend met mijn ogen en ik duw hem verder. 'Jemig stom eten altijd zo snel op raken' zegt hij. Ik zie dat hij zijn banaan al opheeft. Nou, als ik iemand moest kiezen voor een eetwedstrijd weet ik het nu wel. ' Nu is Nini zielig' pruilt hij. Ik wendt mijn blik van hem af, daar kan ik zo slecht tegen. 'Krijg ik nu een kusje van Lili' zegt hij. Er gaat een schock door mijn lichaam heen. Whut? Ehm.... Ik geef van achter hem snel een kus op zijn wang en rol hem verder. Dafuq was dat? Dat heb ik niet bij Emma. Ik schud mijn hoofd en zie dat het begint te schemeren. 'Kijk Niall!' zeg ik en ik wijs naar het kabbelende water. Waar ben ik wel niet langs geweest? Dit is een kant. Ach. ik rol Niall naar het randje, maar nog wel veilig, en hurk naast hem neer. 'Wauw' fluister ik huiderend naar het glinsterende water.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Lachend ontvang ik ziijn kusje op zijn wang en kleur rood. 'kijk Niall' ik volg zijn blik en zie water. "wauuuw'ik kijk naat het glinsterend troebel water en vergeet opslag mijn hongerheid. 'woww dit is prachtig LI'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    'woww dit is prachtig LI' zegt hij. Ik maak een instemmend geluidje. Ik kijk opzij en zie dat het licht dat weerkaatst is door het water perfect op zijn gezicht valt. Ik schud snel mijn hoofd en kijk weer naar het water. 'Niall' zucht ik. 'Als ik het mag vragen...hoe weet je dat je verlieft bent? Want eh.jij hebt marlotte en ik beneeh... eerlijkgezegd niet zeker' zeg ik wat ongemakkelijk. Ik hoop Dat Niall een antwoord heeft. Vast wel, hij is geweldig.


    Gotta get, gotta get out of my head <3