• Jullie kennen het....


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam:

    ' Ehm sorrie, ik had nog nooit in de regen gezoend, en je bent een geweldige vriend van me dus ehm, ik weet niet me gedachte zei gewoon Emma doe het nou maar gewoon, sorrie..' zegt ze. Ik slik en kijk haar schuldig aan. Ik kan haar tranen van de regendruppels op haar gezicht onderscheiden. 'Sorrie, ik-ik wou je niet kwetsen of boos maken..' zegt ze. Ik wil graag iets zeggen, maar heb er geen woorden voor. Opeens schieten de juiste woorden door mijn hoofd, maar ik gebruik ze niet. Het word dan alleen maar lastiger. Ik lift met mijn wijsvinger haar kin omhoog zodat ze me moet aankijken. De regendruppels vallen op haar gezicht en mengen zich in haar tranen. Ik veeg haar tranen weg, waar vervolgens weer regendruppels op vallen. Ik laat mijn ogen spreken door haar medelevend, zo lief mogelijk, en jammergenoeg ook met waterige ogen aankijk. Gekgenoeg duurt het redelijk lang, maar mijn lippen liggen dan al snel op die van haar. Ik voel haar koude lippen en de regendruppels zoeken een weg langs onze lippen om vervolgens weer omlaag te vallen. Ik laat los en even is het stil ik besluit om haar dan maar te vragen: 'Maar.. je vond Niall toch leuk?'. Met een lichte blos die wat duidelijker te zien is door de wat blekere huid eromheen en het weer leg ik mijn blik op de grond.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Lisa:

    Ik zie Marlotte en Niall. Niall ziet er gelukkig stabiel uit, en het is wat lullig als ik hier zou blijven. 'Veel plezier jullie. Niall moet genoeg eten en drinken en als er iets is kun je me gewoon roepen' zeg ik zo lief, zorgzaam en rustig mogelijk. Ik fluister nog even in marlotte haar oor: 'Er staan ook een paar aardbeien met slagroom' en ik geef haar een knipoog voor ik de deur open en naar buiten verdwijn. Ik pak mijn mobiel en mijn oortjes. IK ga onder de luifel van de caravan staan in een ligstoel en begin door de lijst te scrollen. Becouse of you van neyo komt en ik luister genietend naar de muziek.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    Moeizaam glimlach ik naar Lisa als ik naast Marlotte lig. 'Veel plezier jullie. Niall moet genoeg eten en drinken en als er iets is kun je me gewoon roepen' Ik glimlach even en gaap. Ze fluisterd nog iets in het oor van Marlotte maar wat hoor ik niet. Ik kruip tegen haar aan en sla mijn armen om haar heen en druk een kusje op haar hoofd. 'Ik heb je gemist, we gingen kanoën en toen ben ik er uitgevallen dus ben ik op nieuw geopereerd maar door het ijskoude water ben ik ziek geworden ondanks dat ik best snel droge kleding aan had en een warme douche.' vertel ik haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    Ik schrik als hij zijn vinger onder mijn kin legt zodat ik hem moet aan kijken ik kijk tegen de regen in wat ook niet al te lekker is, hij veegt mijn wangen schoon en legt vervolgens zijn lippen op de mijne tintelingen van zijn warme lippen en zijn vinger tegen me wang laat spontaan kriebels in me buik omhoog brengen. Die ik alleen bij Harold had, dus ik hield toch niet van niall kwa, verliefd zijn... Maar hij is dus voor mij gewoon als me beste vriend als broederschap. Maar waarom deed liam dit? Zijn lippen laten de mijne voor mijn gevoel al weer te snel los. En ik kijk even naar mijn zeik natte schoenen.
    'Maar.. je vond Niall toch leuk?'. Met een lichte blos die ik duidelijk kan zien laat hij zijn blik rusten op ook zijn natte schoenen. ' Ehm, dat dacht ik ook,maar ik weet nu zeker van niet.. Ik had niet het echte verliefde gevoel bij hem blijkbaar wat- ik - nu-wel bij jou heb..' Zeg ik onzeker en het laatste ratel ik een beetje. Ik glimlach waterig.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 20:45 ]


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Louis Tomlinson:

    'Oke, ik wil je niet langer martelen. Ik kan hier echt niks van.' zeg ik tegen Violet. Ik zeg maar niet dat het niet het enige is dat ik niet kan... Ik vraag haar een andere keer wel om lessen. Gelukkig gaat ze dan hooguit giechelen en kan ik niet stoppen met lachen. Ik verstrengel mijn vingers in die van haar en geef haar een vluchtig kusje.
    Oeps, natuurlijk al volgende dagen.

    Ik heb net gedouchet en ruik weer helemaal fris, al zeg ik het zelf. Net als ik naar buiten wil stappen zie ik dat het regent. Ik zucht een keer en ren dan snel naar de luifels van de caravans. Ik zie Lisa zitten maar... knal tegen haar op. 'Sorry...' mompel ik als ik opsta. Ze lacht en zegt dat het oke is. Ik zie haar mobiel en oordopjes. 'Wat luister je?' vraag ik. 'Because of you van neyo' legt ze uit. 'Oh die is leuk!' zeg ik. 'Ja he? Meeluisteren?' vraagt ze. Ik knik en kom wat dichterbij om het oortje in mijn oor te stoppen. Ik ben te enthousiast en knal met mijn hoofd tegen haar aan. 'Sorry' zeg ik weer maar wat beschaamder. 'Voor je natte haar zeker' lacht ze. Ik grinnik en wel luisteren samen het liedje verder. Zacht zing ik mee. Ik zie haar haar mond openen en dan haar woorden terugtrekken. Waaro-? Niall heeft haar vast verteld over...ons lied. Laat ik dat maar zeggen. Ze opent haar mond weer maar dit keer om mee te zingen. Samen zingen we het liedje gezellig verder.
    (Jullie kunnen als jullie het willen het zelf opzoeken. Because of you - neyo maar dan - Louis Tomlinson :) )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam:

    ' Ehm, dat dacht ik ook,maar ik weet nu zeker van niet.. Ik had niet het echte verliefde gevoel bij hem blijkbaar wat- ik - nu-wel bij jou heb..' legt ze uit. Ik kijk opzij en kijk haar met grote ogen aan. Die zij niet kan zien omdat ze naar beneden staart. 'Echt?!' vraag ik iets verbaasder dan bedoeld. 'Wauw' fluister ik bijna. Ik bijt op mijn lip en slik. Ik weet eerlijkgezegd niet of ik het moet geloven. HEt is nog nooit eerder bij me gebeurt... Is het dan toch beter dat ik niet dood ben?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma:
    'Echt?' Hoor ik hem vol verwondering zeggen. Ik knik zachtjes. ' Vind je het vervelend?' Vraag ik en kijk hem nu wel aan. Er gaat nu zoveel door m'n hoofd, wel leuk niet leuk, ik weet niet wat hij van me moet vinden hij legde de 2e keer wel zelf zijn lippen op de mijne. Ik weet het gewoon echt niet, onzekerheid spookt door m'n hoofd. Harold zal, hij blij zijn dat ik opnieuw verliefd zou worden? Hij wou altijd het beste voor alles en iedereen maar ik was voor hem toch het belangrijkste, ookal stierf hij. Ik, ik hou denk echt van liam. En ik wil niet dat hij zich ongemakkelijk gaat voelen! Wat moet ik doen? ' Wat wil jij?, wil je dit vergeten of. Want ik snap dat het niet wederzijds is ik bedoel kijk nou naar me..' Zeg ik het laatste wat sarcastieser. Ik hou echt van hem maarja, hij is to hot for this world look at that eyes and taste his lips. Wauw.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    ( NEE, iedereen is offline..... Grom. )


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    MERLE! Er zat net echt zo zwarte dikke gore 10 cm lange dikke spin om me kamer omg ik durf niet te slapen ben naar mijn broer zijn kamer gevlucht, en ben je er nog ik heb egt afleiding nodig.x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    ( Ik wil je echt niet beledigen maar je Engels is schattig :) )
    Liam:

    ' Vind je het vervelend?' vraagt ze. Dat is dus een ja. Maar...wat moet ik hiermee? ' Wat wil jij?, wil je dit vergeten of. Want ik snap dat het niet wederzijds is ik bedoel kijk nou naar me..' legt ze uit. Ik zucht even diep en kijk haar indringend aan, hopend antwoord te vinden in haar ogen. Wil ik dit? Maar het is sowiso gemeen als ik nee zeg. Zo iets doe ik niet. En..voel ik wel wat voor haar? Ik weet het niet. Ik schraap mijn keel en besluit dan maar te antwoorden: 'We..kunnen het proberen?' en ik bijt op mijn lip, bang voor haar antwoord.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Aaaawhh, ik ben hele dag op school tot vanafond zal zo even reageren xkus


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [Imeand om te rpgén ben best verdrietig, na 5 weken helaas afscheid moeten nemen van mijn klasje]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    [Imeand om te rpgén ben best verdrietig, na 5 weken helaas afscheid moeten nemen van mijn klasje]

    ( Owh :( ik moet dat ook gaan doen. Je kan Nialler naar iemand sturen hoor :) )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Meh, ik liep mijn stage daar al in groep 1/ 2 en toen ik hoorde dat ik er mocht werken was ik blij en nu na 5 weken groep 1/ 2 en 3 weken groep 3 te hebben geholpen en kado'tjes tekeningen en liedjes voor me gezongen meost ik toch een traantje weg vegen.

    Niall is ontzetttend moe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    [Meh, ik liep mijn stage daar al in groep 1/ 2 en toen ik hoorde dat ik er mocht werken was ik blij en nu na 5 weken groep 1/ 2 en 3 weken groep 3 te hebben geholpen en kado'tjes tekeningen en liedjes voor me gezongen meost ik toch een traantje weg vegen.

    Niall is ontzetttend moe


    ( Dat is zo aardig! Maar dat van Nialler snap ik niet helemaal... )


    Gotta get, gotta get out of my head <3