• Jullie kennen het....


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    ' Ehm sorrie, ik had nog nooit in de regen gezoend, en je bent een geweldige vriend van me dus ehm, ik weet niet me gedachte zei gewoon Emma doe het nou maar gewoon, sorrie..' Stammel ik.. Ik laat hem los en kijk ongemakkelijk naar me schoen ik voel me ijskoude witte gezichtje snel rood worden van schaamte en ongemakkelijkheid die ik net heb vooroorzaakt, slim bezig Em, jullie kunnen elkaar natuurlijk nooit meer noormaal aankijken, en denk je ook nog aan Harold, ? Hij was wel je eerste echte liefde.. Ik staar voor me uit terwel er in de stoomende regen een traan over me wang gaat terwel ik ben gaan zitten. Ik mis hem, wat heb ik gedaan dit had ik met hem moeten doen. Liam is m'n beste liefste vriend die ik ooit gehad heb, hoe kon ik het zo in 1x allemaal kapot maken. Nijd om in me arme te snijden is zeer groot mijn polse jeuken verschrikkelijk bij het iedee alleen al. Depresief staar ik voor me uit. 'Sorrie, ik-ik wou je niet kwetsen of boos maken..' Zeg ik onzeker en met een gebroken stem terwel er nog tranen over me wangen stromen ik kijk hem voor zichtig aan. Ik voel dat ik het ineens heel koud heb en wit ben weg getrokken ik trek me lange mouwe naar beneden. Waarom verpest ik dan ook elk mooi ding voor mezelf..


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Ja ik moest giter slapen

    Naill

    Ik schrik wakker uit een droon en merk dat ik helemaal bezweet ben. Mijn ademhaling gaat veelste snel waardoor ik in paniek raak. Langzaam aan begin ik te hyperventileren terwijl mijn hoofd voelt alsof iemand er met een hamer op ramt. De hele caravan draait onder mijn ogen en ik raak teeds meer in paniek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Merle moet ik nogsteeds lisa doen?

    Lisa :
    Ik heb net wat eten voor de twee tortelduifjes gemaakt en medicatie ook heb ik voor Marlotte een spuit en voor Niall fijn schoon verband tevreden met het sap dat Emma vanochent gemaakt had loop ik naar de caraven ik schrik als ik niall bezweet en alsof hij niks kan zien om zich heen ziet. Ik zet snel de spullen op het dichtbijzijne tafeltje en pak een washandje uit 1 van de kastjes en steek het voorwerp snel onder de kraan terwel ik vanuit me ooghoek niall in de gaten hou, snel leg ik hem op een eigen bedje wel onder de koele denken leg hem neer en doe een koudwashandje op zijn hoofd terwel ik onspannend over zijn hand wrijf. ' Komt goed niall je bent vast wat duizelig, kun je praten?' Vraag ik hem


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam?


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan

    Vaag merk ik dat iemand binnen komt en dat ik niet veel later op een bedje onder iets koels gelegd word wat wel een beetje helpt. Nog steeds hap ik naar adem en voel wat koels op mijn voorhoofd waardoor het duizelen al wat minder is. ' Komt goed niall je bent vast wat duizelig, kun je praten?' Ik knik 'G-g-geen L-lu-lucht' zeg ik nog steeds naar lucht happend en in tussen tijd verslik ik me ook nog eens waardoor ik naast ademnood nog eens begin te hoesten wat allemaal niet zo goed samen gaat.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lisa :
    Al ik hem eindelijk begrijp ga ik achter hem zitten en leg zijn hooft op m'n borst. Dit heb ik geleerd bij astapacienten. Ik voel hem kalmer worden in hoop dat het helpt dat arme kind is hier alleen nog maar ziek en pijn gehad en gweest ik wrijf over zijn armband ' give us luck'


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan.

    Ze gaat achter me zitten en legt mijn hoofd tegen haar aan zodat ik languit lig in een rustige posistie en gek genoeg word ik er rustig van.
    Ik voel hoe ik slaperig word en sluit moe even mijn ogen terwijl ik gewoon blijf liggen. Ik wou nooit meer weg hier. Thuis had ik niemand die wat om me gaf behalve mijn broer, mijn ouders wist ik niet eens. Mijn vader was te druk met werk en mijn moeder ook, ik zag de een of de ander ook bijna nooit door de scheiding. En ik had hier gewoon vrienden, niemand die me pestte of sloeg. Allemaal waren ze super lief, maar waarom hier wel en in Ierland niet dan?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aaaaaawh )


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [hahalol mijn opaskindje eet heel weinig en in de cohtend eet hij een klein beetje cornflakes, een handje van hem zeg maar. dus ik ging met hem eten dus hij heeft nu 4 handjes en een papje op ahah gewoon door te zeggen dat hij dan filmpjes mag kijken en iets lekkers krijgt]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Cute! Ik hou van kleintjes! Hoe kun je hier eigenlijk een foto invoegen?x:p )


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [hij zei blijkbaar met ophalen teegn zjin papa, nee yvonne moet me ophalenXD
    je doet
    [ url= hier doe je zonder spatie de url link zegmaar] tekst wat je wilt zonder spatie[/url]
    alles zonder spatie

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 16:58 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dus Zo ?
    Even testen.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Marlotte


    Ik werd wakker en rekte me uit, ik hoorde van alles om me heen. Niall was niet meer naast me. Ik schrok me letterlijk bijna dood, ik kreeg een enorme hoestaanval. Ik kuchte en kuchte, en alles voor niets. Ik bedoel, mijn moeder zou hoe dan ook vermoord worden, maar waarom? Wanneer? En de meest vervelende vraag, hoe? Ik kreeg direct allerlei beelden voor me. Ik rilde. Om van de nare gedachtes af te komen, keek ik naar de mooiste jongen met het liefste hart naast me, Niall. 'Gaat het?' Vroeg ik paniekerig en met een schorre stem. Als hij kon, lachte hij me vast uit. En als hij kon zien hoe rood ik was, dan bleef dit een gênante stem, hihihi

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 18:23 ]


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    [lol zou je mis.s iets meer kunnen doen ofzo want ik kan er niet echt iets mee(bloos)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan.

    Naast me hoor ik ook gehoest maar ik ben te moe om te reageren. 'Gaat het?' vraagt de bezorgde stem van een meisje. Van het meisje dat ik toevallig de mijne moch noemen. Ik knik weer lichtjes terwijl ik half sliep. Ik was dood op en de koelte van de deken en het washandje maakte me nog vermoeiender op mijn warme huid. Het gevoel van beroerd te zijn hielp er ook niet echt bij. 'Ik hou van je' zeg ik zachtjes maar toch glimlachend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan