• Jullie kennen het....


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    { Ik dacht eerst echt hmm. Maar je moet 's avonds dit liedje meerdere keren luisteren. op een gegeven moment echt mooi... Shadow - Sam Tsui. }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :

    Ik neem dankbaar de knuffel aan en houd hem stevig vast. 'Het komt allemaal wel goed li' zeg ik vol vertrouwen. 'Wil je zo ook een aardbeien shakiee? Ik hou meer van aardbei dan van banaan ' zeg ik en lag even naar hem ik had net al spullen mee genomen hier heen zodat hij niet alleen hoeft te blijven. ' Li ik ben zelfs zo geniaal eh dat ik alles hier heen heb gehaalt zodat je niet alleen hoeft te zijn ' zeg ik en grinnek even.
    ' Wil je eigenlijk niet nog wat stevige kussens achter je rug?' Zeg ik. Ik geef hem een kussen achter zijn rug en leg hem voorzichtig terug terwel ik hem ook een zachte stoffe kruik op zijn buik. ' Als je het te warm vind worden kun je de kruik weg legge en dan doe ik even (raampje?) Open.' Zeg ik grappend om me drooge voorstel van een raampje open doen in een groote tent.
    Ik doe alles wat ik nodig heb in de shake en maak 3 kannen vol en doe er een deksel op en zet het vervolgens in de koelkast waarna ik Liam en voor me zelf 2 lekkere groote glazen vol doe met aardbeieshake. ' Alstu ' zeg ik en begin heerlijk zonder schaamte aan me rietje te slurpen. ' Waar is Niall? Hij blijft wel heel lang weg voor een ander shirt ik whap hem wel even en als hij er over een half uur niet is ga ik bellen ja ?' Zeg ik meer hardop tegen mezelf dan echt tegen liam.
    Ik druk nog even een kus op zijn wang hij is echt m'n vriend hier jonge ' ik ben zo blij dat je zo sterk bent!' Zeg eerlijk.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam:

    Emma vraagt me vanalles en ik heb amper tijd om te antwoorden. Ik neem de aarbeienshake van haar en neem meteen een slok. Het is fijn dat iki nu aansterk. Misschien kan ik zo wel naar buiten. Ik knik als ze naar Niall gaat zoeken. Hij is inderdaad al iets te lang weg, als er maar niets is! Ik voel een kus op mijn wang en ben dan alleen. Ik neem nog een slok van de aardbeienshake. Lekker trouwens. Ik zie Emma haar mobiel naast me en pak hem even. Ze vind het vast niet erg als ik wat muziek luister. Ik doe de oordopjes en en luister naar allemaal soorten muziek. Vooral rustige, maar popliedjes kunnen er ook wel bij.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Ik ben weer veder aan me werkstuk ierland x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    { Yay :) }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Iemand on?x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kom met emma naar niall


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    Ik loop richting de tent die ik open rits en dan me hand even voor me ogen doe. ' Niall ben je hier?' Vraag ik omdat ik niks kan zit een beetje bang. Ik voel een hand op me schouder en slaak een gil uit terwel ik erna al gelijk een bekende lach in me trommelvlies hoor 'oeh nialler dit worden kietel dood eh?!' En ik wiebel met me wengbrouwen en kijk hem daarna met een groote grijns aan. Ik spring boven op hem let nog wel op zijn been en begin hem heftig te kietelen en hij ziet er nu echt heel schatig uit ' E, Emmaa alsjeblieft. ' Kiert hij wat me doen lachen ' genaden?' Zeg ik lief 'okeoke genaden' zegt hij waarna hij zich ineens omdraait en de rollene nu om gedraait zijn. ' Nee niaall ' kier ik hard. ' S-s-stop alsjeblieft.' Vraag ik terwel ik tussen door hik en lag. Ik zou hem wel kunnen zoenen nu.

    ( - huiswerk


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [schattie wil niet vervelend zijn maar hij slaaptXD hij ligt half op zijn koffer half op zijn bedje in diepe slaap te snurken met speekseldraden uit zijn stinkende, groen walmende mondXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    [schattie wil niet vervelend zijn maar hij slaaptXD hij ligt half op zijn koffer half op zijn bedje in diepe slaap te snurken met speekseldraden uit zijn stinkende, groen walmende mondXD
    fack it, wil jij dan ff emma dien ik moet me hw egt af hebben!


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [lol ik wacht wel joh, geen probleem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Wat blijven ze beide lang weg. Ondertussen heb ik alle shakes en fruit al op en heb ik al veel meer energie. Ik verveel me dan nu ook dood. Ik heb vast wel genoeg energie om te gaan lopen. Ik loop van het bes en houd mezelf nog even vast. Gelukkig is er nog een rolstoel. Als ik eenmaal zit voel ik me er niet echt prettig in. Ik ga weer staan en probeer wel te lopen. Ik wankel wel wat maar het lukt prima. Ik loop als eerste naar de jongenstent waar Niall ligt te slapen en Emma is er ook. Ik loop naar hem toe maar halverwege houden mijn benen het niet meer en struikel ik een soortvan. Oeps... Ik kruip met rode wangen naar Niall. Mijn slaapzak ligt er an naast en ga er in liggen. Hmm, lekker wat rust. Wacht? Mag ik wel slapen? Dan zou ik toch..doodo kunnen gaan? Maar voor ik het weet ben ik al vertrokken...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Ik hoor wat herrie maar iets later vertrek ik weer in een diepe slaap. 'hmmm nee'mompel ik en beweeg onrusig wat heen en weer.

    Sorry kort


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    *NExt Morning*


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (HAHA MMMH NEE HAHAHA IK GA STUK! HAHA. (Bijna klaar EMMA had die nacht in haar slaap gesproken ^^ oehh. :p hahahahah. MMH NEE AHAHA.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin