• Jullie kennen het....


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [ik ga ook weg, ws suit eten het is een verassing voor mijXD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    [ik ga ook weg, ws suit eten het is een verassing voor mijXD]
    super maar we moeten of echt gaan whappe of pb'en want anders is ut topic weer vol ;$ voornamelijk door mij iknowmaarja.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam:

    'ahhh heb jij met Emma, ah super schattig, ik ben wel blij want ze zei dat ze me leuk vond en ik vond het zielig omdat ze zo dlief en beschermd doet zeg maar maa rik ben blij dat ze nou ook iemand heeft' zegt hij. Ik bijt op mijn lip en knik. 'Na als ik eerlijk ben val ik ook op jongens maar dat mag niemand weten want God heeft het verboden en dan mag ik straks niet meer thuis wonen want dan ben ik een schande maar ik zie Marlotte en ijk al oud met kindjes ja' antwoord hij. Ik grinnik en zeg: 'Toekomstplanntetjes. Echt schattig. Maar even terug, God zal je vast niet haten. Als je op een jongen zou vallen dan...heeft God dat toch geregeld? Makes sense right?' probeer ik hem uit te leggen. Ik ga op het randje zitten en doe mijn schoenen uit. Ik begin te pootjebaden en kijk even lachend achterom naar Niall. 'Dit is gezellig' concludeer ik dan maar.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Ik moet Nu gvd me broer zijn kamer al weer opruimen, aangezien ik erslaap en hij morgen weer komt, loveyou. Wil je Emma doen alsjeblieft? Ik heb lisa ook een keer gedaan. X)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Hahaha de docenten gingen zingen fucking lachen heerlijk gegeten

    Niall Horan

    Toekomstplanntetjes. Echt schattig. Maar even terug, God zal je vast niet haten. Als je op een jongen zou vallen dan...heeft God dat toch geregeld? Makes sense right 'ik bloos even. 'ik weet het niet ik weet apleen dat homo zijn en biseksueel is verboden en je wordt dan serieus het land uit gezet' zucht ik. 'ik vind het echt nergens op slaan maar ik ga dat niet vertellen voor ik mijn familie uiygezet word. Ik denk gewoon dat liefde liefde is maar als God het zo wilt doen we het. Als hij het anders wilt laat hij het vat wep weten of merken'vertel ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Yv kan je em doen?x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Waarom ema


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (@niallsister Maar er valt weinig te doen... :$ )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    (@niallsister Maar er valt weinig te doen... :$ )
    gitaar spelen aan liam denken, ehm douche, dat wou ze ook nog doen en misschien louis beter willen leren kennen ofzo?x. Zingen xo. Hakke hahah, hardstyle en hardcore luistere. ;p


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Kga zo slapen morhe opassen dus dan ben ik er af en toe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    'ik weet het niet ik weet apleen dat homo zijn en biseksueel is verboden en je wordt dan serieus het land uit gezet' zucht hij en ik kijk hem medelevend aan. 'ik vind het echt nergens op slaan maar ik ga dat niet vertellen voor ik mijn familie uiygezet word. Ik denk gewoon dat liefde liefde is maar als God het zo wilt doen we het. Als hij het anders wilt laat hij het vat wep weten of merken'. Ik schud mijn hoofd en haal mijn voeten uit het water. Ik ga voor Niall in de rolstoel zitten en pak zijn handen beet. Ik kijk hem aan en zucht: 'Nialler... Geloof me maar ik vind het ook nergens op slaan. Dan ben je maar protestant ofzo. Maar liefde is liefde! Dat kan niemand van je afpakken. En als je echt verliefd bent... maakt het je niet uit wat anderen of God vindt. En anders zal hij je toch niks aan doen want daar ben je veel te perfect voor'. Eh. bam, Liam flikt het weer? Nee. Ik ben er gewoon voor een vriend. Alhoewel dit anders voelt als vrienden. Misschien gewoon beste vrienden? Ik schenk Niall een waterig glimlachje en aai met mijn duimen over de ruggen van zijn handen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Nialler... Geloof me maar ik vind het ook nergens op slaan. Dan ben je maar protestant ofzo. Maar liefde is liefde! Dat kan niemand van je afpakken. En als je echt verliefd bent... maakt het je niet uit wat anderen of God vindt. En anders zal hij je toch niks aan doen want daar ben je veel te perfect voor'. Ik glimlach zwak. 'ik ben grwoon blij dat ik een meisje heb weet je. Mijn leven was al biet gemakkelijk net het gepest. Mijn huis was mijn veilige plek als ik dat ook kwijt zou raken kan ik day niet aan Liam. Ik bedoel het zijn en blijven mijn ouders en broer en ik kan ze niet kwijt en onsanks alles ben ik toch trots op Ierland. Het laatste wat ik wil is familie moeten verliezen' zeg ik zacht en hees


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    'ik ben grwoon blij dat ik een meisje heb weet je. Mijn leven was al biet gemakkelijk net het gepest. Mijn huis was mijn veilige plek als ik dat ook kwijt zou raken kan ik day niet aan Liam. Ik bedoel het zijn en blijven mijn ouders en broer en ik kan ze niet kwijt en onsanks alles ben ik toch trots op Ierland. Het laatste wat ik wil is familie moeten verliezen' zegt hij en ik kijk hem medelevend aan. Ik denk even na en zeg dan zacht: 'Ik woon alleen... Als er ooit iets is kan je altijd bij me komen. Ik woon dan wel in Engeland, maar ik regel het wel. Ik wil jou gewoon gelukkig zien!'.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Ik voel me heel kut)

    Emma :
    Ik zet me beats op en besluit naar buiten te gaan ik grijp ondertussen snel me gitaar uit de jongens tent en hang hem om me met de achterkant tegen me rug. Ik loop door terwel ik in me beats ' a toussent years' aan zet en rustig veder loop, ik doe alsof ik in de hele zielige videoclip zit waardoor ik langzamer ga lopen en me blik wat meer naar de grond toe buig. Als ik bij het bankje zit besluit ik daar te gaan zitten en draai me gitaar naar voor onder tussen weet ik de acorde van “ Radioactive ” en ik zet me mobiel op het hardst en zet me beats weer op. Ik speel eerst de Am aan, waarna ik zacht meezing, aangezien ik dit niet helemaal haal als ik volop meezing, vandaar. Door de muziek weet ik dat ik me gitaar niet hoor maar het wel goed gaat. Ik sluit me ogen bij het refrein en zing toch maar gewoon hard mee idontcare. Vervolgens doe ik hem nog een keer. Daarna speel ik nobody compers die ik zelf heb geschreven speel. ' Your'e so pretty when you cry when you cry wasen't ready to hear you say goodbye' waarna ik moments er door heen speel vervolgens speel ik summer love en daarna irresistble. Vervolgens doe ik eerst het refrein van moments,nobody compers,summer love en irresistible en zing volop zuiver mee terwel ik tussen door nog wat uithalen haal. Ik heb me groote zonnen bril half op me neus en me ogen dicht. Dit ging lekker. Waar is iedereen? Ik wil louis trouwends ook nog wel beter leren kennen en marlotte wou ik al de eerste dag vanaf ik hier kwam, en natuurlijk violet ook. Maar eerst LOUIS.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan

    Ik woon alleen... Als er ooit iets is kan je altijd bij me komen. Ik woon dan wel in Engeland, maar ik regel het wel. Ik wil jou gewoon gelukkig zien!'. Ik kijk hem dabkbaar aan. "Dankje Li maar het hoeft niet. Ik zou mijn familie teveel missen en het gepest ben ik allang gewend in ttussen tijd en alle klappen' zg ik zacht. Verschrikt stop ik met praten. Had ik dat nou harop gezegd? "oke vergeet wat ik net zei ze duwen wel eens"' lieg uk zo overtuigend mogelijk


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan