• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Fleeko
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Praat- en rollentopic!
    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 21:25 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Blake Austin Gabriëls

    "Geen probleem joh" zei de man vrolijk en ik glimlach even kort ,waarna ik terug naar Felicity ga en ga zitten ,terwijl ik Puck op mijn schoot hou.
    "Sorry ,Puck wil blijkbaar spelen."zeg ik verontschuldigend tegen haar.
    Ik kijk weer even naar die mensen en zie dat Felicity haar broer Jake ,tegen de man praat.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cedric Beckett

    "Wacht even!" Verbaast draai ik me om, het is de ene jongen. "Jij bent toch Cedric Beckett?" Ik kijk Julia verbaast aan. "Ik ben het...Jake..Jake Harper.." zegt de jongen verbaast. Ik knipper even verbaasd met mijn ogen. "Hey.. dat is lang geleden" zeg ik. De jongen lijkt opgelucht. "Ik had niet gedacht je ooit nog te zien Ced" mompelt hij.Ik gglimlach even en geef spot aan Julia voor ik naar Jake loop. "Tuurlijk. Sorry Jake ik kan nu niet blijven. Kom anders even langs morgen met Felicity" ik geef hem mijn business Card. Neem Spots over van Julia en loop richting het park.

    Jake Harper

    "Is goed! " roep ik Cedric achterna en loop weer naar binnen. "Het is hem!!" Zeg ik blij tegen Felicity, dan loop ik naar Esmee, sla mijn armen om haar heen en knuffel haar van achter. "Dankje. Het was hem, ik ga morgen bij hem langs met Felicity" ik geef haar een kus en knuffel haar nogmaals.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    Een beetje verbaast kijk ik naar het tafereel wat er voor me afspeelt. Cedric geeft Spot even aan mij en loopt daarna naar de jongen. Ik aai Spot even over zijn kop, maar blijf kijken naar Cedric en de jongen, die blijkbaar Jake heet. Niet veel later komt Cedric weer terug, neemt Spots over van mij en vervolgt onze weg naar het park. "Je gaat toch niet doen alsof dat niet gebeurt is hè?" vraag ik aan hem, "Wie was dat?"


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Je gaat toch niet doen alsof dat niet gebeurt is he? Wie was dat?" Vraagt Julia. "Dat was mijn broertje" antwoord ik eerlijk. "En dat meisje dus mijn zusje. Ze komen morgen even langs. Heb mijn kaartje gegeven, ik wil hun plannen en mijn plannen voor vandaag niet door de war schoppen. Dan kunnen ze dit verwerken. En ik dat ze hier in New York zijn. In het park laat ik Spot loslopen en gooi de bal waar ze blij achteraan rent.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Dat was dus mijn broertje en dat meisje dus mijn zusje. Ze komen morgen even langs. Heb mijn kaartje gegeven, ik wil hun plannen en mijn plannen voor vandaag niet door de war schoppen. Dan kunnen ze dit verwerken. En ik dat ze hier in New York zijn," antwoord hij. We komen bij het park aan en Cedric laat Spot loslopen en gooit de bal ver weg, waar Spot achteraan rent. Ik pak Cedrics hand, zodat hij stopt met lopen en kijk hem verbaasd aan. "Hoe lang heb je ze al niet gezien? Je doet er behoorlijk luchtig over... Het zijn wel je broertje en je zusje hè?"


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Esmée Sophia Pearson
    Hij komt vrolijk weer naar binnen en zegt blij tegen Felicity dat het hem is. Ik zit nog altijd aan de telefoon met mijn broer die iets voor me verzwijgt. Ik probeer het uit hem te trekken, maar hij probeert er steeds omheen te lullen. Dan voel ik nogal onverwachts de armen van Jake om me heen die me vanachter bijna fijn knuffelt. "Dankje. Het was hem, ik ga morgen bij hem langs met Felicity" zegt hij en geeft me een kus en knuffelt me daarna nogmaals. Mijn broer vraagt meteen wie het is, maar ik zeg dat ik het pas vertel als hij zegt wat hij voor me verzwijgt. Uiteindelijk verteld hij dat het niet zo goed gaat met mijn paard. Hij verteld dat hij een beetje lusteloos is en niet zo goed meer eet. Mijn hele houding veranderd. Dan begin ik boos in de telefoon te praten en smijt allerlei verwensingen naar mijn broer en waarom niemand mij eerder gebeld heeft. "Nee stomme idioot, ik kom er nu aan" zeg ik boos en hang op. Ik adem even diep in en kijk Jake dan aan. "Dat verhuizen moeten we even uitstellen. Er is iets met mijn paard dus ik naar huis om te kijken wat het is en hoe erg het is." zeg ik dan en mijn stem word steeds stiller. Nu maak ik me enorm veel zorgen. "Je mag best mee, maar het is twee uur rijden en ik heb geen idee wat is en of het erg is of niet.." zeg ik weer stilletjes.

    Fleeko schreef:
    Valentine Julie Rosefield

    'Wil je ook?' vroeg Zoella ,terwijl ze naar een hotdogkraam knikte. Hmm ,ja ik had best wel honger gekregen.
    "Graag." glimlach ik ,terwijl ik mee ga en ook in de rij ga wachten. 'Studeer jij eigenlijk? Of heb je al werk?' vraagt ze me dan en ik schudde zachtjes mijn hoofd.
    "Nog niet ,maar volgend jaar ga ik studeren voor literatuur."zeg ik trots .
    Ik was erg blij dat ik dat ging studeren volgend jaar. Ik ging dan ook mijn eigen stekje hebben en geen gezaag meer moeten aanhoren van mijn ouders was gewoon geweldig.


    Junglefruit schreef:
    (...)
    [Central park?]

    Cameron
    Nog steeds halfbloot met een fles wijn in mijn handen liep ik rechtdoor, central park was niet ver en ik zou daar dan maar gaan zitten. Dat was de beste plek waar je kon zijn, het was altijd best druk en niemand merkte je op. Ik voelde me nog steeds erg brak en keek even achter me en richtte me daarna weer op de weg. Hij sloeg daarna de afslag bij Central park in en ging ergens op een bankje zitten. Net als gisteren, en hij nam weer een slok.


    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Graag.' glimlachte ze en ze kwam naast me in de rij staan. 'Nog niet, maar volgend jaar ga ik studeren voor Literatuur.' zegt ze trots en ik glimlach even. Ik besteld twee hotdogs en betaal de man. 'Dat past wel bij je.' zeg ik met een glimlach en doe wat ketchup en mayo op mijn hotdog. Ik nam een hapje. Soms kon ik zo koeien met eten. Maar ik ging nu proberen om netjes te eten. Het was zo stom als je morste in het openbaar. Bij kleine kinderen kan dat nog, maar bij mensen van mijn leeftijd is dat gewoon dom. Ik pak een zakdoekje voor de zekerheid. Ik neem nog een hap en slik het door. 'Mmmm.. Dit had ik echt nodig.' zeg ik. 'Ik had zo'n honger.' vervolg ik dan en ik kijk even rond naar een bankje en ga er daarna op eentje zitten.


    Aiden Sean West.

    Ik skateboarde door Central Park heen. Gelukkig was het rustig, dan kon je goed skateboarden. Maar op hete zomerdagen was het hier één mensen massa. Je kon dan echt niet skateboarden. Ik zag Cameron halfnaakt met een fles wijn in zijn hand op een bankje zitten. Ik fronste even en skate naar hem toe. 'Jo.' zei ik en ik trapte mijn skateboard omhoog. Ik nam hem in mijn hand en liep naar hem toe. Ik ging naast hem zitten en keek hem aan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    In mijn ooghoeken zag ik dat Aiden op een skateboard langskwam. IK zuchtte snel en geluidloos en draaide mijn hoofd weg van hem toen hij hier heen kwam. Ik had geen zin in hem, zeker niet als hij weet wat er met Zoë was. 'Jo,' hoorde ik dan en keek op. Hij trapte zijn skateboard omhoog waarna hij hem in zijn hand nam en naast me ging zitten. Ik voelde zijn blik gericht op mij en ik keek hem terug aan. 'Hey,' bracht ik uit.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 21:15 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Valentine Julie Rosefield

    Zoë bestelde twee hotdog en ik deed Ketchup op die van mij en neem nog een servetje mee. 'Dat past wel bij je.' zei ze met een glimlachje en ik glimlachte terug.
    Ik neem een hapje van mijn hot dog ,die nog wat te warm was,maar gelukkig verbrand ik mijn tong er niet aan. 'Mmmm.. Dit had ik echt nodig.' zei ze. 'Ik had zo'n honger.' vervolgde ze en ik grinnikte even. "Je bent niet de enige."zeg ik en neem daarna nog een hap.
    We lopen wat door het park en gaan dan bij het dichtstbijzijnde bankje zitten.
    Ik wist niet echt iets om te zeggen en was eigenlijk nog in gedachten verzonken en ik dacht aan wat er daarnet gebeurt was. Ik ga echt nooit meer ,zomaar met een jongen mee.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Felicity Harper

    "Het spijt me, Puck wil blijkbaar spelen" zegt Blake. Ik glimlach. Vlak daarna komt Jake op ons af om te vertellen dat het hem is en dat we morgen bij hem langs gaan. Ik ben hier nu pas twee dagen en vind het behoorlijk overweldigend. "Wat een overweldigende dagen" zucht ik. Ik kijk blake aan en trek een verontschuldigend gezicht.

    Cedric Beckett

    Julia pakt mijn hand en ik stop met lopen. "Hoelang heb je ze al niet gezien? Je doet er wel erg luchtig over.. het zijn wel je broertje en zusje he" ik zucht even. "Ik heb ze al ongeveer 10 jaar niet gezien" antwoord ik. "Eerlijk, ik had het niet verwacht. 10 jaar geleden is het mij verboden contact te zoeken met hen, dus ik weet niet echt wat ik moet of moest doen. Ik heb ze uitgenodigd en ik weet het verder even niet. Tuurlijk heb ik ze gemist maar het is ook al zo lang geleden. Weet niks van ze. "

    Jake Harper

    "Dat verhuizen moeten we even uitstellen. Er is iets met mijn paard dus ik naar huis om te kijken wat het is en hoe erg het is. Je mag best mee, maar het is twee uur rijden en ik heb geen idee wat is en of het erg is of niet.." Esmee's stem word steeds stiller. Ik glimlach en aai over haar wang. "Het is goed ik snap het. Het spijt me dat ik niet mee kan om je te steunen. Ik moet werken helaas" zeg ik. "Bel me als je daar bent oke?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    Hij glimlacht en aait even over mijn wang heen. "Het is goed ik snap het. Het spijt me dat ik niet mee kan om je te steunen. Ik moet werken helaas" zegt hij dan. "Bel me als je daar bent oké?" ik knik even. Aan de ene kant had ik graag gehad dat hij mee ging, maar aan de andere kant ga ik liever alleen. "Ik bel wel als ik er ben en weet hoe erg het is" zeg ik dan. Ik geef hem snel een kus en haast dan het café uit en ga richting mijn kamer. Ik kleed me snel om, pak mijn tas en spring in mijn auto.

    Doordat ik flink het gaspedaal heb ingedrukt op de snelweg ben ik er al binnen anderhalf uur. Ik spring uit de auto en loop richting de stallen, waar mijn vader net naar buiten komt gewandeld. "Waar is ie?" is mijn eerste vraag. "In zijn stal..." zegt mijn vader een beetje verbaasd. Waarschijnlijk omdat ik hier sta. "Lieverd, ik denk echt niet dat het iets ernstigs is hoor." zegt hij nog maar ik storm de stallen in. Eenmaal bij zijn stal staat hij wat somber achterin zijn stal. Hij is wat afgevallen en zijn vacht is dof. Zodra hij mij ziet kijkt hij meteen op en spitst zijn oren naar voren. Hij hinnikt zachtjes. Ik loop zijn stal in en hij draait meteen naar me toe. "Hey manneke, wat is er met jou aan de hand hé?" zeg ik dan terwijl ik hem even over zijn hoofd heen aai. Hij zet nog een stap naar voren en ik doe mijn armen om zijn hals heen. "Volgens mij ben je niet zo ziek" zeg ik dan met een glimlach. Ik loop zijn stal weer uit en doe die weer dicht. Als ik weg loop hinnikt hij zachtjes en blijft voor zijn staldeur naar me kijken. Ik loop naar het voerhok om eten te pakken. Ik stuur Jake een smsje omdat ik niet weet of hij al aan het werk is of niet. Alles prima hier. Volgens mij heeft ie me gewoon gemist. xx. Ik maak wat te eten klaar en loop dan weer terug de stal van mineur in. Ik ga tegen zijn staldeur aanzitten met de emmer tussen mijn benen waar hij inmiddels gretig van aan het eten is.

    Julia Miller
    Cedric zucht even. "Ik heb ze al ongeveer tien jaar niet gezien. Eerlijk, ik had het niet verwacht. Tien jaar geleden is het mij verboden contact te zoeken met hen, dus ik weet niet echt wat ik moet of moest doen. Ik heb ze uitgenodigd en ik weet het verder even niet. Tuurlijk heb ik ze gemist, maar het is ook al zo lang geleden. Weet niks van ze," verteld hij. Ik knik begrijpend en knijp hem even in zijn hand. "In dat geval, denk ik dat je het verstandig hebt afgehandeld," glimlach ik. Spot komt weer aangerend met zijn bal, die hij voor mijn voeten legt. Ik trap hem weg waarna Spot er snel weer achteraan rent. Ik begin weer te lopen, terwijl ik nog steeds Cedrics hand vasthoud. "Nu moet je vast en zeker weer de grote, oude, beschermende broer gaan spelen, of niet?" vraag ik lachend.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 18:08 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Blake Austin Gabriëls

    Blijkbaar was de man toch haar broer Cedric en mocht ze morgen met Jake bij hem langsgaan.
    "Wat een overweldigende dagen" zei ze en ik wreef even over haar hand."Ah uiteindelijk is alles toch goed gekomen."glimlach ik.
    "Ik ga vlug betalen "meld ik haar dan ,waarna ik naar de toog ga om af te rekenen en daarna ga ik terug naar Felicity en ik glimlach even.
    "Zo zullen we gaan?"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cedric Beckett

    Julia knikt begrijpend en knijpt in mijn hand. "In dat geval denk ik dat je het verstandig hebt afgehandeld" Zegt Julia met een glimlach. Spot komt aangerend met de bal, legt hem voor Julia haar voeten en die trapt hem weer weg waardoor Spot er weer keihard achteraan rent. Julia begint weer te lopen, waardoor ik ook weer maar ze blijft mijn hand vast houden dus laat ik het ook niet los. "Nu moet je vast en zeker weer de grote, oude beschermende broer gaan spelen of niet?" Lacht Julia. Ik lach even. "Nou ik hoop het niet. Heb het nou al druk genoeg" lach ik. Ik laat Julia haar hand los en leg mijn arm dan om haar middel.

    Felicity Harper

    Blake wrijft even over mijn hand. "Ah uiteindelijk is alles toch goed gekomen" Ik glimlach ook naar hem. "Ik ga vlug betalen" Blake gaat naar de balie. Ik gebaar naar Jake dat hij me vandaag moet bellen en hij knikt, voor hij achter de balie, naar de achterkant van het pand verdwijnt. Dan komt Blake weer mijn kant op. "Zullen we gaan?" vraagt hij met een glimlach en ik knik. "Dat is goed." Ik sta op, en til Puck op als mijn tas om mijn schouder hangt. Puck vind het allemaal wel prima en ik glimlach naar Blake voor ik achter hem aan naar buiten loop.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blake Austin Gabriëls

    Felicity knikt en glimlacht,waarna ze opstaat.
    Ze doet haar tas om haar schouders en pakt Puck op die het wel fijn vind.
    Ik ga met haar mee naar buiten en kijk haar dan vragend aan."Wat wil je doen?" vraag ik haar dan met een glimlach.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH