• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Fleeko
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Praat- en rollentopic!
    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 21:25 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Valentine Julie Rosefield

    Zoë haalde haar gsm uit haar tas ,bekeek wie het was en legde meteen af. Ik had het vermoeden dat het Cameron was.
    Ze keek me even aan en glimlachte dan. 'Ja, gaat goed. Alleen veel druk van onze ouders, maar voor de rest gaat het prima.'zei ze en ik glimlach zachtjes.
    'En met jou?' vroeg ze me dan en ik kijk haar even aan. "Gaat wel. Ik woon nog bij mijn vervelende ouders en broer ,maar voor de rest gaat het prima."zeg ik met een glimlachje. Ik kijk even voor me uit en daarna ,kijk ik naar de pleister op mijn knie .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Gaat wel. Ik woon nog bij mijn berbelende ouders en broer, maar voor de rest gaat het prima.' zegt ze en ze kijkt even voor zich uit. 'Zullen we anders naar mijn penthouse gaan? Dat is denk ik een betere plek om bij te praten.' vraag ik haar dan en ik stop mijn mobiel in mijn tas. Ik wou graag naar huis. Daar had ik namelijk nog een rol oreo koekjes liggen. Best grappig. Van jongs af aan had ik deze verslaving en het is eigenlijk nooit weg gegaan. Ik weet nog goed dat ik toen ik klein was twee oreo koekjes mee naar school had en een jongen die van mij had afgepakt. Aiden heeft hem toen geslagen en moest toen voor straf in de hoek staan. Ik glimlach even bij die gedachte. Aiden is er altijd voor mij, ik kan hem blind vertrouwen. Hij is echt de beste broer die ik me kan wensen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Valentine Julie Rosefield

    'Zullen we anders naar mijn penthouse gaan? Dat is denk ik een betere plek om bij te praten.' stelde ze voor en ik glimlachte eens en knikte dan.
    Ik sta op en steek mijn hand naar haar uit ,om haar recht te helpen."Dus je hebt een penthouse."zeg ik om een nieuw onderwerp te hebben. Zo'n dingen waren echt groot en luxueus.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Ze knikte en stak haar hand uit om mij recht te helpen. Ik nam hem aan en trok mezelf omhoog. 'Dus je hebt een penthouse.' zegt ze. 'Jep.' zeg ik en ik klop mijn broek af. Ik begin die kant op te lopen. Ik ben echt trots op mijn penthouse. Het is er zo leuk. Ik ben graag thuis. Liever niet alleen, maar alleen is ook goed. 'Aiden heeft er ook één. Hij woont in flat tegen over de mijne.' zeg ik dan en ik kijk even naar de weg. We moesten een klein stukje door Central Park lopen om daar te komen. Central Park was echt zo'n leuk park waar je de hele dag kon zitten. Het is zo groot en er is altijd wel iets leuks te doen. Meestal doen we met de crew een dans gewoon random ergens. Soms halen we geld op en dat verdelen we dan onder de mensen of we donderen het aan een goed doel. Maar op dit moment sparen we het op, zodat we mee kunnen doen aan een wedstrijd.

    [Ik ga slapen. Goodnight!]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Valentine Julie Rosefield

    Zoella nam mijn hand aan en trok haarzelf recht. 'Jep.'bevestigde ze het feit dat ze een penthouse had. Ze begon al richting haar huis te gaan en ik volgde haar op een rustig tempo.
    'Aiden heeft er ook één. Hij woont in flat tegen over de mijne.' zei ze en ik glimlach even. Het lijkt me erg leuk om in zo'n huis te wonen.
    Na een tijdje waren we al ver weg van Camerons huis en zag ik al Central Park in de verte.
    "Werk je al ? Of studeer je?"vraag ik haar dan om het gesprek niet te laten doodlopen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Werk je al ? Of studeer je?' vraagt ze dan. 'Ik heb een bijbaantje en zit op een dansschool samen met Aiden. Daar hebben we de crew van leren kennen. Onze ouders denken dat Aiden studeert voor advocaat, maar dat is niet zo en ze denken dat ik studeer voor secretaresse. Maar dat is ook niet zo.' zeg ik. Ik grinnik even. We zaten er nu al een jaar op en nog steeds wisten ze er niks van. 'Ze denken dat wij dansen hebben opgegeven, maar dansen geef ik nooit op. Echt nooit.' zeg ik dan. Ik dans al van kleins af aan. Heel vroeger ballet en toen is er steeds meer bij gekomen. Ik dans veel dansstijlen en elke is op zijn manier leuk om te beoefenen. Maar mijn voorkeur gaat toch uit naar female hip hop en street dance.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Valentine Julie Rosefield

    'Ik heb een bijbaantje en zit op een dansschool samen met Aiden. Daar hebben we de crew van leren kennen. Onze ouders denken dat Aiden studeert voor advocaat, maar dat is niet zo en ze denken dat ik studeer voor secretaresse. Maar dat is ook niet zo.'legde ze grinnikend uit.
    . 'Ze denken dat wij dansen hebben opgegeven, maar dansen geef ik nooit op. Echt nooit.' zei ze en ik knikte even en glimlachte dan.
    "Het is mooi ,dat je voor je passie blijft vechten."zeg ik met een glimlachje. Ik zou ook graag ,verder studeren voor literatuur. Maar mijn ouders vinden dat geen geweldig idee. We liepen door Cetral Park ,waar het erg rustig was en ik keek even rond. Ik hield van de natuur ,het was zo rustig en inspirerend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cedric Beckett

    "Ik heb al die cadeautjes niet nodig om je beste kant te zien, maar ik ben er wel heel blij mee, vooral met de pruimkleurige jurk," zegt Julia en ik glimlach breed "Het is echt al goed hoor, als ik genoeg geld had zou ik dat soort dingen ook doen denk ik." Ik glimlach opgelucht. "Oke" antwoord ik en ik neem een slok van mijn water en kijk even uit het raam, naar het uitzicht over New York. Dan kijk ik Julia weer aan. "Zal ik je een rondleiding geven?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Oké," antwoord hij. Hij kijkt even uit het raam, wat overigens een geweldig uitzicht over New York heeft, en kijkt dan mij weer aan. "Zal ik je een rondleiding geven?" vraagt hij. Ik knik enthousiast. "Ja, leuk!" Ik neem snel een slokje water en sta dan op. "Ik ben benieuwd," zeg ik glimlachend.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Wie wil meeten? (:


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Het is mooi, dat je voor je passie blijft vechten.' zegt ze met een glimlachje. Ik glimlach ook even en zie dat we het rustige Central Park inlopen. Ik kijk om me heen. Het is prachtig weer. De vogeltjes fluiten en ik voel de zon licht branden op mijn huid. Heerlijk. Ik kijk om me heen en zie dat er een hotdog kraam staat. Ik ruik de lucht en voel mijn buik rammelen. 'Wil je ook?' vraag ik terwijl ik naar de hotdog kraam knik. Ik had nog niet ontbeten en had nu echt hele erge honger. Ik liep alvast naar de hotdog kraam en ging in de rij staan. 'Studeer jij eigenlijk? Of heb je al werk?' vraag ik haar dan nieuwsgierig.

    Junglefruit schreef:
    Wie wil meeten? (:


    [Ik heb Aiden voor je ^^]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Ik heb Aiden voor je ^^]

    [ Ja :D Waar wil je meeten? ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    [maakt niet uit, kies jij maar.]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Valentine Julie Rosefield

    'Wil je ook?' vroeg Zoella ,terwijl ze naar een hotdogkraam knikte. Hmm ,ja ik had best wel honger gekregen.
    "Graag." glimlach ik ,terwijl ik mee ga en ook in de rij ga wachten. 'Studeer jij eigenlijk? Of heb je al werk?' vraagt ze me dan en ik schudde zachtjes mijn hoofd.
    "Nog niet ,maar volgend jaar ga ik studeren voor literatuur."zeg ik trots .
    Ik was erg blij dat ik dat ging studeren volgend jaar. Ik ging dan ook mijn eigen stekje hebben en geen gezaag meer moeten aanhoren van mijn ouders was gewoon geweldig.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sourire schreef:
    [maakt niet uit, kies jij maar.]

    [Central park?]

    Cameron
    Nog steeds halfbloot met een fles wijn in mijn handen liep ik rechtdoor, central park was niet ver en ik zou daar dan maar gaan zitten. Dat was de beste plek waar je kon zijn, het was altijd best druk en niemand merkte je op. Ik voelde me nog steeds erg brak en keek even achter me en richtte me daarna weer op de weg. Hij sloeg daarna de afslag bij Central park in en ging ergens op een bankje zitten. Net als gisteren, en hij nam weer een slok.


    Everything is illuminated by the light of our past.