• De stelling van deze week luidt:
    Het weer beïnvloedt het humeur

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    Bij mij wel is het mooi weer ben ik blijer dan dat het slecht weer is

    Oneens, het is gewoon iets wat tussen onze orenzit. Want als we zo gaan denken, kan echt alles je humeur beïnvloeden, maar de enige die dat echt doet ben je zelf.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Eens.


    Til hug og blod.

    Nee, het ligt gewoon aan de persoon zelf.

    Ik ben echt zo gek als een deur en ben altijd hyper ;D
    Of het nu veertig graden is, onweert of er een sneeuwbui aankomt.
    Ik blijf echt altijd hetzelfde xD
    En nee, ik heb geen ADHD

    Of ik ben een van de uitzonderingen die geen invloed op het weer heeft.
    Ik denk het laatste hahahaha

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 12:34 ]


    I'm cursed with the burning-stroopwafel-spell

    Wel mee eens. Ik voel me veel minder goed wanneer er weinig zon buiten is, en de lucht grijs en donker. Ik heb dan ook echt last van winterdipjes. Als het lente wordt, en ik maar een beetje zon voel (of gewoon weg dat het buiten weer lichter wordt) voel ik me veel beter en energieker.


    Alleen maar tranen van geluk

    Helemaal eens. Want als het regent en dan ben je buiten, word ik persoonlijk best wel chagrijnig. Maar als er lekker zon is ben ik altijd heel vrolijk.


    Drea your life, live your dream <3

    Facinelli schreef:
    Ik denk dat dat gewoon tussen de oren zit


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    eens, en dan vooral bij mezelf merk ik dat wel.


    Never depend on others too much. Because someday you will have to walk alone

    iHeartNouis schreef:
    (...)

    Ja, helemaal mee eens. Het heeft zeker invloed. Wanneer het regent wordt ik al minder vrolijk, maar als 's ochtends de zon door de spleten van de rolluik komt, is dat voor mij een goed begin van de dag. En bij te warm weer is ook iedereen snel opgefokt.

    Het hangt er niet vanaf, maar het heeft zeker invloed op je humeur.


    “Things never happen the same way twice.”

    Mijn humeur in ieder geval niet. Alhoewel ik wel van een lekker zonnetje houd. (:


    'Live your life today, cause no one promised you tomorrow.'

    Jaa het regent heel erg heer in het noorden :$ ik zit als een zombie voor het scherm van de computer....omdat ik een pest -humeur hep :P amaai iemand vrolijk me op met een leuke storie?? x


    Love life

    Ja, ligt eraan. Van dat hete weer van de afgelopen dagen werd ik hartstikke chagrijnig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Totaal mee eens: ik ben veel en veel vrolijker wanneer de zon schijnt en het waar is.


    We always think caged birds sing, but in fact, they cry

    Het beïnvloedt wel míjn humeur. Over anderen kan ik niet spreken (A)


    Aan niets denken is ook denken.

    Eens. Voor mij persoonlijk in ieder geval wel. Ik ben gewoon iets vrolijker met mooi weer. :') Maar mijn humeur hangt niet af van het weer, het weer heeft er wel invloed op.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen