• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (minimaal 17)
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Lumineers
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - BUYTHESTARS
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo
    - Roxanna ''Roxi'' Vermeer - BeMe

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Lumineers
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - BUYTHESTARS
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - KiliOfDurin
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Lumineers
    - Marcus Bell - LaSz
    - Samuel ''Sam'' Van Der Meer - BeMe
    - Marc Robinson - BeMe

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 20:30 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Naam: Amy Lisa Parker
    Leeftijd: 23
    Innerlijk: Amy komt uit klein gezin waar ze enigskind is. Haar moeder is ongeveer twee jaar geleden overleden bij een autoongeluk. Sindsdien probeert ze alles uit haar leven te halen, je weet immers nooit hoelang je nog hebt. Met haar vader heeft ze nog altijd veel contact en ze gaat regelmatig bij hem op bezoek of ze gaan iets leuks doen samen.

    Amy probeert dus alles uit haar leven te halen en is daardoor eigenlijk bijna altijd vrolijk. Ze begint regelmatig een leuk gesprek met totaal vreemde mensen en vaak brengt dat een glimlach op hun gezicht.

    Omdat ze soms nog wel eens moeite heeft met het feit dat haar moeder er niet is, kan ze af en toe wel een dagje wat minder vrolijk zijn. Vaak gaat ze die dagen naar het graf van haar moeder om haar voor te lezen uit een boek, aangezien haar moeder erg veel van lezen hield en zij af en toe een goed boek ook niet erg vind.

    Uiterlijk:





    Huis: Huiskamer + keuken || Badkamer || Slaapkamer || Inloopkast

    Extra: Amy is afgestudeerd als interieurarchitect. Ze heeft een eerst bij een architectenbureau gewerkt totdat ze erachter kwam dat ze het ook leuk vond om gebouwen etc. te ontwerpen. Nu heeft ze sinds kort een eigen architectenbureau(tje) waar ze naast het ontwerpen van interieurs ook nog gebouwen/huizen ontwerpt. Op dit moment werkt ze alleen.
    Haar kat: Kiara

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 16:58 ]

    Heb je nog iemand nodig voor Ced?? :p

    Volledige naam: Rosie Vanderwaal
    Leeftijd: 20
    Innerlijk: Rosie is iemand die over het algemeen graag alleen is. Ze vindt het niet erg om met één of twee mensen te zijn, maar grote groepen ontwijkt ze liever. Rosie wordt vaak minder intelligent ingeschat dan ze in werkelijkheid is. Ze volgt een studie tot dierenarts, ze houdt namelijk erg veel van dieren.
    Rosie heeft ook een hele uitdagende kant, die ze af en toe graag laat zien. Hoewel ze graag alleen is, vind ze gezelschap wel leuk en ze vindt het ook interessant om mensen te leren kennen. Rosie is vaak in the Brew te vinden met een boek of haar laptop.
    Uiterlijk (foto is verplicht): Rosie wordt door haar uiterlijk altijd dommer ingeschat dan ze is. Ze heeft blond haar met slag, lichtblauwe ogen en volle lippen. Ze heeft een slank lichaam, met de nodige rondingen. Ze heeft een gemiddelde lengte, namelijk 1.75 meter.



    Extra: Rosie is speciaal voor haar studie vanuit Engeland naar New York gekomen, ze heeft daarom ook een Engels accent. Haar ouders zijn rijke erfgenamen en Rosie is opgegroeid op een groot landgoed op het Engelse platteland.
    Huis van je personage: Rosie verblijft in een suite in een hotel, die haar ouders voor haar betalen. De suitePlattegrondDe badkamer

    Zó, ik ben nog steeds niet helemaal tevreden over haar innerlijk, maar goed, dat werk ik in het RPG zelf toch altijd wel verder uit.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    mismi schreef:
    Heb je nog iemand nodig voor Ced?? :p


    Yes


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hahahaha, stel je voor dat Juultje straks spijt krijgt en dat Cedric er dan vandoor is met Amy haha.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    hey.. eigen schuld he xD :p

    Mamo schreef:
    Hahahaha, stel je voor dat Juultje straks spijt krijgt en dat Cedric er dan vandoor is met Amy haha.


    Misschien niet xD moet ze wel aan m laten merken dan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik weet een leuk scenario!! :D

    Amy is een ex waar hij nog steeds goed bevriend mee is,(die m miss terug wilt? ) en Julia word jaloers krijgt spijt blabla

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 6:34 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dat kan misschien wel ja haha.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Dat is goed.. zsl ff mijn post aanpassen

    Is goed ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bericht is aangepast

    Is er toevallig iemand voor Julia of Rosie?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Op dit moment niet... misschien dat je er een naar christian en hannah kan sturen als junglefruit dat ook goed vind....

    Volgens mij was mij laatste post van hem iets met goede doelen.. daar kan eentje misschien bijinspringen missvhien

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 12:05 ]

    Justin zit op een bankje voor the brew


    Bowties were never Cooler