• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 13:06 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyler
    'Hi.' glimlach ik als ze er plots terug is. 'Is er iets?'
    Ik leg mijn arm terug om haar schouders.

    Nate Sadler
    Ik glimlach en laat mijn handen over haar benen glijden naar haar heupen en terug naar beneden.
    Ik doe niets, ik ga niet onder haar kleren maar streel gewoon over haar benen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate streelt mijn bovenbenen en ik kus hem zachtjes. "Je lippen...ze zijn te verslavend," zucht ik zachtjes. Ik bijt een keer speels op zijn onderlip en kijk dan glimlachend naar hem op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    Tyler
    'Hi.' glimlach ik als ze er plots terug is. 'Is er iets?'
    Ik leg mijn arm terug om haar schouders.

    Nate Sadler
    Ik glimlach en laat mijn handen over haar benen glijden naar haar heupen en terug naar beneden.
    Ik doe niets, ik ga niet onder haar kleren maar streel gewoon over haar benen.


    Katherine Garcia
    'Nee hoor' antwoord ik met een korte glimlach wanneer hij zijn arm om mijn schouder legt. Het ligt gaat weer uit en de film begint, ik leg mijn hooft weer op zijn schouder en stop een paar skittles en vervolgens een paar pringles.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate Sadler
    Ik glimlach en speel met de rand van haar topje. 'Mag ik?' vraag ik aarzelend.
    Ik druk kleine kusjes op haar mond en mondhoeken

    Tyler
    'Ok dan.' zeg ik.
    De film start terug en we kijken beiden terug naar de film/.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Even kijk ik aarzelend terug naar Nate en ik probeer snel alles te overdenken. "Twijfels," zeg ik dan zachtjes, "n-niet dat ik het niet wil..." Want ik wil het wel. Ook als ik terug denk aan hoe Nate me vanmiddag had vastgebonden en dat was niet eens zo bedoeld als hoe ik het ervoer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    ik knik en doe mijn handen terug weg van haar topje. Ik druk nog een lief kusje op haar lippen en ga naast haar liggen.
    Ik trek haar tegen me aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate vat het zo lief op en dat zorgt ervoor dat ik hem alleen nog maar meer wil. "Je doet zo lief," zeg ik tegen hem en kijk hem aan. "Gaan we nog wat doen op deze late avond of gaan we slapen?" vraag ik aan hem. "Trouwens, wat droomde je? Weet je dat nog?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik glimlach. 'Ik wilde Thruth or Dare met je spelen maar weet niet of je nog zin hebt?'
    Het hoeft niet erg te zijn. Je kan ook onschuldig spelen. 'Ik heb zo'n app op mijn gsm en je kan kiezen welke versie. De propere of de niet zo propere of de vuile maar we nemen de propere zeker dan?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Nate Sadler
    Ik glimlach en speel met de rand van haar topje. 'Mag ik?' vraag ik aarzelend.
    Ik druk kleine kusjes op haar mond en mondhoeken

    Tyler
    'Ok dan.' zeg ik.
    De film start terug en we kijken beiden terug naar de film/.


    Katherine Garcia
    'Heb je geen honger of dorst?' Vraag ik hem en eet nog een aantal pringles. Ik kijk naar de plaats waar Alex gezeten hsd, die was gelukkig leeg, hij had nus naar me geluisterd.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    "Ja hoor, daar heb ik wel zin in," zeg ik dan met een glimlach. Nate vertelt welke versies er zijn en ik stem dan maar in met de propere versie. "We kunnen later altijd nog een andere versie doen?" Ik laat een fles met drank verschijnen. "En nee, niet dronken worden, maar gewoon een glaasje alcohol erbij?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyler Parker
    Ik glimlach. 'Nee eet jij maar lieverd.'
    Ik kijk verder naar het scherm en wrijf over haar arm.

    Nate Sadler
    'Wacht je wil een andere versie doen?' zeg ik verbaast.
    Want de andere dare's zijn totaal niet onschuldig. Het gaat van strippen tot echt seks.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate lijkt verbaasd te zijn. "Eerst drinken, dan de andere versie," zeg ik dan en ik schenk voor mezelf drank in. Dan drink ik dat en glimlach naar Nate. "Ik ben wel benieuwd ja." Ik weet niet wat ik me erbij moet voorstellen, maar zo erg zal het toch ook weer niet zijn?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Als je het niet wil doen dan zeg je het ok?' zeg ik en pak ook een glas.
    Ik haal mijn gsm uit en start de app.

    [Heb die ook echt staan om de propere versie met mn vriendinne te doen xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik glimlach. 'Nee eet jij maar lieverd.'
    Ik kijk verder naar het scherm en wrijf over haar arm.

    Nate Sadler
    'Wacht je wil een andere versie doen?' zeg ik verbaast.
    Want de andere dare's zijn totaal niet onschuldig. Het gaat van strippen tot echt seks.


    Katherine Garcia
    Ik lach enkijk eerst weer een stukje film om vervolgende de beker cola te pakken en daar wat van te drinken.



    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    "Oke," zeg ik met een glimlach en drink nog wat meer. "En anders kan ik altijd nog als eerst voor een truth kiezen. Niet waar?" zeg ik lachend. Ik wacht totdat de app opgestart is en kijk even afwachtend naar Nate. "Heb je het al eerder gespeeld?"

    [Hahaha awesome :P]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 11:51 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.