• Op Tumblr praat ik al een tijdje met een meisje die een droom heeft, de wereld over reizen. Nu heeft ze de kans om naar Hawaii te gaan, maar ze heeft niet genoeg stemmen daarvoor. Ze moet bij de eerste 10 zien te geraken en heeft hier nog 7 dagen voor. Toen dacht ik, laat ik Quizlet eens inschakelen, die kunnen altijd zo goed helpen bij dit soort dingen! Ze heeft het namelijk al bijna opgegeven en dat zou zo zonde zijn. Ze staat op het moment op de 14de plek.
    Je kan hier stemmen, maar het is wel in het Frans. Je kan het simpelweg laten verlaten als je Chrome hebt door met je rechtermuisknop op de pagina te klikken en dan 'vertalen in het Nederlands'. Als je dat niet hebt, hier zijn de instructies:

    Druk op de grote rode knop met “<3 soutenez cette candidate”
    Dan moet je de volgende dingen ingeven:
    - “Votre nom” = je achternaam
    - “Votre prénom” = je voornaam
    - “Votre email” = je email
    Vink het blokje met “Accepter le régelement” aan, de andere niet.
    Dan vul je de captcha in en druk je op de volgende rode knop met “Valider”.

    Je zal geen spam mail hiervan ontvangen! En je kan elke dag opnieuw stemmen. Alvast zo erg bedankt!

    Oh en als jullie toevallig Tumblr hebben, zouden jullie deze post voor me kunnen rebloggen?

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 18:25 ]


    Your make-up is terrible

    Nu staat ze weer 14e


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Scairp schreef:
    Nu staat ze weer 14e


    Je hebt gelijk, volgens mij is er iemand uit de lijst verdwenen...


    Your make-up is terrible

    Huh volgens mijn dinges staat ze 11de? kan dat?


    You were born original, don't die as a copy.

    Er zijn mensen verwijderd uit de lijst?o_o


    You were born original, don't die as a copy.

    Ja, er zijn mensen uit. Dit omdat ze een top 100 samen hebben gesteld, maar volgens mij klopt er geen hol van. Juliette zit er niet bij ondanks alle steun en stemmen. Er zitten wel mensen bij zonder stemmen en met maar 1 stem.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ja, er zijn mensen uit. Dit omdat ze een top 100 samen hebben gesteld, maar volgens mij klopt er geen hol van. Juliette zit er niet bij ondanks alle steun en stemmen. Er zitten wel mensen bij zonder stemmen en met maar 1 stem.


    wtf?=p zou toch nog 7 dagen duren?!


    You were born original, don't die as a copy.

    Volgens mij klopt die top 100 echt niet, want de mensen uit de top 20 staan er niet eens bij :'D
    Dus nu tellen stemmen helemaal niet meer mee? Wat x3
    Als de stemmen nu niet meer meetellen zou dat nogal oneerlijk zijn want dan heb je alleen gestemd zodat het bekender zou worden, denk ik :3

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 19:29 ]

    I know, het is echt onbegrijpelijk!


    Your make-up is terrible

    Vraag je vriendin eens want dit kan gewoon niet.D=


    You were born original, don't die as a copy.

    Zij kan er zelf ook niets aan doen en is echt heel verdrietig dat ze er niet tussen zit, echt heel zielig. :c Maar ze is echt heel blij aan de andere kant dat er zoveel mensen waren die bereid waren om haar te steunen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Zij kan er zelf ook niets aan doen en is echt heel verdrietig dat ze er niet tussen zit, echt heel zielig. :c Maar ze is echt heel blij aan de andere kant dat er zoveel mensen waren die bereid waren om haar te steunen.


    Maar we hadden nog zeven dagen! Dit kan gewoon niet!!


    You were born original, don't die as a copy.

    Nu staat die hele lijst door de war en nu staat ze er niet eens meer tussen??? wtf man!


    You were born original, don't die as a copy.

    This pisses me off urgh.


    You were born original, don't die as a copy.

    Jua, mij ook behoorlijk! Zo oneerlijk zulke dingen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Jua, mij ook behoorlijk! Zo oneerlijk zulke dingen.


    We could have done it!D= Dammit!


    You were born original, don't die as a copy.