• Op Tumblr praat ik al een tijdje met een meisje die een droom heeft, de wereld over reizen. Nu heeft ze de kans om naar Hawaii te gaan, maar ze heeft niet genoeg stemmen daarvoor. Ze moet bij de eerste 10 zien te geraken en heeft hier nog 7 dagen voor. Toen dacht ik, laat ik Quizlet eens inschakelen, die kunnen altijd zo goed helpen bij dit soort dingen! Ze heeft het namelijk al bijna opgegeven en dat zou zo zonde zijn. Ze staat op het moment op de 14de plek.
    Je kan hier stemmen, maar het is wel in het Frans. Je kan het simpelweg laten verlaten als je Chrome hebt door met je rechtermuisknop op de pagina te klikken en dan 'vertalen in het Nederlands'. Als je dat niet hebt, hier zijn de instructies:

    Druk op de grote rode knop met “<3 soutenez cette candidate”
    Dan moet je de volgende dingen ingeven:
    - “Votre nom” = je achternaam
    - “Votre prénom” = je voornaam
    - “Votre email” = je email
    Vink het blokje met “Accepter le régelement” aan, de andere niet.
    Dan vul je de captcha in en druk je op de volgende rode knop met “Valider”.

    Je zal geen spam mail hiervan ontvangen! En je kan elke dag opnieuw stemmen. Alvast zo erg bedankt!

    Oh en als jullie toevallig Tumblr hebben, zouden jullie deze post voor me kunnen rebloggen?

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 18:25 ]


    Your make-up is terrible

    Jullie zijn eeeecht geweldig!


    Your make-up is terrible

    Ik heb toch maar eens gestemd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Damn ik zit op zo'n site waar best veel mensen op zitten maar alleen populaire mensen aandacht krijgen (ugh echt een rot site maar goed) en nu geef ik pixel dingen weg in ruil voor stemmen en daar komen ze ook al niet op af.=p


    You were born original, don't die as a copy.

    ik ben aan het tweeten geslagen ermee


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb trouwens de tumblr ding gereblogged maar ik haal m wel weg als de competitie voorbij is want ik blog meestal over andere dingen.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik heb trouwens de tumblr ding gereblogged maar ik haal m wel weg als de competitie voorbij is want ik blog meestal over andere dingen.xd


    Dat is prima hoor. Zelf reblog ik hem elke dag en haal ik de vorige gewoon weg.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is prima hoor. Zelf reblog ik hem elke dag en haal ik de vorige gewoon weg.


    Huh wat heeft dat voor een zin dan?=P


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Huh wat heeft dat voor een zin dan?=P


    Omdat niet elke keer iedereen hem ziet. 8D Als ik hem reblog, kan ik de oude gewoon van mijn blog verwijderen, anders staat hij er toch dubbel op.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Omdat niet elke keer iedereen hem ziet. 8D Als ik hem reblog, kan ik de oude gewoon van mijn blog verwijderen, anders staat hij er toch dubbel op.


    Blog je zoveel dan?xd


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Blog je zoveel dan?xd


    Ja. 8D En mijn dash is ook zoooo druk.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja. 8D En mijn dash is ook zoooo druk.


    Hahaha alright.xD


    You were born original, don't die as a copy.

    gestemd


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nog twee stemmen en ze is 17de!c:


    You were born original, don't die as a copy.

    We moeten der wel nog 4755 stemmen bezorgen voor plaats 10, er van uitgaande dat die andere ook nog stemmen krijgen zal dat nog flink meer moeten zijn en dat in 8 dagen tijd, zware klus.=o

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 16:32 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Gestemd! :)


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.