• Op Tumblr praat ik al een tijdje met een meisje die een droom heeft, de wereld over reizen. Nu heeft ze de kans om naar Hawaii te gaan, maar ze heeft niet genoeg stemmen daarvoor. Ze moet bij de eerste 10 zien te geraken en heeft hier nog 7 dagen voor. Toen dacht ik, laat ik Quizlet eens inschakelen, die kunnen altijd zo goed helpen bij dit soort dingen! Ze heeft het namelijk al bijna opgegeven en dat zou zo zonde zijn. Ze staat op het moment op de 14de plek.
    Je kan hier stemmen, maar het is wel in het Frans. Je kan het simpelweg laten verlaten als je Chrome hebt door met je rechtermuisknop op de pagina te klikken en dan 'vertalen in het Nederlands'. Als je dat niet hebt, hier zijn de instructies:

    Druk op de grote rode knop met “<3 soutenez cette candidate”
    Dan moet je de volgende dingen ingeven:
    - “Votre nom” = je achternaam
    - “Votre prénom” = je voornaam
    - “Votre email” = je email
    Vink het blokje met “Accepter le régelement” aan, de andere niet.
    Dan vul je de captcha in en druk je op de volgende rode knop met “Valider”.

    Je zal geen spam mail hiervan ontvangen! En je kan elke dag opnieuw stemmen. Alvast zo erg bedankt!

    Oh en als jullie toevallig Tumblr hebben, zouden jullie deze post voor me kunnen rebloggen?

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 18:25 ]


    Your make-up is terrible

    En 16de!


    Your make-up is terrible

    Would you remind me tomorrow? I've got a daily post limit :X


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Madiba schreef:
    Would you remind me tomorrow? I've got a daily post limit :X


    Graag zelfs!


    Your make-up is terrible

    Het is weer tijd om te stemmen en te rebloggen vandaag! We zijn nog maar een paar stemmen verwijderd van de 15de plek.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 12:11 ]


    Your make-up is terrible

    En vandaag ook maar weer gestemd (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    mijn drie zitten er ook weer bij + twitterreclame

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 13:33 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    nog 280 stemmen en ze is 15de komop mensen!:D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ook weer gestemd!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Jullie zijn geweheheheheldig! Ze zou het leuk vinden als jullie een berichtje achterlaten via fb onderaan (als je het vinkje weghaalt komt hij niet op je fb pagina) vanuit welk land jullie stemmen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Jullie zijn geweheheheheldig! Ze zou het leuk vinden als jullie een berichtje achterlaten via fb onderaan (als je het vinkje weghaalt komt hij niet op je fb pagina) vanuit welk land jullie stemmen.


    Oh ik heb met der gepraat daar!=3 Ze is echt tof!


    You were born original, don't die as a copy.

    Gestemd.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Eigenlijk moeten de tumblrers onder ons mensen promoten zeg maar. Follow back. Ik doe daar niet meer aan, maar het liep altijd goed en volgens mij nog steeds wel :) ik moet zo weer werken, anders had ik wel wat in elkaar geflanst.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik heb ook weer gestemd. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Done! :) <3


    I'm not crazy, I'm an airplane

    Whooh, ze staat 15de!


    Your make-up is terrible