• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Amliandeq]
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles [q]Adnane

    - Vriendin Harry - Megan Horan Erestor
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Europe
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Exposed

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - Faisean
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne KiliOfDurin


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Curlies maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Situatie
    Iedereen is op het May Day festival.

    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    Afwezigen:
    Stylez - 28 juli t/m 26 augustus

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 4:48 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Marie-Anne Malik

    Zijn spieren spanden zich wat aan, waardoor hij wat in mijn billen kneep. Ik grinnikte even en keek even triomfantelijk naar de zuigzoen die ik zonet had gemaakt. Hij dwaalde af naar mijn sleutelbeen en begon daar het bloed omhoog te zuigen, een zachte kreun verliet mijn lippen en ik sloot vol genot mijn ogen. Zijn vingers gingen onder mijn shirtje om daar zacht met zijn vingers te trippelen. Ik kreeg kippevel van zijn acties, op een goede manier. Mijn mondhoeken krulden weer op en woelde even door zijn haren heen. "Dit is echt de beste verjaardag ooit. Echt ooit, ik had mezelf nooit zoiets veroorloofd." Glimlachte ik en drukte voor de zoveelste keer mijn lippen op de zijne, maar dit keer ging mijn mond gelijk open en verkende mijn tong zijn mond. Ik moest me wat inhouden om niet ruig te zoenen, wat mislukte.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Adnane schreef:
    Chayenne Rose Styles

    Ik hoor de deur achter ons dicht vallen en hij leid me naar het bed. Hij legt me voorzichtig neer in het midden van het bed en grijnst dan even breed naar me. Een zacht kusje word op mijn lippen geplaatst voor hij naast me ligt. Ik kijk hem aan en zijn hoofd draait naar mij toe. 'Harry gaat dit niet leuk vinden..' zucht hij zacht, en hij trekt me voorzichtig tegen hem aan en slaat vervolgens zijn armen om me heen. Ik voelde hem voorzichtig over mijn buik strijken en ik glimlach even zwak. 'Hij haat het dat we samen zijn, laat staan dat je uit huis gaat en bij mij komt wonen. Ben je niet bang voor zijn reactie?'. Ik denk even na maar schud dan mijn hoofd. 'Nee, want wat hij ook zegt... Ik heb mijn keuze gemaakt, en besides. Ik ben al 18, ik mag mijn eigen keuze's maken.' glimlach ik. Ik buig naar hem toe en stop net voor zijn lippen. 'En hij kan ons niet uit elkaar halen, toch?' zeg ik en mijn koele adem strijkt over zijn lippen...


    Zayn Malik
    'Nee, want wat hij ook zegt.. Ik heb mijn keuze gemaakt, en besides. Ik ben al 18, ik mag mijn eigen keuzes maken.' glimlacht ze voor ze naar me toe buigt. Even denk ik dat ze me gaat kussen maar ze blijft net een stukje boven mijn lippen hangen. 'En hij kan ons niet uit elkaar halen, toch?' vraagt ze en ik voel hoe haar koele adem over mijn lippen strijkt. Ik schudde voorzichtig mijn hoofd. 'Nee, niks of niemand kan ons uit elkaar halen.' zeg ik en ik leg mijn hand zachtjes in haar nek om haar vervolgens een stukje naar beneden te dwingen. Haar zachte lippen landen op de mijne en ik sluit genietend mijn ogen. Ik bijt even speels in haar onderlip. Harry zou me vermoorden als hij dit zag en ik hoopte maar dat hij dit keer niet binnen kwam. Ik liet mijn hand vanaf Chayenne's nek naar haar onderrug glijden en daarna voorzichtig op haar billen. Ze had geen idee hoeveel ik van haar hield en wat ze met me deed..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Liam Payne
    Mijn lippen dwaalden af naar haar sleutelbeen, waaronder ik zacht een zuigzoen zette. Ik grijnsde licht toen ze kreunde en liet haar huid los, een rood plekje achterlatend. Mijn vingers gleden ondertussen onder haar shirtje en trippelden zacht over haar huid. Haar handen gingen door mijn haar en mijn mondhoeken krulden wat verder omhoog. Mijn haar was nu net weer lang en krullerig genoeg om goed vast te kunnen grijpen. Ik drukte een kusje op haar wang bij die woorden. "Fijn om te horen. Wil je je nog omkleden? Of gaan we zo?" Ik had boven nog een plank met kleren die ze hier was vergeten als ze hier sliep. Het grootste deel waren bloesjes en shirtjes, maar er zat ook een heel schattig wit jurkje bij. Zelf wilde ik ook wat anders aan, want ik had weinig zin dit aan te houden voor een verjaardag. Ik kuste haar voor de zoveelste keer terug en opende mijn mond tegelijk met de hare. Mijn tong ging rustig door haar mond heen, maar al snel werd de zoen alweer een heel stuk ruiger. Ik vond het geensinds erg en liet de controle steeds verder uit mijn handen glijden.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 11:16 ]


    Bowties were never Cooler

    Chayenne Rose Styles

    Hij schudde voorzichtig zijn hoofd, 'Nee, niks of niemand kan ons uit elkaar halen.' zegt hij en ik voel dat hij zjin hand zacht in mijn nek legt om me vervolgens een beetje naar beneden te dwingen. Zijn lippen landen op de mijne en ik glimlach even. Ik voel hem speels in mijn onderlip bijten en ik open mijn mond al snel. Ik voelde zijn hand naar mijn onderrug glijden en eindigde toen voorzichtig op mijn billen. Ik glimlach weer, hij moet eens weten hoeveel ik van hem hield. Ik hou zijn shirt vast en leg mijn andere hand in zijn nek. Zachtjes bijt ik weer in zijn lip en grijns speels..


    El Diablo.

    Marie-Anne Malik

    Ik pruilde even en schudde kort mijn hoofd. "Neh, ik zit ook net zo lekker." Grinnikte ik en glimlachte. Ik ging me later wel omkleden in iets anders, nu waren we even alleen en dat zou zo veranderen als ik thuiskwam. Hij kuste me terug en verkende rustig mijn mond, de zoen werd al wat ruiger en ik wikkelde mijn benen om zijn middel heen. We hadden vandaag al meer gezoend dan dat we normaal deden, maar dat kwam omdat we meestal in het openbaar waren en ik geen foto's van mij op Twitter wilde - ik was gewoon te verlegen. Mijn handen gingen zacht onder zijn shirt en gingen langzaam vanaf zijn zij naar boven. Mijn tong ging langzaam over zijn tanden en grijnsde. Ik zou degene vervloeken als iemand nu ons ging onderbreken.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik grinnikte. "Kan ik begrijpen. Maar als je wil ligt dat witte jurkje van je in de kast. Die ben je hier eens vergeten." Met die woorden zoende ik haar weer. Vaak zoenden we niet zo veel, en zeker niet zo. Dat kwam vooral omdat zij niet graag foto's van haarzelf op het internet had en ik vond het gewoon niet fijn om mensen in het openbaar elkaar te zien aflebberen, dus ik deed het zelf ook niet. Toch kon ik niet ontkennen dat ik dit verschrikkelijk fijn vond. Ik schoof haar zo dicht mogelijk tegen me aan toen ze haar benen om mijn middel wikkelde en kneep nog eens zacht met mijn hand die haar ondersteunde in haar kont. Haar handen gleden onder de steeds ruiger wordende zoen steeds verder onder mijn shirt. Haar handen lieten daar warme banen achter op de huid die ze hadden aangeraakt. Ik voelde haar tong over mijn handen gaan en deed hetzelfde bij haar tanden met mijn tong terwijl ik grijnzend mijn andere hand wat verder omhoog onder haar shirtje liet gaan. Achter ons hoorde ik mijn mobiel gaan die op de keukentafel lag, maar ik negeerde het ding compleet. Nu even niet hoor.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 16:20 ]


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Mijn mondhoeken krulden wat omhoog en grijnsde breed. "Dan zal ik die wel aandoen, als je wilt natuurlijk." Grijnsde ik en zoende hem weer. Ik moest me altijd inhouden in het openbaar als ik hem intens wilde zoenen, ik kon alleen maar een kort kusje op zijn mond of op zijn wang drukken. Dat kwam omdat ik foto's van mij op Twitter niet fijn, maar gewoon hier in zijn huis en alleen was voor mij geen probleem. Helemaal niet zelfs. Hij schoof me zo dichtbij mogelijk tegen zich aan en kneep even in mijn kont, waardoor ik als reflex in zijn onderlip beet. Hij gleed met zijn tong over mijm tanden en ik grinnikte weer. Zijn handen gleden steeds weer naar boven onder mijn shirtje, hij liet brandende plekken achter wat mij weer kippenvel opleverde. Achter ons ging zijn telefoon af, maar ik negeerde het volkomen. Ik zat nu toch in de zevende hemel.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik glimlachte bij haar woorden. "Hij staat je wel prachtig, maar alles staat je prachtig, dus je moet zelf kiezen." Ik zoende haar weer. Mijn hart werd gek en de hormonen raceten door mijn lijf. Buiten was het verst dat we gingen een kusje op elkaars lippen voor een seconde of wat, maar hier in huis zonder ouders waren de remmen er grotendeels af. Ik trok haar zo dicht mogelijk tegen me aan en kneep zacht in haar kont, waardoor zij nu weer eens op mijn lip beet. Ik grijnsde en ging met mijn tong over haar tanden. Mijn handen liet ik verder onder haar shirtje glijden over haar rug als haar handen ook over mijn borst gingen. Het voelde gewoon zo goed. Mijn telefoon had heel erg pech. Degene die belde snapte vast echt wel dat ik druk bezig was op dit soort momenten. Mijn hand stopte bij de sluiting van haar bh. De zachte stof onder mijn vingers stopte me. Ik ging te ver. Zij gaf het tempo aan. Daarbij zelfs als ze zelf echt verder wilde hadden we daar nu geen tijd voor. Langzaam trok ik mijn hand terug en zette haar weer volledig terug op het aanrecht, al liet ik mijn lippen nog wel vastkleven aan de haren, mijn handen stonden nu naast haar op het aanrechtblad.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Mijn wangen begonnen weer te gloeien bij zijn woorden en glimlachte licht. ''Dank je.'' mompelde ik zacht. Het zou nogal gênant zijn als onze ouders hier opeens binnenkwam, maar ze deden dit vroeger ook, dus ze moesten niet zuren. Ik wist wel dat ze het minder gepast vonden, maar hoe kon je anders onze liefde uiten? Dat bedoelde ik. Arme iemand die net Liam belde, ach ja. Verkeerde timing en hij of zij zou zo wel weer bellen of Liam zou hij/zij weer terug bellen. Zijn hand ging verder onder mijn shirt en stopte bij mijn bh-sluiting. Ik wist wel dat we geen tijd meer hadden en ze vast gingen afvragen waar we waren. Langzaam trok hij zijn hand weer terug en zette me weer helemaal op het aanrecht, maar zijn handen naast mij op het aanrecht. Ik sloot de zoen voorzichtig af en keek hem aan. ''Ik ga me even omkleden.'' zei ik zacht en sprong van het aanrecht af. Ik rende de trap op en ging eerst naar de badkamer om daar mijn pillen te zoeken. Die had ik vast wel ergens hier achtergelaten. Ik sprong even van blijdschap toen ik een paar van mijn pillen vond en nam er twee in. Huppelend liep ik weer terug naar zijn slaapkamer en opende de kast. Bingo, daar waren mijn kleren. Ik kleedde me snel om naar het jurkje, maar hield mijn bloesje die ik al aanhad wel aan. Mijn trouwe Vans had ik nog aan mijn voeten. Ik sprong op het bed en zuchtte diep. Het liefst wilde ik nu al gaan slapen, maar dat kon niet meer. Mensen zaten al op ons te wachten..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik voelde haar de zoen afsluiten en ging er rustig in mee. Zoveel tijd hadden we niet meer nu ik erover nadacht. "Is goed." zei ik voor ik zelf naar de spiegel liep. Mijn oog was nog een beetje paarser dan de rest van mijn gezicht, maar als je het niet wist zou je het niet echt meer zien. Ik gooide het icepack terug in de vriezer en liep toen rustig naar mijn slaapkamer. Toen ik binnen kwam zag ik dat ze zich aan het omkleden was. Ik sloeg snel mijn handen voor mijn ogen en liep naar mijn kast waar ik daarna diep in dook. Ik wist niet hoe ze het zou vinden als ik zou kijken, dus ik deed het maar niet. Ik haalde een grijs overhemd met korte mouwen en een zwarte stropdas uit de kast samen met nette jeans. Zelf had ik er geen problemen mee als ze keek, we waren toch ook samen gaan zwemmen, dus toen ik eenmaal een plof op mijn bed hoorde trok ik zonder pardon mijn shirt over mijn hoofd uit en gooide het in de hoek op de stapel was. Daarna maakte ik mijn broek los en verwisselde de riem van de ene broek naar de ander, terwijl de broek die ik aan had langzaam naar beneden zakte, zodat ik er zo uit kon stappen. Ik trok de andere broek aan en schoof toen in het overhemd. Ik knoopte zorgvuldig alle knoopjes dicht, maar deed hem niet in mijn broek, zo formeel was het ook niet. Toen draaide ik me naar haar om en glimlachte terijl ik de stropdas met vlugge vingers strikte. "Klaar voor je verjaardag?" vroeg ik vrolijk. Ik griste nog even een fles deo van een losse plank en spoot flink wat op voor ik terug in mijn gympies schoof. Ik was ten minste helemaal klaar.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Hij kwam al binnen toen ik me aan het omkleden was, maar dat deerde me niet. Zayn misschien wel, maar ik zag hem niet en ik was geen klein kind meer. Ik was nu officieel volwassen. Zuchtend sloot ik genietend mijn ogen en schudde mijn hoofd bij zijn vraag. "Ik heb geen zin meer, het liefst ga ik nu eigenlijk gewoon slapen." Mompelde ik terwijl ik op mijn zij rolde om Liam aan te kijken. Een grijns sierde mijn lippen en grinnikte. "Jij ziet er formeel uit, met je stropdasje en je overhemd." Zei ik plagend en grinnikte. Ik haatte de schommeling tussen mijn stemmingen, maar zo was ik nou eenmaal en niemand kon het veranderen. Soms had ik wel problemen met mijn stemmingswisselingen, maar ik kon ermee omgaan. "Ik wil gewoon slapen en ben je wel zeker dat je met een paars oog naar dat feest wilt? We kunnen ook nog vanavond gaan als je wilt, mijn moeder zal het vast wel begrijpen." Zei ik met een stralende glimlach en knuffelde praktisch de kussen die ik in mijn armen had.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik glimlachte bij haar antwoord op mijn vraag en ging naast haar op het bed zitten terwijl ik de kraag van mijn overhemd omlaag vouwde. Ik schudde lachend mijn hoofd bij haar woorden. "Het is ook iets heel belangrijks, schat. Daarbij moet ik er niet uitzien als een zwerver als jij er zo prachtig uitziet." Ze had wel last van haar stemmingswisselingen, maar zelf vond ik dat neit zo erg. Het hoorde nou eenmaal bij haar. Ik hield van haar complete wezen, dus ook van dat deel van haar. Ik aaide zacht even over haar onderbeen terwijl ze sprak. "Maar als we nu gaan hebben we de hele avond voor ons zelf." Ik wiebelde even met mijn wenkbrauw en bedacht toen hoe idioot het eruit moest zien waardoor ik in de lach schoot. Ik moest echt dit soort dingen niet doen. Ik haalde nog even een hand door mijn haren. Nu ging alweer mijn mobiel af. Ik zuchtte. "Ik zal hem maar eens gaan opnemen, zie ik je zo beneden?" vroeg ik voor ik haar kort nog een kusje op haar wang gaf. Daarna stond ik op en liep naar beneden om daar mijn mobiel op te nemen. Het bleek mijn moeder te zijn die ons wilde feliciteren.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik lachte even om zijn kraag en trok er lachend aan. "Zo belangrijk is het niet en ik ben helemaal niet prachtig. Jij ziet er zo knap uit." Grinnikte ik. Morgen zou ik toch naar het ziekenhuis gaan voor die vervloekte pillen. Hij aaide zacht over mijn onderbeen terwijl ik sprak. Zuchtend gaf ik toe. "Je wint en je ben en blijft een idioot Payne." Lachte ik en gaf hem speels een stomp in zijn elleboog. Zijn telefoon ging weer en hij besloot deze keer wel op te nemen. Ik keek even in de spiegel en borstelde mijn haren snel voordat ik snel naar beneden ging. Lachend sprong ik op Liam's rug en wikkelde automatisch mijn benen rond zijn middel. "Nou, ga maar lopen. Hup als je nog daarheen wilt." Grinnikte ik en drukte een kus in zijn nek. Ik was echt blij vandaag en een beetje hyperactief, maar dat was hij vast wel gewend van me. Acht van de tien keer was ik hyperactief. "Blij met je verloofde? Geen spijt?" Plaagde ik hem en kuste hem opnieuw in zijn nek. Ik verborg mijn gezicht in zijn nek en giechelde.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 22:27 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Adnane schreef:
    Chayenne Rose Styles

    Hij schudde voorzichtig zijn hoofd, 'Nee, niks of niemand kan ons uit elkaar halen.' zegt hij en ik voel dat hij zjin hand zacht in mijn nek legt om me vervolgens een beetje naar beneden te dwingen. Zijn lippen landen op de mijne en ik glimlach even. Ik voel hem speels in mijn onderlip bijten en ik open mijn mond al snel. Ik voelde zijn hand naar mijn onderrug glijden en eindigde toen voorzichtig op mijn billen. Ik glimlach weer, hij moet eens weten hoeveel ik van hem hield. Ik hou zijn shirt vast en leg mijn andere hand in zijn nek. Zachtjes bijt ik weer in zijn lip en grijns speels..


    Zayn Malik
    Ze glimlachte even en ik voel hoe haar hand mijn shirt vastgrijpt. Haar andere hand legt ze zachtjes in mijn nek. Ze bijt even speels op mijn lip en grijnst vervolgens. Ik bijt even op mijn onderlip, ik wist hoe slecht ze daar tegen kon. Hierna pakte ik haar voorzichtig bij haar heupen en draaide ons gemakkelijk om zodat zij onder mij lag. Voorzichtig kuste ik haar weer en liet mijn tong wat ruwer over haar lippen heen glijden. Mijn hand gleed van haar heup naar haar buik waar hij zacht onder haar shirt kroop. Mijn andere hand verplaatste zich naar haar gezicht waar mijn duim lief over haar wang streek. Ze was zo perfect en niks of niemand mocht dat van me afpakken. Harry niet, Liam en Marie-Anne niet, niemand..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (Even aangepast, had geen tijd daarnet om een goed lang stukje te schrijven :Y) )


    I don't want you to die, I want you to suffer.