• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Amliandeq]
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles [q]Adnane

    - Vriendin Harry - Megan Horan Erestor
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Europe
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Exposed

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - Faisean
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne KiliOfDurin


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Curlies maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Situatie
    Iedereen is op het May Day festival.

    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    Afwezigen:
    Stylez - 28 juli t/m 26 augustus

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 4:48 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik luisterde naar zijn woorden en beet daarbij op mijn lip. Ik wist het nog zo net niet. Ze kon zo veel beter krijgen. Zij maakt me compleet, geeft me een doel, iemand om voor te zingen en iemand om op te kunnen vertrouwen en om op terug te kunnen vallen. Ze geeft me zelfvertrouwen. Het enige wat ik haar kan bieden is dat ik haar blijkbaar gelukkig wist te maken door mezelf te zijn en daar was ik gewoon heel erg blij mee. Ik keek weer op en knikte. Ik legde mijn vrije hand op zijn schouder. "Ik heb veel aan je advies Lou en dat weet ik. Het enige is, als ik er op ga letten of ik vals zing, dan gaat het vals." Ik hoopte dus maar gewoon dat de stres niet op mijn stem sloeg. Even draaide ik me nog naar Marie-Anne en wikkelde mijn armen om haar heen. "Lieve schat. Ik zie je straks weer. Blijf lekker aan de zijkant zitten en geloof me alsjeblieft als ik zag dat jij degene ben voor wie ik zing." Ik drukte zacht een kusje op haar neus.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik keek om me heen, het doek was nog dicht en daar was ik blij mee. Opeens voelde ik twee sterke armen om me heen en glimlachte breed. "Wees maar niet zenuwachtig, waar kan je zenuwachtig om zijn? Je doet dit bijna dagelijks." Grinnikte ik en draaide me om. Ik ging op mijn tenen staan en drukte een zacht kusje op zijn lippen. "Nooit vergeten dat ik van je houd en ik achter je sta wat je ook doet. Als je maar niet vals zingt." Lachte ik en grinnikte. Ik sloeg mijn armen om hem heen en zuchtte opgelucht. "Nog een minuutje.. Of tien." Ik glimlachte licht. Wat was ik blij dat het gordijn nog dicht was, anders zou ik me echt doodschamen. Als vriendin van Liam en als zusje van Zayn.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Sorry dat ik zolang niet gereageerd heb. Ik had flink wat problemen thuis en heb een tijd geen laptop of iets dergelijks tot mijn beschikking gehad. Vandaar dat ik niks kon laten weten. Ik zal vanaf nu weer actiever reageren aangezien ik vakantie heb.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    [Sorry dat ik zolang niet gereageerd heb. Ik had flink wat problemen thuis en heb een tijd geen laptop of iets dergelijks tot mijn beschikking gehad. Vandaar dat ik niks kon laten weten. Ik zal vanaf nu weer actiever reageren aangezien ik vakantie heb.]


    [No probs (: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Depay schreef:
    [Sorry dat ik zolang niet gereageerd heb. Ik had flink wat problemen thuis en heb een tijd geen laptop of iets dergelijks tot mijn beschikking gehad. Vandaar dat ik niks kon laten weten. Ik zal vanaf nu weer actiever reageren aangezien ik vakantie heb.]

    [No problemo.
    Ik heb Zayn wel Liam 3 keer laten slaan(neus, oog, ribben) maar hem daarna zo laten kalmeren dat hij toch ermee vrede heeft genomen.
    Als je het niet goed vind kunnen we het altijd nog veranderen]


    Bowties were never Cooler

    [Is goed hoor, ik wou eigenlijk precies het tegenover gestelde laten gebeuren en Zayn toestemming laten geven haha, maar dat maakt niet uit! Hier kan ik ook wel op meespelen. Ik zal straks even een post typen!]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ow, hij heeft ook toestemming gegeven, maar eerst zijn frustraties eruit gelaten op Liam]


    Bowties were never Cooler

    [Oke dan, ik zal wel doen dat hij het er nog niet helemaal mee eens is maar het toch maar laat gebeuren. Nog iets, aangezien ik Zayn nu weer volledig zal spelen valt Appa weg neem ik aan? Zij zou dan eventueel de rol van vriendin van Zayn kunnen spelen want ik heb geen zin om voor de 100ste keer Malino een berichtje te sturen of ze wil reageren haha.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    [Oke dan, ik zal wel doen dat hij het er nog niet helemaal mee eens is maar het toch maar laat gebeuren. Nog iets, aangezien ik Zayn nu weer volledig zal spelen valt Appa weg neem ik aan? Zij zou dan eventueel de rol van vriendin van Zayn kunnen spelen want ik heb geen zin om voor de 100ste keer Malino een berichtje te sturen of ze wil reageren haha.]



    [Jup, ik moet alles nog even bijwerken. Brooke/Appa nu Abelard heeft geen tijd, ze gaat de hele tijd op vakantie ;D Als je wilt kan ik die rol ook wel opnemen, als je dat handig vindt natuurlijk. Anders kan ik nog iemand anders vinden (: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    | Hi, ik heb eventjes een tijdje kuttige wifi gehad - maar nu ben ik terug. Dus dat betekend meteen Phrases -> Exposed en Ophelia is terug. :3
    Heeft iemand haar nodig voor ik aan haar ga schrijven? ^-^ |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Het maakt me niet veel uit wie die rol overneemt, maar het zou wel fijn zijn als ik een tegenspeelster had in plaats van de hele tijd berichtjes te moeten sturen of ze asjeblieft wil reageren of tegen mezelf te praten haha.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Zolang ik nog niemand heb gevonden, speel ik haar wel even :] Heeft iemand nog afwezigheden i.v.m vakantie?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Zal ik met Liam reageren? Of zal ik even wachten?

    Als je echt niet wil dat Zayn uit is gevallen laat ik de blauwe plekken magisch verdwijnen :p]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Mijn pijnlijke handen hield ik onder de koude kraan. De tranen die in mijn ogen stonden veegde ik ruw weg. Ik had mijn beste vriend geslagen en hem daarna toestemming gegeven om mijn zusje ten huwelijk te vragen. Het waren allebei stomme dingen. Twee dingen die ik nooit aan had zien komen en twee dingen die ik niet had moeten doen. Spijt van deze keuzes had ik zeker. Ik zuchtte en droogde mijn handen af aan een stuk wc-papier. Ik schudde mijn hoofd als een wanhopige poging om alle gedachten eruit te krijgen en besloot toen maar om richting het podium te gaan. Het concert zou zo beginnen en mijn persoonlijke problemen mochten niet bij de fans in de buurt komen. Ik kreeg mijn ears-in en mijn kastje aangereikt die ik behendig door mijn shirt en jasje heen reeg waardoor alles weer goed zat. Bijna alle jongens waren er al en ook Marie-Anne stond achter het podium. Gevoelloos en met een dode blik staarde ik naar de gordijnen voor me terwijl ik tegen een grote kast met bedrading aanleunde. Ik vouwde mijn handen in elkaar en zag hoe een paar licht rode plekjes op mijn knokkels waren ontstaan. Mijn hoofd liet ik naar beneden hangen. Ik voelde me dood en leeg van binnen..
    [Je kan Chayenne wel naar Zayn sturen.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Liam Payne
    Ik glimlachte naar haar. "het zou je nog eens verbazen hoe zenuwachtig ik ben." Voor elke show was ik zenuwachtig, maar vandaag wel erger dan normaal. Wat te begrijpen was. Ik gaf haar zacht een kusje terug. "Fijn om te weten. Ik beloof je niet vals te zingen. Ik hou van je." Ik beet vrij hard op mijn lip toen ze haar armen om me heen sloeg. Ze wilde me geen pijn doen, maar haar broer was erg sterk. "Inderdaad." zei ik met een glimlach als een boer met kiespijn. Ik aaide even door haar haren. Achter ons hoorde ik voetstappen. Het was Zayn. Ik zag de blik in zijn ogen. Ik had eigenlijk wel medelijden met deze jongen, maar toch ook weer niet. Ik trok Marie-Anne dicht naar me toe en drukte een zoen op haar lippen. We hadden nog tien minuten en die wilde ik graag benutten. nadat we zo lang uit elkaar waren geweest had ik eigenlijk geen zin haar los te laten als we eenmaal samen waren. Ze was dan wel Zayn's zusje, iets wat ik aan mijn ribben en hoofd voelde, ze was ook mijn vriendin en hij leek zich erbij neergelegd te hebben dat we echt niet meer uit elkaar gingen. Ik zou het niet te ver pushen, maar een beetje flikflooien mocht wel, toch? Hij deed hetzelfde met Chayenne voor Harry's neus en Louis met Phee voor de mijne. Natuurlijk vonden Harry en ik dat ook niets, maar ik deed er ook niets aan, dat kon ik ook niet meer. maar daar wilde ik nu echt niet overna denken.


    Bowties were never Cooler