• Mededeling:

    Rider heeft toestemming van mij om de RPG te besturen. Ook heeft ze toestemming om een nieuwe topic aan te maken en de hogepriesteres te besturen. Dit wegens het feit dat ik heel weinig tijd heb omdat ik het super druk heb met werken.


    Het huis van de nacht is een boekenreeks over het leven van de jonge halfwas Zoey Redbird. De boeken zijn geschreven door P.C Cast en haar dochter Kirsten. Het maakt niet uit als je de boeken niet kent of nooit gelezen hebt, je kan gewoon meedoen met de RPG want ik zal zoveel mogelijk proberen te beschrijven wat belangrijk is voor deze RPG.

    Elke halfwas of vampier begint als een mens. Soms, op een bepaalde leeftijd, worden sommige jonge tieners gemerkt met een blauwe, on ingekleurde, maansikkel op hun voorhoofd en komen ze er achter dat ze naar een merkwaardige school moeten die "Het huis van de nacht" heet om daar vier jaar te verblijven. In het huis van de nacht leren de pas gemerkte tieners(ook wel halfwassen genoemd) alles over het vampier zijn en het beheersen van hun affiniteiten en krachten. Wanneer een halfwas pas gemerkt is begint deze in zijn of haar derde jaar(eerste jaar) tot en met, zijn of haar zesde jaar(vierde jaar). In het laatste jaar moet de halfwas de verandering doorstaan hebben en is de halfwas officieel een volwassen vampier geworden en wordt de blauwe maansikkel ingekleurd. Wanneer het lichaam de verandering afstoot, sterft de halfwas. De heilige godin van elke halfwas en vampier is Nux. Sommige halfwassen of vampiers worden door zijn of haar godin begiftigt met een zeldzame kracht of affiniteit. Echter heeft niet elke vampier een affiniteit of kracht, vooral bij halfwassen is dit heel zeldzaam. In het huis van de nacht is dag, nacht en is nacht, dag. Halfwassen en vampiers kunnen zich prima in daglicht begeven, maar vinden dat echter niet zo fijn. Hun voorkeur gaat immers naar nacht.


    House Rule #1:
    If you’ve been Marked by a Tracker, night has chosen thee. You will go through the Change and turn into a vampyre. However, if your body rejects the Change, you die.

    House Rule #2:
    If you are Marked, you must leave your home and move into the House of Night school, where you will take your place as a fledgling and live for four years.

    House Rule #3:
    At the House of Night School, classes begin at 8pm and end at 3am. The gym is open until dawn.

    House Rule #4:
    You can never be far from an adult Vampire for long. And it’s not like you’ll turn into a pumpkin. It’s a much bigger deal than that.

    House Rule #5:
    Formal rituals are held at Nux’s Temple twice a week. At the ceremony’s commencement, turn to the east, south, west and north to summon (in order) air, fire, water and earth.

    House Rule #6:
    If one of the cats at the school chooses you, you will belong to him or her. Not the other way around.

    House Rule #7:
    Every High Priestess and some vampires is given an affinity, or special powers, by the Goddess.

    House Rule #8:
    If you ever leave school grounds, you cannot wear any part of your uniform (which is primarily basic black) and must conceal all tattoo markings.

    House Rule #9:
    Here at the House of Night school, there are no lockers. You will have cabinets in your homeroom. If someone steals something, the vamps will know it. As will Nux


    Regels:
    - Er geldt een minimum van 3 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Geen ruzie OOC, dat mag lekker via PB. Onderling ruzie met de personages mag natuurlijk wel, als het maar netjes blijft tussen de Quizlet leden zelf
    - Alleen ik maak een nieuw topic aan, tenzij je toestemming hebt gekregen
    - Als je iets in de RPG wilt zeggen dat OOC is, dan gebruik je deze tekens: () {} []
    OCC = Out Of Character

    Verplichte vakken:
    - Vampier sociologie
    - Geschiedenis
    - Spaans
    - Dichtkunst
    - Economie
    - Kunst & Cultuur

    Keuze vakken(je mag er meer als 1):
    - Boogschieten
    - Schermen/zwaardvechten
    - Paardrijden
    - Tae Kwan Do/Judo
    - Drama
    - Muziek

    Leraren/vampier:
    Silvanaa - Ifigenia Crypsley(Hogepriesteres/Vampier Sociologie/Geschiedenis)


    Jongens:
    Silvanaa - James Daniel Stark(Affiniteitt: Nooit zijn doel missen)
    Lumineers - Michael Elliot Turner(Kracht: Onzichtbaarheid)
    Silvanaa - Aiden Josh Mccloud(Affiniteit: Lucht)
    Cuthalion - Hayden Dylan Morran(Kracht: Gedaanteverwisseling)
    Lumineers - Thomas Gabriel Mc.Down(Kracht: Kracht van een ander kopiëren)

    Meisjes:
    After - Sirene Harriet Doorson(Affinitiet: Lucht)
    Silvanaa - Audrey Lynn Winchester(Affiniteit: Geest)
    Rider - Raven Amayla Morana(Affiniteit: Visioenen)
    Cymry - Ashanti Fallora(Affiniteit: Buitenzintuigelijke waarneming)
    MaitePayne - Marith Megan Dorner(Affiniteit: Water)
    SpeedOfLove - Chantalle Emily Montaire(Affiniteit: Aarde)
    SecretlyACat - Lyra Jane Ismea(Kracht: Met katten communiceren)


    Als er nog vragen zijn over de RPG of als er iets niet duidelijk is, kunnen er altijd vragen gesteld worden. Ook wil ik graag dat niemand zonder toestemming een nieuwe topic opent. Ik zal elke dag goed controleren of het topic vol is of niet. Er hoeft niet gezeurd te worden dat er wel ééns een topic was over Het huis van de nacht, want die was er inderdaad maar is niet meer actief. Echter is dit dus een fanfiction dus is er geen enkel idee gestolen.

    Er zijn uiteraard nog rollen beschikbaar. Wil je meedoen? Klik dan hier voor de rollentopic.



    Prikbord bericht:

    Het is 18:00 en dus tijd om op te staan en te ontbijten.
    Let op: de lessen beginnen om 20:00. Zorg ervoor dat je op tijd bij je lessen bent en je rooster in de gaten houdt.


    Meisjesvertrek:
    Audrey Lynn Winchester & Sirene Harriet Doorson - K122
    Marith Megan Dorner - Lyra Jane Ismea K128
    Ashanti Fallora & Raven Amayla Morana - K134
    Chantalle Emily Montaire K123

    Jongensvertrek:
    James Daniel Stark - K126
    Thomas Gabriel Mc.Down & Aiden Josh Mccloud - K144
    Hayden Dylan Morran & Michael Elliot Turner - K23

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 22:19 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Hayden Dylan Morran

    'Ja het was best wel leuk,maar ik vind het hier altijd fijner,' antwoord Michael met een grijnsje op mijn vraag over de vakantie. 'Hoe was jou vakantie?'
    'Jah, je hebt gelijk. Thuis voelt toch anders na de merking. Maar mijn vakantie was prima, geen ouders gelukkig die er niks van vinden.' Ja, ik ben er echt blij mee, dat mijn ouders het geen probleem vinden, dat ik een halfwas ben. In het begin deed vooral mijn vader moeilijk, maar hij was erover heen gekomen. Gelukkig. Nu zijn ze juist trots op me.
    'De toespraak gaat volgens mij beginnen, kom,' zegt Michael, terwijl hij zijn kat Catnip weer oppakt en ik volg hem de ceremoniezaal in. Daar is het al heel druk en Ifigenia staat klaar om haar toespraak te geven. Deze toespraak was voor mij niet heel veel nieuws. Veel informatie die ze gaf wist ik al, maar ze deed dat geloof ik vooral om de nieuwelingen te informeren. En misschien ook om degenen die het vergeten waren, al waren dat geloof ik niet heel veel. Ook vertelde ze dat de lessen morgen alweer zouden beginnen. Ik zucht daarom. Waarom heb we nooit de tijd om even een dag bij te komen, voordat we weer beginnen met de lessen?
    'Zullen we kijken bij wie we op de kamer zitten?' vraag ik Michael na de toespraak. Stiekem hoop ik dat ik bij hem op de kamer zit. Die jongen van vorig jaar vond ik niet zo heel aardig, maar het was te doen geweest. Jammer genoeg had hij de verandering afgestoten en was hij gestorven...


    Stenenlikker

    Sirene Harriet Doorson.
    Na de ceremonie moest ik even zoeken, maar algauw zag ik de bekende beanie waar het blonde haar onderuit sprong. Ik wurmde me tussen de andere halfwassen door en uiteindelijk stond ik naast hem. "Zullen we onze roosters maar gaan halen dan?" vroeg ik. Ik was Phase kwijtgeraakt, maar om een of andere reden wist zij dan eerder dan ik welke kamer ik had, en kwam ze wel weer terecht. Ik pakte Aiden's hand en trok hem door de menigte heen. Uiteindelijk waren we bij de post waar we onze roosters konen halen. "Pfoe, wat een mensen." mompelde ik. "Roosters van het vierde jaar." zeg ik kortaf. Ik krijg er een in mijn handen geduwd, wat voor Aiden hetzelfde geld. Ik kijk op het prikbord bij de kamerindeling. "Audrey Lynn Winchester en Sirene Harriet Doorson, Kamer 112. Aiden Josh McCloud en Thomas Gabriel McDown, kamer 144." Lees ik luidop voor. Ik trok mijn wenkbrauwen op. "Ooit die Audrey-chick ontmoet?"

    [Lol, Sirene gaat lekker boyish doen.
    Omdat het kan (cat)]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Ik ben van 03:35 tot volgende week maandag niet meer op Q, ivbm met dat ik naar Rome ga. Daarna kan ik weer volop reageren, want ga verder niet op vakantie. Raven mag zonodig bestuurd worden, maar houdt het Raven-achtig c; Byebye!)


    Happy Birthday my Potter!

    (Zal ik dan anders doen dat Raven haar kamer gaat? Ik zal vandaag wel niet kunnen reageren , want er is een vriendin hier)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fleeko schreef:
    (Zal ik dan anders doen dat Raven haar kamer gaat? Ik zal vandaag wel niet kunnen reageren , want er is een vriendin hier)


    (Ja, is goed. Daar waren ze toch naar op weg. Ze brengt Thomas en gaat verder naar haar eigen kamer)


    Happy Birthday my Potter!

    Thomas Gabriel Mc.Down

    Toen ik vroeg of ze die Aiden kende knikte Raven. "Ja,hij zit ook in het vierde jaar. Hij is wal aardig maar hij kan ook brutaal zijn. Volgens mij geen slechte kamergenoot. En hij heeft net als ik ook een hond". Weer knikte ik even.Hopelijk ging het nog meevallen.
    'Maar ik ga niet echt met heel veel met halfwassen om.Ik kan soms nogal..direct zijn en dan wordt ik gelijk als een bitch beschouwd.'zei ze schouder ophalend. "Wel ik beschouw je zeker niet als een bitch. Ik vind je juist heel erg aardig."zeg ik met een glimlachje. Ondertussen lopen we de gang op richting de slaapkamers. Raveb melde nadat ze haar kamer gevonden had .Dat ze eerst nog wat moest doen en dat we later elkaar wel zagen.
    Ik stemde in en vond dan kamer 144.Ik ging binnen en merkte dat ik hier als eerste was. Ik claimde een bed en dropte er mijn koffer dan op.

    (Iemand voor Thomas?)

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 13:43 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Michael Elliot Turner

    "Jah,je hebt gelijk . Thuis voelt roch anders aan na de merking.Maar mijn vakantie was prima ,geen ouders gelukkig die er niets van vinden."zei hij nog ,voordat we nar de ceremonie gaan. De toespraak was nochteeds hetzelfde als de jaren daarvoor en ik verveelde me wat.Na de toespraak zeiden we allen wees gezegend en dan was het eidelijk gedaan.'Zullen we gaan kijken bij wie we op de kamer zitten?vroeg Hayden me en ik knikte "Ja is goed. Hopelijk zit ik niet weer met zo'n pestkop opgescheept."zucht ik en ga daarna naar de deuren waar de kamers opstaan. Niet lang hoefde ik te zoeken want meteen vond ik Haydens nasm en mijn naam. "Yes!"riep ik ,waarschijnlijk wat te luid aangezien sommige halfwassen me vreemd aanstaren."We zitten samen."zeg ik vrolijk tegen hem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    James Daniel Stark:
    'Thank god ja, ik sterf ook zowat!' stemde Kian met me in. Gekrabbel aan de deur zorgde ervoor dat Kian wat rechtop ging zitten en ik enkel opkeek naar wat de bedoeling was. Kian liep naar de deur toe om die te openen en ik zag hoe zijn kleine kat naar binnen glipte. Luid gemiauw was te horen van haar. Duchess keek enkel op naar de kat, maar verroerde zich niet
    'Stark, weet jij iets over de rest van de jongens die hier komen? Meer zesde jaars, of jonger?' Kian ging op een stoel zitten en keek me aan.
    'Om eerlijk te zijn, ik heb geen idee. Dit jaar is mijn eerste jaar in Het huis van de nacht, hier, in Tulsa. Ik ben namelijk over geplaatst vanuit Chicago.' legde ik uit.
    'Maar misschien is het anders een goed idee als we alvast richting de eetzaal gaan? Dan leren we de anderen ook gelijk kennen.'

    Aiden Josh Mccloud:
    'Zullen we onze roosters maar gaan halen dan?' vroeg Sirene die plots naast me was komen staan.
    'Oh, prima.' antwoordde ik en ik voelde al gauw hoe Sirene mijn hand pakte en me mee trok door de menigte heen. Uiteindelijk waren we bij de post waar we onze roosters konden halen.
    'Pfoe, wat een mensen.' mompelde ze. 'Roosters van het vierde jaar.' vroeg ze kortaf aan één van de krijgers die bij de deurpost stond. Ze kreeg er één in haar handen geduwd, wat voor mij hetzelfde gold. Sirene keek op het prikbord bij de kamerindelingen.
    'Audrey Lynn Winchester en Sirene Harriet Doorson, Kamer 112. Aiden Josh McCloud en Thomas Gabriel McDown, kamer 144.' las ze ik luidop voor. Ze trok
    haar wenkbrauwen op. 'Ooit die Audrey-chick ontmoet?'
    Ik dacht diep na. De naam kwam me wel bekend voor maar ik kon me niet direct herinneren wie het meisje was. Plots zag ik een meisje met lang bruin haar en zee-blauwe ogen me voorbij gaan en ik herkende haar gelijk.
    'Zie je dat meisje die daar loopt?' vroeg ik Sirene en wees op het meisje die ik net zag lopen. 'Dat is je kamergenote, Audrey.'
    Ik kende haar niet zo heel goed want ik had vorig jaar niet veel lessen samen met haar gevolgd, maar ze was redelijk aardig voor zover ik wist.
    'En Thomas...' Ik dacht even na. Voor zover ik wist kende ik hem niet, maar misschien als ik de jongen zag dan zou ik hem misschien wel weer herkennen.
    'Nou, ik ga dan denk ik maar naar de jongensvertrek en opzoek naar mijn kamer.' deelde ik mee. 'Zie ik je bij het diner weer?'

    [Aiden heeft trouwens bruin haar ;P]

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 18:11 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Rider schreef:
    (Ik ben van 03:35 tot volgende week maandag niet meer op Q, ivbm met dat ik naar Rome ga. Daarna kan ik weer volop reageren, want ga verder niet op vakantie. Raven mag zonodig bestuurd worden, maar houdt het Raven-achtig c; Byebye!)


    [Is goed hoor, veel plezier! (: ]


    "We accept the love we think we deserve."

    [mijn toetsweek begint morgen, maar ik denk wel dat ik kan blijven reageren :3]

    Melding:
    De leerlingen hebben nu allemaal de tijd gehad om hun kamers op te zoeken en hun spullen op te bergen. Nu is het echter tijd om allemaal richting de eetzaal te gaan zodat iedereen verwelkomd kan worden met een heerlijke maaltijd. Nadat het diner is afgelopen kunnen de leerlingen nog tot 11:00 uur rond zwerven, daarna verwachten we iedereen in hun slaapvertrekken.


    [@Bieberen; maakt niet uit hoor, doe maar lekker rustig aan en succes met je toetsen!]

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 18:18 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Ashanti Fallora

    Ik keek op het prikbord, klaar voor een nieuw jaar. Ik was nog steeds redelijk onwennig hier, het was gewoon zo anders dan thuis, maar dit was nu wel thuis, natuurlijk... Ik liep naar mijn kamer voor dit jaar, benieuw naar mijn kamergenote Raven. Het was een geweldige naam, Ashanti had ik gehouden, dat kon nog wel speciaal klinken, maar Raven klonk gewoon cool... Hopelijk was ze ook wat vriendelijk.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Audrey Lynn Winchester:
    Met Nala in mijn ene arm en mijn koffer in mijn andere hand, liep ik richting de meisjesvertrek om mijn kamer op te kunnen zoeken. Om eerlijk te zijn kon ik me niet goed herinneren wie Sirene was, maar ik hoopte maar dat ze een beetje aardig was.
    Eenmaal in het verblijf liep ik richting de trappen om naar mijn kamer te zoeken.
    'Kamer 122.' mompelde ik zachtjes in mezelf en vond uiteindelijk ergens in het midden van de gang mijn kamer. Ik gooide de deur open, maar er was nog niemand.
    Nou, dan mocht ik dus als eerste mijn bed kiezen. Dacht ik opgewonden en liep direct naar het bed dat aan de rechterkant bij het raam stond. Ik gooide mijn koffer er naast en legde Nala neer op de grond. Direct sprong ze het bed op en nestelde ze zich in mijn kussen. Dat werd dus delen.
    Ik deed al mijn kleding netjes in de kast en deed alle andere overige dingen in de laden kast en op het kaptafeltje. Sirene had ook een eigen kast, laden kast, nachtkastje en kaptafel, wat overigens erg handig was. De kamers waren ook redelijk groot, net als de badkamer.
    'Zo, klaar.' zei ik en keek even naar Nala die nog steeds vredig op mijn kussen lag te slapen. Ik keek op mijn horloge en zag dat het al bijna etenstijd was, en eerlijk, ik had zeker honger. Ik besloot dus maar alvast richting de eetzaal te gaan en later maar kennis te maken met mijn kamergenote.


    "We accept the love we think we deserve."

    Fleeko schreef:
    Thomas Gabriel Mc.Down

    Toen ik vroeg of ze die Aiden kende knikte Raven. "Ja,hij zit ook in het vierde jaar. Hij is wal aardig maar hij kan ook brutaal zijn. Volgens mij geen slechte kamergenoot. En hij heeft net als ik ook een hond". Weer knikte ik even.Hopelijk ging het nog meevallen.
    'Maar ik ga niet echt met heel veel met halfwassen om.Ik kan soms nogal..direct zijn en dan wordt ik gelijk als een bitch beschouwd.'zei ze schouder ophalend. "Wel ik beschouw je zeker niet als een bitch. Ik vind je juist heel erg aardig."zeg ik met een glimlachje. Ondertussen lopen we de gang op richting de slaapkamers. Raveb melde nadat ze haar kamer gevonden had .Dat ze eerst nog wat moest doen en dat we later elkaar wel zagen.
    Ik stemde in en vond dan kamer 144.Ik ging binnen en merkte dat ik hier als eerste was. Ik claimde een bed en dropte er mijn koffer dan op.

    (Iemand voor Thomas?)


    [ Ik heb Audrey voor je? Tot nu toe is ze nog redelijk loner haha. Ze is trouwens al naar de eetzaal toe gelopen, mocht je willen inspringen. Op de gangen of in de eetzaal. Maakt mij niet uit (: ]


    "We accept the love we think we deserve."

    [Ik ga eerst leren, daarna zal ik reageren ^^]