• Mededeling:

    Rider heeft toestemming van mij om de RPG te besturen. Ook heeft ze toestemming om een nieuwe topic aan te maken en de hogepriesteres te besturen. Dit wegens het feit dat ik heel weinig tijd heb omdat ik het super druk heb met werken.


    Het huis van de nacht is een boekenreeks over het leven van de jonge halfwas Zoey Redbird. De boeken zijn geschreven door P.C Cast en haar dochter Kirsten. Het maakt niet uit als je de boeken niet kent of nooit gelezen hebt, je kan gewoon meedoen met de RPG want ik zal zoveel mogelijk proberen te beschrijven wat belangrijk is voor deze RPG.

    Elke halfwas of vampier begint als een mens. Soms, op een bepaalde leeftijd, worden sommige jonge tieners gemerkt met een blauwe, on ingekleurde, maansikkel op hun voorhoofd en komen ze er achter dat ze naar een merkwaardige school moeten die "Het huis van de nacht" heet om daar vier jaar te verblijven. In het huis van de nacht leren de pas gemerkte tieners(ook wel halfwassen genoemd) alles over het vampier zijn en het beheersen van hun affiniteiten en krachten. Wanneer een halfwas pas gemerkt is begint deze in zijn of haar derde jaar(eerste jaar) tot en met, zijn of haar zesde jaar(vierde jaar). In het laatste jaar moet de halfwas de verandering doorstaan hebben en is de halfwas officieel een volwassen vampier geworden en wordt de blauwe maansikkel ingekleurd. Wanneer het lichaam de verandering afstoot, sterft de halfwas. De heilige godin van elke halfwas en vampier is Nux. Sommige halfwassen of vampiers worden door zijn of haar godin begiftigt met een zeldzame kracht of affiniteit. Echter heeft niet elke vampier een affiniteit of kracht, vooral bij halfwassen is dit heel zeldzaam. In het huis van de nacht is dag, nacht en is nacht, dag. Halfwassen en vampiers kunnen zich prima in daglicht begeven, maar vinden dat echter niet zo fijn. Hun voorkeur gaat immers naar nacht.


    House Rule #1:
    If you’ve been Marked by a Tracker, night has chosen thee. You will go through the Change and turn into a vampyre. However, if your body rejects the Change, you die.

    House Rule #2:
    If you are Marked, you must leave your home and move into the House of Night school, where you will take your place as a fledgling and live for four years.

    House Rule #3:
    At the House of Night School, classes begin at 8pm and end at 3am. The gym is open until dawn.

    House Rule #4:
    You can never be far from an adult Vampire for long. And it’s not like you’ll turn into a pumpkin. It’s a much bigger deal than that.

    House Rule #5:
    Formal rituals are held at Nux’s Temple twice a week. At the ceremony’s commencement, turn to the east, south, west and north to summon (in order) air, fire, water and earth.

    House Rule #6:
    If one of the cats at the school chooses you, you will belong to him or her. Not the other way around.

    House Rule #7:
    Every High Priestess and some vampires is given an affinity, or special powers, by the Goddess.

    House Rule #8:
    If you ever leave school grounds, you cannot wear any part of your uniform (which is primarily basic black) and must conceal all tattoo markings.

    House Rule #9:
    Here at the House of Night school, there are no lockers. You will have cabinets in your homeroom. If someone steals something, the vamps will know it. As will Nux


    Regels:
    - Er geldt een minimum van 3 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Geen ruzie OOC, dat mag lekker via PB. Onderling ruzie met de personages mag natuurlijk wel, als het maar netjes blijft tussen de Quizlet leden zelf
    - Alleen ik maak een nieuw topic aan, tenzij je toestemming hebt gekregen
    - Als je iets in de RPG wilt zeggen dat OOC is, dan gebruik je deze tekens: () {} []
    OCC = Out Of Character

    Verplichte vakken:
    - Vampier sociologie
    - Geschiedenis
    - Spaans
    - Dichtkunst
    - Economie
    - Kunst & Cultuur

    Keuze vakken(je mag er meer als 1):
    - Boogschieten
    - Schermen/zwaardvechten
    - Paardrijden
    - Tae Kwan Do/Judo
    - Drama
    - Muziek

    Leraren/vampier:
    Silvanaa - Ifigenia Crypsley(Hogepriesteres/Vampier Sociologie/Geschiedenis)


    Jongens:
    Silvanaa - James Daniel Stark(Affiniteitt: Nooit zijn doel missen)
    Lumineers - Michael Elliot Turner(Kracht: Onzichtbaarheid)
    Silvanaa - Aiden Josh Mccloud(Affiniteit: Lucht)
    Cuthalion - Hayden Dylan Morran(Kracht: Gedaanteverwisseling)
    Lumineers - Thomas Gabriel Mc.Down(Kracht: Kracht van een ander kopiëren)

    Meisjes:
    After - Sirene Harriet Doorson(Affinitiet: Lucht)
    Silvanaa - Audrey Lynn Winchester(Affiniteit: Geest)
    Rider - Raven Amayla Morana(Affiniteit: Visioenen)
    Cymry - Ashanti Fallora(Affiniteit: Buitenzintuigelijke waarneming)
    MaitePayne - Marith Megan Dorner(Affiniteit: Water)
    SpeedOfLove - Chantalle Emily Montaire(Affiniteit: Aarde)
    SecretlyACat - Lyra Jane Ismea(Kracht: Met katten communiceren)


    Als er nog vragen zijn over de RPG of als er iets niet duidelijk is, kunnen er altijd vragen gesteld worden. Ook wil ik graag dat niemand zonder toestemming een nieuwe topic opent. Ik zal elke dag goed controleren of het topic vol is of niet. Er hoeft niet gezeurd te worden dat er wel ééns een topic was over Het huis van de nacht, want die was er inderdaad maar is niet meer actief. Echter is dit dus een fanfiction dus is er geen enkel idee gestolen.

    Er zijn uiteraard nog rollen beschikbaar. Wil je meedoen? Klik dan hier voor de rollentopic.



    Prikbord bericht:

    Het is 18:00 en dus tijd om op te staan en te ontbijten.
    Let op: de lessen beginnen om 20:00. Zorg ervoor dat je op tijd bij je lessen bent en je rooster in de gaten houdt.


    Meisjesvertrek:
    Audrey Lynn Winchester & Sirene Harriet Doorson - K122
    Marith Megan Dorner - Lyra Jane Ismea K128
    Ashanti Fallora & Raven Amayla Morana - K134
    Chantalle Emily Montaire K123

    Jongensvertrek:
    James Daniel Stark - K126
    Thomas Gabriel Mc.Down & Aiden Josh Mccloud - K144
    Hayden Dylan Morran & Michael Elliot Turner - K23

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 22:19 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Lumineers schreef:
    Thomas Gabriel Mc.Down
    Ja
    Het alarmpje van mijn wekker gaat af en algauw ,sla ik hem dicht. Ik zat liever wat langer in mijn bed ,maar helaas.Vermoeid sta ik op en wrijf het slaap uit mijn ogen. Teal rekte zich ook uit en begon dan al spinnend me kopjes te geven ,wat me deed glimlachen. Ik aaide haar even en stond dan op ,om vervolgens mijn kleren en vers ondergoed te nemen ,en daarna ga ik de badkamer in. Na een korte douche en me opgefrist en omgekleed te hebben Neem ik mijn rugzak en ga ik naar beneden ,richting de eetzaal om te ontbijten.

    (ik post later met Michael )


    (Je hebt eerst mijn post nodig, geloof ik xD)


    Stenenlikker

    Delahaye schreef:
    (...)

    (Je hebt eerst mijn post nodig, geloof ik xD)


    (Hehe eigenlijk wel ,aangezien Michael door alles heen slaapt en Hayden hem wakker moet maken xD ,maar ik wacht wel hoor ;3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lumineers schreef:
    (...)

    (Hehe eigenlijk wel ,aangezien Michael door alles heen slaapt en Hayden hem wakker moet maken xD ,maar ik wacht wel hoor ;3 )


    (Oh, waren ze dan al slapen dan? Haha.
    Maar hopelijk kan ik morgen. Hangt er vanaf of de verbinding het wil doen.)


    Stenenlikker

    Hayden Dylan Morran

    Michael komt naast me zitten en glimlacht. 'Ik heb die vakken ook,behalve schermen dan,' zegt hij.
    'Dat is nice!' antwoord ik blij en kijk hem glimlachend aan. 'Waarschijnlijk zullen we wel bij elkaar in de klas komen, als we hetzelfde rooster hebben en een slaapkamer delen. Zo gemeen zullen ze toch niet zijn?' Ik ben echt blij dat ik Michael hier als vriend heb. Het is altijd echt gezellig met hem. Hij zit altijd vol met energie en ik ben wat rustiger, maar zo wisselen we elkaar aardig af.
    Ondertussen merk ik dat het al tijd is om te slapen, ook al heb ik noch niet echt slaap. Het wennen aan een nieuw ritme is altijd lastig in het begin. Ik ben wel blij dat ik thuis alvast me ben gaan aanpassen in het nieuwe ritme. De ondersteuning van mijn ouders daarin is ook erg prettig. Blij dat mijn ouders gewoon accepteren dat ik ben gemerkt en niet daarna heel vervelend tegen mij zijn gaan doen.
    'Zullen we maar eens gaan slapen?' vraag ik Michael. 'Anders kunnen we vanavond met moeite wakker worden.'


    Stenenlikker

    Michael Elliot Turner

    'Dat is nice!' antwoorde Hayden blij en keek me glimlachend aan ,waardoor ik ook even glimlach. 'Waarschijnlijk zullen we wel bij elkaar in de klas komen, als we hetzelfde rooster hebben en een slaapkamer delen. Zo gemeen zullen ze toch niet zijn?' zei hij en ik knikte even. "Ja ,ze weten gewoon dat je ons niet uit elkaar moet halen."lach ik. 'Zullen we maar eens gaan slapen?' vroeg Hayden dan ,waardoor mijn blik naar de klok gaat 'Anders kunnen we vanavond met moeite wakker worden.' Ik knik even. "Ja ,we moesten er al lang inliggen. "zeg ik met een grijns ,waarna ik opsta en in mijn klerenkast rommel ,achter mijn pyjama. Ik kleedde me om en kroop daarna in mijn bed . "slaap zacht. "mompel ik dan ,waarna ik zelf al snel indommel.
    De volgende avond hoorde ik mijn wekker gaan ,maar ik was nog veel te moe om die uit te doen.Ik draaide me eens om in mijn bed ,zodat ik in een bolletje lag.Het schelle geluid van de wekker irriteerde me ,waardoor ik het knopje wilde indrukken ,maar indeplaats van erop te drukken gooi ik per ongeluk ,de wekker van het nachtkastje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hayden Dylan Morran

    Met dat je ons niet moet scheiden heeft Michael helemaal gelijk. Michael en ik zijn ondertussen goede vrienden geworden en met ons uit elkaar halen, zal je ons beide ongelukkig maken. En het is ook weer niet zo dat we samen overlast veroorzaken. Zo druk zijn we samen geloof ik niet.
    'Ja ,we moesten er al lang in liggen,' zegt Michael op mijn voorstel om te gaan slapen. Laat was het zeker al, ja. Hij kleed zich om te gaan slapen en ik volg hem in zijn handeling. 'Slaap zacht,' mompelt hij nog, voordat hij al gauw in slaap viel. 'Trusten,' zeg ik nog.
    Ik kijk naar mijn bed waar Hugo lekker op ligt te slapen. Ik ga er met geen mogelijkheid bij passen. Met een luide zucht til ik Hugo op en leg hem naast mijn kussen, waarna ik zelf heel gauw mijn bed induik, voordat hij weer plek in kan gaan pikken. Uit protest gaat hij bovenop me liggen met zijn klauwen lichtjes in mij gedrukt om niet te vallen als ik zou bewegen. 'Stom beest,' mompel ik nog voor ik in slaap val.
    Ik wordt een paar uur later wakker door Hugo die mijn gezicht aan het likken is. Als ik mijn ogen open doe, maakt hij zijn mauwtje waarmee hij aangeeft dat hij honger heeft. Tuurlijk die kat heeft vanochtend niks gegeten. Nog wat slaperig kijk ik hem geïrriteerd aan, wat Hugo echter weinig doet.
    Vlak daarna gaat de wekker, die ik al gauw uitdruk. Dat geluid is echt zo ergerlijk en ik ben toch al wakker. Ik wordt opgeschrikt door een bons op de grond en als ik naar de richting van het geluid kijk, zie ik dat Michael's wekker op de grond ligt. Voor de zekerheid besluit ik maar om Michael verder wakker te schudden. We moeten toch echt wel opstaan en ik zie hem ervoor aan om nu gewoon door te gaan slapen.
    Met een beetje moeite klim ik mijn bed uit en nog een beetje onvast wankel ik naar Michael's bed. Op zich ben ik altijd wel meteen wakker als ik mijn bed uit ben, maar die eerste stappen uit mijn bed zien er nog altijd erg slaapdronken uit.
    'Ik geef Michael een duwtje tegen zijn schouder. 'Wakker worden, het is tijd om op te staan,' zeg ik daarna.


    Stenenlikker

    Michael Elliot Turner

    Ik was allang weer ingedommeld ,tot iemand een duwtje haf aan mijn schouder.Ik maak een tegenpruttelend geluidje en mompel iets van 'Mamm ,ik wil niet.'
    'Wakker worden, het is tijd om op te staan,' hoorde ik iemand daarna zeggen. Langzaam open ik mijn ogen en kijk naar Hayden die me wakker gemaakt had.
    "Hoe laat is het?"mompel ik vragen en ik wil naar mijn wekker kijken ,maar die lag dus op de grond. Ik ga rechtop zitten en rek me geeuwend uit ,om daarna verolgens Catnip op te tillen. "Dankje ,anders lag ik nog tot in de ochtend te slapen"zeg ik tegen Hayden. Het zou wel erg zijn dat je ,je overslaapt op de eerste lesdag van het jaar. Ik kruip ,met nog wat tegenzin mijn warme bed uit. "Jij of ik eerst ?"vroeg ik wijzend naar de badkamer.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hayden Dylan Morran

    Michael doet langzaam zijn ogen open door mijn geduw tegen zijn schouder en kijkt me slaperig aan. Doorvoor hoorde ik nog vaags iets in de trant van 'Mamm, ik wil' niet, wat mij doet grinniken.
    'Hoe laat is het?' vraagt hij mompelend en hij kijkt naar de plek waar zijn wekker hoort te staan. Maar die had hij dus net half slapend op de grond gemept. De slimmerik.
    'Het is vijf voor zes,' beantwoord ik zijn vraag. We hebben onszelf de gewoonte aangeleerd om onze wekker altijd een paar minuten eerder te zetten. Dat is altijd handig bij dit soort gevallen als iemand niet zijn bed uit wilt of kan komen.
    Michael rekt zich geeuwend uit en bedankt me voor het wakker maken. Ik weet dat hij een slaapkop is, dus daarom leek het me wel verstandig om hem zijn bed uit te halen. En ik heb een vermoeden dat hij zich wat minder goed heeft voorbereid op het omgekeerde ritme wat je als halfwas hebt.
    'Jij of ik eerst?' vraagt Michael terwijl hij naar de deur van onze badkamer wijst. Ondertussen is hij ook zijn bed uit gekropen.
    'Nah ga jij maar eerst. Dan kan ik wat te eten gaan zoeken voor die hongerige kat van me.' Hugo strijkt zich weer luid om eten klagend tegen mijn benen aan.
    'Je had toch echt gister avond maar wat moeten eten,' mompel ik tegen hem.


    Stenenlikker

    Michael Elliot Turner

    'Het is vijf voor zes,' had Hayden nog geantwoord.Bij mijn vraag wie het eerst de badkamer in wilde antwoorde hij 'Nah ga jij maar eerst. Dan kan ik wat te eten gaan zoeken voor die hongerige kat van me.' ik grinnikte even en keek naar zijn kat ,die klagend tegen zijn benen zat.
    "Oké ,is goed."zeg ik ,waarna ik opsta en mijn verse kleren neem en richting de badkamer ga. Zodra ik daar ben neem ik een frisse douche ,waardoor ik wat wakkerder word en droog me dan af om vervolgens mijn kleren aan te doen en me te verfrissen. Als ik klaar ben ga ik de badkamer uit. "Jou beurt."zeg ik met een glimlach. Ik plof me neer op mijn bed en krabbel Catnip over zijn kopje. "Als we de eerste twee uur dichtkunst gaan overleven ,dan word dit een goede eerste schooldag."grinnik ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hayden Dylan Morran

    'Oké, is goed,' zegt Michael en hij duikt met zijn spullen de badkamer in. Hugo zit nog steeds mauwend bij mijn benen.
    'Kom maar mee, dan gaan we wat eten voor jou halen,' zeg ik tegen hem en doe de slaapkamerdeur open. Hugo trippelt gauw daardoor heen en ik volg hem naar de woonkamer, waar wat blikjes kattenvoer liggen. Bij het ontbijt zal hij nog wel wat spek van mij krijgen. In de woonkamer zie ik nog maar een paar slaperige gezichten. 'Goede morgen,' zeg ik en ik loop naar de keuken. Ik krijg nog een paar 'goede morgen's terug. Als ik het schaaltje met het kattenvoer erop neerleg, sprint die hongerige kat van mij er direct op af. 'Ik zie je wel weer als je uit gegeten bent,' zeg ik en laat hem daar achter met zijn eten.
    Terug in mijn kamer laat ik de deur voor Hugo op een kier staan en zoek mijn kleding voor vandaag bij elkaar. Net nadat ik klaar ben daarmee, komt Michael de badkamer weer uit. 'Jou beurt,' zegt hij met een glimlach.
    'Dank je,' zeg ik en pak mijn spullen op en ik sta op het punt de badkamer in te gaan, als Michael nog wat zegt.
    'Als we de eerste twee uur dichtkunst gaan overleven ,dan word dit een goede eerste schooldag,' zegt hij. Ohja, we beginnen de dag met dichtkunst.
    'Ik hoop dat ik dan niet in slaap ga vallen. Geef je me een duwtje als ik dreig in slaap te vallen?'


    Stenenlikker

    Chantalle Emily Montaire

    Ik werd wakker met het begin van een muziekje, zoals altijd. Ik vond het makkelijker om op te staan met mijn favoriete muziek dan met een irritant alarm. Bones werd ook wakker van mijn muziek en keek me een beetje geïrriteerd aan. Terwijl de muziek doorspeelde deed ik mijn make up, haren en deed ik mijn uniform aan. Met nog ruim een halfuur om te ontbijten loop ik de keuken waar al een paar meiden zitten en maak voor mezelf een omelet. Daarna schuif ik bij ze aan en begin een gesprek over het eerste lesuur van het nieuwe schooljaar.


    It's darkest just before the dawn <3

    Marith
    Ik luister naar haar terwijl ze verteld over haar jeugd." Is dat niet lastig steeds verhuizen?" vraag ik. "En ik hoop dat je hier niet gepest word", voeg ik eraan toe en glimlach lichtjes. "Maar ik denk dat ik maar eens ga slapen", zeg ik weer snel. Daarna loop ik met een een short en topje die ik gebruik als pyama naar de badkamer. Daarna doe ik mijn kleren uit en trek mijn pyama aan. Ik loop terug de kamer in en kruip in mijn bed,"slaapwel", zeg ik nog tegen haar voor ik mijn ogen dicht doe en in slaap val.


    Do what you love, love what you do

    (sorry, maar mijn acount is gehackt(of hoe je dat ook schrijft) en al mijn berichten zijn weg en mijn story's zijn verwijderd, zou je het rooster van Marith nog eens willen zenden aub sorry hoor)


    Do what you love, love what you do

    MaitePayne schreef:
    (sorry, maar mijn acount is gehackt(of hoe je dat ook schrijft) en al mijn berichten zijn weg en mijn story's zijn verwijderd, zou je het rooster van Marith nog eens willen zenden aub sorry hoor)


    (Wat erg voor je :/ weet je wie het heeft gedaan of niet ? :/ Oh en normaal als op de naam van je personage ,hierboven klik ,ga je naar het rollen story en helemaal onderaan moet je haar rooster vinden ,denk ik. )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ( Nee dat is m'n probleem ik weet niet wie het gedaan heeft, ahh bedankt :))


    Do what you love, love what you do