• Mededeling:

    Rider heeft toestemming van mij om de RPG te besturen. Ook heeft ze toestemming om een nieuwe topic aan te maken en de hogepriesteres te besturen. Dit wegens het feit dat ik heel weinig tijd heb omdat ik het super druk heb met werken.


    Het huis van de nacht is een boekenreeks over het leven van de jonge halfwas Zoey Redbird. De boeken zijn geschreven door P.C Cast en haar dochter Kirsten. Het maakt niet uit als je de boeken niet kent of nooit gelezen hebt, je kan gewoon meedoen met de RPG want ik zal zoveel mogelijk proberen te beschrijven wat belangrijk is voor deze RPG.

    Elke halfwas of vampier begint als een mens. Soms, op een bepaalde leeftijd, worden sommige jonge tieners gemerkt met een blauwe, on ingekleurde, maansikkel op hun voorhoofd en komen ze er achter dat ze naar een merkwaardige school moeten die "Het huis van de nacht" heet om daar vier jaar te verblijven. In het huis van de nacht leren de pas gemerkte tieners(ook wel halfwassen genoemd) alles over het vampier zijn en het beheersen van hun affiniteiten en krachten. Wanneer een halfwas pas gemerkt is begint deze in zijn of haar derde jaar(eerste jaar) tot en met, zijn of haar zesde jaar(vierde jaar). In het laatste jaar moet de halfwas de verandering doorstaan hebben en is de halfwas officieel een volwassen vampier geworden en wordt de blauwe maansikkel ingekleurd. Wanneer het lichaam de verandering afstoot, sterft de halfwas. De heilige godin van elke halfwas en vampier is Nux. Sommige halfwassen of vampiers worden door zijn of haar godin begiftigt met een zeldzame kracht of affiniteit. Echter heeft niet elke vampier een affiniteit of kracht, vooral bij halfwassen is dit heel zeldzaam. In het huis van de nacht is dag, nacht en is nacht, dag. Halfwassen en vampiers kunnen zich prima in daglicht begeven, maar vinden dat echter niet zo fijn. Hun voorkeur gaat immers naar nacht.


    House Rule #1:
    If you’ve been Marked by a Tracker, night has chosen thee. You will go through the Change and turn into a vampyre. However, if your body rejects the Change, you die.

    House Rule #2:
    If you are Marked, you must leave your home and move into the House of Night school, where you will take your place as a fledgling and live for four years.

    House Rule #3:
    At the House of Night School, classes begin at 8pm and end at 3am. The gym is open until dawn.

    House Rule #4:
    You can never be far from an adult Vampire for long. And it’s not like you’ll turn into a pumpkin. It’s a much bigger deal than that.

    House Rule #5:
    Formal rituals are held at Nux’s Temple twice a week. At the ceremony’s commencement, turn to the east, south, west and north to summon (in order) air, fire, water and earth.

    House Rule #6:
    If one of the cats at the school chooses you, you will belong to him or her. Not the other way around.

    House Rule #7:
    Every High Priestess and some vampires is given an affinity, or special powers, by the Goddess.

    House Rule #8:
    If you ever leave school grounds, you cannot wear any part of your uniform (which is primarily basic black) and must conceal all tattoo markings.

    House Rule #9:
    Here at the House of Night school, there are no lockers. You will have cabinets in your homeroom. If someone steals something, the vamps will know it. As will Nux


    Regels:
    - Er geldt een minimum van 3 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Geen ruzie OOC, dat mag lekker via PB. Onderling ruzie met de personages mag natuurlijk wel, als het maar netjes blijft tussen de Quizlet leden zelf
    - Alleen ik maak een nieuw topic aan, tenzij je toestemming hebt gekregen
    - Als je iets in de RPG wilt zeggen dat OOC is, dan gebruik je deze tekens: () {} []
    OCC = Out Of Character

    Verplichte vakken:
    - Vampier sociologie
    - Geschiedenis
    - Spaans
    - Dichtkunst
    - Economie
    - Kunst & Cultuur

    Keuze vakken(je mag er meer als 1):
    - Boogschieten
    - Schermen/zwaardvechten
    - Paardrijden
    - Tae Kwan Do/Judo
    - Drama
    - Muziek

    Leraren/vampier:
    Silvanaa - Ifigenia Crypsley(Hogepriesteres/Vampier Sociologie/Geschiedenis)


    Jongens:
    Silvanaa - James Daniel Stark(Affiniteitt: Nooit zijn doel missen)
    Lumineers - Michael Elliot Turner(Kracht: Onzichtbaarheid)
    Silvanaa - Aiden Josh Mccloud(Affiniteit: Lucht)
    Cuthalion - Hayden Dylan Morran(Kracht: Gedaanteverwisseling)
    Lumineers - Thomas Gabriel Mc.Down(Kracht: Kracht van een ander kopiëren)

    Meisjes:
    After - Sirene Harriet Doorson(Affinitiet: Lucht)
    Silvanaa - Audrey Lynn Winchester(Affiniteit: Geest)
    Rider - Raven Amayla Morana(Affiniteit: Visioenen)
    Cymry - Ashanti Fallora(Affiniteit: Buitenzintuigelijke waarneming)
    MaitePayne - Marith Megan Dorner(Affiniteit: Water)
    SpeedOfLove - Chantalle Emily Montaire(Affiniteit: Aarde)
    SecretlyACat - Lyra Jane Ismea(Kracht: Met katten communiceren)


    Als er nog vragen zijn over de RPG of als er iets niet duidelijk is, kunnen er altijd vragen gesteld worden. Ook wil ik graag dat niemand zonder toestemming een nieuwe topic opent. Ik zal elke dag goed controleren of het topic vol is of niet. Er hoeft niet gezeurd te worden dat er wel ééns een topic was over Het huis van de nacht, want die was er inderdaad maar is niet meer actief. Echter is dit dus een fanfiction dus is er geen enkel idee gestolen.

    Er zijn uiteraard nog rollen beschikbaar. Wil je meedoen? Klik dan hier voor de rollentopic.



    Prikbord bericht:

    Het is 18:00 en dus tijd om op te staan en te ontbijten.
    Let op: de lessen beginnen om 20:00. Zorg ervoor dat je op tijd bij je lessen bent en je rooster in de gaten houdt.


    Meisjesvertrek:
    Audrey Lynn Winchester & Sirene Harriet Doorson - K122
    Marith Megan Dorner - Lyra Jane Ismea K128
    Ashanti Fallora & Raven Amayla Morana - K134
    Chantalle Emily Montaire K123

    Jongensvertrek:
    James Daniel Stark - K126
    Thomas Gabriel Mc.Down & Aiden Josh Mccloud - K144
    Hayden Dylan Morran & Michael Elliot Turner - K23

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 22:19 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    MaitePayne schreef:
    Marith
    Ik luister naar haar terwijl ze verteld over haar jeugd." Is dat niet lastig steeds verhuizen?" vraag ik. "En ik hoop dat je hier niet gepest word", voeg ik eraan toe en glimlach lichtjes. "Maar ik denk dat ik maar eens ga slapen", zeg ik weer snel. Daarna loop ik met een een short en topje die ik gebruik als pyama naar de badkamer. Daarna doe ik mijn kleren uit en trek mijn pyama aan. Ik loop terug de kamer in en kruip in mijn bed,"slaapwel", zeg ik nog tegen haar voor ik mijn ogen dicht doe en in slaap val.


    [sorry dat ik zolang niey heb gepost]
    Lyra
    "ja, dat is een goed idee" ik kijk naar de klok, het is ongeverr 11 uur in de ochtend. Toch ben ik moe, dus ik val gewooon op mijn bed, met mijn kleren gewoon nog aan. Ik probeer m'n schoenen uit te schoppen, maar dat gaat niet, dus ik moet m'n veters losmaken, waarna het wel lukt. Marith gaat naar de badkamer, en daar maak ik gebruik van door m'n kleren uit te trekken, en m'n pyama aan te doen. Ik neem niet de moeite om mijn tanden te poetsen. Ik plof weer terug op mijn bed, en val bijna meteen inslaap.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Marith
    Ik word wakker en zie dat Lyra nog slaapt. Het was al 18.30 een half uur te laat dan ik eigenlijk zou moeten opstaan. Zou ik haar wakker maken of niet?. Ik ga me eerst snel douchen en mijn kleren aandoen daarna maak ik haar wel wakker als ze nog niet wakker zal zijn. Ik loop naar de badkamer en doe mijn pyama uit en ga in de douche als, ik was mijn lichaam en stap dan weer uit de douche. Ik doe kleren aan die ik voor ik ging slapen al in de badkamer gelegd had omdat ik wist dat ik ze anders toch maar ging vergeten. Ik poets mijn tanden nog en doe wat make-up aan. Dan loop ik uit de badkamer en besluit dan maar om Lyra wakker te maken. Ik schud haar op een neer en roep,'Lyra, Lyra wakker worden we hebben les vandaag".


    Do what you love, love what you do

    {Delahaye---> Gawain}


    Stenenlikker

    Gawain schreef:
    Hayden Dylan Morran

    'Oké, is goed,' zegt Michael en hij duikt met zijn spullen de badkamer in. Hugo zit nog steeds mauwend bij mijn benen.
    'Kom maar mee, dan gaan we wat eten voor jou halen,' zeg ik tegen hem en doe de slaapkamerdeur open. Hugo trippelt gauw daardoor heen en ik volg hem naar de woonkamer, waar wat blikjes kattenvoer liggen. Bij het ontbijt zal hij nog wel wat spek van mij krijgen. In de woonkamer zie ik nog maar een paar slaperige gezichten. 'Goede morgen,' zeg ik en ik loop naar de keuken. Ik krijg nog een paar 'goede morgen's terug. Als ik het schaaltje met het kattenvoer erop neerleg, sprint die hongerige kat van mij er direct op af. 'Ik zie je wel weer als je uit gegeten bent,' zeg ik en laat hem daar achter met zijn eten.
    Terug in mijn kamer laat ik de deur voor Hugo op een kier staan en zoek mijn kleding voor vandaag bij elkaar. Net nadat ik klaar ben daarmee, komt Michael de badkamer weer uit. 'Jou beurt,' zegt hij met een glimlach.
    'Dank je,' zeg ik en pak mijn spullen op en ik sta op het punt de badkamer in te gaan, als Michael nog wat zegt.
    'Als we de eerste twee uur dichtkunst gaan overleven ,dan word dit een goede eerste schooldag,' zegt hij. Ohja, we beginnen de dag met dichtkunst.
    'Ik hoop dat ik dan niet in slaap ga vallen. Geef je me een duwtje als ik dreig in slaap te vallen?'


    Michael Elliot Turner

    'Dank je,' zei Hayden ,waarna hij zijn spullen nam en aanstalten maakte om naar de badkamer te gaan ,maar bij mijn opmerking stond hij nog even stil. 'Ik hoop dat ik dan niet in slaap ga vallen. Geef je me een duwtje als ik dreig in slaap te vallen?'vroeg hij me en ik lachte zacht. "Ik zal proberen ,als ik niet eerder inslaapval dan jij."zeg ik met een lachje en begin daarna mijn boeken in mijn rugzak te proppen. Als dat gedaan is ,begin ik Catnip te aaien ,waarbij hij vrolijk begint te spinnen. Hopelijk is dit jaar een beter jaar .


    (Sorry voor mijn late en korte reactie ^^' ,was deze rpg vergeten :/ Maar ik heb gisteren wel boek 3&4 gekocht van HON :D ... )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {Don't worry. Maar awesome! Ik moet nu vanaf deel 7 lezen.}

    Hayden Dylan Morran

    Michael lachte zacht om mijn vraag. 'Ik zal proberen ,als ik niet eerder inslaapval dan jij,' zegt hij, wat mij ook doet lachen. We zijn dus allebei niet dol op dichtkunst en al helemaal niet vroeg in de morgen.
    'We hebben een deal,' zeg ik daarop en wandel de badkamer binnen. Gauw spring ik onder de douche en al gauw ben ik al klaar. We hebben niet veel tijd meer over en als ik eenmaal te lang eronder sta, kom ik er nooit meer onder vandaan. Vandaar maar even kort douchen, zodat ik niet in de verleiding val.
    Na 10 minuten sta ik alweer buiten de badkamer en zie dat Michael net klaar is met het inpakken van zijn boeken. Ohja, dat moet ik ook nog doen.
    'Ben jij al klaar?' vraag ik hem, terwijl ik mijn boeken voor de dag bij elkaar zoek en ze in mijn tas doe. Als ik een blik op de klok werp, zie ik dat ik me weer eens voor niets aan het haasten ben. We hebben nog ruim een uur, voordat we in de les moeten zijn en zo lang duurt het ontbijt ook weer niet.
    'En ik ben weer eens zo hopeloos om te haasten, terwijl dat niet nodig is,' zucht ik.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 14:22 ]


    Stenenlikker

    Michael Elliot Turner

    'We hebben een deal,' zei hij dan ,waarna hij de badkamer inging. Het duurde niet heel lang of hij kwam al weer fris de badkamer uit.
    'Ben jij al klaar?' vroeg hij me ,terwijl hij zijn boeken in zijn tas doet en ik knikte. "Jup ,vreemd genoeg wel."grinnik ik. 'En ik ben weer eens zo hopeloos om te haasten, terwijl dat niet nodig is,' zei hij zuchtend en ik grinnik . "Ah ,nu zijn we zeker optijd ."grinnik ik ,waarna ik opstond. "Zullen we dan maar gaan ? Ik rammel."zeg ik grinnikend als hij klaar is.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MaitePayne schreef:
    Marith
    Ik word wakker en zie dat Lyra nog slaapt. Het was al 18.30 een half uur te laat dan ik eigenlijk zou moeten opstaan. Zou ik haar wakker maken of niet?. Ik ga me eerst snel douchen en mijn kleren aandoen daarna maak ik haar wel wakker als ze nog niet wakker zal zijn. Ik loop naar de badkamer en doe mijn pyama uit en ga in de douche als, ik was mijn lichaam en stap dan weer uit de douche. Ik doe kleren aan die ik voor ik ging slapen al in de badkamer gelegd had omdat ik wist dat ik ze anders toch maar ging vergeten. Ik poets mijn tanden nog en doe wat make-up aan. Dan loop ik uit de badkamer en besluit dan maar om Lyra wakker te maken. Ik schud haar op een neer en roep,'Lyra, Lyra wakker worden we hebben les vandaag".


    Lyra

    "ah nee, shit!" Zeg ik als ik op de klok kijk, het is 18:43. Ik ren de badkamer in, en kleed me razend snel om. Ik was m'n gezicht, en terwijl ik m'n eyeliner opdoe vraag ik aan Marith "we zitten in het zelfde jaar toch? Is ons rooster dan ook hetzelfde? Wat hebben we nu?" Ik raak een beetje in paniek, en m'n handen gaan trillen, waardoor ik uitschiet met het mascara borsteltje, dat in m'n oog komt. "auw!" Allemaal vloeken vliegen door de lucht. "damn, dat doet pijn" Evengoed maak ik mijn make-up af, en ik loop de badkamer uit. "de lessen beginnen om acht uur toch?" Vraag ik.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    {Pff, ik vind het moeilijk om in de juiste tijd te blijven..}

    Hayden Dylan Morran

    'Jup ,vreemd genoeg wel,' grinnikt Michael. Ik weet dat hij meestal niet zo snel klaar is. We hebben onszelf weer eens overtroffen vandaag, een applausje waard, vind ik. Ondertussen heb ik ook al weer al mijn boeken in mijn tas zitten, wat er gelukkig niet heel veel zijn. Voor schermen heb je geen boeken nodig, denk ik glimlachend bij mezelf.
    'Ah ,nu zijn we zeker op tijd,' grinnikt Michael weer. 'Zullen we dan maar gaan ? Ik rammel,' grinnikt hij voor de derde keer alweer. Grinnik verslaafde, denk ik. Maar achja, vrolijkheid in het leven is altijd goed.
    'Is goed, ik heb ondertussen ook wel honger gekregen. En inderdaad we zullen zeker op tijd zijn,' voeg ik er glimlachend aan toe. Ik hijs mijn tas over mijn schouder en loop de deur uit richting de kantine, waar we ons ontbijt zullen krijgen. Al is het voor gewone mensen eerder het avondeten.


    Stenenlikker

    [en toen was het hier dood....
    mensen, leef!]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    SecretlyACat schreef:
    [en toen was het hier dood....
    mensen, leef!]


    Jah hé!
    Anders ga ik weer mensen hun gb stalken :Y)


    Stenenlikker

    Marith
    "Ik heb het eerste uur geschiedenis",antwoord ik nadat ik op m'n rooster gekeken heb. Ik zie haar uitschieten met haar mascara."Gaat het",vraag ik een beetje stil. Daarna denk ik weer aan het rooster. owneeh geschiedenis ik was altijd al slecht geweest in geschiedenis dus dit ging saai worden. Ik denk wel dat ze het zelfde rooster zal hebben of toch de eerste les.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 18:59 ]


    Do what you love, love what you do

    [zullen we maar doen dat Lyra en Marith het zelfde rooster hebben?]

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 19:05 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    SecretlyACat schreef:
    [zullen we maar doen dat Lyra en Martith het zelfde rooster hebben?]


    (voor mij goed)


    Do what you love, love what you do

    Lyra

    yeah, geschiedenis! "dat is een van mijn lievelings vakken" zeg ik. aan Marith's te zien is dat niet de hare. 'wat is jou lievelingsvak?' geschiedenis heeft me altijd al geboeit, in tegenstelling tot anderen, die het saai vonden, en vonden dat al die mensen toch al dood waren. misschien vind ik het juist daarom leuk. 'en wat hebben we daarna?' vraag ik. 'alsjeblieft geen wiskunde hoop ik toch, of Spaans?' dat zijn vakken waar ik enorm slecht in ben.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    SecretlyACat -> Rawiyah


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.