• Mededeling:

    Rider heeft toestemming van mij om de RPG te besturen. Ook heeft ze toestemming om een nieuwe topic aan te maken en de hogepriesteres te besturen. Dit wegens het feit dat ik heel weinig tijd heb omdat ik het super druk heb met werken.


    Het huis van de nacht is een boekenreeks over het leven van de jonge halfwas Zoey Redbird. De boeken zijn geschreven door P.C Cast en haar dochter Kirsten. Het maakt niet uit als je de boeken niet kent of nooit gelezen hebt, je kan gewoon meedoen met de RPG want ik zal zoveel mogelijk proberen te beschrijven wat belangrijk is voor deze RPG.

    Elke halfwas of vampier begint als een mens. Soms, op een bepaalde leeftijd, worden sommige jonge tieners gemerkt met een blauwe, on ingekleurde, maansikkel op hun voorhoofd en komen ze er achter dat ze naar een merkwaardige school moeten die "Het huis van de nacht" heet om daar vier jaar te verblijven. In het huis van de nacht leren de pas gemerkte tieners(ook wel halfwassen genoemd) alles over het vampier zijn en het beheersen van hun affiniteiten en krachten. Wanneer een halfwas pas gemerkt is begint deze in zijn of haar derde jaar(eerste jaar) tot en met, zijn of haar zesde jaar(vierde jaar). In het laatste jaar moet de halfwas de verandering doorstaan hebben en is de halfwas officieel een volwassen vampier geworden en wordt de blauwe maansikkel ingekleurd. Wanneer het lichaam de verandering afstoot, sterft de halfwas. De heilige godin van elke halfwas en vampier is Nux. Sommige halfwassen of vampiers worden door zijn of haar godin begiftigt met een zeldzame kracht of affiniteit. Echter heeft niet elke vampier een affiniteit of kracht, vooral bij halfwassen is dit heel zeldzaam. In het huis van de nacht is dag, nacht en is nacht, dag. Halfwassen en vampiers kunnen zich prima in daglicht begeven, maar vinden dat echter niet zo fijn. Hun voorkeur gaat immers naar nacht.


    House Rule #1:
    If you’ve been Marked by a Tracker, night has chosen thee. You will go through the Change and turn into a vampyre. However, if your body rejects the Change, you die.

    House Rule #2:
    If you are Marked, you must leave your home and move into the House of Night school, where you will take your place as a fledgling and live for four years.

    House Rule #3:
    At the House of Night School, classes begin at 8pm and end at 3am. The gym is open until dawn.

    House Rule #4:
    You can never be far from an adult Vampire for long. And it’s not like you’ll turn into a pumpkin. It’s a much bigger deal than that.

    House Rule #5:
    Formal rituals are held at Nux’s Temple twice a week. At the ceremony’s commencement, turn to the east, south, west and north to summon (in order) air, fire, water and earth.

    House Rule #6:
    If one of the cats at the school chooses you, you will belong to him or her. Not the other way around.

    House Rule #7:
    Every High Priestess and some vampires is given an affinity, or special powers, by the Goddess.

    House Rule #8:
    If you ever leave school grounds, you cannot wear any part of your uniform (which is primarily basic black) and must conceal all tattoo markings.

    House Rule #9:
    Here at the House of Night school, there are no lockers. You will have cabinets in your homeroom. If someone steals something, the vamps will know it. As will Nux


    Regels:
    - Er geldt een minimum van 3 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Geen ruzie OOC, dat mag lekker via PB. Onderling ruzie met de personages mag natuurlijk wel, als het maar netjes blijft tussen de Quizlet leden zelf
    - Alleen ik maak een nieuw topic aan, tenzij je toestemming hebt gekregen
    - Als je iets in de RPG wilt zeggen dat OOC is, dan gebruik je deze tekens: () {} []
    OCC = Out Of Character

    Verplichte vakken:
    - Vampier sociologie
    - Geschiedenis
    - Spaans
    - Dichtkunst
    - Economie
    - Kunst & Cultuur

    Keuze vakken(je mag er meer als 1):
    - Boogschieten
    - Schermen/zwaardvechten
    - Paardrijden
    - Tae Kwan Do/Judo
    - Drama
    - Muziek

    Leraren/vampier:
    Silvanaa - Ifigenia Crypsley(Hogepriesteres/Vampier Sociologie/Geschiedenis)


    Jongens:
    Silvanaa - James Daniel Stark(Affiniteitt: Nooit zijn doel missen)
    Lumineers - Michael Elliot Turner(Kracht: Onzichtbaarheid)
    Silvanaa - Aiden Josh Mccloud(Affiniteit: Lucht)
    Cuthalion - Hayden Dylan Morran(Kracht: Gedaanteverwisseling)
    Lumineers - Thomas Gabriel Mc.Down(Kracht: Kracht van een ander kopiëren)

    Meisjes:
    After - Sirene Harriet Doorson(Affinitiet: Lucht)
    Silvanaa - Audrey Lynn Winchester(Affiniteit: Geest)
    Rider - Raven Amayla Morana(Affiniteit: Visioenen)
    Cymry - Ashanti Fallora(Affiniteit: Buitenzintuigelijke waarneming)
    MaitePayne - Marith Megan Dorner(Affiniteit: Water)
    SpeedOfLove - Chantalle Emily Montaire(Affiniteit: Aarde)
    SecretlyACat - Lyra Jane Ismea(Kracht: Met katten communiceren)


    Als er nog vragen zijn over de RPG of als er iets niet duidelijk is, kunnen er altijd vragen gesteld worden. Ook wil ik graag dat niemand zonder toestemming een nieuwe topic opent. Ik zal elke dag goed controleren of het topic vol is of niet. Er hoeft niet gezeurd te worden dat er wel ééns een topic was over Het huis van de nacht, want die was er inderdaad maar is niet meer actief. Echter is dit dus een fanfiction dus is er geen enkel idee gestolen.

    Er zijn uiteraard nog rollen beschikbaar. Wil je meedoen? Klik dan hier voor de rollentopic.



    Prikbord bericht:

    Het is 18:00 en dus tijd om op te staan en te ontbijten.
    Let op: de lessen beginnen om 20:00. Zorg ervoor dat je op tijd bij je lessen bent en je rooster in de gaten houdt.


    Meisjesvertrek:
    Audrey Lynn Winchester & Sirene Harriet Doorson - K122
    Marith Megan Dorner - Lyra Jane Ismea K128
    Ashanti Fallora & Raven Amayla Morana - K134
    Chantalle Emily Montaire K123

    Jongensvertrek:
    James Daniel Stark - K126
    Thomas Gabriel Mc.Down & Aiden Josh Mccloud - K144
    Hayden Dylan Morran & Michael Elliot Turner - K23

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 22:19 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Lyra


    Marith antwoord met "Ik ben niet zo interessant, ik ben geboren in London, heb 2 oudere zussen en 1 jongere, en ik ben opgegroeid bij mijn oma, niet zo interessant dus, en jij?" "nou, ik ben geboren in Toronto, in Canada dus, en mijn vader had steeds ander werk, dus moesten we steeds verhuizen. Ik ben volgensmij al 12 keer verhuisd. Nu wonen mijn ouders en mijn broertje net buiten Tulsa, en ik woon nu hier." Vertel ik. "en elke keer als ik op een nieuwe school kwam werd ik gepest. Ik heb een nogal eenzame jeugd gehad." Ik wend snel mijn hoofd af.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    (is het trouwens misschien een idee om achter de personages te zetten, wanneer de eigenaar op vakantie is?}


    Stenenlikker

    [oja, ik ga morgen op vakantie, tot de 27e, en zal niet veel kunnen posten denk ik.]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Raven Amayla Morana

    'Dus die kinderen zijn veilig dankzij jou.' Ik keek op en zag dat Thomas glimlachte. Ietwat verbaasd dat hij meteen de goede kant ervan had opgemerkt knikte ik toch. Er verscheen nu ook een kleine glimlach om mijn lippen, hoewel ik nog steeds wel bezorgd was om hem. Het voelde nooit echt prettig en als je het niet gewend was... tja, dan kon je er toch wel even van schrikken. Ik hoorde de hem zuchten, maar had geen idee waar hij mee zat, hoewel dat mij snel duidelijk werd.
    'Het spijt me, ik had geen idee dat ik dit kon.' Oh, vandaar. Hij wist niet dat hij het kon. Dat verklaarde veel. Waarschijnlijk ook de zucht. Een affiniteit hebben was leuk, maar het betekende ook dat je er een taak en last bij kreeg. 'Heb ik je pijn gedaan?' Snel schudde ik mijn hoofd. Ik had nergens meer last van. Ook mijn ogen voelden niet meer branderig aan, waardoor ik er nu zeker van was, dat ze weer hun gewone grijsblauwe kleur hadden.
    'Nee, met mij gaat het weer helemaal goed. Weet je, kopiëren is wel een coole kracht. Vooral als je samen werkt met mensen die een affiniteit hebben voor één van de elementen. Dan krijg je een soort mega avatar effect,' zei ik, om hem wat op te vrolijken. 'Gaat het alweer een beetje met jou, of moeten we even langs de ziekenboeg, om je wat op te laten knappen?' In mijn ogen stond een bezorgde blik, toen ik hem nogmaals bestudeerde. Nu ik wist dat hij zijn eigen kracht voor het eerst gebruikt had, was er nog een reden tot bezorgdheid. Dat pakte namelijk soms wat minder goed uit de eerste keer, of kon nog wel eens een schok zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Thomas Gabriel Mc.Down

    Ze schudde al snel haar hoofd ,wat voor mij een opluchting was. 'Nee, met mij gaat het weer helemaal goed. Weet je, kopiëren is wel een coole kracht. Vooral als je samen werkt met mensen die een affiniteit hebben voor één van de elementen. Dan krijg je een soort mega avatar effect,' zei ze en ik glimlach zwakjes.
    "Misschien was het gewoon wel toeval en is het toch niet zo dat ik krachten van anderen kan nadoen."mompel ik zachtjes.
    'Gaat het alweer een beetje met jou, of moeten we even langs de ziekenboeg, om je wat op te laten knappen?' vroeg ze dan en keek me aan met een bezorgde blik. Ik twijfelde even,maar schudde dan uiteindelijk mijn hoofd. Ik wilde niet echt dat mensen wisten wat er gebeurd was. Dat ik zo anders ben...
    "Het gaat wel ,alleen een beetje hoofdpijn."zeg ik zachtjes. Een beetje veel hoofdpijn ,maar dat kwam vast deels door het licht en het feit dat ik nog maar een paar dagen halfwas ben. "H.Hoe voelde jij je toen je voor het eerst je kracht ontdekte?"vroeg ik haar dan nieuwsgierig. Misschien was het wel normaal dat ik me niet zo fijn voelde. Ik begon Teal wat te aaien en keek haar vragend aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hayden Dylan Morran

    Michael pakt zijn rooster en kijkt die door. Ondertussen pak ik die van mij ook even erbij. Morgen heb ik spaans, dichtkunst en schermen. Vooral in het schermen heb ik veel zin. Ik heb altijd al een beetje een obsessie voor zwaarden gehad en een floret is er vergelijkbaar mee. Maar gewoon om met zo'n ding bezig te zijn is echt geweldig.
    'Ja ,niet de beste lessen morgen ,maar het is beter dan economie,' zegt Michael met een lachje als hij zijn rooster heeft doorgekeken. 'Jij?' vraag thij daarna terug.
    'Ugh, jah, economie,' zeg ik. 'Dat heb ik morgen. Ik ben er ook niet echt dol op. Maar voor mij morgen ook niet het leukste, maar gelukkig wel schermen. Daar heb ik echt heel veel zin in!' Ik geef even een aai over Hugo's kop, die daarbij spinnend zijn kop optilt.
    'Welke vakken heb je eigenlijk morgen?' vraag ik daarna. Het zal heel fijn als we hetzelfde rooster hebben. 'Ik heb trouwens spaans, dichtkunst en zoals ik al zei schermen.'


    Stenenlikker

    Michael Elliot Turner

    'Ugh, jah, economie,' zeg hij ,waardoor ik even grinnikte 'Dat heb ik morgen. Ik ben er ook niet echt dol op. Maar voor mij morgen ook niet het leukste, maar gelukkig wel schermen. Daar heb ik echt heel veel zin in!' zei hij dan enthousiast ,waarna hij zijn kat over zijn kopje aait. 'Welke vakken heb je eigenlijk morgen?' vraagt hij daarna dan 'Ik heb trouwens spaans, dichtkunst en zoals ik al zei schermen.' een glimlach kwam op mijn lippen en ik sta op om vervolgens naast Hayden te zitten. "Ik heb die vakken ook,behalve schermen dan."zeg ik met een glimlach en toon mijn rooster aan hem.
    Ik hoopte dat we in bijna iedere les samen zaten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raven Amayla Morana

    'Misschien was het gewoon wel toeval en is het toch niet zo dat ik krachten van anderen kan nadoen,' mompelde Thomas. Ik schudde mijn hoofd. Dat soort dingen waren nooit toeval. Bovendien voelde het goed, wanneer ik geloofde dat hij die kracht had en dat was voor mij een teken om te geloven dat het waar was. Nux zou daarbij zoiets nooit toevallig laten gebeuren, of maar één keer laten gebeuren. Als ze je iets gaf, nam ze het niet meer terug. 'Dat geloof ik niet,' zei ik hem dan ook vastberaden.
    Thomas vertelde dat het wel ging en hij alleen wat hoofdpijn had. Mijn bezorgde blik gleed van mijn gezicht en ik ontspande. 'Hoe voelde jij je toen je voor het eerst je kracht ontdekte?' vroeg hij vervolgens nieuwsgierig en er verscheen een grimas op mijn gezicht. Dat was niet bepaald een fijne ervaring.
    'Ik was mij rot geschrokken. Er was een meisje voor mijn ogen opgegeten door een leeuw. Ik was zo in paniek dat mijn vader mij moest beloven dat hij het zou nakijken. Het meisje zit nu overigens op een huis van de nacht ergens in Afrika en schijnt een affiniteit voor geest te hebben. Ze bleek dus een zeer belangrijke interesse van Nux te zijn,' vertelde ik Thomas. 'Maar mijn affiniteit is nooit echt een pretje. Ik ben een soort van doorgeef kanaal van het dodenrijk,' zei ik met een zuur gezicht.


    Happy Birthday my Potter!

    Thomas Gabriel Mc.Down

    Ze schudde haar hoofd en haar bezorgde blik ,ontspande zich weer iets.
    Bij mijn vraag kwam er een grimas op haar gezicht te staan. 'Ik was mij rot geschrokken. Er was een meisje voor mijn ogen opgegeten door een leeuw. Ik was zo in paniek dat mijn vader mij moest beloven dat hij het zou nakijken. Het meisje zit nu overigens op een huis van de nacht ergens in Afrika en schijnt een affiniteit voor geest te hebben. Ze bleek dus een zeer belangrijke interesse van Nux te zijn,' vertelde ze en ik knikte even 'Maar mijn affiniteit is nooit echt een pretje. Ik ben een soort van doorgeef kanaal van het dodenrijk,' zei ze dan met een zuur gezicht.
    "Je kracht maakt je een echte geld weet je. Omdat je verschillende mensenlevens kunt redden."zeg ik met een zwak glimlachje. Zoals iedere superheld is het nooit echt een pretje ,maar zodra je een mensenleven hebt gered ,moest dat wel een super gevoel geven.
    Ik kijk even naar mijn handen ,die gelukkig gestopt waren met trillen . Teal nam met haar zachte pootjes mijn hand vast en begon wat met mijn vingers te spelen ,waardoor ik zachtjes moest lachen.
    Daarna kijk ik Raven weer aan. "Heeft iedereen zo'n kracht of zijn er maar een paar?"vroeg ik haar dan. Anders zou ik nooit iemand mogen aanraken ,zonder hun krachten te kopieren. En dat wilde ik niet.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raven Amayla Morana

    'Je kracht maakt je een echte held weet je. Omdat je verschillende mensenlevens kunt redden.' Ik moest lachen om zijn benaming "held". Ik zag mijzelf al vliegen door de lucht om mensen te redden van het kwaad. Yeah right, niet echt iets voor mij. Vooral dat vliegen niet. En een superhelden pakje was ook al niet mijn ding. 'Pananananananananananananananana Raven!' zong ik dus voor de grap op het batman deuntje. 'Uhm, nee, niet echt iets voor mij denk ik. Hoewel sommige jongens het denk wel leuk zouden vinden als ik de wereld zou gaan redden in een lycra pakje,' zei ik bedenkelijk, waarna ik moest lachen.
    'Heeft iedereen zo'n kracht of zijn er maar een paar?' vroeg Thomas en ik werd weer serieus. Voor de zoveelste keer vandaag schudde ik mijn hoofd. Dat was bijzonder. Ik vond het dan ook vreemd dat Kian vandaag overleden was. Je affiniteit had vaak de betekenis dat je iets belangrijks moest doen of deze in de toekomst voor iets goeds moest gebruiken, maar toch waren er halfwassen met zo'n affiniteit die dan de verandering afstootten.
    'Nee, het is best bijzonder. En als je er eentje hebt, houd je die ook voor altijd. De godin geeft alleen maar en neemt niet terug wat ze gegeven heeft.'


    Happy Birthday my Potter!

    Thomas Gabriel Mc.Down

    Raven moest lachen ,omdat ik haar 'held' had genoemd. 'Pananananananananananananananana Raven!' zong ze in batmanstyle ,waardoor ik even moest lachend. 'Uhm, nee, niet echt iets voor mij denk ik. Hoewel sommige jongens het denk wel leuk zouden vinden als ik de wereld zou gaan redden in een lycra pakje,' zei ze dan en ik grinnikte. "Hmm ,ja dat zou je niet verkeerd staan."zeg ik met een klein grijnsje.
    Bij mijn vraag werd ze weer serieus en schudde ze haar hoofd. 'Nee, het is best bijzonder. En als je er eentje hebt, houd je die ook voor altijd. De godin geeft alleen maar en neemt niet terug wat ze gegeven heeft.' zei ze en ik knikte even.
    Noch steeds begreep ik niet ,waarom ik dit kreeg van Nux,maar ik liet het er maar bij.
    "Dus..."zeg ik dan wat ongemakkelijk ,omdat ik niet echt weet ,waarover we konden praten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raven Amayla Morana

    Thomas knikte om aan te geven dat hij het begreep. Er viel even een stilte, waarin ik mijn blik op Glaze richtte, die lekker op mijn schoot was gaan liggen. Het was best warm, maar het gaf altijd een veilig gevoel. Honden waren zo trouw en zouden hun baasje nooit in de steek laten. Daarom was ik ook meer een hondenmens dan een kattenmens. 'Dus...' klonk het wat ongemakkelijk van Thomas zijn kant en ik keek naast mij. Blijkbaar wilde hij verder praten, maar had geen idee waarover. Ik grinnikte even zachtjes.
    'Weet jij je rooster al? Welke keuzevakken heb je eigenlijk genomen?' vroeg ik hem, aangezien ik daar eigenlijk wel benieuwd naar was. Ikzelf had voor paardrijden en schermen gekozen. Boogschieten leek mij ook wel leuk, even als Tae Kwan Do, maar ik wilde ook nog vrije tijd overhouden, dus hield ik het op twee keuzevakken.


    Happy Birthday my Potter!

    Thomas Gabriel Mc.Down

    Raven grinnikte zacht ,waardoor ik haar even aankijk. 'Weet jij je rooster al? Welke keuzevakken heb je eigenlijk genomen?' vroeg ze me dan en ik knikte even.
    "Ja Ik heb morgen ,vampier sociologie ,kunst en cultuur en schermen."glimlachte ik. "En van keuzevakken heb ik voor schermen en drama gekozen." zeg ik dan. Ik had behoorlijk veel zin in drama. Op mijn vorige school ,deden we ook eens een toneel en ik had toen de hoofdrol,waar ik best trots op was.
    Schermen klonk ook echt leuk ,maar ik had echt geen idee hoe het werkte. Ik weet wel dat je met een floret moet vechten en dat is alles...
    "Welke keuzevakken heb jij en wat voor rooster heb jij morgen?"vroeg ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raven Amayla Morana

    'Ja. Ik heb morgen vampier sociologie, kunst en cultuur en schermen. En van keuzevakken heb ik voor schermen en drama gekozen.' Er verscheen een grote glimlach op mijn gezicht. We hadden morgen gewoon exact hetzelfde rooster en dus ook samen schermen. Hoewel dat wel niet alle schermlessen zo zou zijn, maar morgen dus in ieder geval wel. Helaas had Thomas verder drama, ook super leuk, maar toch niet echt iets voor mij. Ik was liever gewoon mijzelf, of nou ja, gedroeg mij in ieder geval hoe ik mij wilde gedragen. Niet volgens een bepaalde rol of zo.
    'We hebben morgen hetzelfde rooster! Ik heb namelijk ook voor schermen gekozen, en paardrijden, want drama ligt mij niet zo een het is altijd een heerlijk gevoel om in galop te rijden en de wind door je haren te voelen,' zei ik vrolijk op zijn vraag wat voor rooster ik had en welke keuzevakken ik had gekozen.


    Happy Birthday my Potter!

    Thomas Gabriel Mc.Down

    Ze begon te glimlachen.'We hebben morgen hetzelfde rooster! Ik heb namelijk ook voor schermen gekozen, en paardrijden, want drama ligt mij niet zo een het is altijd een heerlijk gevoel om in galop te rijden en de wind door je haren te voelen,' zei ze vrolijk en ik begon ook te glimlachen.Ik was erg blij dat we ongeveer hetzelfde rooster hadden.
    "Paardrijden kan ook leuk zijn ,maar helaas heb ik niet echt het talent om op dieren stil te blijven zitten."grinnik ik. Nee ik kon niet echt stilzitten.
    "Hoe gaat schermen hier eigenlijk?"vroeg ik haar dan. Ja nu leek ik echt op een kneusje. Ik had het ooit wel eens op tv gezien ,maar veel verstand had ik er niet van.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH