• Mededeling:

    Rider heeft toestemming van mij om de RPG te besturen. Ook heeft ze toestemming om een nieuwe topic aan te maken en de hogepriesteres te besturen. Dit wegens het feit dat ik heel weinig tijd heb omdat ik het super druk heb met werken.


    Het huis van de nacht is een boekenreeks over het leven van de jonge halfwas Zoey Redbird. De boeken zijn geschreven door P.C Cast en haar dochter Kirsten. Het maakt niet uit als je de boeken niet kent of nooit gelezen hebt, je kan gewoon meedoen met de RPG want ik zal zoveel mogelijk proberen te beschrijven wat belangrijk is voor deze RPG.

    Elke halfwas of vampier begint als een mens. Soms, op een bepaalde leeftijd, worden sommige jonge tieners gemerkt met een blauwe, on ingekleurde, maansikkel op hun voorhoofd en komen ze er achter dat ze naar een merkwaardige school moeten die "Het huis van de nacht" heet om daar vier jaar te verblijven. In het huis van de nacht leren de pas gemerkte tieners(ook wel halfwassen genoemd) alles over het vampier zijn en het beheersen van hun affiniteiten en krachten. Wanneer een halfwas pas gemerkt is begint deze in zijn of haar derde jaar(eerste jaar) tot en met, zijn of haar zesde jaar(vierde jaar). In het laatste jaar moet de halfwas de verandering doorstaan hebben en is de halfwas officieel een volwassen vampier geworden en wordt de blauwe maansikkel ingekleurd. Wanneer het lichaam de verandering afstoot, sterft de halfwas. De heilige godin van elke halfwas en vampier is Nux. Sommige halfwassen of vampiers worden door zijn of haar godin begiftigt met een zeldzame kracht of affiniteit. Echter heeft niet elke vampier een affiniteit of kracht, vooral bij halfwassen is dit heel zeldzaam. In het huis van de nacht is dag, nacht en is nacht, dag. Halfwassen en vampiers kunnen zich prima in daglicht begeven, maar vinden dat echter niet zo fijn. Hun voorkeur gaat immers naar nacht.


    House Rule #1:
    If you’ve been Marked by a Tracker, night has chosen thee. You will go through the Change and turn into a vampyre. However, if your body rejects the Change, you die.

    House Rule #2:
    If you are Marked, you must leave your home and move into the House of Night school, where you will take your place as a fledgling and live for four years.

    House Rule #3:
    At the House of Night School, classes begin at 8pm and end at 3am. The gym is open until dawn.

    House Rule #4:
    You can never be far from an adult Vampire for long. And it’s not like you’ll turn into a pumpkin. It’s a much bigger deal than that.

    House Rule #5:
    Formal rituals are held at Nux’s Temple twice a week. At the ceremony’s commencement, turn to the east, south, west and north to summon (in order) air, fire, water and earth.

    House Rule #6:
    If one of the cats at the school chooses you, you will belong to him or her. Not the other way around.

    House Rule #7:
    Every High Priestess and some vampires is given an affinity, or special powers, by the Goddess.

    House Rule #8:
    If you ever leave school grounds, you cannot wear any part of your uniform (which is primarily basic black) and must conceal all tattoo markings.

    House Rule #9:
    Here at the House of Night school, there are no lockers. You will have cabinets in your homeroom. If someone steals something, the vamps will know it. As will Nux


    Regels:
    - Er geldt een minimum van 3 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Geen ruzie OOC, dat mag lekker via PB. Onderling ruzie met de personages mag natuurlijk wel, als het maar netjes blijft tussen de Quizlet leden zelf
    - Alleen ik maak een nieuw topic aan, tenzij je toestemming hebt gekregen
    - Als je iets in de RPG wilt zeggen dat OOC is, dan gebruik je deze tekens: () {} []
    OCC = Out Of Character

    Verplichte vakken:
    - Vampier sociologie
    - Geschiedenis
    - Spaans
    - Dichtkunst
    - Economie
    - Kunst & Cultuur

    Keuze vakken(je mag er meer als 1):
    - Boogschieten
    - Schermen/zwaardvechten
    - Paardrijden
    - Tae Kwan Do/Judo
    - Drama
    - Muziek

    Leraren/vampier:
    Silvanaa - Ifigenia Crypsley(Hogepriesteres/Vampier Sociologie/Geschiedenis)


    Jongens:
    Silvanaa - James Daniel Stark(Affiniteitt: Nooit zijn doel missen)
    Lumineers - Michael Elliot Turner(Kracht: Onzichtbaarheid)
    Silvanaa - Aiden Josh Mccloud(Affiniteit: Lucht)
    Cuthalion - Hayden Dylan Morran(Kracht: Gedaanteverwisseling)
    Lumineers - Thomas Gabriel Mc.Down(Kracht: Kracht van een ander kopiëren)

    Meisjes:
    After - Sirene Harriet Doorson(Affinitiet: Lucht)
    Silvanaa - Audrey Lynn Winchester(Affiniteit: Geest)
    Rider - Raven Amayla Morana(Affiniteit: Visioenen)
    Cymry - Ashanti Fallora(Affiniteit: Buitenzintuigelijke waarneming)
    MaitePayne - Marith Megan Dorner(Affiniteit: Water)
    SpeedOfLove - Chantalle Emily Montaire(Affiniteit: Aarde)
    SecretlyACat - Lyra Jane Ismea(Kracht: Met katten communiceren)


    Als er nog vragen zijn over de RPG of als er iets niet duidelijk is, kunnen er altijd vragen gesteld worden. Ook wil ik graag dat niemand zonder toestemming een nieuwe topic opent. Ik zal elke dag goed controleren of het topic vol is of niet. Er hoeft niet gezeurd te worden dat er wel ééns een topic was over Het huis van de nacht, want die was er inderdaad maar is niet meer actief. Echter is dit dus een fanfiction dus is er geen enkel idee gestolen.

    Er zijn uiteraard nog rollen beschikbaar. Wil je meedoen? Klik dan hier voor de rollentopic.



    Prikbord bericht:

    Het is 18:00 en dus tijd om op te staan en te ontbijten.
    Let op: de lessen beginnen om 20:00. Zorg ervoor dat je op tijd bij je lessen bent en je rooster in de gaten houdt.


    Meisjesvertrek:
    Audrey Lynn Winchester & Sirene Harriet Doorson - K122
    Marith Megan Dorner - Lyra Jane Ismea K128
    Ashanti Fallora & Raven Amayla Morana - K134
    Chantalle Emily Montaire K123

    Jongensvertrek:
    James Daniel Stark - K126
    Thomas Gabriel Mc.Down & Aiden Josh Mccloud - K144
    Hayden Dylan Morran & Michael Elliot Turner - K23

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 22:19 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Raven Amayla Morana

    'Paardrijden kan ook leuk zijn ,maar helaas heb ik niet echt het talent om op dieren stil te blijven zitten,' zei hij grinnikend, waardoor ik ook moest lachen. Het was wel zonde, want die beesten konden echt ontzettend hard galopperen en het gevoel dat dat gaf wanneer je erop zat, was echt geweldig. Thuis hadden we ook paarden, dus ik reed al van jongs af aan. 'Hoe gaat schermen hier eigenlijk?' vroeg Thomas.
    'Nou, gewoon. We leren aanvalstechnieken en hoe we dezen af moeten weren. Wanneer je een wedstrijd doet, zet één van de twee een aanval op, die heeft dan voorrang. Hij kan blijven aanvallen tot de aanval geslaagd is en hij een punt heeft of gewonnen heeft, of de ander de aanval afweert en zelf direct een aanval opzet, waardoor hij nu voorrang heeft,' zei ik bedenkelijk. 'Maar ik weet niet zeker of ik het zo goed uitleg. De docent zal het je allemaal in ieder geval uitleggen en voordoen.'

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 16:20 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Thomas Gabriel Mc.Down

    Raven moest ook lachen ,waardoor ik glimlach. 'Nou, gewoon. We leren aanvalstechnieken en hoe we dezen af moeten weren. Wanneer je een wedstrijd doet, zet één van de twee een aanval op, die heeft dan voorrang. Hij kan blijven aanvallen tot de aanval geslaagd is en hij een punt heeft of gewonnen heeft, of de ander de aanval afweert en zelf direct een aanval opzet, waardoor hij nu voorrang heeft,' zei ze dan bedenkelijk en ik knikte even.
    Het handige was dat ik redelijk rap dingen leer .'Maar ik weet niet zeker of ik het zo goed uitleg. De docent zal het je allemaal in ieder geval uitleggen en voordoen.' zei ze dan en ik knikte weer . "Zijn de docenten aardig?"vroeg ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raven Amayla Morana

    'Zijn de docenten aardig?' vroeg Thomas, waarop ik mijn schouders ophaalde. Ik was niet echt iemand die mensen snel als aardig bestempelde, hoewel velen dat wel over de volwassen vampiers die op deze school rondliepen zei. Maar ja, dat velen het zeiden betekende niet dat ik het ook zou vinden, wanneer ik ze persoonlijk kende.
    'Muh, ze zijn wel oké. Ik ken ze natuurlijk alleen als docent, dus of ze daadwerkelijk aardig zijn... Ze zijn in ieder geval wel allemaal ontzettend knap. Stuk voor stuk mannelijke en vrouwelijke spetters,' besloot ik met een knipoog.

    (Sorry, kort. Kon niet echt meer bedenken om te schrijven :c )


    Happy Birthday my Potter!

    Thomas Gabriel Mc.Down

    Raven haalde haar schouders op. 'Muh, ze zijn wel oké. Ik ken ze natuurlijk alleen als docent, dus of ze daadwerkelijk aardig zijn... Ze zijn in ieder geval wel allemaal ontzettend knap. Stuk voor stuk mannelijke en vrouwelijke spetters,' zei ze met een knipoog ,ik glimlachte en knikte even ,maar veel was ik er niet mee ,aangezien ik niet echt val op oudere vrouwen. Ik pak Teal vast en sta op. "Heb je zin om wat rond te wandelen?"vroeg ik haar dan.
    "Misschien kun je me wat uitleggen over halfwassen en hoe het hier allemaal nog gaat." stel ik dan voor ,omdat ik geen ander onderwerp kan verzinnen.


    (sorry mijne is ook kort ,heb niet veel inspiratie )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raven Amayla Morana

    'Heb je zin om wat rond te wandelen?' Ik knikte snel en sprong overeind, dat alles ging echter iets te vlug, waardoor ik even duizelig wankelde en met mijn ogen knipperde om alles scherp te stellen. Reminder: Kom nooit snel overeind na te zijn gaan zitten omdat je een visioen hebt gehad. Dat is niet slim. 'Misschien kun je me wat uitleggen over halfwassen en hoe het hier allemaal nog gaat,' stelde Thomas voor. Ik knikte.
    'Welkom bij de House of Night rondleiding. Mijn naam is Raven Amayla Morana en ik ben hier vandaag om al uw vragen rondom de school te beantwoorden,' zei ik de jongen met een bekakt accent. Doordat ik het idee had dat ik Thomas kon vertrouwen, was ik veel losser en ook al een stuk vrolijker dan dat ik normaal was.


    Happy Birthday my Potter!

    Thomas Gabriel Mc.Down

    Ze knikte en sprong snel op waardoor ze wat wankelde ,ik wilde haar helpen ,maar algauw was ze weer beter.
    'Welkom bij de House of Night rondleiding. Mijn naam is Raven Amayla Morana en ik ben hier vandaag om al uw vragen rondom de school te beantwoorden,' zei ze met een bekakt accent ,waardoor ik moest lachen. "Wel ,Raven Amayla Morana ,ik Thomas Gabriel Mc.Down ,zou het wel zeer fijn vinden als je me eens de tempel van Nux toont."zeg ik met een vreemd overdreven accent en grijnsde even.
    Ik was eigenlijk best wel benieuwd hoe de tempel eruit zag en hoe het ritueel zou moeten verlopen. Ik haakte mijn arm in de hare en keek haar met een glimlach aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raven Amayla Morana

    Thomas moest lachen en antwoordde met een vreemd en even overdreven accent. 'Wel, Raven Amayla Morana, ik Thomas Gabriel Mc.Down, zou het wel zeer fijn vinden als je me eens de tempel van Nux toont.' Nu was het mijn beurt om te lachen, terwijl Thomas grijnsde. Hij haakte zijn arm in de mijne en keek mij met een glimlach aan. Ik knikte om aan te geven dat we dan maar op weg naar de tempel gingen. Vrolijk sleurde ik de jongen mee richting de tempel.
    Bij de tempel aangekomen stopte ik voor het grote beeld van de godin, groette deze uit respect zoals eigenlijk iedereen hier deed en draaide mij om naar Thomas. 'Dit is de tempel van Nux waar rituelen worden gehouden en cirkels worden geworpen,' zei ik hem en ik keek even de tempel in. Zonder Nux zou ik gewoon een meisje zijn dat geteisterd werd door enge nachtmerries. Ik was de godin dan ook zeer dankbaar en zou haar nooit de rug toekeren.


    Happy Birthday my Potter!

    (Ligt het aan mij of is dit topic bijnadood ? :x)

    Thomas Gabriel Mc.Down

    Raven begon nu ook te lachen en ik lacht zachtjes mee. Ze knikte om aan te geven dat we naar de tempel gingen en daarna sleurde ze me mee richting de tempel. Toen we bij de tempel aankwamen keek ik bewonderend naar het grote beeld. Raven begroete het beeld en ik deed haar na ,aangezien ik nog niet precies wist wat ik moest doen. Ze draaide zich naar me om en ik glimlachte even. 'Dit is de tempel van Nux waar rituelen worden gehouden en cirkels worden geworpen,' ik knikte en was nu wel erg benieuwd naar hoe het ritueel zou zijn.
    "Het is echt zo speciaal."zeg ik verbaasd met een glimlach.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (MENSEN, LEEEEEEEEF! Dat is een bevel :Y) )

    Raven Amayla Morana

    Ik merkte dat zoals iedereen Thomas de groet nadeed, dat had ik ook maar gewoon in het begin gedaan. Net als het "armen schudden" in plaats van handen schudden. Sommige dingen waren best wel vreemd. Zoals het feit dat je ook kon sterven. Dan was je dus gekozen door Nux om te sterven? Ik wist natuurlijk wel dat je het niet zo moest interpreten, maar alsnog. Veel vreemder kon het haast niet. Hoewel het hele seksuele gebeuren omtrent bloeddorst, toch ook wel heel vreemd was en zeker op een tweede plaats stond. Dan waren de affiniteiten nog een stuk begrijpelijker en logischer.
    'Het is echt zo speciaal,' hoorde ik Thomas zeggen. Ik richtte mijn blik weer op hem en zag de glimlach op zijn gezicht. 'Wacht maar tot het vollemaansritueel. Dat is pas echt cool,' zei ik hem vrolijk. 'Waarschijnlijk is het nog veel leuker als je dan naast iemand met een affiniteit voor één van de elementen gaat staan en die persoon zijn kracht kopieert. Bij water schijn je bijvoorbeeld zeelucht te ruiken en dergelijke, bij aarde vers gras en shit, bij vuur voel je je helemaal warm en zo, bij lucht voel je natuurlijk de wind en dergelijke en geest schijnt een geweldig gevoel te geven. Maar ja, dat heb ik natuurlijk alleen maar horen zeggen, want ik ben opgescheept met visioenen.' Dat laatste klonk iets minder vrolijk dan de rest en de lach op mijn gezicht was verschenen. Snel toverde ik hem weer terug, om niet al te veel van de verbitterde ik te laten merken aan Thomas.


    Happy Birthday my Potter!

    Thomas Gabriel Mc.Down

    'Wacht maar tot het vollemaansritueel. Dat is pas echt cool,' zei ze vrolijk en ik glimlachte even.
    'Waarschijnlijk is het nog veel leuker als je dan naast iemand met een affiniteit voor één van de elementen gaat staan en die persoon zijn kracht kopieert. Bij water schijn je bijvoorbeeld zeelucht te ruiken en dergelijke, bij aarde vers gras en shit, bij vuur voel je je helemaal warm en zo, bij lucht voel je natuurlijk de wind en dergelijke en geest schijnt een geweldig gevoel te geven. Maar ja, dat heb ik natuurlijk alleen maar horen zeggen, want ik ben opgescheept met visioenen.' zei ze en op het einde leek ze minder vrolijk en haar glimlach leek weg te zijn. Algauw glimlachte ze weer en ik leg mijn hand op haar schouder. "Kan wel leuk zijn ,maar het liefst zou ik naast jou staan."zei ik gemeend om haar op te vrolijken. Nee ik wilde het me niet voorstellen dat ik een random iemand aanraak alleen om de zee te kunnen ruiken. Het liefst raakte ik niemand aan ,als ze hun krachten gingen gebruiken.
    "Zijn er nog speciale dingen waar ik dingen van moet weten?"vroeg ik haar dan met een glimlach. "Want ik heb het gevoel dat de rondleiding nog niet gedaan is."glimlach ik weer.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Even een vraagje, waar is iedereen gebleven? Zijn jullie al met de schooldagen begonnen of zijn we nog steeds bij dag één? (': Kon heel lang niet meer reageren, maar ik zal mijn best doen. Helaas moet ik vanavond en morgen en het hele weekend werken, dus ik denk niet dat er veel van zal komen.]


    "We accept the love we think we deserve."

    [Ik ben op vakantie, en ik kan niet reageren voordat MaitePayne heeft gereageerd...]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    (Ik ga morgen reageren of misschien vandaag nog)


    Do what you love, love what you do

    Raven Amayla Morana

    Thomas legde zijn hand op mijn schouder. 'Kan wel leuk zijn, maar het liefst zou ik naast jou staan,' zei hij. Verbaasd knipperde ik met mijn ogen. Hij leek het te menen. Ik voelde mijn wangen rood worden en wende mijn gezicht af. Juist, waarom moest ik in godinsnaam blozen. Dat sloeg echt helemaal nergens op. Wat was ik nou weer voor idioot. Snel herstelde ik mijzelf en haalde mijn schouders op, waardoor ik Thomas zijn hand van mijn schouder schudde. 'Oké, nou als je dat wilt, dan kan dat best geregeld worden,' zei ik met een knipoog.
    'Zijn er nog speciale dingen waar ik dingen van moet weten? Want ik heb het gevoel dat de rondleiding nog niet gedaan is.' Ik dacht even na en keek vervolgens op mijn horloge. Wow, was het al zo laat? We moesten zeer binnenkort al in onze bedden liggen. 'Uhm, er is nog veel meer te zien. Zoals de sportzalen, de stallen, de super de luxe eetzaal en de woonkamers, waar vele schermen hangen, zodat iedereen kan kijken, wat hij of zij wil kijken,' vertelde ik vrolijk. 'Maar helaas hebben we niet genoeg tijd om alles langs te gaan,' voegde ik daar teleurgesteld aan toe.


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik heb van Silvanaa toestemming gekregen om de RPG een beetje te besturen.

    Als je wilt dan lijtk het me misschien een goed idee als ik jou de rechte geef om dingen aan te geven wanneer het dag is of nacht, wanneer school begint, de pauzes, avondmalen etc. Dan geef ik je ook toestemming om de hogepriesteres te besturen. Natuurlijk alleen als jij dit zelf wilt (:


    Oftewel, het lijkt mij een slim plan om je personage in de komende twee dagen naar zijn of haar slaapzaal te gaan sturen, zodat ik het dag en vervolgens een nieuwe schoolnacht kan maken.
    Ook ga ik even de mensen die al even niet gereageerd hebben oproepen om dat weer te gaan doen.
    )


    Happy Birthday my Potter!