• Mededeling:

    Rider heeft toestemming van mij om de RPG te besturen. Ook heeft ze toestemming om een nieuwe topic aan te maken en de hogepriesteres te besturen. Dit wegens het feit dat ik heel weinig tijd heb omdat ik het super druk heb met werken.


    Het huis van de nacht is een boekenreeks over het leven van de jonge halfwas Zoey Redbird. De boeken zijn geschreven door P.C Cast en haar dochter Kirsten. Het maakt niet uit als je de boeken niet kent of nooit gelezen hebt, je kan gewoon meedoen met de RPG want ik zal zoveel mogelijk proberen te beschrijven wat belangrijk is voor deze RPG.

    Elke halfwas of vampier begint als een mens. Soms, op een bepaalde leeftijd, worden sommige jonge tieners gemerkt met een blauwe, on ingekleurde, maansikkel op hun voorhoofd en komen ze er achter dat ze naar een merkwaardige school moeten die "Het huis van de nacht" heet om daar vier jaar te verblijven. In het huis van de nacht leren de pas gemerkte tieners(ook wel halfwassen genoemd) alles over het vampier zijn en het beheersen van hun affiniteiten en krachten. Wanneer een halfwas pas gemerkt is begint deze in zijn of haar derde jaar(eerste jaar) tot en met, zijn of haar zesde jaar(vierde jaar). In het laatste jaar moet de halfwas de verandering doorstaan hebben en is de halfwas officieel een volwassen vampier geworden en wordt de blauwe maansikkel ingekleurd. Wanneer het lichaam de verandering afstoot, sterft de halfwas. De heilige godin van elke halfwas en vampier is Nux. Sommige halfwassen of vampiers worden door zijn of haar godin begiftigt met een zeldzame kracht of affiniteit. Echter heeft niet elke vampier een affiniteit of kracht, vooral bij halfwassen is dit heel zeldzaam. In het huis van de nacht is dag, nacht en is nacht, dag. Halfwassen en vampiers kunnen zich prima in daglicht begeven, maar vinden dat echter niet zo fijn. Hun voorkeur gaat immers naar nacht.


    House Rule #1:
    If you’ve been Marked by a Tracker, night has chosen thee. You will go through the Change and turn into a vampyre. However, if your body rejects the Change, you die.

    House Rule #2:
    If you are Marked, you must leave your home and move into the House of Night school, where you will take your place as a fledgling and live for four years.

    House Rule #3:
    At the House of Night School, classes begin at 8pm and end at 3am. The gym is open until dawn.

    House Rule #4:
    You can never be far from an adult Vampire for long. And it’s not like you’ll turn into a pumpkin. It’s a much bigger deal than that.

    House Rule #5:
    Formal rituals are held at Nux’s Temple twice a week. At the ceremony’s commencement, turn to the east, south, west and north to summon (in order) air, fire, water and earth.

    House Rule #6:
    If one of the cats at the school chooses you, you will belong to him or her. Not the other way around.

    House Rule #7:
    Every High Priestess and some vampires is given an affinity, or special powers, by the Goddess.

    House Rule #8:
    If you ever leave school grounds, you cannot wear any part of your uniform (which is primarily basic black) and must conceal all tattoo markings.

    House Rule #9:
    Here at the House of Night school, there are no lockers. You will have cabinets in your homeroom. If someone steals something, the vamps will know it. As will Nux


    Regels:
    - Er geldt een minimum van 3 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Geen ruzie OOC, dat mag lekker via PB. Onderling ruzie met de personages mag natuurlijk wel, als het maar netjes blijft tussen de Quizlet leden zelf
    - Alleen ik maak een nieuw topic aan, tenzij je toestemming hebt gekregen
    - Als je iets in de RPG wilt zeggen dat OOC is, dan gebruik je deze tekens: () {} []
    OCC = Out Of Character

    Verplichte vakken:
    - Vampier sociologie
    - Geschiedenis
    - Spaans
    - Dichtkunst
    - Economie
    - Kunst & Cultuur

    Keuze vakken(je mag er meer als 1):
    - Boogschieten
    - Schermen/zwaardvechten
    - Paardrijden
    - Tae Kwan Do/Judo
    - Drama
    - Muziek

    Leraren/vampier:
    Silvanaa - Ifigenia Crypsley(Hogepriesteres/Vampier Sociologie/Geschiedenis)


    Jongens:
    Silvanaa - James Daniel Stark(Affiniteitt: Nooit zijn doel missen)
    Lumineers - Michael Elliot Turner(Kracht: Onzichtbaarheid)
    Silvanaa - Aiden Josh Mccloud(Affiniteit: Lucht)
    Cuthalion - Hayden Dylan Morran(Kracht: Gedaanteverwisseling)
    Lumineers - Thomas Gabriel Mc.Down(Kracht: Kracht van een ander kopiëren)

    Meisjes:
    After - Sirene Harriet Doorson(Affinitiet: Lucht)
    Silvanaa - Audrey Lynn Winchester(Affiniteit: Geest)
    Rider - Raven Amayla Morana(Affiniteit: Visioenen)
    Cymry - Ashanti Fallora(Affiniteit: Buitenzintuigelijke waarneming)
    MaitePayne - Marith Megan Dorner(Affiniteit: Water)
    SpeedOfLove - Chantalle Emily Montaire(Affiniteit: Aarde)
    SecretlyACat - Lyra Jane Ismea(Kracht: Met katten communiceren)


    Als er nog vragen zijn over de RPG of als er iets niet duidelijk is, kunnen er altijd vragen gesteld worden. Ook wil ik graag dat niemand zonder toestemming een nieuwe topic opent. Ik zal elke dag goed controleren of het topic vol is of niet. Er hoeft niet gezeurd te worden dat er wel ééns een topic was over Het huis van de nacht, want die was er inderdaad maar is niet meer actief. Echter is dit dus een fanfiction dus is er geen enkel idee gestolen.

    Er zijn uiteraard nog rollen beschikbaar. Wil je meedoen? Klik dan hier voor de rollentopic.



    Prikbord bericht:

    Het is 18:00 en dus tijd om op te staan en te ontbijten.
    Let op: de lessen beginnen om 20:00. Zorg ervoor dat je op tijd bij je lessen bent en je rooster in de gaten houdt.


    Meisjesvertrek:
    Audrey Lynn Winchester & Sirene Harriet Doorson - K122
    Marith Megan Dorner - Lyra Jane Ismea K128
    Ashanti Fallora & Raven Amayla Morana - K134
    Chantalle Emily Montaire K123

    Jongensvertrek:
    James Daniel Stark - K126
    Thomas Gabriel Mc.Down & Aiden Josh Mccloud - K144
    Hayden Dylan Morran & Michael Elliot Turner - K23

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 22:19 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    [SORRY. IK HEB DEZE RPG VERWAARLOOSD. Ik zal weer gaan reageren.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Yeah ! ;D eindelijk laten we er weer leven inbrengen !)

    Thomas Gabriel Mc.Down

    Raven wende haar blik af ,waardoor ik haar vragend aankijk. Ze haalde haar schouders op ,waardoor ik mijn hand van haar schouder haalde.
    'Oké, nou als je dat wilt, dan kan dat best geregeld worden,' zei ze dan met een knipoog ,waardoor ik glimlachte . Ik was blij dat er niets aan de hand was.
    'Uhm, er is nog veel meer te zien. Zoals de sportzalen, de stallen, de super de luxe eetzaal en de woonkamers, waar vele schermen hangen, zodat iedereen kan kijken, wat hij of zij wil kijken,' vertelde ze vrolijk en ik knikte even. 'Maar helaas hebben we niet genoeg tijd om alles langs te gaan,' vervolgde ze er teleurgesteld na en ik knik zachtjes. "Nou morgen kunnen we dan verder gaan met de rondleiding à la Raven."zeg ik met een grijnsje ,waarna ik met haar mee ga ,naar het grote gebouw ,richting te kamers. Ravens kamer was niet veel verder dan die van mij ,dus kon ik mijn wegje wel vinden met haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Go schreef:
    [SORRY. IK HEB DEZE RPG VERWAARLOOSD. Ik zal weer gaan reageren.


    (Top

    En voor iedereen die nu weer in wilt springen, als het nu moeilijk gaat, dan komt zeer binnenkort de volgende schoolnacht eraan en dan zal het met gemak gaan c;
    Ik ga nu mensen stalken met berichtjes)


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik vertrek maandag op reis voor een week dus zal ik waarschijnlijk niet kunnen reageren)


    Do what you love, love what you do

    (Oké, ik heb nu staan als afwezig:

    -Delahaye tot 11 Augustus
    -MaitePayne de komende week
    -SecretlyACat is als het goed is vandaag weer terug gekomen

    Ik zou iedereen die kan reageren willen verzoeken naar de slaapkamers te gaan.
    )


    Happy Birthday my Potter!

    Raven Amayla Morana

    'Nou morgen kunnen we dan verder gaan met de rondleiding à la Raven,' stelde Thomas voor met een grijns en ik knikte daarop. Vervolgens liepen we samen terug naar het hoofdgebouw, waar onder andere woonkamers en slaapkamers waren. Het was wel grappig -en handig natuurlijk- dat onze kamers vlak bij elkaar lagen. Het was echter vanaf de tempel nog best een stukje lopen, maar dat kwam natuurlijk omdat deze niet in het hoofdgebouw zat. Wat eigenlijk wel beter was. Het zou vreemd zijn als de tempel van Nux midden in het gebouw zat.
    Toen we bij de gang waren aangekomen, stopte ik met lopen en draaide mij om naar Thomas. 'Veel plezier met je kamergenoot en sleep tight,' zei ik.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 17:07 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Chantalle Emily Montaire
    (Oeps, sorry iedereen ik heb deze rpg ook een beetje verwaarloosd. Ik wachtte eigenlijk tot Silvanaa zou reageren maar wist niet dat ze het zo druk had)

    Nadat ik Stark bij zijn slaapkamer had afgezet, en hem met nog een knuff gedag gezegd had, liep ik door naar mijn eigen kamer. Hier zou ik voorlopig alleen slapen. Bones was al een stukje voor me uitgelopen en lag op het bed te slapen. Ik deed mijn pyjama aan en viel naast mijn kat in slaap.

    (Oh en ik was ook op vakantie hihi. Morgen weer terug naar huis dus hoezee!)


    It's darkest just before the dawn <3

    (Ik had vanochtend zo'n lange post gemaakt ,is ie blijkbaar weg .... )

    Thomas Gabriel Mc.Down

    Het duurde niet lang of we kwamen al in de gang aan.'Veel plezier met je kamergenoot en sleep tight,' zei ze en ik glimlachje. "Jij ook."zei ik ,waarna ik naar mijn kamer ga en de deur voorzichtig opendeed. Aiden sliep al ,dus sloop ik stilletjes binnen samen met Teal. Ik nam mijn pyjama ,die bestond uit een losse broek en tanktop en ging toen naar de badkamer ,waar ik me omklede en mijn tanden poetste. Daarna ging ik weer stil de kamer binnen en kroop mijn bed in. Het was lekker zacht en vertrouwd ,ookal zat ik nu niet in mijn eigenkamer. Teal kwam naast me liggen en ik sloot mijn ogen ,om daarna in een droomloze slaap te vallen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ik leef weer, moeten we gaan slapen?]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    SecretlyACat schreef:
    [ik leef weer, moeten we gaan slapen?]


    (als je geen straf wil, ja :p oftewel gewoon ja)


    Happy Birthday my Potter!

    (Wanneer komt de ochtend? :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (nadat ik gegeten heb, ik ga zo eten c; )


    Happy Birthday my Potter!

    Dag
    ...
    ...
    Nacht!

    Het is 18:00 en dus tijd om op te staan en te ontbijten.
    Let op: de lessen beginnen om 20:00. Zorg ervoor dat je op tijd bij je lessen bent en je rooster in de gaten houdt.


    Happy Birthday my Potter!

    (Hmm, internet doet irritant. Nu kan ik geen stukje schrijven.... Op mobiel ga ik dat niet doen.)


    Stenenlikker

    Thomas Gabriel Mc.Down

    Het alarmpje van mijn wekker gaat af en algauw ,sla ik hem dicht. Ik zat liever wat langer in mijn bed ,maar helaas.Vermoeid sta ik op en wrijf het slaap uit mijn ogen. Teal rekte zich ook uit en begon dan al spinnend me kopjes te geven ,wat me deed glimlachen. Ik aaide haar even en stond dan op ,om vervolgens mijn kleren en vers ondergoed te nemen ,en daarna ga ik de badkamer in. Na een korte douche en me opgefrist en omgekleed te hebben Neem ik mijn rugzak en ga ik naar beneden ,richting de eetzaal om te ontbijten.

    (ik post later met Michael )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH