• Ik kwam erachter dat er nog geen "algemeen" anime topic was (of ik heb niet goed gekeken). :Y)
    Anywaysssss, post hier ALLES wat met anime/manga te maken heeft. Gewoon omdat het kan. (:



    Join meeeeee~


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ze mogen trouwens wel opschieten met dat verhaal in Diabolik Lovers.. o-O Ik volg het slecht en ik wil weten wat dat jurk is die je telkens random ziet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Indeeeeed. Oh and I like Subaru. :3
    Oh en Eren vampire gives me the creeps. He's cute, but... so scary at the same time. O.o


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Dat seizoen twee van Little Busters... Zoveel beter dan seizoen één. Deze episode was echt... wow. Clannad feels, I can see them coming.


    God ik heb een tijdje niks gekeken en ik mis gelijk dit, morgen maar snel kijken dan haha, ik ben echt nieuwschierig ^-^


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    xAries schreef:
    (...)

    God ik heb een tijdje niks gekeken en ik mis gelijk dit, morgen maar snel kijken dan haha, ik ben echt nieuwschierig ^-^


    Ja, snel doen! Het was echt een hele goede episode. (: Laat je weten wat je vond? ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Indeeeeed. Oh and I like Subaru. :3
    Oh en Eren vampire gives me the creeps. He's cute, but... so scary at the same time. O.o


    Zo dacht ik dus ook.. Vooral begin.. Intro is klaar en je hoort gelijk een zingende Eren o-O..
    Trouwens dat flits iets van Subaru dat was zijn moeder toch?
    Heb jij trouwens enig idee hoe dat zit met die jurk aan het eind?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik herinner me die jurk niet meer... Kijk teveel verschillende anime's denk ik. Ik ga zo het einde nog eventjes rewatchen want nu wil ik het weten. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    This ook niet zo heel lang dat je het ziet.. Volgens mij is het in verschillende episodes voor gekomen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ja, snel doen! Het was echt een hele goede episode. (: Laat je weten wat je vond? ^^


    Haha ik vond het eerste seizoen opzich ook wel goed dus ik ben echt heeeeelll erg benieuwd, maar is goed, ik laat het weten ^-^


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    @xAries ik vond het eerste seizoen ook wel goed, maar omdat het een anime van key is, had ik er hogere verwachtingen van. Ik dacht dat het wat 'dieper' zou zijn, dus ik was wat teleurgesteld na seizoen één, maar dat waarnaar ik op zoek was lijkt nu te komen in seizoen twee. ^^

    @Shion ik weet het echt niet meer... xd Morgen even kijken, nu slapen. ;D

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 23:36 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yayde schreef:
    (...)

    Ik vind Ayato wel nice. :'D



    Kanato is echt psycho. o____________O



    Ben nu bij episode 4, maar ze wordt de hele tijd alleen maar leeggezogen... Waar blijft het verhaal?

    uhh..
    deze guys zien er best geil uit.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)
    uhh..
    deze guys zien er best geil uit.


    Waarom denk je dat het kijk? :'D

    Lol nee, grapje. Deels. Denk ik. Op zich is het verhaal ook wel interessant... *kijkt de andere kant op*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Waarom denk je dat het kijk? :'D

    Lol nee, grapje. Deels. Denk ik. Op zich is het verhaal ook wel interessant... *kijkt de andere kant op*


    Het verhaal is interessant.. Als het hele verhaal eens komt en er geen dickende vampieren tussendoor komen die het verhaal alleen maar afremmen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Het verhaal is interessant.. Als het hele verhaal eens komt en er geen dickende vampieren tussendoor komen die het verhaal alleen maar afremmen..


    Yesh. It is. Maar inderdaad, precies wat jij zegt. Ik heb het idee dat ze straks het hele plot in de laatste ep gaan proppen ofzo, of helemaal niet en dan blijft het einde open. :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Yesh. It is. Maar inderdaad, precies wat jij zegt. Ik heb het idee dat ze straks het hele plot in de laatste ep gaan proppen ofzo, of helemaal niet en dan blijft het einde open. :/


    Ik had eigenlijk gehoopt dat nu ongeveer iedereen zijn zuig-Bitch-chan-leeg heeft gehad en nu werd gericht op et verhaal..
    .... Serieus hoe overleeft ze dat?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Ik had eigenlijk gehoopt dat nu ongeveer iedereen zijn zuig-Bitch-chan-leeg heeft gehad en nu werd gericht op et verhaal..
    .... Serieus hoe overleeft ze dat?


    Dat vraag ik me nu ook iedere keer af XD. Het kan nooit gezond zijn als je elke dag minstens zes keer wordt leeggezogen door een stelletje vampiers. Maar blijkbaar valt ze er niet eens flauw door. Okaaaay.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)