• Ik kwam erachter dat er nog geen "algemeen" anime topic was (of ik heb niet goed gekeken). :Y)
    Anywaysssss, post hier ALLES wat met anime/manga te maken heeft. Gewoon omdat het kan. (:



    Join meeeeee~


    | Reality is for people that lack imagination |

    Parachutes schreef:
    @xAries ik vond het eerste seizoen ook wel goed, maar omdat het een anime van key is, had ik er hogere verwachtingen van. Ik dacht dat het wat 'dieper' zou zijn, dus ik was wat teleurgesteld na seizoen één, maar dat waarnaar ik op zoek was lijkt nu te komen in seizoen twee. ^^


    Jaa ik had inderdaad wel wat meer verwachtingen van het eerste seizoen haha, maargoed. Ik heb vanmiddag de eerste episode gekeken en die vond ik ook wel goed, maar ik heb nog niet echt tijd om de rest te kijken nu haha, maar ik verwacht inderdaad wel wat clannadfeels hihi :')


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Parachutes schreef:
    (...)

    Dat vraag ik me nu ook iedere keer af XD. Het kan nooit gezond zijn als je elke dag minstens zes keer wordt leeggezogen door een stelletje vampiers. Maar blijkbaar valt ze er niet eens flauw door. Okaaaay.


    Precies.. Ze doet ook vrij weinig om het tegen te houden... Ze is irritant.. Ik was blij door Kanato wat hij wilde doen ;D en toen was ik dat niet meer toen hij werd tegen gehouden -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Precies.. Ze doet ook vrij weinig om het tegen te houden... Ze is irritant.. Ik was blij door Kanato wat hij wilde doen ;D en toen was ik dat niet meer toen hij werd tegen gehouden -.-


    Hahaha ik stiekem ook. >< Ik vind Kanato wel nog steeds echt de grootste creep van allemaal. I mean, dan is hij weer cute, en dan een minuut later is hij weer een psychopaat. O.o En dan dat 'ne, Teddy~?' Dat geeft me helemaal de creeps. ><
    Er is wel echt iets met z'n Teddy, volgens mij, dat idee heb ik de hele tijd... Oh wacht, ik heb van die jurk nog niet teruggekeken! *gaat opzoeken*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ohh, die jurk. Ja, die had ik wel gezien. Je bedoelt die gescheurde met dat bloed toch, op het einde van ep 6? Ik heb echt geen idee wat dat zou moeten betekenen...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Hahaha ik stiekem ook. >< Ik vind Kanato wel nog steeds echt de grootste creep van allemaal. I mean, dan is hij weer cute, en dan een minuut later is hij weer een psychopaat. O.o En dan dat 'ne, Teddy~?' Dat geeft me helemaal de creeps. ><
    Er is wel echt iets met z'n Teddy, volgens mij, dat idee heb ik de hele tijd... Oh wacht, ik heb van die jurk nog niet teruggekeken! *gaat opzoeken*


    Ohh, die jurk. Ja, die had ik wel gezien. Je bedoelt die gescheurde met dat bloed toch, op het einde van ep 6? Ik heb echt geen idee wat dat zou moeten betekenen...


    -Heb beide reactie maar in 1 quote gepropt-

    Ik ben het met je eens over Kanato.. Hij veranderd nog sneller van stemming dan een vrouw die ongesteld is..
    Maar inderdaad iets met zijn teddy.. Waarschijnlijk is hij vroeger gewoon zo erg verpest dat hij geen vrienden had en Teddy zijn enige vriend was of zo.. I dunno.. Vampieren zijn raar..

    & ja ik bedoelde die jurk... Ik begin me een beetje eraan te ergeren dat je hem telkens ziet maar geen uitleg.. Net zoals die groenharige dude.. en dat vage vrouw wat je in de eerste episode zag.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    -Heb beide reactie maar in 1 quote gepropt-

    Ik ben het met je eens over Kanato.. Hij veranderd nog sneller van stemming dan een vrouw die ongesteld is..
    Maar inderdaad iets met zijn teddy.. Waarschijnlijk is hij vroeger gewoon zo erg verpest dat hij geen vrienden had en Teddy zijn enige vriend was of zo.. I dunno.. Vampieren zijn raar..

    & ja ik bedoelde die jurk... Ik begin me een beetje eraan te ergeren dat je hem telkens ziet maar geen uitleg.. Net zoals die groenharige dude.. en dat vage vrouw wat je in de eerste episode zag.


    Hahahaha omg XD Daar heb je best wel gelijk in, eigenlijk. (':
    Ja, vampieren zijn inderdaad raar. Of in ieder geval deze vampieren. O.o Misschien is hun vader wel gestoord ofzo... (Ze hebben allemaal dezelfde vader toch?)
    Jup, inderdaad... Ik hoop toch wel dat we daar nog iets van uitleg over krijgen.
    Maar ze is nu inmiddels door iedereen een keer leeggezogen toch? Behalve Subaru dan.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Hahahaha omg XD Daar heb je best wel gelijk in, eigenlijk. (':
    Ja, vampieren zijn inderdaad raar. Of in ieder geval deze vampieren. O.o Misschien is hun vader wel gestoord ofzo... (Ze hebben allemaal dezelfde vader toch?)
    Jup, inderdaad... Ik hoop toch wel dat we daar nog iets van uitleg over krijgen.
    Maar ze is nu inmiddels door iedereen een keer leeggezogen toch? Behalve Subaru dan.


    Denk dan dat hun vader gestoord is, want nu ik er zo over nadenk.. Die in Vampire Knight waren voor mijn gevoel nog wel normaal xd.
    In Shiki ook ..

    Volgens mij is ze inderdaad door iedereen al eens leeggezogen behalve Subaru.. Denk ook niet dat dat ooit gaat gebeuren.. aangezien hij haar hielp..
    + waarschijnlijk krijgen we pas uitleg in de laatste paar episodes..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Inderdaad ja xd. Shiki heb ik nog niet gezien, staat wel op m'n lijstje.
    Hmm, ik weet niet. Ik heb zo het gevoel dat ie dat nog wel gaat doen. Zo niet, dan zullen ze wel samen eindigen. Maar ik krijg hier een reverse harem idee bij dus dan zal ze wel met niemand eindigen, net als bij Amnesia enzo. ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Amnesia was een open eind o-o.. Vond ik gemeen.. Wilde dat ze bij de groenharige dude eindigde.. Ook al was hij een Joker met een gespleten persoonlijkheid XD.. Met hem begon alles toch eigenlijk...?
    Maar denk ook dat het een reverse harem iets word.. Eigenlijk heb ik een beetje hekel aan die dingen.. Kom op eindig met iemand D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik was ook voor die groenhaargast! Hoe heette hij toch ook alweer... >< Was het niet Ukyo of Ukyou ofzo?
    Maar ik vond Shin stiekem ook leuk. ;D
    Shin had weer dezelfde voice actor als Shino, en daardoor kon ik toen die namen niet uit elkaar houden, ook omdat die anime's toen gelijk waren XD. Hoe verzinnen ze het toch met die seiyuu's...
    Ja, als ik het goed heb onthouden, was alles inderdaad bij hem begonnen...

    Iets van dat ze niet samen konden zijn in één wereld ofzo en als dat wel zo was moest hij haar vermoorden?

    Dat was wel echt de beste arc uit Amnesia, de rest was meh, vond ik.

    Ik heb dat ook ja, met reverse harems, ik kon ook echt niet tegen het einde van Amnesia. ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Volgens mij was het wel iets met Ukyou iets ;o
    Shin was ook wel leuk ;d Die blonde ook! Totdat ik merkte dat hij een enge creep was.. Toen was ik van; Ok....

    Volgens mij heb je et goed met dat moorden and shit.. Was iets met het lot en het moest gebeuren en was zij het niet die dood ging dan ging hij dood ofzo.. en dat wilde hij niets dus kwam zijn slechte persoonlijkheid omhoog en die vermoorde haar of zo..


    Bij dat einde zat ik van; Ga door die deur! Nee die!!.. EINDE... Oh.. ok.. Dank je...

    Met die seiyuu;s.. Ik hoor ze amper.. Meestal kijk ik voor de gein en dan gaat van van; Oh.. Oh.. Oh?... Fck yea o-o... Vooral leuk als ik dan achterkom dan 1 persoon gewoon heel veel awesome persoontjes gedaan heeft en ik gewoon nog steeds niet hoor dat ze door dezelfde persoon is gedaan..
    Vind knap dat ik Eren in Kanato hoorde ;D
    + ik hoorde Shino in een persoontje van Kamisamablablabla... Verder heb ik het alleen 1x gehoord met een persoon van Junjou Romantica geloof ik..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blonde... Dat was toch die ene die haar op ging sluiten? Die vond ik op het begin ook leuk, ja! Maar hij is inderdaad een beetje een creep uiteindelijk...
    Hahaha, precies zo zat ik ook ja. XD Ik was nog in tweestrijd met mezelf of ze Shin of Ukyou-iets moest kiezen, en toen koos ze helemaal niks. >< Of ja, dat deed ze wel, maar dat mochten wij heel flauw niet zien...

    Ik hoor ze ook niet altijd hoor. ;p Maar die van Shino enzo heeft er gewoon heel veel gedaan, plus hij doet sowieso Natsu van Fairy Tail en die stem onthoud je wel na 170+ episodes. XD
    In Kamisama was hij die met het blauwe haar toch? Heette hij niet Kiriko?
    Ik dacht Kanato eigenlijk maar heel even als Eren te herkennen en toen ik het opzocht bleek het waar te zijn. En nu ik het opgezocht heb blijf ik Eren maar horen en het is zo'n ander personage. XD
    Junjou Romantica heb ik nog niet gezien, staat ook op m'n lijst, er staat teveel op m'n lijst... ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ja die blonde is die haar op ging sluiten xd
    Als ik kijk naar hoe die banden met elkaar zitten.. Dan vind ik het niet gek dat ze voor Ukyou koos...-gaat naam opzoeken- Ukyo ;D.
    Is dat niet logisch voor een karakter missende persoon die daarvoor gaat ? xd.

    Hmm Fairy Tail kijk ik niet xd. Was het wel van plan, maar ehm ja.. Veel episodes en zo..
    Ehm even keken.. Wist wel dat hij blauw haar had inderdaad maar niet meer hoe hij heette... Jup Kiriko xd.
    Ik hoorde in het begin half.. Maar ik zocht het van te voren al op xd. Want dat meisje kwam mij bekend voor, maar dat was dus ook al niet goed XD Daarna ging ik gelijk de andere bekijken...

    Er staat ook nog veel op mijn lijstje, je bent niet de enige ;D Er aan beginnen is alleen zo lastig.. Zeker met al die animes die nog bezig zijn xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik krijg trouwens het gevoel dat Linda van Golden Time iemand uit het verleden is van Tada Banri ;o

    Episode afgekeken and I was fcking right!!!!

    Kan niet wachten op de volgende ;D

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 23:29 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oeh nu ben ik benieuwd... Heb 'm nog steeds niet gekeken... ;x
    Ik kijk er echt te veel, ik houd het niet meer bij. ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)