• Ik kwam erachter dat er nog geen "algemeen" anime topic was (of ik heb niet goed gekeken). :Y)
    Anywaysssss, post hier ALLES wat met anime/manga te maken heeft. Gewoon omdat het kan. (:



    Join meeeeee~


    | Reality is for people that lack imagination |

    Iemand die Tokyo Ravens volgt? Dat is echt een gave anime, gaat misschien wel mijn favoriet van dit seizoen worden. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh, wauw. Ik wist geen eens dat dit er was. Effe mijn topics *O*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Parachutes schreef:
    Iemand die Tokyo Ravens volgt? Dat is echt een gave anime, gaat misschien wel mijn favoriet van dit seizoen worden. ^^


    Ik niet ;O Maar waar gaat die over? Waarschijnlijk sprak et plaatje mij al niet aan en heb ik hem daarom nog niet gezien xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Er zit nog niet bijzonder veel plot in, maar even kort gezegd heeft het te maken met magie en clans enzo. Maar het ziet er echt awesome uit. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Perhaps I be watching that shit, awesome *.*


    No growth of the heart is ever a waste

    Parachutes schreef:
    Er zit nog niet bijzonder veel plot in, maar even kort gezegd heeft het te maken met magie en clans enzo. Maar het ziet er echt awesome uit. (:


    Klinkt als Fairy Tail?


    | Reality is for people that lack imagination |

    ^ Hmm... Niet helemaal. Het speelt zich wel af in onze wereld, of een wereld die lijkt op de onze. Plus, met clans bedoel ik echt families, er zijn dus maar echt enkele families die magie hebben en om die reden machtig zijn. Fairy Tail heeft ook echt een hele andere sfeer, maar ik vind dat moeilijk om uit te leggen. (':
    Maar je zou het eens moeten proberen, ik vond de eerste episode echt veelbelovend ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    ^ Hmm... Niet helemaal. Het speelt zich wel af in onze wereld, of een wereld die lijkt op de onze. Plus, met clans bedoel ik echt families, er zijn dus maar echt enkele families die magie hebben en om die reden machtig zijn. Fairy Tail heeft ook echt een hele andere sfeer, maar ik vind dat moeilijk om uit te leggen. (':
    Maar je zou het eens moeten proberen, ik vond de eerste episode echt veelbelovend ^^


    Yeah, ik heb net de eerste episode gezien! Ziet er best gaaf uit, maar wanneer komt de tweede episode?
    Ik ben net ook begonnen met Diabolik Lovers, yeah! :'D

    [ bericht aangepast op 10 okt 2013 - 17:19 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    (...)

    Yeah, ik heb net de eerste episode gezien! Ziet er best gaaf uit, maar wanneer komt de tweede episode?
    Ik ben net ook begonnen met Diabolik Lovers, yeah! :'D


    Oké, waarom quote ik mezelf? o________O

    [ bericht aangepast op 10 okt 2013 - 17:19 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Oh klinkt leuk als ik het zo lees ;O Zal vanavond eens kijken ;o

    & Yayde hoe vind je Diabolik Lovers tot nu toe? xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yayde schreef:
    (...)

    Yeah, ik heb net de eerste episode gezien! Ziet er best gaaf uit, maar wanneer komt de tweede episode?
    Ik ben net ook begonnen met Diabolik Lovers, yeah! :'D


    Yaaay! ^^
    Ehm, volgens mij was de eerste episode gisteren uit, dus dan zal het volgende week woensdag pas zijn. :c
    Hoe vind je Diabolik Lovers? (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Was Golden Time niet met dat rare einde met die aanrijding? Of ben ik nou volkomen in de war?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Was Golden Time niet met dat rare einde met die aanrijding? Of ben ik nou volkomen in de war?


    Ja toch? Of ik ben ook in de war?
    Ik volg op dit moment - ik overdrijf niet eens - twintig anime's, dus ik kan het goed fout hebben.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ja toch? Of ik ben ook in de war?
    Ik volg op dit moment - ik overdrijf niet eens - twintig anime's, dus ik kan het goed fout hebben.


    Ik nu 12.. Maar ik had net 2e episode gezien en hij gaat er gewoon niet op verder XD.. Of et eerste stukje is daarvan, maar dan droomt hij..
    Ik vroeg et mij pas af toen het afgelopen was xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Ik nu 12.. Maar ik had net 2e episode gezien en hij gaat er gewoon niet op verder XD.. Of et eerste stukje is daarvan, maar dan droomt hij..
    Ik vroeg et mij pas af toen het afgelopen was xd.


    Is die al uit dan? ;o
    Animefreak says no. D:

    [ bericht aangepast op 10 okt 2013 - 23:09 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)