• Ik kwam erachter dat er nog geen "algemeen" anime topic was (of ik heb niet goed gekeken). :Y)
    Anywaysssss, post hier ALLES wat met anime/manga te maken heeft. Gewoon omdat het kan. (:



    Join meeeeee~


    | Reality is for people that lack imagination |

    Oh en wtf was dat met die enorme goudvissen in die anime? XD Er zitten echt behoorlijk rare anime's tussen dit seizoen. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Oh en wtf was dat met die enorme goudvissen in die anime? XD Er zitten echt behoorlijk rare anime's tussen dit seizoen. (':


    Ik durf de helft gewoon niet te kijken vanwege de randomness D:
    Ik wacht wel op Pupa en daar hou ik het dan bij D: 10 of 9 dingetjes ... Meer dan zat xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Parachutes schreef:
    (...)

    Die mobiel had ik ook... En ik had precies hetzelfde probleem... D: Dat komt omdat het intern geheugen maar heel weinig is, volgens mij.


    Hoe heb jij er mee gedeald dan?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    LacieChan schreef:
    (...)

    Hoe heb jij er mee gedeald dan?


    Weggedaan... En een nieuwe gekocht. (':
    Ik probeerde telkens apps te verwijderen en opnieuw te downloaden, of de hele mobiel terugzetten naar fabrieksinstellingen, maar uiteindelijk hielp er bij mij niks.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shion schreef:
    (...)

    Ik durf de helft gewoon niet te kijken vanwege de randomness D:
    Ik wacht wel op Pupa en daar hou ik het dan bij D: 10 of 9 dingetjes ... Meer dan zat xd


    Ik heb er ook echt veel te veel 'watching' staan nu... Maar waarschijnlijk haak ik er bij een paar wel af na een paar episodes, denk ik zo.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh en scary vampire Eren is scary. o______o
    En hoedenmannetje is ook eng. Rare anime.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik heb er ook echt veel te veel 'watching' staan nu... Maar waarschijnlijk haak ik er bij een paar wel af na een paar episodes, denk ik zo.


    Haha xd. Nja 9 van de 10 keer als ik iets begin te kijken kijk ik het ook af. of ik haak af naar episode 1.. of na 4 of 5 maar dan zet ik die in on hold..

    Parachutes schreef:
    Oh en scary vampire Eren is scary. o______o
    En hoedenmannetje is ook eng. Rare anime.


    Scary, cute en Psycho... Met zijn Teddy...
    & over hoedendude ben ik het helemaal mee eens ;o.


    Trouwens wie is die dude met de groene haar die je ineens random zag ?

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 22:15 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Scary, cute en Psycho... Met zijn Teddy...
    & over hoedendude ben ik het helemaal mee eens ;o.


    Trouwens wie is die dude met de groene haar die je ineens random zag ?


    Dat was ik me ook al aan het afvragen... Geen flauw idee.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Dat was ik me ook al aan het afvragen... Geen flauw idee.


    Denk dat het wel te maken heeft met dat vage paas harige vrouw die je in eerste episode zag.. Hij keek in dit episode ook al naar een paspop met een jurk of zo?

    Vond trouwens wel raar xd. Hoedendude was aan het praten en je ziet hem ineens random langs lopen xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Het was idd best wel vaag xd. Snapte ook niet echt wat er aan de hand was toen hij ineens in beeld kwam.
    En dat praatje wat hoedengast aan het houden was tegen zichzelf op het dak vond ik ook maar raar. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Echt hea o-O.. Moest wel gelijk denken weer aan dat vrouwtje van episode 1..
    Ergens heb ik trouwens ook et gevoel dat et meisje -ik kom serieus qua namen niet verder dan Ayato en Kanato- iets te maken heeft met haar.. en iets met reïncarnatie.. Vooral toen Hoedenmans verbaasd keek de eerste toen hij van haar dronk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik weet de namen gewoon helemaal niet meer XD. Weet alleen nog dat er een Shuu en een Subaru bij zaten, maar niet meer wie dat nou waren... (':
    Zo'n gevoel heb ik ook ja, maar aan de andere kant had ik ook het gevoel dat die vrouw van ep1 misschien de moeder van al die broers was.
    En we hebben nu al vier bijnamen voor hoedendude: hoedenmans, hoedengast, hoedendude en hoedenmannetje. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh ja Shuu en Subaru.. Subaru is toch die met et korte lontje en shuu de slaapdude?
    Moeder nog geen 1x gedacht.. I dunno why.. ....
    & Hoedengast is gewoon beroemd om zijn hoed xd. en het meisje ga ik denk ik ook maar bitch-chan noemen.. Want ik weet geen andere naam o-o


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Klopt ja, volgens mij wel! Ik wist dat het de jongste en de oudste waren, maar niet wie welke. ;p
    Je kunt haar ook Pancake noemen? ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oeh kan ook ;o Maar dan krijg ik er zo honger van.. Bij Bitch-chan niet xd.
    Mja jij weet dus al 2 dudes, ik weet 2 dudes ;D Nu de laatste 2 dudes nog ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you