• Ik kwam erachter dat er nog geen "algemeen" anime topic was (of ik heb niet goed gekeken). :Y)
    Anywaysssss, post hier ALLES wat met anime/manga te maken heeft. Gewoon omdat het kan. (:



    Join meeeeee~


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    (...)

    Uh.... omdat meiden gewoon awesome zijn? *GIRLPOWER!*
    Ik ben trouwens verslaafd aan Loveless (de manga dan). Zó goed. ^^


    Nou bij de meeste zijn het grote boobie shit dingen..
    Mja Loveless is ook leuk ;D Zowel de manga als de anime ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Loveless staat nog op m'n to watch-list. Maar hij is goed dus? ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik vind van wel ;d Ghehe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bij Diabolik Lovers... Krijgen we nu eerst afleveringen waar elk aflevering 1 iemand dat meid leeg zuigt en daarna pas een verhaal? o-O...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb de nieuwe nog niet gezien. :'D Maar ik ben benieuwd. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ghehe veel plezier! Ik hoorde in deze episode Eren heel erg XD Dat was gewoon heel raar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Parachutes schreef:
    YOSH, I'M GONNA JOIN.



    OMG HETALIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik lig altijd zo erg in een deuk bij geschiedenis XD


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Shion schreef:
    Ghehe veel plezier! Ik hoorde in deze episode Eren heel erg XD Dat was gewoon heel raar.


    Oh god, that's gonna be weeeeird.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Iemand eigenlijk die manga aan mij uit wilt lenen? XD


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Manga uitlenen? xd Ik heb geen manga's ;D Ik speel vals en zoek het op ;D Want ik ben een zielig arm meisje..

    @Parachutes, dat was inderdaad raar xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Manga uitlenen? xd Ik heb geen manga's ;D Ik speel vals en zoek het op ;D Want ik ben een zielig arm meisje..

    @Parachutes, dat was inderdaad raar xd.



    Ik lees liever op papier XD Vooral manga. En mijn laptop kan niet zo veel meer aan


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik heb wel best een stapel manga's, maar ik leen ze liever niet uit, sorry...
    Heb je een smartphone? Daar hebben ze namelijk echt geweldige manga apps voor. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ik heb wel best een stapel manga's, maar ik leen ze liever niet uit, sorry...
    Heb je een smartphone? Daar hebben ze namelijk echt geweldige manga apps voor. (:


    Samsung Galaxy Gio, maar op de een of andere manier staat die al bijna helemaal vol O.O


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    LacieChan schreef:
    (...)

    Samsung Galaxy Gio, maar op de een of andere manier staat die al bijna helemaal vol O.O


    Die mobiel had ik ook... En ik had precies hetzelfde probleem... D: Dat komt omdat het intern geheugen maar heel weinig is, volgens mij.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    I just found another Eren. Hiizumi Akina; Yozakura Quartet: Hana no Uta.
    Oh en ik kom er net achter dat Lyon uit Fairy Tail ook dezelfde seiyuu als Eren heeft. D: Dát had ik alleen niet gehoord.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)