• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Lumineers
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Lumineers
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - KiliOfDurin
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Lumineers
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Speeltopic 5!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 22:01 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    "Misschien kunnen we beter eerst naar mijn hotelkamer gaan, ik denk dat je zusje een beetje raar op kijkt als we ineens met natte kleding bij jouw aan komen," zei ze lachend en ik grinnik ook even. Ja ,ik ging ook niet weten hoe ik dit ging uitleggen.
    "Vind je dat goed?" vroeg ze me dan en ik knikte. "Ja tuurlijk ,alleen wil ik niet weten want de mensen in het hotel gaan denken."zeg ik lachend,waarna ik met haar richting haar hotel loop.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cedric Beckett

    "Je geld kan me helemaal niets schelen oké, maar ik had liever niet gehad dat je die jurken voor me kocht. Ik houd er niet van als mensen dingen voor me betalen, in ieder geval geen dingen van dat soort bedragen. Ik wil niet behandelt worden als de arme puppy,En jij doet alsof jij hier het slachtoffer bent, maar ik ben ook afgewezen, maar nee, daar besteed niemand aandacht aan, iedereen vind het maar weer zielig voor jou." ik kijk Julia weer even aan. "Niemand behandelt je als een arme puppy. Ja ik heb geld en ik vond het je zo mooi staan dat ik t wilde. Ik doe dat niet snel en dat betekend niet dat je behandeld word als een als een arme puppy." Zeg ik rustig. "Door wie ben je afgewezen dan Julia. Niet door mij. Ik wil ook helemaal niet zielig gevonden worden. Ik wil het snappen. Dat is alles."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amell schreef:
    Cedric Beckett

    "Het valt wel mee, hoe vrij dit land is. We staan op nummer zeven van de lijst met vrije landen en ik stoor me aan jou, ik dacht dat dat wel duidelijk was," ze raakt een snaar en even probeer ik het te negeren. Ik draai me om om weg te lopen. Maar draai me terug, ik laat haar niet alles bepalen. "Waarom dan precies? Omdat ik niet meteen seks wilde en serieus wilde daten? Omdat ik geld heb en twee jurken heb gekocht die je prachtig staan?" Gefrustreerd haal ik mijn hand door mijn haar. "Je hebt het moeilijk gehaf en daar heb ik alle begrip voor. Ook dat je mannen moeilijk vertrouwd. Maar niet iedereen is hetzelfde en ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan als je me dat niet verteld" rustig blijven Ced. Ik neem een diepe hijs van mijn sigaret en voel me dan meteen beter. "Sorry" zeg ik tegen Hannah, "hiervoor ben ik niet gekomen. De jongen heet trouwens Chris, Cristian eigenlijk"
    [haha lol xD. Hij was zo dronken dat ie het zich niet eens meer herinnerd :p


    Kan ik Christian eigenlijk nog ergens heen sturen?? ]

    Rosie Vanderwaal
    "Ja tuurlijk, alleen wil ik niet weten wat de mensen in het hotel gaan denken," zegt hij. Ik lach even. "Die zijn toch alleen bezig met hun werk, het enige waar zij aan denken is geld, geld en nog eens geld," zucht ik. Ik loop met Matthew naar het hotel, die niet ver van Central Park af ligt, binnen no time zijn we er. Als ik binnen kom word ik door één van de medewerkers begroet als mevrouw Vanderwaal, na een maand wisten de meesten mijn naam hier al, ik bleef ze ook maar vertellen dat ze me wel Rosie mochten noemen, maar toch bleven ze me heel eigenwijs bij mijn achternaam noemen. Ik stapte de lift in en drukte op het knopje van mijn verdieping.

    Julia Miller
    "Niemand behandelt je als een arme puppy. Ja ik heb geld en ik vond het je zo mooi staan dat ik t wilde. Ik doe dat niet snel en dat betekend niet dat je behandeld word als een als een arme puppy. Door wie ben je afgewezen dan Julia. Niet door mij. Ik wil ook helemaal niet zielig gevonden worden. Ik wil het snappen. Dat is alles," zegt hij. "O? Jij denkt dat je me niet behandelt als arme puppy, omdat je niet weet wat het inhoudt om weinig geld te hebben. Je hebt mij niet één keer gevraagd of ik wel wou dat jij die jurken betaalde, je hebt me niet eens gevraagd of ik die jurken überhaupt wou, je ging er maar gewoon van uit dat meisjes op die manier makkelijk in te palmen zijn, maar zo werkt het bij mij niet. Ik wil inhoud, ik ben geen materialist. En het feit dat jij hierbij geen rekening met mij hebt gehouden vind ik ronduit egoïstisch." Ik haal even diep adem, dat was dat.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Dat ik niks gevraagd heb betekend niet dat ik zo denk" antwoord ik droogjes. "Ik ben opgehouden met vragen nadat ik continu Nee hoorde." Leg ik uit. "Ik heb genoeg mensen kennis om te weten dat het niet zo gaat. Ik ben ook niet zo arrogant door te zeggen dat ik alles weet terwijl dat niet zo is. Daarnaast weet ik écht wel hoe het is om geen geld te hebben. Ik ben al vanaf mijn 15e zonder mijn familie en heb alles zelf moeten doen. Ik heb drie baantjes gehad om mijn studie te betalen. En ja ik geniet ervan om geld uit te geven aan anderen. Wat dan nog? Het kan toch dus waarom niet"

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 17:02 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Dat ik niks gevraagd heb betekend niet dat ik zo denk. Ik ben opgehouden met vragen nadat ik continu nee hoorde. Ik heb genoeg mensenkennis om te weten dat het niet zo gaat. Ik ben niet zo arrogant door te zeggen dat ik alles weet terwijl dat niet zo is. Daarnaast weet ik écht wel hoe het is om geen geld te hebben. Ik ben al vanaf mijn vijftiende zonder mijn familie en heb alles zelf moeten doen. Ik heb drie baantjes gehad om mijn studie te behalen.En ja, ik geniet ervan om geld uit te geven aan anderen. Wat dan nog? Het kan toch dus waarom niet?" Ik zucht even diep. "Je snapt het echt niet hè? Als mensen continu maar dingen voor je betalen, dat geeft een soort van gevoel van schaamte. Het feit dat ik het niet kan betalen wordt er maar ingewreven door iemand die het dan wel voor me betaald. Ik had net zo goed een goedkope jurk gehad van de H&M of Forever21 of zo, ik bedoel, ik ga die jurken van je toch nooit dragen, hooguit één keer, als er toevallig een keer een gelegenheid voor is. Trouwens is dat van jou niet te vergelijken met mij, ik ben 24 verdomme en ik heb nog steeds een baan die nauwelijks iets opbrengt en waarvan ik nog steeds afhankelijk ben van iemand anders."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Je snapt het echt niet hè? Als mensen continu maar dingen voor je betalen, dat geeft een soort van gevoel van schaamte. Het feit dat ik het niet kan betalen wordt er maar ingewreven door iemand die het dan wel voor me betaald. Ik had net zo goed een goedkope jurk gehad van de H&M of Forever21 of zo, ik bedoel, ik ga die jurken van je toch nooit dragen, hooguit één keer, als er toevallig een keer een gelegenheid voor is. Trouwens is dat van jou niet te vergelijken met mij, ik ben 24 verdomme en ik heb nog steeds een baan die nauwelijks iets opbrengt en waarvan ik nog steeds afhankelijk ben van anderen" ik slaak een diepe zucht. "Dat is heus mijn bedoeling niet. Ik weet heus wel dat je net zo blij was geweest met een jurk uit een van die winkels. Maar ik vond gewoon dat je een designer jurk verdiende oke? Je hoeft je daarnaast nergens voor te schamen. Het is van oudscher al een mannen ding, mannen willen graag een vrouw verwennen. Dat was in de oertijd al zo en nog. Dus als er af en toe wat voor je betaald word is niks om je voor te schamen" ik steek een vinger op voor Julia wat kan zeggen. "Ondanks het bedrag". Over wat Julia verteld over haar werk frons ik even. "Je kan altijd nog ergens anders solliciteren. Ik heb nog wel wat adresjes voor je mocht je een keer interesse hebben. Maar ik ga geen goed woordje voor je doen. Je zult jezelf moeten bewijzen. En het spijt me te horen van je werk Julia. Ik wist niet het zo was. En ik bied mijn excusses aan als ik je rot heb laten voelen of het gevoel van schaamte heb gegeven"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Matthew Simon Collins

    Ze lachte even. "Die zijn toch alleen bezig met hun werk, het enige waar zij aan denken is geld, geld en nog eens geld," zucht ze en ik grinnik even.
    "Tja ,er zijn sommige mensen die daar alleen aan kunnen denken."zucht ik.
    Het duurde niet lang of we waren al het hotel binnen.Een werknemer begroet haar al Mevrouw Vanderwaal.
    We liepen richting een lift en ,Rosie drukte het knopje van de lipt in."Dus Mevrouw Vanderwaal. Wat wil je dan nog allemaal doen vandaag?"vroeg ik haar dan grinnikend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Julia Miller
    "Dat is heus mijn bedoeling niet. Ik weet heus wel dat je net zo blij was geweest met een jurk uit een van die winkels, maar ik vond gewoon dat je een designer jurk verdiende oké? Je hoeft je daarnaast nergens voor te schamen. Het is van oudscher als een mannending, mannen willen graag een vrouw verwennen. Dat was in de oertijd al zo en nog. Dus als er af en toe wat voor je betaald wordt is niks om je voor te schamen. Ondanks het bedrag. Je kan altijd nog ergens solliciteren. Ik heb nog wel wat adresjes voor je mocht je een keer interesse hebben. Maar ik ga geen goed woordje voor je doen. Je zult jezelf moeten bewijzen. En het spijt me te horen van je werk Julia. Ik wist niet het zo was. En ik bied mijn excuses aan als ik je rot heb laten voelen of het gevoel van schaamte heb gegeven," zegt hij. Ik zwijg even en laat de woorden op me in werken. "Oké, ik wil je nog wel een kans geven," besluit ik. Ik steek mijn vinger even op, als gebaar dat er nog een 'maar' aan komt. "Maar, je gaat geen dingen meer voor me betalen, tenzij koffie of een etentje, máár ik wil ook niet naar een duur restaurant. Voor mij is een bezorgde pizza echt al genoeg, ik hou niet van teveel poespas. Oké?" Ik kijk hem even vragend aan. "Tenzij je nu zegt dat je geen tweede kans meer wilt, dat kan natuurlijk ook nog."

    (Ik moet eten, ik reageer na het eten met Rosie!)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 17:34 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Oke ik wil je nog wel een kans geven" Julia steekt een vinger op om aan te duiden dat er nog een maar komt. "Maar, je gaat geen dingen meer voor me betalen, tenzij koffie of een etentje, maar ik wil ook niet naar een duur restaurant. Voor mij is een bezorgde pizza echt al genoeg. Ik hou niet van teveel poespas, oke?" Julia kijkt me vragend aan. "Tenzij je nu zegt dat je geen tweede kans meer wikt, dat kan natuurlijk ook nog" Een glimlach glijd langzaam over mijn gezicht. "zelfs geen bosje bloemen, of een roos?" de glimlach veranderd naar een kleine grijns. "het word moeilijk, maar is goed. Ik zal me aan je voorwaarden houden. Ik ken niet echt goedkope restaurantjes maar daar bestaat tegenwoordig internet voor" Ik glimlach even naar beide meiden. "Ik wilde je eigenlijk nog bellen vandaag, maar toen besefte ik dat ik niet eens jou nummer heb en jij de mijne wel" ik knipper onschuldig. "wat zijn jullie plannen voor vandaag dames?" vraag ik vriendelijk en geïnteresseerd. "Gezellig samen wat doen? Ik ben helaas aan huis gekluisterd, Mijn knie heeft een flinke klap gehad. dus ga strakjes ook weer terug. Een goede vriendin van mij helpt me vandaag eventjes, ik zal wel op mijn kop krijgen als ze terug komt van het strand en ik ben er niet" ik grinnik even. "Maar daar zijn vrienden voor neem ik aan?"

    (het typt best lastig met drie verbrande vingertoppen...)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 17:45 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rosie Vanderwaal
    "Tja, er zijn sommige mensen die daar alleen aan kunnen denken," zucht hij.
    "Dus mevrouw Vanderwaal, wat wil je dan nog allemaal doen vandaag," vraagt hij grinnikend. Ik haal mijn schouders lachend op. "Het maakt mij niet uit, wat wil jij doen?" vraag ik aan hem. De liftdeuren gaan open op de juiste verdieping. Ik pak Matthews hand vast en trek hem mee richting mijn hotelkamer, waarvan ik de deur met een pasje open maak. "Komt u binnen," zeg ik lachend."

    Julia Miller
    "Zelfs geen bosje bloemen, of een roos?" zegt hij met een grijnsje. Ik lach even. "Oké, dat mag ook wel," zeg ik lachend. "Het wordt moeilijk, maar is goed. Ik zal me aan je voorwaarden houden. Ik ken niet echt goedkope restaurantjes maar daar bestaat tegenwoordig internet voor. Ik wilde je eigenlijk nog bellen vandaag, maar toen besefte ik dat ik niet eens jouw nummer heb en jij de mijne wel. Wat zijn jullie plannen voor vandaag dames? Gezellig samen wat doen?" vraagt hij vriendelijk. "We hadden nog niet echt plannen," antwoord ik, "Alleen even droge kleren aan doen denk ik." Ik kijk even naar mijn natte kleding en kon een lachje niet onderdrukken. Die duik in de fontein was wel erg spontaan. "Ik ben helaas aan huis gekluisterd. Mijn knie heeft een flinke klap gehad, dus ga strakjes ook weer terug. Een goede vriendin van mij helpt me vandaag eventjes, ik zal wel op mijn kop krijgen als ze terugkomt van het strand en ik ben er niet. Maar daar zijn vrienden voor neem ik aan?" Ik lach even. "Ach, ze bedoelt het in ieder geval goed toch?"

    (Ah, wat heb je gedaan dan?)


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "We hadden nog niet echt plannen, alleen even droge kleren aan doen denk ik" Ik grinnik even. "dat zou ik doen ja, straks worden jullie ziek" zeg ik geamuseerd. Julia lacht even. "ach ze bedoelt het goed toch?" ik knik even. "Ja, ben allang blij dat ze even met Spot naar het strand wilde. dan slaapt zij ook goed strakjes. Het zou wel helpen als de hond rustig is vanavond als ik weer alleen ben" ik glimlach even. "Maar ik zou het trouwens wel heel handig vinden als je me je nummer geeft" ik knipoog speels.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [de deksel van een au bain marie bak op een koude keramatische plaat gelegd en die werd blijkbaar warm als je er iets op legde. ik dacht dattie uit was dus pakte em weer op en toe bleek ie gloeiend heet te zijn. en er kwamen ook a la minuut blaren op...)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Dat zou ik doen ja, straks worden jullie ziek," zegt hij geamuseerd. "Dat moeten we niet hebben inderdaad."
    "Ja, ben allang blij dat ze even met Spot naar het strand wilde, dan slaapt zij ook goed strakjes. Het zou wel helpen als de hond rustig is vanavond als ik weer alleen ben. Maar ik zou het trouwens wel heel handig vinden als je me je nummer geeft," zegt hij, hij knipoogt er speels bij. "Geef je telefoon dan maar even," zeg ik lachend, terwijl ik mijn hand naar hem uitsteek.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    (Ah bah, pijnlijk!)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 18:24 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."