• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Lumineers
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Lumineers
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - KiliOfDurin
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Lumineers
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Speeltopic 5!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 22:01 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rosie Vanderwaal
    "Wel, mijn lievelingskleur is blauw. Ik eet graag verschillende dingen, maar ik ben geen grote fan van vis en. En wil je nog wat van me weten?" zei hij. "Hoe kun je niet van vis houden?" vroeg ik verbaasd, maar wel lachend.
    "Of jij zelf liever thuis of in een restaurant eet bijvoorbeeld, er zijn vast wel meer dingen over je te vertellen!"

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 15:21 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Ik ben er altijd voor je dat weet je. Als er iets is moet je me bellen" ik glimlach "altijd. Ik zie je straks met eten" ik druk een kusje op haar voorhoofd. Als ik mezelf wat gefatsoeneerd heb ga ik naar het park. Bij een bank zie ik een dakloze zitten. Hij ziet er niet uit alsof hij drugs gebruikt alleen heel erg arm. Bij een hotdog kraampje haal ik een paar hotdogs voor hem. De man is verrast maar heel blij als ik het geef. Ik klop even vriendelijk op zijn schouder. Ben allang blij dat ik wat kon doen. Ik loop richting het fonteintje. Maar schrik als ik Julia zie met een ander meisje zie. Ik ga op een bankje een paar meter er vanaf zitten. Ik steek een sigaret op en haal mijn hand door mijn haar "rustig. ..relax ced" ik neem een heis en inhaleer diep voor ik de rook uitblaas.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kayleigh Isabelle Hunter

    'Uh, doe dan maar twee mocha frappuccino's,' zei hij tegen de serveerster waarna ze weer verder liep. 'Dat lust je wel toch?' vroeg hij erna aan mij. Ik glimlachte. 'Tuurlijk lust ik het,' gaf ik als antwoord. Ietsie later kwam de serveerster weer hierheen met de twee glazen mocha frappuccino's. Ik keek even naar Drew die meteen een slok nam en zelf nam ik ook een slokje.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Matthew Simon Collins

    "Hoe kun je niet van vis houden?"vroeg ze lachend en verbaasd ,waardoor ik lachend mijn schouders ophaalde. "Geen idee, ik vind het gewoon niet mijn ding."grinnikend.
    "Of jij zelf liever thuis of in een restaurant eet bijvoorbeeld, er zijn vast wel meer dingen over je te vertellen!" zei ze dan en ik dacht even na.
    "Ik ben liever thuis ,maar ik zou er dan wel een leuke draai aan geven."zeg ik en dacht weer even na.
    "En ik vind je erg leuk."zei ik dan met een glimlachje en dacht weer even na."En ik heb ook de slechte gewoonte om te roken."mompel ik dan .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Blake Austin Gabriels

    "Het enige eten wat ik een beetje lekker vindt uit de vriezer is pizza, maar ook dat maak ik liever zelf. De meeste pizza's hebben zo'n hele dikke bodem en dat vind ik niet lekker." zei ze "Weet je al wat je gaat eten vanavond?" vraagt ze dan en ik schud mijn hoofd. "Nog niet ,maar ik zal wel een idee krijgen in de supermarkt."zeg ik met een glimlach. "Jij ? Wat ga jij eten ,of weet je het ook nog niet?"vraag ik haar dan


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Esmee Sophia Pearson
    "Ik weet het ook nog niet. Ik weet ook niet of ik alleen eet, of dat Jake mee eet of dat we misschien zelfs bij hem eten en Felicity ook mee eet.. maarja.. ik moet wel iets hebben.. kan beter iets te veel hebben dan te weinig.." zeg ik. Ik wandel de supermarkt in en pak een mandje. "Ik denk dat ik gewoon iets van pasta neem.." zeg ik dan. Alhoewel, ik heb gister al lasagna gegeten.

    Drew Austin Whiteley
    "Tuurlijk lust ik het," zei Kayleigh. Ik glimlachte."Gelukkig maar. Alhoewel ik het ook niet erg had gevonden als je het niet lustte, dan had ik het ook wel gelust namelijk." Ik lach even. De serveerster kwam terug met de twee glazen mocha frappuccino. "Dankjewel," zei ik tegen haar. Ze knikte vriendelijk en ging weer verder met haar werk. Ik nam een slok. "Dit is één van de lekkerste dingen die ik ooit heb geproefd, denk ik."

    Rosie Vanderwaal
    "Geen idee, ik vind het gewoon niet mijn ding," zegt hij grinnikend. "Ach, ieder zijn ding," glimlach ik. "Ik ben liever thuis, maar ik zou er dan wel een leuke draai aan geven," zegt hij. "En ik vind je erg leuk. En ik heb ook de slechte gewoonte om te roken," mompelt hij. "Ik vind jou ook erg leuk," zeg ik glimlachend. "Rook je?!" vraag ik verbaasd. Ik vond Matthew echt niet het type om te roken eigenlijk.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    "Ik vind jou ook erg leuk," zei ze glimlachend ,maar ze leek verbaasd ,toen ze hoorde dat ik rookte. "Rook je?!" vroeg ze verbaasd en ik knikte even. "Ja ,maar niet zo heel veel."zeg ik schouder ophalend. "Iedereen heeft wel eens een slechte gewoonte hé."zeg ik met een glimlachje en probeer een ander onderwerp te verzinnen. Aangezien ik geen onderwerp meer weet ,boog ik me voorover om een kus op haar lippen te drukken.


    Blake Austin Gabriels
    "Ik weet het ook nog niet. Ik weet ook niet of ik alleen eet, of dat Jake mee eet of dat we misschien zelfs bij hem eten en Felicity ook mee eet.. maarja.. ik moet wel iets hebben.. kan beter iets te veel hebben dan te weinig.." zei ze. "Oh ,dus Felicity gaat toch intrekken bij Jake?"vraag ik haar. Ik wist niet zeker wat Felicity ging doen ,maar nu weet ik het dus ,ergens vond ik het best wel balen,maar helaas.
    We komen aan bij de supermarkt en ik zet Puck in het winkel karretje ,wat hij altijd wel leuk vind en ga dan zo de supermarkt binnen.
    "Ik denk dat ik gewoon iets van pasta neem.." zei ze en ik knikte even.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Esmee Sophis Pearson
    "Van wat ik mee gekregen heb geloof ik dst Felicity bij Jake intrekt totdat hun ouders terug zijn en verhuisd enzo..." zeg ik dan. Ik wandel rustig door de supermarkt en pak de benodigde spullen bij elkaar. Ik loop ook nog even naar het gangpad met snoep etc. Ik kan niet kiezen, dus pak ik een aantal zakken.

    Rosie Vanderwaal
    "Ja, maar niet zo heel veel," zei hij, terwijl hij zijn schouders ophaalde. "Iedereen heeft wel eens een slechte gewoonte hè?" zei hij met een glimlachje. "Waarschijnlijk wel ja," zei ik glimlachend. Hij boog zich weer voorover om een kus op mijn lippen te drukken, ik glimlachte tegen zijn lippen aan.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Hannah]
    Ik zag dat Julia naar achter keek, naar de fontein. Ze haalde haar schouders op en klom toen de fontein in. Ik kreeg een lachbui en za hoe Julia met haar voeten in het water dompelde. 'Dit is heerlijk koel,' zei ze lachend en haalde haar hand door het water en gooide een handje water omhoog. 'Kom ook!' Ze gebaarde naar mij. Ik klom toen ook met moeite op de rand en liep toen de fontein in met een grote glimlach op mijn gezicht.

    [Mijn G doet het soms niet, daarom de woorden met G die zonder G zijn geschreven :')]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Llamarmy schreef:
    Justin Benjamin Smith
    Ik hees de jongens een voor een op mijn armen. Door hen had ik nu wel best aardig wat spieren. Ik gaf ze allebei een kus op hun voorhoofd. Ik liep met ze naar de wipwap en zette ze erop. Ze gingen weer vrolijk mee met spelen. Ik nam een foto van de spelende peuters. Ik ging in het gras ernaast zitten en keek gewoon. Ik kon zo uren naar ze kijken. Zelfs nu ik net met Cam had gezoent. Mijn gedachten waren op hol geslagen, maar de spelende jongens maakte me rustig.

    Cameron
    Justin tilde de jongens op en ik zag dat hij zijn spieren aanspande. Hij liep met ze naar de wipwap en ging daarna terug in het gras zitten, terwijl ik nog steeds op het bankje zat en wat achteruit hing. Ik ging uiteindelijk liggen op het bankje aangezien ik aardig moe was. Mijn hoofd legde ik op het uiteinde en voelde dat mijn pet bijna afviel. Ik staarde dan maar naar Justin en grijnsde even.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Matthew Simon Collins

    "Waarschijnlijk wel ja," zei ze glimlachend ,voordat ze me terug kuste en tegen mijn lippen glimlachte.
    Ik legde mijn hand op haar wang en had niet door dat ons bootje wat kantelde ,tot dat het omdraaide en we beiden in het water belanden.
    Ik kom boven en ,help Rosie en lach dan even . Het was weer zo typisch dat zoiets bij mij moet gebeuren.

    Blake Austin Gabriels

    "Van wat ik mee gekregen heb geloof ik dat Felicity bij Jake intrekt totdat hun ouders terug zijn en verhuisd enzo..." zei ze en ik knikte even ,waarna ik alvast fruit mee neem ,zoals appelen en sinaasappelen.
    Ik neem wat groenten mee en aardappelen. En daarna alle andere dingen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Julia Miller
    Hannah kwam ook de fontein ingeklommen en ik lachte even. Ik bleef even stil staan toen ik zag dat er verderop op een bankje een jongen was gaan zitten. Van veraf leek hij op Cedric. Even twijfelde ik of ik naar hem toe moest gaan, maar ik besloot het toch maar niet te doen. Ik wou Cedric niet meer spreken. "Zullen we naar huis gaan, droge kleren aantrekken?" vroeg ik snel aan Hannah. Ik wou weg hier.

    Rosie Vanderwaal
    Midden in onze kus kapseisde het bootje, waardoor Matthew en ik beiden in het water belandden. Ik lachte even. "Gelukkig is het warm," zei ik lachend. Ik spetterde plagerig wat water richting Matthew. "Volgende keer wel beter opletten hè meneertje," zei ik grijnzend.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    Natuurlijk doet Julia alsof ze me niet ziet, wat had ik ook eigenlijk verwacht? Ik steek een sigaret op vlak na de andere te hebben weggegooid. Het andere meisje komt me ook zo bekend voor. Maar waarvan? Ik bekijk ze alletwee even aandachtig. Waarom staan ze eigenlijk in de fontein? Nu weet ik het! Zij werkt waar ik altijd met de jongens uitga. Volgens mij had een goede vriend van mij nog een oogje op haar. In mijn portomonnee vind ik het briefje dat ik moest geven als ik haar ooit zag. Hmm. Ik twijfel even en loop die kant op. "Excuseer mij dames dat ik stoor" zeg ik beleefd. "Ik moest jou deze geven van een goede vriend van mij. Ik kan je alleen niet zeggen waarom, dat weet ik ook niet maar dat zal er wel in staan" ik houd het briefje op naar Hanna. Maar zo dat het niet onder het water komt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]