• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Lumineers
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Lumineers
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - KiliOfDurin
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Lumineers
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Speeltopic 5!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 22:01 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rosie Vanderwaal
    "Wauw," zuchtte Matthew. Ik lachte even. "Wauw," herhaalde ik. Matthew trok me voorzichtig op zijn schoot en streelde mijn wang weer. "Je ben echt fantastisch," zei hij. Ik glimlachte even. "Jíj bent fantastisch," glimlachte ik. Ik pakte zijn hand vast en streelde hem met mijn duim. Ik bracht zijn hand naar mijn mond en drukte er voorzichtig een kusje op.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Fleeko schreef:
    (...)

    Blake Austin Gabriëls

    Ze knikte. "Ja,Esmée. Ik ben alleen jou naam verheten"zei ze en ik lach even zacht. "Ik ben niet zo heel goed met namen ..En het was nogal een rare ochtend vandaag."Zegt ze. "Ah is niet erg.Zoiets heb ik ook vaak. Ik heet Blake.zeg ik dan tegen haar.
    "En het was inderdaad een vreemde ochtend."zucht ik. Het was niet bepaald een prettige dag , aangezien Felicitys oudere broer dat ongeval heeft gehad.

    Esmee Sophia Pearson
    "Ah is niet erg. Zoiets heb ik ook vaak. Ik heet Blake" zeht hij dan. Oja.. Blake, dat was het. "En het was inderdaad een vreemde ochtend" zucht hij. Ik knik nog bevestigend. "Als de hele vakantie zo word, wordt het een drukke en lange vakantie"zeg ik. "Hoe gaat het met Felicity hssr gezicht en na het ongeluk van haar broer?" Vraag ik dan. Het was een goede klap die Jake haar gegeven had en vervolgens moest ze nog zorgenvoor haar broer, al ging die volgens mij met een andere jonge dame mee vlak voordat ik wegging. Ik kan trouwens vanavond ook nog wel vragen hoe het gaat, aangezien ze bij Jake blijft slapen en als het aan Jake ligt verhuizen we vandaag alles nog en trek ik per direct bij hem in.Ik snap zijn haast niet helemaal. Ik ga echt niet ineens ergens anders heen. Maarja, ik had wel bedacht dat ik vanavond gewoon op mijn kamer eet, dus vandaar dat ik nu onderweg ben naar de supermarkt. Ik aai het hondje van Blake even. Die was vanochtend ook mee volgens mij. "En wie ben jij?" Vraag ik dan.

    Matthew Simon Collins

    "Wauw."herhaalde ze.Ze glimlachte"Jij bent fantastisch."Zei ze glimlachend.Ze nam mijn hand vast en streelde die met haar duim.
    Ze bracht mijn hand naar haar mond en drukte er een kusje op. Ik grinnikte even en deed mijn armen om haar heen en druk een kus op haar lippen.
    "Ik ben echt blij dat ik je ontmoet heb." glimlach ik tegen haar lippen aan.

    Blake Austin Gabriels
    "Als de hele vakantie zo word,wordt het een hele drukke vakantie."zegt ze."Hoe gaat het met Felicity haar gezicht en na het ongeluk van haar broer?" vroeg Esmée dan."Felicity is oké ,maar meer weet ik niet.Ze is alleen gegaan met haar broer naar het ziekenhuis.Sindsdien heb ik ze nog niet gezien."zeg ik.Esmé bukte zich en aaide Puck even.
    "En wie ben jij?"vroeg ze en ik glimlach even."Dat is Puck."zeg ik.
    (sorry voor de misschien korte post zit op mijn gsm)

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 13:47 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    'Dat weet je heus wel,' hij had veel meer vertrouwen in zichzelf dan daarvoor en ik grijnsde. 'Zullen we zo weer terug gaan naar de speeltuin?' Ik knikte wat afwezig en pakte het bier glas op. De laatste druppels verdwenen uit het glas en ik schoof mijn stoel wat naar achter waarna ik luidruchtig opstond. Een glimlach verscheen op mijn gezicht door Justin, hij leek het geweldig te vinden. Voor mijn belevenis dan, ergens had ik medelijden als hij dacht de ware gevonden te hebben. Maar dat was op dit moment ver te zoeken.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Justin Benjamin Smith
    Ik stond op en zwaaide mijn rugzak terug op mijn rug. Ik leunde tegen de tafel terwijl ik wachtte op hem. Met een grote glimlach begon ik met hem richting de speeltuin te lopen. Aidan en Dean zog ik even niet, maar dat zou zo wel weer komen. Ik stak mijn handen in mijn zakken en stak zonder te kijken, zoals altijd, de straat over naar de speeltuin. Uitkijken was even gevaarlijk als dat niet doen, dus waarom zou ik? In de zon sprankelde mijn haar wat terwijl het nogsteeds erg pluiste. eenmaal bij de speeltuin kwamen de twee mannetjes naar me toe gerent. Ze begonnen druk te praten en ik probeerde ze zo goed mogelijk te volgen.


    Bowties were never Cooler

    Hannah
    Na een tijdje alleen te zitten zag ik dat Julia eraan kwam. Koppig wendde ik mijn gezicht af. "Ik weet dat je me dood ergert aan me, maar ik wou toch even sorry zeggen," begon ze, en ik keek haar aandachtig aan. "Ik heb een aantal dingen heel bot gezegd en dat was niet de bedoeling, maar het floepte er eigenlijk gewoon uit en dat spijt me." Ik keek haar nog steeds aan waarna ik met mijn hand op het plekje naast me klopte. 'Het spijt me ook,' zei ik zacht en wreef even over mijn eigen been wachtend tot ze naast me kwam zitten.

    Cameron
    Hij stond op en zwaaide zijn rugzak terug op zijn rug. Ik hield nog net me balans en hield me vast aan de deurleuning. Samen liepen we weer terug en ik zag het al in zicht komen. De twee jongetjes kwamen vrolijk aangerend en een glimlach verscheen op mijn gezicht ookal kon ik moeilijk dingen realiseren. Ik liep naar een bankje en ging erop zitten. Ik keek naar Justin en daarna weer de rest van het park in.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cedric Beckett

    "Lieve schat, stop met de schuld alleen bij jezelf te leggen. Ja je had waarschijnlijk eerst een paar keer kunnen daten, maar als zij geen vaste relatie wil, dan wil ze dat niet. Er is niks wat je daar nu aan kan veranderen. Ik ga zo even wandelen met Spot, wou je mee of wil je even gaan liggen?" Ik haal mijn schouders op. "Ik wilde ook even met spot naar Central park maar het maakt me niet uit" antwoord ik. Ik haal mijn sigaretten en telefoon van dr bar en stop ze in mijn zakken. "we zouden samen kunnen gaan, zou ook alleen kunnen gaan"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    "Felicity is oké ,maar meer weet ik niet.Ze is alleen gegaan met haar broer naar het ziekenhuis.Sindsdien heb ik ze nog niet gezien." Ik knik even. Hij verteld dat zijn hondje Puck heet. "Hoi Puck" zeg ik dan en kriebel hem even onder zijn kin. "Ik ga maar eens verder naar de supermarkt" zeg ik dan. "Anders heb ik niks te eten vanavond.." zeg ik dan. "Ik zie je vast nog wel een keer.." zeg ik dan.

    Amy Lisa Parker
    Hij haalt zijn schouders op. "Ik wilde ook even met Spot naar Central Park maar het maakt me niet uit." zegt hij en hij pakt zijn sigaretten en telefoon van de bar die hij in zijn zakken stopt. "We zouden samen kunnen gaan, zou ook alleen kunnen gaan" zegt hij. "Ik wou eigenlijk naar het strand, als dat mag natuurlijk.. En ik zou het leuk vinden als we met z'n tweeën gingen" zeg ik dan en ik glimlach even. "Ik moet alleen nog wel even langs huis om wat fatsoenlijks aan te trekken..." zeg ik dan en ik bekijk mezelf even en grinnik dan. "Niet iedereen hoeft mij halfnaakt te zien op het strand als deze broek weer afzakt..."

    Rosie Vanderwaal
    Matthew sloeg zijn armen om me heen en drukte een kus op mijn lippen. "Ik ben echt blij dat ik je ontmoet heb." glimlachte hij tegen mijn lippen aan. "Ik ben ook blij dat ik jou heb ontmoet," zei ik glimlachend. Ook al had ik hem pas net ontmoet, het voelde nu al zo vertrouwd. Iets wat ik nog nooit gevoeld had en al helemaal niet zo snel. Ik keek hem even glimlachend aan.

    Julia Miller
    Hannah keek me nog steeds aan en klopte daarna op de plek naast haar. "Het spijt me ook," zei ze zacht. Ik ging naast haar zitten. "Erger je je echt dood aan mij of was dat alleen omdat ik door bleef vragen wat je dwars zat?" vroeg ik aan haar. Ik wou niet meteen denken dat alles goed was tussen ons, de dingen die ze gezegd had konden haar wel spijten, maar dat wou niet meteen zeggen dat ze zich niet aan me ergerde.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 18:26 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    "Ik ben ook blij dat ik jou heb ontmoet," zei ze glimlachend en ik drukte een kusje op haar lippen."Heb je zin om ook zo'n boottochtje te doen?" vraag ik haar dan met een glimlachje. Ze leek het wel leuk te vinden ,daarnet. "Of ,heb je meer zin om naar de film te gaan?"vervolg ik daarna.
    Ik ga met mijn hand door haar blonde lokken en kijk haar vragend aan. "Of wil je iets anders doen?

    Blake Austin Gabriels

    Ze knikte even. "Hoi Puck" zei ze en kriebelde hem onder zijn kin ,wat hij wel fijn leek te vinden.
    "Ik ga maar eens verder naar de supermarkt" zegt ze "Anders heb ik niks te eten vanavond.." "Ik zie je vast nog wel een keer.."
    "Heel toevallig was ik ook opweg naar de supermarkt. "zeg ik lachend tegen haar. "Anders eet ik alweer iets van de diepvries ,en daar heb ik geen zin in vanavond."zeg ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    Matthew drukte weer een kus op mijn lippen. "Heb je zin om ook zo'n boottochtje te doen? Of heb je meer zin om naar de film te gaan?" vraagt hij aan mij. Hij gaat even met zijn handen door mijn haar en kijkt me vragend aan. "Of wil je iets anders doen?"
    Ik schud mijn hoofd. "Nee, een boottochtje is prima," zei ik glimlachend, "meer dan prima."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Hannah
    Ik schudde mijn hoofd bij allebei haar voordelen, ik liet mijn hand over haar knie glijden en glimlachtte toen even. 'Laat het maar zitten,' zei ik toen. 'Ik erger me nu niet meer aan je.' Mijn antwoord was vaag, en logisch klonk het niet. Toch bleef ik naar haar glimlachen.

    [Kort stukje sorry :'(]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Matthew Simon Collins

    Ze schudde haar hoofd. "Nee, een boottochtje is prima," zei ze glimlachend. "meer dan prima." vervolgde ze en ik glimlachte even ,waarna ik haar eerst even naast me zette ,zodat ik kon rechtstaan en daarna ,hief ik haar op in de prinsessenhouding en grinnikte even.
    Ik ga richting de roeibootjes en zodra we daar zijn ,laat ik Rosie weer op haar eigen benen staan en huur ik een bootje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Julia Miller
    Hannah liet haar hand over mijn knie glijden en glimlachte toen even. "Laat het maar zitten. Ik erger me nu niet meer aan je," zei ze. Ik knikte even. Ik vroeg me nog steeds af wat ik fout had gedaan, maar ik had geen zin in nog een ruzie dus liet ik het maar rusten. "Het is best wel warm hè?" zei ik lachend. Zo in de brandende zon was het behoorlijk warm. Eigenlijk had ik door de warmte wel zin om in de fontein te springen, maar dat zou raar zijn.

    Rosie Vanderwaal
    Matthew zette me van zijn schoot af, zodat hij zelf op kon staan, daarna pakte hij me weer op en droeg hij me naar de plek waar je de bootjes kon huren. Ik lachte even. Matthew huurde een bootje. "Ik hoop dat jij wel weet hoe je moet roeien?" vroeg ik lachend, "Ik heb namelijk echt geen idee, ik heb al jaren niet meer geroeid."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    Rosie lachte even. "Ik hoop dat jij wel weet hoe je moet roeien?" vroeg ze lachend, "Ik heb namelijk echt geen idee, ik heb al jaren niet meer geroeid." ik begin ook te lachen.
    "Ik heb dit ook al in jaren niet meer gedaan ,maar laten we hopen ,dat ik er nog iets van kan."zeg ik lachend ,waarna ik haar hand vastneem en met haar naar het roeibootje ga. Ik ga alvast eerst in het bootje en daarna help ik haar erin.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH