• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Lumineers
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Lumineers
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - KiliOfDurin
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Lumineers
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Speeltopic 5!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 22:01 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rosie Vanderwaal
    "Ik heb dit ook al in jaren niet meer gedaan, maar laten we hopen, dat ik er nog iets van kan," zegt hij lachend. Hij pakt mijn hand vast en we lopen samen naar het roeibootje. Matthew gaat er als eerste in en helpt mij daarna in het bootje. Het bootje wiebelde wat, waardoor ik Matthew vasthield.

    (Haha, ik weet niets meer, sorry voor het kleine stukje dus)


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    Heb bootje begon wat te wiebelen ,waardoor Rosie me stevig ,vasthield en ik grinnik even . Ik help haar even ,zodat ze kan zitten en ,doe daarna het bootje los en roei het meertje op."Dus je doet liever een boottochtje dan een film."vraag ik haar met een glimlach. Misschien kon ik nu proberen te ondervinden wat ze het liefste had. "Eet je liever op restaurant of bij iemand thuis?"vraag ik haar dan. Dit kon nogal erg handig zijn als ik haar op date zou vragen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    Ik word even geholpen door Matthew zodat ik kan zitten. Hij maakt het bootje los en roeit het meertje op. "Dus, je doet liever een boottochtje dan een film?" vraagt hij met een glimlach. Ik knik. "Ik hou over het algemeen niet zo van films," antwoord ik. "Eet je liever op restaurant of bij iemand thuis?" vraagt hij. Ik lach even. "Krijg ik nou een heel kruisverhoor?" vroeg ik lachend. "Het ligt er aan, maar meestal vind ik bij iemand thuis eten wat gezelliger, maar voor speciale gelegenheden, zoals een verjaardag vind ik een restaurant leuker."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Hannah
    Ze knikte en ik nam aan dat ze met mijn antwoord akkoord ging. 'Het is best wel warm hé?' Zei ze toen lachend en ik knikte. Die hitte kwam zeker doordat ze zo dicht op me zat, het voelde allemaal zo anders. Ik ging langzaam met mijn handen door het fonteintje achter me voor afkoeling. Ik keek haar even aan ookal keek ze niet naar mij.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Julia Miller
    Ik keek naar achter, naar de fontein. Het water zag er zo koel en verleidelijk uit en het was rustig in dit deel van het park. Ik haalde mijn schouders op. Ach, waarom ook niet. Ik stond op en klom de fontein in. "Dit is heerlijk koel," zei ik lachend tegen Hannah. Ik haalde mijn hand door het water en gooide een handje water omhoog. "Kom ook!" Ik gebaarde naar Hannah dat zij ook moest komen.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    Ze knikte "Ik hou over het algemeen niet zo van films," antwoord ze en ik knikte even.
    Bij mijn andere vraag begint ze te lachen. . "Krijg ik nou een heel kruisverhoor?" vroeg ze lachend en ik lachte ook even. "Zoiets ja."zeg ik en glimlach even.
    "Het ligt er aan, maar meestal vind ik bij iemand thuis eten wat gezelliger, maar voor speciale gelegenheden, zoals een verjaardag vind ik een restaurant leuker." antwoord ze en ik knikte. "Hmm ,wat is je lievelings kleur?En je lievelingssoort bloemen?"vraag ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    "Zoiets ja," zegt hij. "Hmm, wat is je lievelingskleur en je lievelingssoort bloemen?" vraagt hij. "Mijn lievelingskleur is rood," antwoord ik, "Van dat passionele, warme rood weet je wel?" Over mijn lievelingsbloemen moet ik even nadenken. "Rozen," antwoord ik na een tijdje. Lekker cliché, rozen. "Nog meer vragen of was dat het?" vraag ik lachend aan hem.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    "Mijn lievelingskleur is rood," antwoorde ze. "Van dat passionele, warme rood weet je wel?" zei ze er nog bij en ik knikte even.
    Daarna leek ze even na te denken. "Rozen," antwoorde ze dan na een tijdje en ik knikte.
    "Nog meer vragen of was dat het?" vroeg ze me dan lachend en ik lachte ook even. "Wel eens denken."mompel ik nadenkend.
    "Wat is je lievelings eten?" vraag ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cedric Beckett

    "Ga maar met Spot naar het strand. Zal ze wel lekker vinden voor een keer. Ik wil zelf even door central park lopen. Ik heb ook even behoefte aan eenzaamheid. Wil even een rondje alleen lopen. Je hebt de code toch? Dan kun je er straks nog in als ik nog niet terug ben" ik loop naar boven om gewoon een t-shirt en spijker broek aan te trekken en sigaretten en mobiel in de andere zakken te stoppen. Beneden knuffel ik Amy even. "Bedankt voor alles. Ik ben even alles op een rijtje zetten. Dan ben ik weer terug"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rosie Vanderwaal
    "Wel eens denken," mompelt hij nadenkend. "Wat is je lievelingseten?"
    Ik bind mijn haar in een staart met het elastiekje wat om mijn pols zat. "Uh," zei ik nadenkend, "Van alles eigenlijk wel. Ik hou van Chinees, maar Italiaans vind ik ook geweldig en gewoon Amerikaans eten als hamburgers en zo vind ik ook lekker. Ik ben niet zo'n lastige eter," antwoordde ik.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    Ze bond haar blonde haren in een staart en begon dan na te denken. "Van alles eigenlijk wel. Ik hou van Chinees, maar Italiaans vind ik ook geweldig en gewoon Amerikaans eten als hamburgers en zo vind ik ook lekker. Ik ben niet zo'n lastige eter," antwoorde ze en ik grinnikte even."Dat zal ik onthouden."zeg ik met een grijnsje.
    "Dus ... Heb je zin ,om vanavond dan met me uit te gaan?"vraag ik haar dan met een glimlachje. Heel erg subtiel ,maar zo ben ik nu eenmaal.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    "Dat zal ik onthouden," zegt hij met een grijns. Ik lach even. "Dus...Heb je zin om vanavond dan met me uit te gaan?" Ik knik. "Ja, leuk!" zeg ik glimlachend.
    "Je weet nu wel van alles over me hè, maar eigenlijk weet ik bijna niets over jou," zeg ik lachend, "dus vertel op." Grijnzend duw ik hem zachtjes en plagend tegen zijn schouder.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    Rosie knikte ,waardoor mijn glimlach breder werd. "Ja, leuk!" zei ze glimlachend.
    "Je weet nu wel van alles over me hè, maar eigenlijk weet ik bijna niets over jou,"zei ze lachend."dus vertel op." grijnzend gaf ze me een plagend duwtje tegen mijn schouder en ik lach even.
    "Wel mijn lievelingskleur is blauw."begin ik en dacht even na,over jezelf vertellen was best moeilijk. "Ik eet graag verschillende dingen ,maar ik ben geen grote fan van vis en...."ik dacht weer even na. "En wil je nog wat van me weten?"vraag ik haar dan,aangezien ik geen idee heb wat ze nog van me wilt weten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Justin Benjamin Smith
    Ik hees de jongens een voor een op mijn armen. Door hen had ik nu wel best aardig wat spieren. Ik gaf ze allebei een kus op hun voorhoofd. Ik liep met ze naar de wipwap en zette ze erop. Ze gingen weer vrolijk mee met spelen. Ik nam een foto van de spelende peuters. Ik ging in het gras ernaast zitten en keek gewoon. Ik kon zo uren naar ze kijken. Zelfs nu ik net met Cam had gezoent. Mijn gedachten waren op hol geslagen, maar de spelende jongens maakte me rustig.


    Bowties were never Cooler

    Esmee Sophia Pearson
    Puck lijkt het gekriebel wel lekker te vinden. "Heel toevallih was ik ook opweg naar de suoermarkt" zegt hij dan lachend. "Anders eet ik alweer iets van de diepvries en dasr heb ik geen zin in vanavond" verteld hij. Ik grinnik. "Het enige eten wat ik een beetje lekker vindt uit de vriezer is pizza, maar ook dat maak ik liever zelf. De meeste pizza's hebben zo'n hele dikke bodem en dat vind ik niet lekker." Vertel ik. "Weet je al wat je gaat eten vanavond?" Vraag ik en ondertussen begin ik rustig verder te wandelen naar de supermarkt, aangezien hij er ook heen moet.

    Amy Lisa Parker
    "Ja ik heb de codes" antwoord ik. Hij loopt nasr boven en komt even later weer naar beneden. Hij geeft me een knuffel en bedankt me. "Ik ben er altijd voor je, dat weet je. Als je me nodig hebt moet je me bellen.." probeer ik streng te zeggen, maar dat lukt niet zo heel goed. "Ik zie je straks wel" zeg ik dan. "Kom Spot.." roep ik dan en ze komt er vrolijk aangerend. Ik pak de riem die ik zag hangen daarstraks en druk op het knopje van de lift. Als de lift er is druk ik op knopje van de garage en wacht tot deze daar aankomt. Eenmaal daar laad ik Spot in de auto springen, om vervolgens zelf ik te stappen en richting mijn huis te rijden.

    Nadat ik Spot heb laten rondsnuffelen in mijn huis en ik me heb omgekleed, ben ik richting het strand gereden. Nadat ik een flink aantal keren een stok heb moeten gooien, zitten we nu even rustig in het zand. Naja, ik zit en Spot ligt half dood met haar hoofd op mijn schoot. Ik weet niet waarom, maar ik vertek zachtjes allemaal verhalen over Cedric en mij aan Spot.