• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Lumineers
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Lumineers
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - KiliOfDurin
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Lumineers
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Speeltopic 5!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 22:01 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Justin Benjamin Smith
    Ik keek als in trans naar de jongens op de wipwap. Na een tijdje voelde ik een paar ogen in mijn rug branden. Toch keek ik niet om. Ik wilde er nu echt met de jongens zijn want hoe goed het net ook had gevoelt, ik had wel mijn kinderen alleen gelaten en godzeidank was er niets gebeurt. Ik zat zo in gedachten verzonken dat ik het niet merkte toen de jongen op me af kwamen gerent en zo bovenop me doken, waardoor ik achterover viel. Ze schaterden van het lachen en ik deed vrolijk mee. Dit waren de momenten die niemand van me af kon nemen.


    Bowties were never Cooler

    Esmee Sophis Pearson
    Ik kom Blake weer tegen bij het fruit. Ik bedenk me dat ik ook wel zin heb in wat fruit. Hmm.. waar heb ik zin in? Ik denk dat ik een fruitsalade ga maken. Dat vind Kyra, mijn kamergenote, ook altijd wel lekker. Ik pak een paar appels, denk dan aan Mineur, en pak er nog een paar extra. Ik pak okk nog aardbeien, druiven, een paar kiwi's en peren. Ik bedenk dat dat wel genoeg is en pak dan nog een paar sinaasappelen voor Mineur en loop ook nog snek langs de groenten voor wat wortelen. Vervolgens ga ik richting de kassa om te betaken.

    Amy Lisa Parker
    Na een flinke tijd op het strand gezete te hebben en nog even gewandeld te hebben, ben ik nu weer opweg naar huis. Spot is redelijk vies, dus rijd ik eerst langs huis voor wat extra kleren en ga dan weer op weg naar Cedric.

    Als ik in zijn penthouse aankom wordt ik begroet door de katten, maar Cedric is nog nergens te bekennen. Ik doe mijn schoenen en vest uit en ga met Spot richting de badkamer. Ik til Spot het bad in en die begint flink tegen te stribbelen. "Rustig maar, ik ga alleen je poten even afspoeken. Die zitten helemaal onder het zand." Ik grinnik even. Ik zet de kraan aan enbkaat bad maar een beetje vollopen. Alleen zodat haar poten in het water staan en nat worden. Ik hou haar halsband goed vast zodat ze er niet uit kan springen. Ik was haar poten schoon met water en laat dan het bad weer leeglopen. Ik laat Spot zelf uit het bad springen, zodat ik haar poten met een handdoek kan drogen. Als ik klaar ben laat ik haar haar gang weer gang en ik dwaal even door het penthouse heen. Ik bekijk de kamers, die er allemaak nog hetzelfde uitzien en eindig in zijn slaapkamer. Spot blijft de hele tijd achter me aan strompelen en als ik op Cedric's bed ga liggen springt ze er ook op. Ik zet de tv aan en ga liggen. Spot komt bij me liggen en ik begin haar rustig te aaien.

    Julia Miller
    Als ik zie dat Cedric onze kant op komt lopen, raak ik echt in paniek. Ik pak Hannahs hand vast. "Zullen we alsjeblieft gaan?" vraag ik smekend. Helaas zijn we net te laat en staat Cedric al naast de fontein. "Excuseer mij dames dat ik stoor. Ik moest jou deze geven van een goede vriend van mij. Ik kan je alleen niet zeggen waarom, dat weet ik ook niet, maar dat zal er wel in staan." Hij steekt een briefje naar Hannah uit. Waar haalt hij het lef vandaan? Ik zucht diep. "Goede smoes," zeg ik geïrriteerd tegen Cedric. "Kom op Han, we gaan," Ik stap de fontein uit en wacht even op Hannah.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins
    Rosie lachte ook even. "Gelukkig is het warm," zei ze lachend. Ze spetterde plagen water mijn richting uit en ik kijk haar lachend aan.
    "Volgende keer wel beter opletten hè meneertje,"grinnikte ze en ik zwom naar haar toe. "Oepsie ,misschien komt het doordat ik vis niet lekker vind."lach ik.
    Ik sla mijn armen om haar heen en glimlach dan. "Maar jou vind ik wel lekker."grijns ik en druk een kus op haar lippen.

    (sorry ,ik zit hier een beetje inspiloos :/ en ik heb geen idee hoe met Blake te reageren nu ,zonder dat ik een one liner ga hebben)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cedric Beckett

    "Goede smoes" herhaal ik verbaast als Julia uit de fontein stapt. Ik steek het briefje naar haar uit. "Lief barmeisje van de enigr club die slim genoeg is om vlakbij the brew te zijn" lees ik op terwijl ik het op een afstand houd dat Julia het kan lezen. "Volgens mij werk jij niet in die club?" Ik kijk haar nog steeds verbaast aan. "Of dacht je dat ik voor jou kwam?? Ik had je toch de ruimte beloofd? Dan ga ik toch niet dezelfde dag al naar je toe Mevrouw Miller?" Zeg ik. "Ik had van de afstand niet gezien dat jij het was- oh sorry waar zijn mijn manieren. Ik ben Cedric Beckett" ik houd mijn hand op naar het meisje, om haar de hand te schudden en haar uit de fontein te helpen.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 20:12 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    Cedric las het briefje voor en ik keek hem fronsend aan. "Volgens mij werk jij niet in die club?" vraagt hij. "Dat heb ik ook niet gezegd, of wel soms?" vroeg ik aan hem. "Of dacht je dat ik voor jou kwam? Ik had je toch de ruimte beloofd? Dan ga ik toch niet dezelfde dag al naar je toe mevrouw Miller?" zegt hij. "Ik heet nog steeds Julia, je hoeft niet ineens beleefd te doen omdat er een vriendin van me bij is," zeg ik geïrriteerd. "Ik had van de afstand niet gezien dat jij het was- oh sorry waar zijn mijn manieren," zegt hij tegen Hannah, hij stelt zich voor en ik rol met mijn ogen als hij haar uit de fontein helpt. "Ach doe toch normaal, zo te zien heb je nu je volgende alweer gevonden."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rosie Vanderwaal
    "Oepsie, misschien komt het doordat ik vis niet lekker vind," zegt hij lachend. Hij slaat zijn armen om me heen en glimlacht. "Maar jou vind ik wel lekker," grijnst hij. "Oh, is dat zo?" vraag ik lachend, voordat hij zijn lippen weer op die van mij drukt. "Moeten we ons nu niet even omkleden?" vraag ik lachend. Ik had niet zo'n zin om de hele dag in natte kleding rond te lopen. Bovendien werd het toch wel een beetje koud, een tijdje in het water.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Ach doe toch normaal, zo te zien heb je nu je volgende alweer gevonden" zegt Julia. "Mijn volgende alweer gevonden?!" Sputter ik verbaasd. "Als ik mezelf voorstel aan een ander en haar help? Ik had jou ook wel geholpen als je er niet al uit was" zeg ik. "Ik weet niet hoe het zit met jou Julia. Maar je hoeft niet zo bot tegen me te doen omdat ik niet alleen seks wil en meer aan iets serieus denk. Daarnaast spring ik niet over van de een naar de andere meid als ik afgewezen word. Ik heb tijd nodig om dat te verwerken en haar te vergeten. Het spijt mij als ik je daarmee teleurstel maar jij bent nog steeds de enige die mijn hart sneller laat kloppen." Ik zucht en wrijf over mijn gezicht en haar. "ik kom niet voor ruzie. Alleen mijn vriend een handje helpen door een brief af te geven"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Mijn volgende alweer gevonden?!" Sputtert hij verbaasd. "Als ik mezelf voorstel aan een ander en haar help? Ik had jou ook wel geholpen als je er niet al uit was. Ik weet niet hoe het zit met jou Julia. Maar je hoeft niet zo bot tegen me te doen omdat ik niet alleen seks wil en meer aan iets serieus denk. Daarnaast spring ik niet over van de een naar de andere meid als ik afgewezen word. Ik heb tijd nodig om dat te verwerken en haar te vergeten. Het spijt mij als ik je daarmee teleurstel maar jij bent nog steeds de enige die mijn hart sneller laat kloppen. ik kom niet voor ruzie. Alleen mijn vriend een handje helpen door een brief af te geven" Ik zucht even. "Wat doe je hier dan nog, dat heb je toch al gedaan?" antwoord ik. "En als je het niet erg vind, willen Hannah en ik nu graag weer met rust gelaten worden."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Wat doe je hier dan nog? Dat heb je toch al gedaan? En als je het niet erg vind willen Hannah en ik graag met rust gelaten worden" ik frons mijn wenkbrauw even "omdat jij hier zo bot tegen me aan het doen bent voor niets. Daarnaast denk ik dat Hannah?" Ik kijk het meisje even vragend aan. "Voor zichzelf kan spreken. Misschien heeft ze vragen? Briefje van een vreemde kerel. Ik zou vragen hebben" zeg ik. "Daarnaast is het een vrij land. En ben ik niet eens voor jou hierheen gekomen. Ik snap niet waar je je zo aan stoort" ik steek een sigaret op en blaas de rook uit, weg van hun richting. "Je bent moeilijk te bevatten" ik richt me op Hannah. Misschien heb je hem al Eens ontmoet. Hij is normaal niet zo van de briefjes maar hij was dronken" ik haal mijn schouders op.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Matthew Simon Collins

    "Oh, is dat zo?" vroeg ze nog lachend ,voordat ik mijn lippen op de hare had gedrukt. "Moeten we ons nu niet even omkleden?" vroeg ze dan en ik knikte ,waarna ik haar optilde en haar uit het water haalde. "Zo ,waar wil je als eerst heen gaan? Mijn apparte ment ,of jou hotel kamer?"vraag ik haar dan.
    Ik probeer mijn kleren wat uit te wringen ,maar veel hielp het niet echt.
    Ik sloeg dan maar mijn arm over Rosie's schouders en probeer haar een beetje warm te houden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Julia Miller
    "Omdat jij hier zo bot tegen me aan het doen bent voor niets. Daarnaast denk ik dat Hannah voor zichzelf kan spreken. Misschien heeft ze vragen? Briefje van een vreemde kerel. Ik zou vragen hebben. Daarnaast is het een vrij land. En ben ik niet eens voor jou hierheen gekomen. Ik snap niet waar je je zo aan stoort. Je bent moeilijk te bevatten," zegt hij. "Het valt wel mee, hoe vrij dit land is. We staan op nummer zeven van de lijst met vrije landen en ik stoor me aan jou, ik dacht dat dat wel duidelijk was," zucht ik. Ik ga op de rand van de fontein zitten en wacht op Hannah.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rosie Vanderwaal
    "Zo, waar wil je als eerst heen gaan? Mijn appartement of jouw hotelkamer?" vraagt hij. Hij sloeg zijn arm over mijn schouder terwijl ik nadacht. "Misschien kunnen we beter eerst naar mijn hotelkamer gaan, ik denk dat je zusje een beetje raar op kijkt als we ineens met natte kleding bij jouw aan komen," zeg ik lachend. "Vind je dat goed?" Ik kijk hem vragend aan.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Het valt wel mee, hoe vrij dit land is. We staan op nummer zeven van de lijst met vrije landen en ik stoor me aan jou, ik dacht dat dat wel duidelijk was," ze raakt een snaar en even probeer ik het te negeren. Ik draai me om om weg te lopen. Maar draai me terug, ik laat haar niet alles bepalen. "Waarom dan precies? Omdat ik niet meteen seks wilde en serieus wilde daten? Omdat ik geld heb en twee jurken heb gekocht die je prachtig staan?" Gefrustreerd haal ik mijn hand door mijn haar. "Je hebt het moeilijk gehaf en daar heb ik alle begrip voor. Ook dat je mannen moeilijk vertrouwd. Maar niet iedereen is hetzelfde en ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan als je me dat niet verteld" rustig blijven Ced. Ik neem een diepe hijs van mijn sigaret en voel me dan meteen beter. "Sorry" zeg ik tegen Hannah, "hiervoor ben ik niet gekomen. De jongen heet trouwens Chris, Cristian eigenlijk"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Waarom dan precies? Omdat ik niet meteen seks wilde en serieus wilde daten? Omdat ik geld heb en twee jurken heb gekocht die je prachtig staan? Je hebt het moeilijk gehad en daar heb ik alle begrip voor. Ook dat je mannen moeilijk vertrouwd. Maar niet iedereen is hetzelfde en ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan als je dat niet verteld," zegt hij, een tikkeltje gefrustreerd. "Je geld kan me helemaal niets schelen oké, maar ik had liever niet gehad dat je die jurken voor me kocht. Ik houd er niet van als mensen dingen voor me betalen, in ieder geval geen dingen van dat soort bedragen. Ik wil niet behandelt worden als de arme puppy," zucht ik. "En jij doet alsof jij hier het slachtoffer bent, maar ik ben ook afgewezen, maar nee, daar besteed niemand aandacht aan, iedereen vind het maar weer zielig voor jou." Ik haal mijn handen door mijn haar en sta op.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."