• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Mijn blik raakt verward na wat Nate zegt. "Dus ik ken je wel?" vraag ik dan aan me. Ik voel aan mijn voorhoofd alsof ik het me dan weer kan herinneren. "Maar waarom voor mijn eigen veiligheid....? En je zei iets over mij afpakken?" Ik begrijp er echt helemaal niets van. "Ik moet mijn gedachten op een rijtje krijgen," zeg ik dan en ik laat sigaretten verschijnen. Geen idee sinds wanneer ik dat doe. Ik steek er eentje aan en rook ervan, het maakt me niets uit dat we binnen zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik grinnik. 'Ik had nog gezegd dat je er verslaafd aan ging raken. Ik had nooit dat over verdoven moeten zeggen.' Ik zucht en loop naar het raam. ik kijk een beetje naar buiten. Misschien heeft Jake gelijk en was het toch niet zo'n strak plan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Ik heb je nog nooit eerder gezien, dus je hebt het niet tegen me gezegd," verbeter ik Nate. Ik rook er verder van. "En ik ben heus niet verslaafd...het is gewoon ontspannend." Hij kijkt uit het raam. "Ik begrijp niet wat er aan de hand is."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ben ongeveer een uur thuis..
    Idee's voor wat de engelen met Katherine gaan doen? Moet nog wat bedenken


    Don't be like the rest of them, darling

    Erh.....Geen idee :3 vasthouden en hersenspoelen ^^ of gewoon overhalen :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Erh.....Geen idee :3 vasthouden en hersenspoelen ^^ of gewoon overhalen :3


    Waarvoor hersenspoelen?


    Don't be like the rest of them, darling

    Om daar te blijven en doen alsof ze bij de Engelen hoort ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    That will be fun xd


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine Garcia
    Wanneer ik de deur achter me opslot hoor klikken zet ik teen stap en kijk ik achterom naar Natalie. 'Het is voor je eigen best wil Laureen' zegt ze dan en ik kijk haar onbegrijpelijk aan, 'wat bedoel je?' Vraag ik haar, te druk met wat er gebeurt dat ik niet merk dat ze me bij mijn oude nsam noemde. Ik draai me vliegensvlug om als ik de mannelijke engel met een andere jongen bij hem de hal in zie lopen. 'Blijf bij me vandaan' waarschuw ik hun, 'hiervoor kwam ik niet, laat me met rust!' Roep ik dan vervolgens en begin kwaad te worden. Ik probeer mezelf weg te flitsen maar het lukt niet, 'tovenaar' mompel ik nu al helemaal kwaad richting de jongen, 'rustig Laureen' zegt een van hun maar ik luister al niet meer. Plotseling loopt de jongen naar me toe en ik kijk hem met een waarschuwende en boze blik aan. 'Je hoort hier, je bent hier opgegroeit en je gaat nergens heen' dit herhaalt hij nog en keer en ik kijk hem raar aan tot mijn benen slap worden en mijn oogleden moe en ik val.


    Don't be like the rest of them, darling

    En nu.. misschien belt Leslie Katherine en neemt een van de engelen op ofzo? Of tyler zegt het tegen Leslie :3


    Don't be like the rest of them, darling

    Can both :3 alleen moet ik nog heel eventjes wachten op Lizl ghehe, want Les zit met een Nate en Jake situatie opgescheept, cause she can´t remember Nate anymore.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Can both :3 alleen moet ik nog heel eventjes wachten op Lizl ghehe, want Les zit met een Nate en Jake situatie opgescheept, cause she can´t remember Nate anymore.


    ok :3
    I saw, hoef morgen alleen boeken in te leveren en naar piano les (:


    Don't be like the rest of them, darling

    Crave schreef:
    Leslie Sadler
    "Ik heb je nog nooit eerder gezien, dus je hebt het niet tegen me gezegd," verbeter ik Nate. Ik rook er verder van. "En ik ben heus niet verslaafd...het is gewoon ontspannend." Hij kijkt uit het raam. "Ik begrijp niet wat er aan de hand is."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [k heb ook al vakantie gelukkig! En volgende week maandag vertrek ik naar Turkey! Jeej me. ;D]

    Casey Rose Hazel
    Ik kijk nog eens vanuit mijn oog hoeken naar Lucas die druk bezig is met zijn eten en grinnik weer even zachtjes. Als ik dan de laatste hap neem van mijn eten veeg ik vlug mijn mond af en kijk dan weer naar Lucas en schud grijnzend mijn hoofd. Waar laat hij toch al dat eten? Ik breng even vlug mijn bord weg en ga dan weer vlug aan de tafel zitten en acht tot ook Lucas klaar is met eten.


    [Wist even niks beter, omdat het al een tijdje geleden is.

    Maar ik heb ook nog Josh, als iemand wilt?
    And what did I all miss?]

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 17:16 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ik heb Judy nog steeds ^^ en het is de volgende dag dus vandaag zal ze normaler tegen hem doen :P

    En shush, ik heb nog examens :/


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.