• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Nick zegt dat ik dan degene ben die weg moet, maar ik schud mijn hoofd daarop. "D-dat heeft niet eens zin voor mij. Ze weten altijd waar ik ben, ze kunnen me gemakkelijk vinden," zeg ik. Ik klink angstig, want dat ben ik ook. Ik heb het één keer geprobeerd om te vluchten, maar daar heb ik uiteindelijk heel veel spijt van gehad. Er werd me duidelijk gemaakt dat ik nooit meer moest vluchten, ze konden me toch gemakkelijk weer vinden. "Jij moet weg Nick. Ik zeg wel dat er ineens iemand kwam opdagen. Ik kan ze vast wel overtuigen."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Hayden Fitch
    Nick zegt dat ik dan degene ben die weg moet, maar ik schud mijn hoofd daarop. "D-dat heeft niet eens zin voor mij. Ze weten altijd waar ik ben, ze kunnen me gemakkelijk vinden," zeg ik. Ik klink angstig, want dat ben ik ook. Ik heb het één keer geprobeerd om te vluchten, maar daar heb ik uiteindelijk heel veel spijt van gehad. Er werd me duidelijk gemaakt dat ik nooit meer moest vluchten, ze konden me toch gemakkelijk weer vinden. "Jij moet weg Nick. Ik zeg wel dat er ineens iemand kwam opdagen. Ik kan ze vast wel overtuigen."


    Nick Garcia
    'Weetje nog waar mijn huis is? In het midden van het bos?' Vraag ik haar dan, 'daar kunnen ze je niet vinden, het huis is met spreuken afgeschermt' leg ik uit. 'Jij weet niet wat hij gezegt heeft tegen ze' antwoord ik wijzend naar de jongen met de gebroken nek op de grond. 'Ga nou maar'



    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Het huis weet ik nog ja en ook waar het precies ligt. Hoewel ik er in zeventien jaar niet geweest ben. "Ik kan jou niet hier achterlaten," zeg ik zachtjes tegen hem, "straks vermoorden ze je...ze zijn met z'n zessen en als Micah weer bij komt met z'n zevenen!" Ik voel dat ze dichtbij zijn nu en dat we haast moeten maken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Hayden Fitch
    Het huis weet ik nog ja en ook waar het precies ligt. Hoewel ik er in zeventien jaar niet geweest ben. "Ik kan jou niet hier achterlaten," zeg ik zachtjes tegen hem, "straks vermoorden ze je...ze zijn met z'n zessen en als Micah weer bij komt met z'n zevenen!" Ik voel dat ze dichtbij zijn nu en dat we haast moeten maken.


    Nick Garcia
    'Ik red mezelf wel' antwoord ik en laat 3 syerrenschoten in mijn hand verschijnen, 'ik leef al meer dan 500 jaar zo snel of makkelijk ben iknit te vermoorden' zeg ik dan en loop naar Micah om vervolgens een van de sterrenshoyten door zijn rug te steken. 'En dat maakt 6, ga nou maar' herhaal ik.


    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 15:33 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Het voelt niet alsof ik er nog tegenin kan gaan. "Wees voorzichtig," zeg ik zachtjes tegen hem. Ik zet een stap naar hem toe en druk een kus op zijn wang. Dan draai ik me om en ik strek mijn vleugels. Het zijn grote, witte vleugels met zilver. Het enige wat ik mooi vind aan engel zijn. Ik begin met vliegen en vlieg vliegensvlug naar Nick zijn huis toe. Daar ga ik zijn huis binnen en ik wacht gespannen af.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ze gaat er niet meer tegenin en sprijt haar vleugels om vervolgens weg te vliegen. Ik trek de sterrenshot uit Micah en veeg hem af een mijn shirt om ze vervolgens alledriete laten verdwijnen op een manier dat ik snel en makkelijk een kan laten verschijnen. 'Hey jongens' zeg ik met een grijns al er 6 jongens van alle kanten komen, 'komen jullie spelen?' Vraag ik dan met een lach. 'Waarom kijken jullie zo serieus?' Ik voor een van de engelen, duidelijk nog een jonge engel en plaats mijn handen zo op zijn gezicht dat zijn mondhoeken omhoog worden gedrukt. 'Zie je, dat ziet er beter uit' ik hoor een andere engel naar me toe lopen en verschijn achter de jonge engel net op het moment dat hij uithaalt en laat een sterrenshot verschijnen en steek dat door de jonge engel nadat hij achteruit strompelt door de mep van de andere engel. 'One death, 5 to go' zeg ik en verschijn weer in het midden van de engelen, 'ine mine mutte, tien pont grutte, tien pont kaas. Ine mine mute is de...' zeg ik steets wijzend naar een andere engel tot ik blijf een stil blijf staan. 'Baas' zeg ik en loop op een rustig tempo naar
    de engel toe. Wanneer de engel ook een sterrenshot laat verschijnen kijk ik nep boos, 'wees nou niet zo'n spelbreker' zeg ik met eensip gezicht. Hij haal uit en ik blijf eerst gewoon ontwijken en haal dan hard uit naar zijn maag, hij stompelt naar achter en ik draai zijn hand zo dat ik zijn eige sterrenshot in mijn buik kan duwen. Twee van de overgebleven engelen komen op me af, 'twee tegen een? Dat is niet eerlijk' zeg ik dan en ook die twee engelen eindigen door op de grond na een gevecht dat te kort duurde naar mijn zin. Nog twee, ze zakken alletwee op de grond, verlamd door de pijn die ze voelen zonder dat ik ze aan raak. Ik duw ook een syerrenshot door hun en kijk dan zorgvuldig of ze allemaal dood zijn en laat ze dan allemaal verdwijnen op een plaats waar ze nooit zullen worden gevonden. Ik laat me vervolgens bij mijn huis verschijnen en loop naar binnen.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 16:21 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Ik loop de secondes te tellen die voorbij gaan en elke seconde die passeert, wordt ik zenuwachtiger. Waar blijft Nick? Misschien moet ik teruggaan....maar dan loop ik straks in de weg? Nick zei dat hij het aankon, maar wat als dat niet zo is? Nee, Hayden, vertrouw hem gewoon. Alles is wel goed met hem. Mijn handen trillen lichtelijk en ik kijk heel de tijd nerveus om me heen. "Nick waar blijf je?" mompel ik tegen mezelf. Het duurt niet eens zo heel lang, maar zo voelde het wel, voordat Nick er weer is. Hij komt naar binnen gelopen. Snel loop ik naar hem toe. "Je leeft nog," zeg ik opgelucht, "heb je ergens pijn?" Ik bijt op mijn lip als ik hem aankijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Hayden Fitch
    Ik loop de secondes te tellen die voorbij gaan en elke seconde die passeert, wordt ik zenuwachtiger. Waar blijft Nick? Misschien moet ik teruggaan....maar dan loop ik straks in de weg? Nick zei dat hij het aankon, maar wat als dat niet zo is? Nee, Hayden, vertrouw hem gewoon. Alles is wel goed met hem. Mijn handen trillen lichtelijk en ik kijk heel de tijd nerveus om me heen. "Nick waar blijf je?" mompel ik tegen mezelf. Het duurt niet eens zo heel lang, maar zo voelde het wel, voordat Nick er weer is. Hij komt naar binnen gelopen. Snel loop ik naar hem toe. "Je leeft nog," zeg ik opgelucht, "heb je ergens pijn?" Ik bijt op mijn lip als ik hem aankijk.


    Nick Garcia
    Hayden loopt heel snel naar me toe gelopen, 'ik zei toch dat ik wel voor mezelf kon zorgen' zeg ik, het was geen vraag. 'Die zeven zullen je in iedergeval nooit meer iets doen' zeg ik en ze vraagt of ik ergens pijn heb, ik schud mijn hooft. 'Ik ben oke' antwoord ik dan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Owke what happened xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LIZZZLLLL <3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ha, not that much...^^

    Hayden kwam terug en toen bleek het dat ze een engel was. Ghehe. Anders zou ze 34 ofzo zijn :') en ze lag met nick op een kamer. Hoe ze engel is geworden moet je maar even terugkijken -geen zin om te typen xd- en Nick en Hay kuste en toen kwamen er engelen, de engelen die ervoor gezorgd hadden dat Hay engel was. En nick heeft ze gedood (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Yeey i missed the best part :'(


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Yeey i missed the best part :'(


    Nee hoor, dat valt wel mee. Katherine's post staat op pagina 2 en ze is net ontvoerd door de engelen (:


    Don't be like the rest of them, darling

    Ellie, wat ben jij vroeg wakker xd


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Casey Rose Hazel
    Ik kijk nog eens vanuit mijn oog hoeken naar Lucas die druk bezig is met zijn eten en grinnik weer even zachtjes. Als ik dan de laatste hap neem van mijn eten veeg ik vlug mijn mond af en kijk dan weer naar Lucas en schud grijnzend mijn hoofd. Waar laat hij toch al dat eten? Ik breng even vlug mijn bord weg en ga dan weer vlug aan de tafel zitten en acht tot ook Lucas klaar is met eten.


    Leslie Sadler
    "Ik heb je nog nooit eerder gezien, dus je hebt het niet tegen me gezegd," verbeter ik Nate. Ik rook er verder van. "En ik ben heus niet verslaafd...het is gewoon ontspannend." Hij kijkt uit het raam. "Ik begrijp niet wat er aan de hand is."


    Lucas Booth
    Ik ben dan klaar met eten en kijk Casey met een glimlach aan. 'Wat gaan we dan gaan doen?' glimlach ik.
    Ik doe mijn plateau weg.

    Nate Sadler
    Ik zucht. Ik laat een flesje in mijn handen verschijnen. Hiermee krijgt ze haar geheugen terug maar beetje bij beetje.
    Ik laat een glas fanta verschijnen en doe er wat druppels in. 'Hier.' zeg ik dan zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'