• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Dat is rot. XD Maar ik heb Josh dus nog steeds bij niemand op een kamer gezet, dus ik zal dan wel doen dat hij een kamer voor zichzelf heeft. Maar schrijf jij dan eerst wat met Judy? Moet ze wel niet weer zo gemeen gaan doen, Josh probeerde de laatste keer nog zo vriendelijk tegen haar te zijn en zij kraakte alleen maar alles af.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Judy Faith
    Ik loop de gangen door op weg naar de kantine om daar te eten. Mijn maag knort na een lange dag in het bos te zijn geweest. Daar heb ik al mijn frustraties eruit gegooid, omdat gisteren echt een rotdag was. Ik heb daarstraks de antidepressiva ingenomen en loop dan de kantine in. Brrr, zoveel mensen. Ik ga gewoon recht op het eten af en als ik een salade heb bemachtigd, loop ik naar de uiterste hoek van de kantine en neem plaats. Rustig en alleen begin ik te eten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Maar dat was omdat haar ouders en broertje een jaar geleden dood waren gegaan, in haar ogen haar schuld! Maar ze zal liever zijn nu ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Christopher Gayle
    Verveeld lig ik op bed, starend naar het saaie witte plafond boven me, in de kamer die ze me hebben toegewezen gisteren. Ik sluit even mijn ogen en een zucht verlaat mijn mond. Als ik dan mijn maag hoor knorren grom ik even, honger, maar sta dan toch uiteindelijk op vanuit mijn bed. Ik haal even vlug een hand door mijn haren en verlaat dan mijn kamer, opzoek naar de kantine. Als snel ben ik er slof naar binnen regelrecht naar het eten. Tsja, als ik honger heb moet ik eten. Ik pak een bord en begin wat eten op te pakken. Als ik dan alles heb wat ik wil kijk ik de kantine in en laat mijn blik langs de tafels gaan. Mijn blik stopt bij een tafel in de uiterste hoek van de kantine en ik grijns even. Er zit een meisje aan die tafel en ik heb al ee vaag vermoeden wie het is, eigenlijk weet ik het wel zeker. Ik besluit dan toch aan die tafel te gaan zitten en loop er naartoe. Al snel arriveer ik bij de tafel en ga tegenover haar zitten en grijns even. 'Hallo Judy.'


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Hayden Fitch - Engel
    Ik loop de school binnen en ik zucht een keer zachtjes. Zeventien jaar geleden is het en eigenlijk ben ik helemaal niet blij dat ik hier weer rondloop, maar ik ben hierheen gezonden. Het schijnt dat de demonen die aan de kant van de nieuwe koning in de hel staan en er dus meer onheil is. Ik verwacht niet iemand tegen te komen die ik ken, het is toch zeventien jaar geleden. De enige die me nog zou herkennen...Nick. En zelfs daar ben ik niet zeker van sinds hij me alles heeft laten vergeten toen ik nog mens was. Ik loop over de gang heen op weg naar een kamer die me is toegewezen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Judy Faith
    Ik ben rustig aan het eten en gewoon zachtjes aan het hopen dat niemand erbij komt zitten. Met mijn ogen scan ik de omgeving af en zie dan ineens de jongen van gisteren. Wat was zijn naam ook alweer? Ik weet het niet meer. Gisteren was alles redelijk wazig voor me. Hij komt dan deze kant op gelopen. "Oh shit," mompel ik zachtjes, waarna ik wegkijk. Stiekem hoop ik dat hij besluit om ergens anders te zitten, maar hij neemt dan toch ineens plaats. Hij weet mijn naam nog. Ik kijk hem aan en glimlach dan eventjes. "Eh, hi," zeg ik dan, zonder naam aangezien ik die niet meer weet. Ik steek wat salade in mijn mond. "Jou zag ik gisteren." Wauw, Judy, wat een opmerking. "Jij was de jongen bij het meertje die zei dat ik vaker moest glimlachen."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherline Garcia
    ik laat mezelf voor de deur van mijn kamer verschijnen en loop naar binnnen en hoor de deur achter me dicht klappen, ik loop gewoon direct naar de badkamer en kleed me uit om vervolgens onder de douche te stappen. Ik was al de viezigheid en het beetje bloed dat op mijn handen zat, plotseling hoorde ik de deur van de kamer open gaan, wat doet een enge in mijn kamer? Ik stap uit de douche, droog me af en bing een handokom mijn middel om vervolgens de kamer in te lopen wanneer ik opkijk blijf ik staan, hayden de engel. Geweldig. Natuurlijkis ze en engel, wat betekent dat ze me herinnerd.

    Etenxx


    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 18:45 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Ik zie de kamer al en loop er dan naar binnen. Onder de douche hoor ik iemand staan en ik zucht. Waarom kon ik geen kamer alleen hebben? Ik laat wat spullen op het lege bed verschijnen. Achter me hoor ik hoe een kraan wordt dichtgedraaid, iemand zich afdroogt en dan de kamer inkomt. Ik draai me om en zie dan Nick staan. Wacht..wat?! Hij heeft alleen een handdoek om zijn middel. Er verschijnt een frons. "Verwelkom jij altijd zo nieuwe kamergenoten?" Stom van me dat ik niet had opgemerkt dat het een demon was die onder de douche stond.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Hayden Fitch
    Ik zie de kamer al en loop er dan naar binnen. Onder de douche hoor ik iemand staan en ik zucht. Waarom kon ik geen kamer alleen hebben? Ik laat wat spullen op het lege bed verschijnen. Achter me hoor ik hoe een kraan wordt dichtgedraaid, iemand zich afdroogt en dan de kamer inkomt. Ik draai me om en zie dan Nick staan. Wacht..wat?! Hij heeft alleen een handdoek om zijn middel. Er verschijnt een frons. "Verwelkom jij altijd zo nieuwe kamergenoten?" Stom van me dat ik niet had opgemerkt dat het een demon was die onder de douche stond.


    Nick Garcia
    'Verwelkom jij altijd zo je nieuwe kamergenoten?' Vraagt ze nadat ze zich omgedraait, 'nee, alleen bij engelen' antwoord ik droog en verander de handdoek in kleren in minder dan een seconde. Ik loop naar mijn bed die gelukkig aan de andere kant van de kamer staat en pak mijn telefoon op.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 19:34 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Hij heeft dus ook door dat ik een engel ben. Hij verandert zijn kleding en ik kijk weg. "Grappig," zeg ik en kijk dan weer naar Nick. "Dat kan ik me helemaal niet herinneren, dat je zo grappig was," zeg ik sarcastisch tegen nick, als connectie dat hij me alles heeft laten vergeten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Hayden Fitch
    Hij heeft dus ook door dat ik een engel ben. Hij verandert zijn kleding en ik kijk weg. "Grappig," zeg ik en kijk dan weer naar Nick. "Dat kan ik me helemaal niet herinneren, dat je zo grappig was," zeg ik sarcastisch tegen nick, als connectie dat hij me alles heeft laten vergeten.


    Nick Garcia
    'Wat jammer dat je je dat niet herinnerd' antwoord ik sarcastich, ik liet geen enkele emotie zien aangezien ik ten eerste geen zin had dat zij dat nu zag en omdat ik niet wist wat ik dacht. Ik pak mijn helm van mijn bed en loop vervolgens naar de deur.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 20:51 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Weer Kath :P

    Hayden Fitch
    Nick doet ook sarcastisch tegen mij en ergens doet het wel pijn, dat hij zo doet. Hij pakt dan zijn helm en lijkt weg te gaan, maar ik laat mezelf voor hem verschijnen en duw hem een stukje naar achteren met mijn hand tegen zijn borstkas. "Jij gaat helemaal nergens heen nu," zeg ik en glimlach even nep vriendelijk naar hem, "laten wij eens een leuk praatje houden."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Weer Kath :P

    Hayden Fitch
    Nick doet ook sarcastisch tegen mij en ergens doet het wel pijn, dat hij zo doet. Hij pakt dan zijn helm en lijkt weg te gaan, maar ik laat mezelf voor hem verschijnen en duw hem een stukje naar achteren met mijn hand tegen zijn borstkas. "Jij gaat helemaal nergens heen nu," zeg ik en glimlach even nep vriendelijk naar hem, "laten wij eens een leuk praatje houden."


    Nick Garcia
    Net wanneer ik de deur open wil doen verschijnt ze voor me met haar hand op mijn borstkas en duwt me een klein beetje naar achter. 'Jij gaat nergens heen nu,' zegt ze met een ongelovige glimlach. 'Laten wij eens een leuk praatje houden' zegt ze dan, 'bedankt voor het aanbod' begin ik en verschijn achter acher haar, 'maar ik denk dat ik pas' vervolg ik en open de deur.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 20:53 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Nick laat zich net zo goed achter me verschijnen, want hij wil niet deelnemen. Ik leg mijn hand op zijn rug en laat ons in het bos verschijnen. "Hoe kón je het doen?" vraag ik dan kwaad aan hem. Dan sla ik hem met mijn vuist in zijn gezicht. Zo hard mogelijk als ik kan, want ik wil hem de pijn laten voelen die ik gevoeld heb.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Hayden Fitch
    Nick laat zich net zo goed achter me verschijnen, want hij wil niet deelnemen. Ik leg mijn hand op zijn rug en laat ons in het bos verschijnen. "Hoe kón je het doen?" vraag ik dan kwaad aan hem. Dan sla ik hem met mijn vuist in zijn gezicht. Zo hard mogelijk als ik kan, want ik wil hem de pijn laten voelen die ik gevoeld heb.


    Nick Garcia
    Ik voel haar hand op mijn rug en plotseling zijn we in het bos, 'hoe kun je het doen?' Vraagt ze boos en slaat me dan met haar vuist in mijn gezicht. In eerste instantie ben ik boos maar ik hou me in, waarschijnlijk had ik dat verdiend. 'Hoe ik je mij kon laten vergeten? Makkelijk, kijk naar jezelf engeltje. Je zou nooit lang bij me blijfen, want ik ben ik'



    Don't be like the rest of them, darling