• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate geeft me een drankje aan na er een paar druppeltjes van iets in gedaan te hebben. Wantrouwend kijk ik ernaar. "Wat heb je erin gedaan?" vraag ik aan hem terwijl ik hem vragend aankijk. "En mag ik vragen...waarom heb je me dingen doen vergeten? Want dat is wat ik eruit begrijp."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Om je het terug te laten herinneren, niets ernstigs. En ik heb je dingen laten vergeten omdat ik je in gevaar breng met mijn gevoelens. Maar drink nu maar op, Jake vind dat ik het recht niet had met je herinneringen te knoeien.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik vertrouw er gewoon op en kijk naar het drankje. In eerste instantie wil ik gaan drinken, totdat Nate over gevoelens praat. "Wat voor gevoelens?" vraag ik zacht aan hem. Ik denk aan het voorval tussen Nick, Jake en mij. "Had ik die gevoelens ook?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik zucht en ga zitten.
    'Ga eerst zitten en drink je fanta op, dan zeg ik je alles wat je wil weten.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Krijg ik hier gelijk alle herinneringen mee terug? Want dan zou je niets hoeven te vertellen," zeg ik tegen hem. Ik ga naast Nate zitten en kijk naar de fanta. Zou het goed zijn om de herinneringen terug te krijgen? Ik denk het wel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick Garcia
    Hayden loopt heel snel naar me toe gelopen, 'ik zei toch dat ik wel voor mezelf kon zorgen' zeg ik, het was geen vraag. 'Die zeven zullen je in iedergeval nooit meer iets doen' zeg ik en ze vraagt of ik ergens pijn heb, ik schud mijn hooft. 'Ik ben oke' antwoord ik dan.


    Hayden Fitch
    Nick doet redelijk afstandelijk en ik bijt weer op mijn lip. "Dat zei je ja," zeg ik dan zacht tegen hem. "Heb je ze alle zeven gedood?" ik ben enigszins verbaasd, want ik heb praktijken van ze gezien en ze waren heel sterk. "Wat was dat toen Micah ineens ineen kromp?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Beetje per beetje.' zeg ik zachtjes.
    'Drink maar lieve Les.' glimlach ik dan. Ik zucht en laat een doos verschijnen. 'Hier zijn je spullen terug. ik had ze weggedaan om te zorgen dat je zelf niet meer wist wie ik was zo.' zeg ik iets berouwvol.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik begin met het drinken van de fanta als hij me lieve Les noemt. Het glas zet ik naast me neer als ik het op heb. "Wat voor spullen zijn het?" vraag ik aan Nate en ik pak de doos aan. Dan ineens schiet er een herinnering door mijn hoofd. Nate en ik zijn bij watervallen en we liggen samen terwijl mijn buik iets dikker is. Gelijk kijk ik Nate aan. "Ik heb een herinnering."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Foto's cadeautjes, kleren...' het salsakleedje zit er ook bij.
    'Wat herinner je je?' vraag i kdan zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik open de doos en zie er dingen inzitten die ik me allemaal niet herinner. Op één dingetje na. Het is -yolo ik verzin maar iets- een armband die bij de herinnering hoort. "Heb ik deze van jou gekregen, want die kwam ook in de herinnering voor." Onbewust heb ik mijn hand op mijn buik gelegd. "Ik herinnerde me hoe we bij de watervallen lagen en ik...een dikkere buik had." Ik kijk Nate aan. "Zijn wij...een koppel geweest en hebben we een kind samen...?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik schud mijn hoofd. 'We hadden een soort van relatie wel maar het kind is Brandon. Dus eerlijk gezegd kan het van jake zijn of van mij.' Ik zucht een kijk haar aan. 'Maar dat maakt niet zoveel uit.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Trollollol. Oke, ik kan nu beslissen of het kind is van Nate of Jake ^^ als ik zeg dat Les Brandon niet kon herinneren, dan betekent het dat Nate de vader is, want alles wat met Nate te maken had, is uit haar geheugen verdwenen [: als ik zeg dat ze hem nog wel herinnert, dan is Jake de vader :] what to do?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    NATE IT WOULD BE THERE LITTLE SECRET


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    But then...it's another time not a child of Jake :/ that would be sad. Could Les lie to him forever about it?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    owke owke =(


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'