• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Nick geeft me een antwoord en ik bijt hard op mijn lip. "Oh ja? Is dat de echte reden? Want ik betwijfel het." Ik kom dichterbij hem staan en kijk hem strak aan. "'Noem. Me. Geen. Engeltje. Ik heb een hekel aan het engel zijn." Ik haak mijn voet achter die van Nick en duw hem aan zijn schouder naar achter zodat hij er van achterover valt. "Ga jij maar even liggen, dan vertel ik je een verhaal." Ik moet het gewoon kwijt. "Mijn leven was prima. Ik ben weer verder gegaan, naar mijn vader en toen werd ik na drie maanden ineens opgezocht door engelen. Ik had geen idee dat ze engelen waren, ik wist niet eens van het bestaan af, sinds jij me alles liet vergeten. Ik geloofde ze niet toen ze zeiden dat ze engelen waren en ik mee moest komen. Ik weigerde en ze namen me alsnog mee. Dagenlang ben ik vastgebonden op een stoel en geteisterd. Ze hadden me samen gezien met jou en wisten dat ik wat had met jou. Ze wilden het uit me krijgen, maar ik wist niets meer. Toen zeiden ze, letterlijk 'nu jij zwijgt en weigert ons iets los te laten over de demonen, moet je boete en tegen de demonen strijden.' Toen werd ik veranderd in een engel. Die helse pijn...het was gewoon verschrikkelijk. En nu ben ik hier, om demonen te bestrijden."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick Garcia
    Ik laat mijn hooft naar achteren tegen de boom zakken en wrijf met mijn handen over mijn hooft nadat ze het vertelt heeft. 'Geweldig' mompel ik, nu was het alweer allemaal mijn schuld, mijn schuld dat ze haar in eerste instantie een aantal van haar herinneringen miste, mijn schuld dat ze engel was, mijn schuld dat ze nu geen mens was, alles was mijn schuld. Een ding wist ik in iedergeval zeker, die engeen hadden nog 17 jaar te leven maar leven nu niet lang meer.


    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 21:36 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Nick mompelt "geweldig" en dan zet mijn woede om in verdriet. Mijn schouders schokken zachtjes en ik begin te snikken. Tranen zetten op en mijn handen sla ik voor mijn ogen. "E-en al die t-t-tijd heb ik je gemist," snik ik dan. "En nu voel ik me zwak dat ik hier sta te snikken en om je geef, terwijl jij niet om mij geeft en me alles hebt doen laten vergeten zodat je van me af zou zijn en ik ga overplaatsing vragen aan de engelen om naar een andere school te kunnen." Ik draai me om en been dan huilend weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Hayden Fitch
    Nick mompelt "geweldig" en dan zet mijn woede om in verdriet. Mijn schouders schokken zachtjes en ik begin te snikken. Tranen zetten op en mijn handen sla ik voor mijn ogen. "E-en al die t-t-tijd heb ik je gemist," snik ik dan. "En nu voel ik me zwak dat ik hier sta te snikken en om je geef, terwijl jij niet om mij geeft en me alles hebt doen laten vergeten zodat je van me af zou zijn en ik ga overplaatsing vragen aan de engelen om naar een andere school te kunnen." Ik draai me om en been dan huilend weg.


    Nick Garcia
    Wanneer ik weer naar haar kijk is ze aan het huilen, ze snikt dat ze me de hele tijd heeft gemist. Ik sta op en verschijn voor haar als ze zich omdraait en huilend wegbeent, 'niet zeggen dat ik niet om je geef want dat doe ik wel, ik liet je niet alles vergeten zodat ik gewoon weer vrolijk verder kan, ik liet je het vergeten omdat ik dacht dat je nooit gellukig zou kunnen zijn als demon. Nooit ouder wordend en nu ben je alsnog door mij engel, je zou kunnen zeggen dat dat niet zo goed is gegaan' zeg ik tegen haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Nick houdt me tegen en met betraande wangen kijk ik naar hem op. "M-maar waarom," vraag ik dan zachtjes, "i-ik had het toch zelf kunnen beslissen?" mijn lip beeft. Ik zet een stap naar voren en druk mijn hoofd tegen zijn borstkas aan. "Alles...is gewoon misgelopen," zeg ik dan kleintjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Hayden Fitch
    Nick houdt me tegen en met betraande wangen kijk ik naar hem op. "M-maar waarom," vraag ik dan zachtjes, "i-ik had het toch zelf kunnen beslissen?" mijn lip beeft. Ik zet een stap naar voren en druk mijn hoofd tegen zijn borstkas aan. "Alles...is gewoon misgelopen," zeg ik dan kleintjes.


    Katherine Garcia
    Ik lach, 'ik heb nou eenmaal de aandrang keuzes voor mensen te maken' andwoord ik dan, ze zet een stap naar me toe en laat haar hooft tegen mijn borstkas aan leunen. Ik heb echt geen idee wat ik nu moet doen en laar haar gewoon zo staan, was ik klaar om gewoon weer alles op te geven en met een engel iets te krijgen? Het zpu niet werken, niet met wat ik de laatste tijd aan het doen was en ga doen. 'Hayden..'


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Nick begint met mijn naam en ik kijk op naar hem. Ik kan het gewoon aan hem zien. Ik zet een stap naar achteren. "I-ik ga," zeg ik dan zacht en loop langs Nick. "Sorry dat ik je sloeg," zeg ik nog zachtjes en loop dan verder. Hoe heb ik zo stom kunnen zijn? Ik vervloek mezelf in gedachten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Hayden Fitch
    Nick begint met mijn naam en ik kijk op naar hem. Ik kan het gewoon aan hem zien. Ik zet een stap naar achteren. "I-ik ga," zeg ik dan zacht en loop langs Nick. "Sorry dat ik je sloeg," zeg ik nog zachtjes en loop dan verder. Hoe heb ik zo stom kunnen zijn? Ik vervloek mezelf in gedachten.


    Nick Garcia
    Ze kijkt op en kan waarschijnlijk al zien wat ik wilde zeggen. 'I-ik ga' zegt ze zacht en loopt langs me na te hebben gezegt dat het haar spijt dat ze me heeft geslagen. Ik haal mijn hand door mijn haar en wrijf over mijn gezicht, een keer kon geen kwaad toch? Ik had geen idee wat ik daarna zou moeten doen maar dat kwam dan wel. Ik verschijn voor haar e druk dan een kus op haar lippen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Ineens verschijnt voor me en ik schrik ervan. Dan word ik aangenaam verrast door ineens een paar vertrouwde lippen op die van mij te voelen. Mijn tranen stoppen en ik kus hem zachtjes terug. Dan ineens hoor ik voetstappen achter me en ik herken die uit duizenden. Verschrikt draai ik me om en zie daar een engel staan. "Micah," zeg ik dan. Hij is mijn begeleider en ook degene die ervoor heeft gezorgd dat ik een engel ben. Hij ziet eruit als 24, maar is al 564 jaar oud. "Zag ik zojuist dat je me verraden hebt?" zegt hij met een scherpe ondertoon en ik voel me angstig. "N-nee, i-ik kon er niets aan doen. Hij kuste me ineens." Micah komt naar me toegelopen en trekt me ruw mee aan mijn hand. "Je weet dat het een demon is. Dezelfde als 17 jaar geleden en dat je dus tegen hem moet zijn." Micah spreekt streng tegen me en ik krimp een beetje ineen. Ik ben hier gewoon niet tegen opgewassen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick Garcia
    Plotseling hoor ik voetstappen, net wanneer ze me terug kust. Hayden lijkt te schrikken en niemt hem Micah, hij praat over veraat en trekt Hayden dan ruw bij me weg, 'laat haar los' sis ik kwaad wordend. Ik verschijn voor hem en mijn hand klemt zich rond zijn keel, ik verschijn met hem -en zonder Hayden- tegen een boom waar ik zijn keel blijf klemmen. 'Aangezien je toch al weet wie ik ben zou je ook moeten weten dat je me niet boos moet maken, die fout heb je 17 jaar geleden al begaan toen je haar een engel maakte.' Zeg ik tegen hem en kijk hem aan, iets wat genoeg is om helse pijn door zijn lichaam te laten gaan, eigenlijk maakte het niet uit hoe oud of hoe strek je was onder mijn kracht kwam je niet uit.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Nog steeds sta ik bang tegenover Micah als ineens Nick kwaad sist en tussen mij en Micah in verschijnt. Hij zorgt ervoor dat Micah me loslaat. Mijn ogen gaan iets wijder als ik zie dat hij zijn hand om Micah zijn keel heeft gesloten. Engelen hebben genezende krachten en net zoals demonen zijn ze ook onsterfelijk. Dus wat Nick nu probeert, is nutteloos. Dan ineens zie ik hoe Micah een hevige pijn ondergaat en ineen wil krimpen, maar dat kan niet doordat Nick hem nog beet heeft bij zijn keel. "N-nick, stop e-ermee," zeg ik dan vluchtig en stap naar hem toe, "de anderen k-komen eraan!"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Hayden Fitch
    Nog steeds sta ik bang tegenover Micah als ineens Nick kwaad sist en tussen mij en Micah in verschijnt. Hij zorgt ervoor dat Micah me loslaat. Mijn ogen gaan iets wijder als ik zie dat hij zijn hand om Micah zijn keel heeft gesloten. Engelen hebben genezende krachten en net zoals demonen zijn ze ook onsterfelijk. Dus wat Nick nu probeert, is nutteloos. Dan ineens zie ik hoe Micah een hevige pijn ondergaat en ineen wil krimpen, maar dat kan niet doordat Nick hem nog beet heeft bij zijn keel. "N-nick, stop e-ermee," zeg ik dan vluchtig en stap naar hem toe, "de anderen k-komen eraan!"

    Nick Garcia
    Hij lijkt in te willen krimpen maar dat lukt niet, 'n-nick, stop ermee' zegt ze dan en syapt naar me toe. 'De anderen komen eraan!' Vervolgt ze dan bijna schreeuwend, 'welke anderen?' Vraag ik haar en plaats mijn handen biee aan een zijkant van micah's hooft en breek zijn nek. 'Hij zal zo wel weer wakkeer woden' zeg ik en laat hem los waardoor hij slap op de grond valt. Ik draai me om naar Hayden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Mijn ogen worden iets groter als Nick de nek breekt van Micah waardoor ik niet gelijk reageer. Als ik doorheb dat Nick mijn kant op kijkt, antwoord ik. "De andere engelen, ze waren in de buurt blijkbaar. Ik kan het voelen dat ze nu hierheen komen. Waarschijnlijk heeft Micah gedachten naar ze gestuurd. We moeten hier wegwezen."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Hayden Fitch
    Mijn ogen worden iets groter als Nick de nek breekt van Micah waardoor ik niet gelijk reageer. Als ik doorheb dat Nick mijn kant op kijkt, antwoord ik. "De andere engelen, ze waren in de buurt blijkbaar. Ik kan het voelen dat ze nu hierheen komen. Waarschijnlijk heeft Micah gedachten naar ze gestuurd. We moeten hier wegwezen."


    Nick
    Ik zie haar ogen groter worden wanneer ik zijn nek breek, 'rustig maar, hij is nog niet dood' zeg ik dan. Nog niet. 'De andere engelen, ze waren in de buurt blijkbaar. Waarschijnlijk heeft Micah gedachten naar ze gestuurd. We moeten hier wegwezen' zegt ze op mijn vraag antwoordend. 'Jij moet hierweg' verbeter ik haar, ik kon een paar engelen wel aan.



    Don't be like the rest of them, darling

    (ik reageer vanavond :) kom dan nr huis)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'