• Holger Badstuber is een Duitse voetballer





    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 15:00 ]


    night thinking, day dreaming

    HOLY FUCK NEUER


    night thinking, day dreaming

    ozil lijkt een beetje op een oempa loempa


    night thinking, day dreaming

    Ribery schreef:
    (...)
    Ik moet zeggen dat wat Duitse voetballers betreft, Manuel Neuer en Bastian Schweinsteiger toch echt mijn favorieten zijn. Mats en Marco zijn goede voetballers maar.. hee.. Dortmund he.. D:



    Oooh, echt awesome! Ik ga ook met mijn beste vriend! Welke plek zit je?


    Ik heb Schweinsteiger en Podolski altijd al geweldig gevonden. Ballack ook. Verder begin ik me nu pas te verdiepen in de Bundesliga. Such a shame I didn't before.

    Ik zit in vak OO. Baal achteraf wel een beetje van die plek, maar ik wil mijn jongste broertje ook niet kwijtraken in de druk bezette plekken, haha.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Madiba schreef:
    (...)

    Podolski of je crush? haha :)

    woensdag is om 9 uur de wedstrijd Brazilie - Uruguay, moet je maar eens opletten op Oscar en Neymar.

    Neeeee, Dante! De allerleukste speler bij Brazilie, by far, haha! (:


    ars moriendi

    hummels <'3


    night thinking, day dreaming

    marco reus is cute


    night thinking, day dreaming

    Madiba schreef:
    (...)

    Ik heb Schweinsteiger en Podolski altijd al geweldig gevonden. Ballack ook. Verder begin ik me nu pas te verdiepen in de Bundesliga. Such a shame I didn't before.

    Ik zit in vak OO. Baal achteraf wel een beetje van die plek, maar ik wil mijn jongste broertje ook niet kwijtraken in de druk bezette plekken, haha.

    Er gaat een wereld voor je open, haha! Mooiste competitie die er is. (:

    Het is sowieso al een hele beleving om erbij te zijn. Ik zit zelf in vak D. Kan niet wachten om mijn helden Schweini (en ik verwacht ook Philipp Lahm) nu eens in het echt te bewonderen. Als Holger niet geblesseerd was geweest, was hij er inderdaad ook zeker bij geweest. Mark en hij zijn goede vrienden. Mijn voetbalheld Arjen Robben heb ik al verschillende keren gezien, maar het blijft een feest voor mij om hem in actie te zien. (:


    ars moriendi

    gotze ook jeetje

    nooit geweten dat er zulke knappe voetballers zijn


    night thinking, day dreaming

    mellet schreef:
    gotze ook jeetje

    nooit geweten dat er zulke knappe voetballers zijn

    Hahaha, en dat alles dankzij een simpel gifje van Badstuber. :'D You're welcome!


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Neeeee, Dante! De allerleukste speler bij Brazilie, by far, haha! (:



    Hahaha, i know your opinion.

    Ik vind het jammer dat Kaka niet meedoet, ookal ben ik geen fan van hem, altijd als ie speelt, krijg ik een glimlachje op mn gezicht, dunno why.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ribery schreef:
    (...)
    Hahaha, en dat alles dankzij een simpel gifje van Badstuber. :'D You're welcome!

    ja omfg thanks en dat door een fake foto waar ik een vraag over had en waar ik kut reacties op kreeg


    night thinking, day dreaming

    Ribery schreef:
    (...)
    Er gaat een wereld voor je open, haha! Mooiste competitie die er is. (:

    Het is sowieso al een hele beleving om erbij te zijn. Ik zit zelf in vak D. Kan niet wachten om mijn helden Schweini (en ik verwacht ook Philipp Lahm) nu eens in het echt te bewonderen. Als Holger niet geblesseerd was geweest, was hij er inderdaad ook zeker bij geweest. Mark en hij zijn goede vrienden. Mijn voetbalheld Arjen Robben heb ik al verschillende keren gezien, maar het blijft een feest voor mij om hem in actie te zien. (:


    Ik heb de premier league tot nu toe tot het mooiste competitie gebombardeerd. Maar ik weet ook echt niet welke Duitse team ik zal moeten supporten. Het komt vanzelf, ik moet me niet tot een team richten, maar voor een paar clubs heb ik al een reden waarom x)

    Ja, klopt. Mijn broertje moet niet klagen. Zo'n verjaardagscadeau zal ik nooit gekregen hebben, hehe. Komt Arjen Robben ook, denk je?


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    mellet schreef:
    gotze ook jeetje

    nooit geweten dat er zulke knappe voetballers zijn


    Even een test of je mijn idolen kent, allemaal Nederlanders :p




    Damned, bijna alleen maar foto's ManU



    :')


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Madiba schreef:
    (...)

    Ik heb de premier league tot nu toe tot het mooiste competitie gebombardeerd. Maar ik weet ook echt niet welke Duitse team ik zal moeten supporten. Het komt vanzelf, ik moet me niet tot een team richten, maar voor een paar clubs heb ik al een reden waarom x)

    Ja, klopt. Mijn broertje moet niet klagen. Zo'n verjaardagscadeau zal ik nooit gekregen hebben, hehe. Komt Arjen Robben ook, denk je?

    Oeh, die vriend van mij is een een groot Manchester United fan. Door hem leer ik ook stukje bij beetje meer over de PL, maar de Bundesliga is toch echt mijn competitie!
    En ja, als je een leuke club zoekt.. O:-) De Allianz Arena is the place to be, haha.

    En ja, ik weet het zeker. (: Die twee waren echt beste vrienden in het Nederlands Elftal. Mark van Bommel heeft Arjen Robben destijds van Real naar FC Bayern gehaald. (: Kijk dit filmpje maar eens, dan zie je hoe die verhoudingen een beetje liggen (:. Weet niet of je het destijds hebt gezien, maar dit was dus vlak na de gewonnen CL finale (dankzij de winnende goal van Arjen Robben zelf).

    Franse vedette Franck Ribéry (got my name in honor of this guy) zal er trouwens tot mijn grote genoegen ook zijn. Wat een beest is dat zeg! Wie weet zien we nog wat Robbery in actie ook. :9~

    edit: falende link, lol.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 16:06 ]


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Oeh, die vriend van mij is een een groot Manchester United fan. Door hem leer ik ook stukje bij beetje meer over de PL, maar de Bundesliga is toch echt mijn competitie!
    En ja, als je een leuke club zoekt.. O:-) De Allianz Arena is the place to be, haha.

    En ja, ik weet het zeker. (: Die twee waren echt beste vrienden in het Nederlands Elftal. Mark van Bommel heeft Arjen Robben destijds van Real naar FC Bayern gehaald. (: Kijk dit filmpje maar eens, dan zie je hoe die verhoudingen een beetje liggen (:. Weet niet of je het destijds hebt gezien, maar dit was dus vlak na de gewonnen CL finale (dankzij de winnende goal van Arjen Robben zelf).

    Franse vedette Franck Ribéry (got my name in honor of this guy) zal er trouwens tot mijn grote genoegen ook zijn. Wat een beest is dat zeg! Wie weet zien we nog wat Robbery in actie ook. :9~

    edit: falende link, lol.


    Ik ben voor Arsenal, het is tijd voor een prijs! En goede verdedigers xd Ik kan niet altijd wedstrijden kijken, heb ook geen sport1, maar ik blijf dankzij twitter en tumblr wel op de hoogte, hehe.
    Allianz Arena is wel een prachtige stadon, pfiieeuuw. Ik ga, als ik deze vakantie een paar dagen achter elkaar vrij ben, een stedentripje naar Duitsland doen, met München als eerste stad :)

    Ja, oke, als ik zo nadenk, klopt het allemaal :) Ik heb het filmpje niet helemaal gezien, maar wel gifs er van.
    Aaah, onze verdediging gaat eraan! Tegen Robbery kunnen we niks :(
    Ik wist btw niet dat Gomez naar Napoli was gegaan?


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~