• Holger Badstuber is een Duitse voetballer





    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 15:00 ]


    night thinking, day dreaming

    mellet schreef:
    ik denk dat ik maar met muller ga trouwen oke ja goed idee


    :9~
    Echt eh !


    Danmarks Dynamite.

    Ik ben Real Madrid fan all the way.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Maliksch schreef:
    (...)

    wow fijn !
    Lewandowski is wel een goede voetballer !
    I don't know, Bayern heeft me altijd al wel aangesproken.
    Maarja, ik ben meer into Ajax. haha.

    I'm a Bavarian all the way! (: Het is ook echt een club van hoog niveau. Binnenkort het mooie 2013-2014 tenue halen, met Robben's Nr 10 op de rug, haha.

    En nice, ieder zijn club of course. (: Ajax is in mijn ogen ook wel echt de beste club van Nederland op het moment. Ik ga na de zomer bij de wedstrijden van Ajax werken in de Amsterdam ArenA als bijbaantje. Echt zin in!

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 19:16 ]


    ars moriendi

    mellet schreef:
    Holger Badstuber is een Duitse voetballer






    Dat weet ik:Y)


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Dat weet ik:Y)

    yay


    night thinking, day dreaming

    mellet schreef:
    (...)
    yay


    Some might say it is an obsession, I believe it is a way of life!
    Chose a club to support isn´t made by mind, it´s a choice made by heart!
    Soccer is more then just a game, it's a matter of life and death!

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 19:26 ]


    ~

    Ribery schreef:
    (...)
    I'm a Bavarian all the way! (: Het is ook echt een club van hoog niveau. Binnenkort het mooie 2013-2014 tenue halen, met Robben's Nr 10 op de rug, haha.

    En nice, ieder zijn club of course. (: Ajax is in mijn ogen ook wel echt de beste club van Nederland op het moment. Ik ga na de zomer bij de wedstrijden van Ajax werken in de Amsterdam ArenA als bijbaantje. Echt zin in!


    Nice omg, zie je al mijn idolen rond lopen of wat ?
    Ja, als ik zoiets zou zeggen zouden al die andere supporters van andere clubs mijn aanvallen.
    Gewoon omdat ik dat als Ajacied zeg.
    En omg, ik heb het echt totaal niet op Robben. haha. :')


    Danmarks Dynamite.

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Some might say it is an obsession, I believe it is a way of life!
    Chose a club to support isn´t made by mind, it´s a choice made by heart!
    Soccer is more then just a game, it's a matter of life and death!

    wauw mooie tekst!


    night thinking, day dreaming

    Maliksch schreef:
    (...)

    Nice omg, zie je al mijn idolen rond lopen of wat ?
    Ja, als ik zoiets zou zeggen zouden al die andere supporters van andere clubs mijn aanvallen.
    Gewoon omdat ik dat als Ajacied zeg.
    En omg, ik heb het echt totaal niet op Robben. haha. :')

    Yep, waarschijnlijk wel, haha! En ja, kan ik me voorstellen. Daarover gesproken, ik kan nu al niet wachten om tijdens wedstrijden als Feyenoord - Ajax te werken, lolol. Fitties ALLES. :'D

    Hahaha echt niet nee? Hij is echt mijn meest geliefde speler, lolol. Die man heeft me de voetbalwereld- en daarmee die van Bayern ingetrokken. Toen ik hem zag spelen, met die typische Robben-dribbel van hem, was ik verkocht. :'D Daarbij, het doorzettingsvermogen van die man, die telkens na die talloze blessures terug blijft komen ("De man van Glas" hè ) en vervolgens keer op keer weer weet op wereldniveau weet te komen, en daarnaast ook nog eens zoveel shit van alles en iedereen over zich heen heeft gekregen maar toch in zichzelf bleef geloven.. Ja, dat inspireert mij. Je had me eens moeten zien toen hij de beslissende goal maakte een paar weken geleden tijdens de Champions League finale tegen Dortmund. :'D

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 19:31 ]


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Yep, waarschijnlijk wel, haha! En ja, kan ik me voorstellen. Daarover gesproken, ik kan nu al niet wachten om tijdens wedstrijden als Feyenoord - Ajax te werken, lolol. Fitties ALLES. :'D

    Hahaha echt niet nee? Hij is echt mijn meest geliefde speler, lolol. Die man heeft me de voetbalwereld- en daarmee die van Bayern ingetrokken. Toen ik hem zag spelen, met die typische Robben-dribbel van hem, was ik verkocht. :'D Daarbij, het doorzettingsvermogen van die man, die telkens na die talloze blessures terug blijft komen ("De man van Glas" hè) en vervolgens keer op keer weer weet op wereldniveau weet te komen, en daarnaast ook nog eens zoveel shit van alles en iedereen over zich heen heeft gekregen maar toch in zichzelf bleef geloven.. Ja, dat inspireert mij. Je had me eens moeten zien toen hij de beslissende goal maakte een paar weken geleden tijdens de Champions League finale tegen Dortmund. :'D



    Hahaha, toch vind ik hem niks sorry.
    En fuuu. Ik wil mijn idolen ontmoeten oké. HAHAH.


    Danmarks Dynamite.

    Als Nederland uit het EK of WK ligt dan moet Duitsland winnen, maar verder heb ik echt niks met ze eigenlijk, wat competitie betreft dan he.... Ik ben en blijf een Madridista(heart2) But I love my hubby Sami Khedira!

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 19:33 ]


    ~

    Maliksch schreef:
    (...)

    Hahaha, toch vind ik hem niks sorry.
    En fuuu. Ik wil mijn idolen ontmoeten oké. HAHAH.

    Hehe, dat mag! :Y)
    En kom maar een keer mee naar de ArenA, smokkel ik je wel mee naar binnen. Of prop jezelf in Daley's tas ofzo. (krul)


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Hehe, dat mag! :Y)
    En kom maar een keer mee naar de ArenA, smokkel ik je wel mee naar binnen. Of prop jezelf in Daley's tas ofzo. (krul)


    Ga ik eerst met jou mee en dan in Daley's tas ! haha. :Y)


    Danmarks Dynamite.

    Maliksch schreef:
    (...)

    Ga ik eerst met jou mee en dan in Daley's tas ! haha. :Y)

    Hahaha, deal. :Y)


    ars moriendi

    Stuttgart schreef:
    Als Nederland uit het EK of WK ligt dan moet Duitsland winnen, maar verder heb ik echt niks met ze eigenlijk, wat competitie betreft dan he.... Ik ben en blijf een Madridista(heart2) But I love my hubby Sami Khedira!


    Ik ben eigenlijk voor Nederland en Denemarken, maar Denemarken gaat het dit jaar waarschijnlijk niet eens halen in de voorrondes. omg.
    Dus dan wordt Duitsland mijn keuze. I don't like the Dutch NT anyway.


    Danmarks Dynamite.