• Holger Badstuber is een Duitse voetballer





    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 15:00 ]


    night thinking, day dreaming

    Rowling schreef:
    Wauw een Duitser die geen obesitas heeft. (no h8)


    Lol waar slaat dat op :')


    26 - 02 - '16

    Rowling schreef:
    Wauw een Duitser die geen obesitas heeft. (no h8)


    ars moriendi

    Alecia schreef:
    (...)

    Lol waar slaat dat op :')


    Haha, echt niet hatelijk bedoeld hoor! Maar alle Duitsers die ik ken passen nog net door een deurpost heen. (En bij dat zijn dat niet echt aardige mensen.)
    Dus voordat er onduidelijkheden ontstaan, ik doel niet op alle Duitsers in het algemeen! haha


    Alleen maar tranen van geluk

    Rowling schreef:
    (...)

    Haha, echt niet hatelijk bedoeld hoor! Maar alle Duitsers die ik ken passen nog net door een deurpost heen. (En bij dat zijn dat niet echt aardige mensen.)
    Dus voordat er onduidelijkheden ontstaan, ik doel niet op alle Duitsers in het algemeen! haha



    26 - 02 - '16

    Müller fan hierzo. haha.


    Danmarks Dynamite.

    Maliksch schreef:
    Müller fan hierzo. haha.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)



    Hihi :Y)
    Toen ik deze Mei in Duitsland was, zag ik Hummels op het grote beeldscherm, die mag er ook wel wezen.
    Maar Müller is toch wel mijn favo !

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 18:12 ]


    Danmarks Dynamite.

    Voor de rest hou ik van de deense mensen. Dusja, niet veel duits.
    Ik hou wel erg van het Duitse voetbal !


    Danmarks Dynamite.

    Alecia schreef:
    (...)




    Alleen maar tranen van geluk

    Maliksch schreef:
    (...)

    Hihi :Y)
    Toen ik deze Mei in Duitsland was, zag ik Hummels op het grote beeldscherm, die mag er ook wel wezen.
    Maar Müller is toch wel mijn favo !

    Thomas Müller is in mijn ogen een van de meeste underrated spelers ter wereld. Een speler die er altijd staat, weet wanneer hij moet kiezen tussen eigen succes of dat van een medespeler en een teamspeler #1.

    En daarnaast.. tsja.. wordt ook wel de Babbelbox van Bayern genoemd omdat hij nooit zijn mond kan houden, en hij is gewoon een ontzettend leuke gast. Yep, I like him.


    ars moriendi

    Rowling schreef:
    Wauw een Duitser die geen obesitas heeft. (no h8)


    Alsof je dat ook bij iedere Amerikaan zegt '--


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ribery schreef:
    (...)
    Thomas Müller is in mijn ogen een van de meeste underrated spelers ter wereld. Een speler die er altijd staat, weet wanneer hij moet kiezen tussen eigen succes of dat van een medespeler en een teamspeler #1.

    En daarnaast.. tsja.. wordt ook wel de Babbelbox van Bayern genoemd omdat hij nooit zijn mond kan houden, en hij is gewoon een ontzettend leuke gast. Yep, I like him.



    Kijk, van jou kan ik nog wat leren !
    Ik wist nog niet zo veel van hem, ik heb me simpelweg niet in hem verdiept.
    Dat doe ik namelijk al te veel bij de Denen.


    Danmarks Dynamite.

    Maliksch schreef:
    (...)

    Kijk, van jou kan ik nog wat leren !
    Ik wist nog niet zo veel van hem, ik heb me simpelweg niet in hem verdiept.
    Dat doe ik namelijk al te veel bij de Denen.

    Haha, hij is het waard (:. Naast een goede voetballer ook nog eens een leuk mens. En de brullende manier waarop hij zijn goals viert, blijft legendarisch. :')


    ars moriendi

    die muller lijkt me inderdaad heel leuk


    night thinking, day dreaming

    Ribery schreef:
    (...)
    Haha, hij is het waard (:. Naast een goede voetballer ook nog eens een leuk mens. En de brullende manier waarop hij zijn goals viert, blijft legendarisch. :')



    In de vakantie of na de toetsweek ga ik me maar is in hem verdiepen, haha. c:

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 18:28 ]


    Danmarks Dynamite.